Sziasztok! A Ducato ZFA244 2,3 jtd iveco motoroson a hűtő tartó gumibak repedezett. Ki a akarom cserélni, vagy cseréltetni. Felül 2 db gumibak van ami repedezett. Vajon alul is ugyanezek a bakok tartanak?
Ez a felhasználási mód ritkán használ az akksinak, különösen ha van némi oxidáció a csatlakozóknál. Én azzal kezdeném, hogy végig mennék minden csatlakozó ponton, testkábelen. Ha nem az a hibája, rosszat akkor se csinálsz vele, ha megpucolod őket.
van egy 2009 es 2.3 Mjet Ducatom. Még nem nagyon használtam, mert lakóautót építek belőle, de néha elindítom, megyek is vele pár kilométert. A napokban arra lettem figyelmes, hogy az elindítás után kb 10 másodperc múlva kigyullad a töltés jelző lámpa. Illetve a fordulatszám is magasabb a megszokottnál. Feszmérővel mérve csak akufeszültség van, nincs töltőfesz , azaz 14,4V. Tudna nekem valaki itt segíteni mit és hol nézzek meg esetleg. Volt aki azt mondta, lehet hogy oxidos a testelő kábel rögzítése (Fiat betegség). Csak nem tudom hol keressem. Lergyen szíves aki tud segítsen. Köszönöm.
A hatótáv jelző azt jelzi, hogy ha az adott pillanatban lévő sebességgel (terheléssel) fogsz menni, akkor kb mennyi kilométert tehetsz meg. Ha jön egy nagyobb emelkedő, rögtön kisebb lesz a becsült kilométered. Ebből következik, hogy én nem ezt figyelem, hanem a üzemanyag szintjelzőt, mert az tűpontos. Máskülönben én tartom magam a jótanácshoz, 1/3 alá sosem hagyom fogyni a szintet a tankban.
2007-es Jumper 2.2 Puma motoros, az normális, hogy a fedélzeti szerint még 180 km-re elég az üzemanyag és közben kigyullad a tankjelző? Mennyire lehet hinni a fedélzeti adatoknak? (fogyasztás.. stb)
Egy 2000 évjáratú 2,8-as Ducato izzítás visszajelzője nagyon gyorsan villog járó motornál. Ez még adagolós technika OBD csatlakozó szerintem nincs is rajta, így tanácsot kérnék, mi a tetű van vele. Teljesítménye van, jól is indul, de az izzítás villog. A kesztyűtartó környékéről a villogás ütemében hallani egy relét..........talán ez segyt azonosítani a dolgot.
Gondoltam megkérdezem hátha járt már így valaki és tud valami ötletet adni honnan induljak el:
Az alany egy 2008-s Boxer 2.2 puma motoros, L2H2 bódéval.
Szóval beültem indítok pöcc-röff és megyünk...majd az úticélnál leállítottam és kb. másfél óra múlva ülök be, kulcs be, indítanám és semmi...nézem az ikonokat semmi furcsa vagy idegen jel...próbálom megint....semmi még egy nyekk sem...akkor feltűnik hogy a egy naracs háromszög is felkiáltójellel világít majd elalszik... Könyv elővesz, megnéz, utasítás: "kis hiba, menjen a szervizbe!"
Oké, mennék én, de nem indul!
Valakinek volt már ilyen?
Ja...ami még feltűnt, hogy indításnál nem kapcsolt be a rádió, pedig az mindig bekapcsolt...
Ha valakinek volt már ilyen tapasztalata, ne tartsa magában :)
Üdv! Van egy Ducatom 1992-es 2.5D. Tudna-e valaki segíteni a feszítőgörgők méretével kapcsolatban? Az a helyzet, hogy amiket adtak nagynak tűnnek, mivel nem tudom felrakni a bordás szíjat. A szíj 152 fogú és ez is van előírva. Köszönöm!
Van egy Peugeot boxer 2.2 hdi 4hu puma motoros buszom, és eltűnik a víz a hűtőből (kb 100km alatt egy liter). Már végig lett nézve szivárgás keresővel, de nem látszik rajta semmi folyás, a csövek nem dagadnak meg és nem is hengerfejes. Van valakinek ötlete?
2018-as boxer irányjelző kapcsolója bal indexelés után nem kapcsol ki magától, kézzel kell visszaállítani. Úgy hallottam típushiba, javítható esetleg, vagy csere?
Emlekszik meg vki melyik topiktarsnak volt garancialis motorproblemaja a 2.3-as FIAT Ducatoval? Kb 10 eve volt mar. Akkor sokaig allt az auto, ö meg batran küzdött a FIAT ellen.
Egy kérdésem lenne...Van egy Ducatom 2021es évjárat Adblue motorral 160Le eddig kb. 1800km ment el miután jelzett a lámpa hogy öntsek utánna Adbluet de mostanában már 5-600km után kijelez,mi lehet a gond?