Valóban nem szoktam mindent elolvasni, ami aszemem elé kerül, de most a hosszas rábeszélés meghozta a gyümölcsét. Amúgy az ajánlatod korrektnek látszik, de hát melyik nem látszik annak? Túl sok a dologban a "ha". Avec des si, on mettrait Paris en bouteille, mondja a művelt francia, ami nagyjából annyit tesz, hogy kellő számú ha szócska segítségével Párizs belegyömöszölhető egy palackba.
Elég szkeptikus vagyok a pénzkeresés eme módjának sikerességét illetően. Még az sem igazán meggyőző, hogy majd lesznek olyanok, akik már láttak olyan valakit, aki hallott olyanról, hogy valaki már látott egy csekket. Vagy legalábbis úgy emlékszik.
Ez a névjegykártya-dolog nem rossz ötlet, ezek szerint te egy value-added reseller volnál. A kifogásom az, hogy az ajánlatod megfoghatatlan. Ha ígérsz valamit, csak úgy komoly, ha az arcod is adod hozzá. A neten könnyű elbújni a névtelenségbe. Az ígéreted csak akkor ér valamit, ha neved, címed, élő telefonszámod ott szerepel melette. Ez alapkövetelmény az ügyfél bizalmának megszerzéséhez.
Valahol már megírtam: Az egyik egyetem építész- vagy kertépítő karán van egy kertrészlet, ahol bemutatják, mit nem szabad elkövetni: 45 fokos szögben a földbe ásott, fehérre meszelt téglákból álló útszegély, földbeássott, zománcfestékkel csinosított autógumi, mini várkastély, kertitörpe-gyűjtemény stb. Azt hiszem, kis feltalálmányod közel van ennek itteni megfelelőjéhez, az anti-reklámcsíkhoz.
Ujlaki,
koszonet a kritikaert ;). A MAPOSZos az - ahogy irtam - a legelso produkciom, a NeKattintos meg csak vitz [meg a ketto alatti ikujuakat celozza meg].
Újlaki fiam, mondd má, ez miért megtévesztés? Egyáltalán megnézted az oldalt? Végigolvastad? Ha nem, elmondom: ha regisztrálod magad két surfmoney céghez (és persze el is indítod a reklámcsíkot), akkor - mihelyst összegyűlt 12 $ az én accountomon a Te jelentkezésedből (0,1 $ óránként) - kapsz egy csomag ***színes*** névjegykártyát. Ingyen.
Semmilyen megtévesztés nincs benne.
Szép volt Laci! .... a szigorú nevelő! :o))) Látom most sem lazsálsz! De kell is, hogy figyeljünk egymásra, mert saját hibákat nehéz észrevenni..... jut eszembe, az enyémbe ugye nem látsz helyesírási hibát!? ... mert ugye még mindig olyan gyors, hogy nem lehet elolvasni :o))))) Na de lassan javításra kerül, aztán így még olvasni is lehet majd! Addig meghagyom az örömet, hogy kíváncsiságból kattintsanak!
Tényleg, ezen a klikkelés-kattintás szóválasztékon már én is sokat gondolkodtam, és végül én is a kattintás mellett döntöttem. Sokkal magyarosabb.
Ja, és gratula az első helyért Laci! Itt is, meg minnyá a 3-4 látogatós topicban is!
JB, aki most iskolai meg munkahelyi elfoglaltságok miatt nem sokat fejleszt az állatkertjén...
Ha megengeditek egy önjelölt reklámszakember-jelölt hozzászólásait:
Teve99: Tényleg szép és ötletes. De miért "klikk"? Magyarul pejoratív szó, és (rossz vagy gyanús szándékú) csoportot jelent. Mivel a hangutánzó szavakat és állathangokat nem az angolból vesszük át, nem értem a klikkelőket és a klikkolókat: kattintás, kattints. Persze, láttam olyat is, hogy "Klikolj ide!"; majd beteszem elrettentésül.
A kattintási arány nagyon függ a témától és az alkalomtól, meg hogy mennyire ismert a reklám. Az ELTE ÁJTK jegyzetekre nyilván kevesebben kíváncsiak, mint valami MP3-ra vagy játékra, az 1% tehát nem rossz (az "ipraági átlag" valahol 0,5 és 2 között van). Azért persze a reklámcsík maga is jelent valamit. A kékszemes reklámom (HLE-es, "rontott" változatban) 4,2%, a múlt héten a jajdenagyonborzalmas-dedirektvolt Bálint-napi rózsaszín iszonyat 8,3%.
jhannin: Tényleg NEM lehet nem észrevenni. NEM kattintottam. ;-) A másik, a MAPOSZ-os, a szín- és betűtípus-váltás miatt olyan, mintha két teljesen különböző, egymástól független reklám volna. Ez is volt a cél?
Dob: szép, gondos munka, de legalább két súlyos helyesírási hiba van benne (ha kicsit lassabb lenne, talán még többet találnék). Javaslom, hogy vagy gyorsítsd fel még jobban, vagy nézesd meg egy angolul tudóval. Most nézem újra, már négy hibánál tartok. Ha megengeded, visszafordítanám magyarra:
Biztonságosságban-e érezed magadat északa amikor a sétász a uccában? Akkor találkozd Arasakát!
Te mit tennél, ha ilyet lácc... bocs, látsz? Egyébként nem vagyok szakember ezen a téren, de szerintem a weapon helyett a gun volna a megfelelő szó; hacsak nem foglalkoztok harckocsi, bomba, rakéta, repülőgép és csatahajó-értékesítéssel is.
cyber.greg: Az online mióta nagybetűs? Csak nem az AOL-ból? He's on-line.
Herold fiam: A megtévesztő reklámra külön jogszabályok vonatkoznak.
Kattintasi aranyok:
nos, elvileg 1% korul mozog egy atlag banner, de regelnek 3%-os HLE-s Startlap bannerrol is (olyan, hogy atlatszo az egesz, es csak egy felirat, hogy "Egy tuti link". A juzer nem is veszi eszre, hogy HLE).
A kis baloldali kocka allitolag sokat ront, pd. a Numero Bannerpluson stabilan 0.5-os CTRem volt.
Ha nincs ilyen, az jo, ott keress penzt az interneten bannerekkel 8%-ot is lattam mar kulonbozo statisztikakban.
Pornobannerekkel meg a hatar a csillagos eg...
Az nem baj, kifejezi, hogy néha milyen a lelkiállapotom, meg aztán nem is túlzottan a látogató-csalogatás volt vele a cél, valljuk be, kissé szakbarbár az oldal néhol. :-)))) Egyébként meg kell jegyeznem, sokat tanulgattam tőled, köszi. :-)
Egyébként a kattintási arányom a hle szeruint stabil 1 %. :-))))
Jut eszembe, ha ez ebben a formában reklámnak minősülő nem megtűrt dolog lenne, akkor szóljatok, azonnal levágom az elérési helyről. Nem reklám célzattal tettem ide, de a banner az banner...