Azt szeretném kérdezni, tudja-e valaki hogy mi lehet az oka hogy néha a klímám fehéres gőzt/füstőt fúj az utastérbe...eddig 2szer fordult elő, megijedtem kikapcsoltam, vártam kicsit, aztán megint jó volt azóta is használom... de félek nehogy valami nagyobb gond legyen
Szétment teljesen a kompresszor,kimostam mindent,majd kifújattam nitrogénnel.
Új szárítószűrőt raktam fel,és egy alig használt újszerű bontott kompresszort.
125ml ad a kompresszorba,és gondolom a többit (125 ml) a gázzal együtt betöltöm.
Öszesen 250 ml-t ad meg az Autodata.
Autószerelő műhelyem van,de nincs nagy gyakorlatom a klímázásban.elvégeztem tanfolyamot,zöldkártya stb. Régóta olvasom a tanácsaidat, és nagyon szimpatikus vagy,gondoltam többet tanulok egy rutinos kollégától.
Köszönöm,majd biztosan lesznek még gondjaim akkor szertnék tanácsokat kérni.
Nem sokszor :-) !!!
Na kellett nekem klima a kocsiba. Mult penteken egy 2 oras ut soran vegig jarattam, elveztem a kepembe omlo hideget, orultem mint majom a farkanak. Egesz masnapig, amikor is alig hallottam valamit a fulemen, ugy tele volt az arcom trutymoval, kohogtem mint a gep es az orrom is folyott. Most hetvegere mar egesz jol vagyok, lehet ujbol probalkozni. Ovatosabban. :I
XMBELA Üdvözöllek.
Azt szeretném megkérdezni ,hogy ha pl. egy VW Passat klímájába 250 ml olajat kell
tölteni az Autodata szerint. Új kompresszor felszerelésénél 125 ml -t kell a kompresszorba tölteni,és a többit a gázzal együtt nyomjam bele? (750g+125ml)
Vagy a kompresszorba mind a 250-et.
Köszönöm.
Sziasztok! Nem tudja e valamelyikőtök, hogy mi okohatja azt, hogy a klímakompresszor néhány másodpercenként ki- és bekapcsol. (kb. 2 másodpercig megy, azután 6 másodpercig áll, periodikusan) Így persze nem is hűt. Ford Mondeo 1994-es, gyári manuális klíma
Sziasztok.
Beette magát az agyrágó bogár a fejembe (szegény, majd jól éhenhal) és kérlek beszéljetek le arról, hogy klímát akarjak szerel(tet)ni '84-es Sciroccomba...
Pénztárcakímélő érveiteket előre is köszönöm :D
Péter
Nekem is tanácsolta anno a klímás, hogy locsoljam le a klímát kertislalggal, akkor jobb lesz a hatásfok. Na azóta, mióta locsoltam 5 percet, azóta ha megyek és ha nagy melegben megállok vagy lassan megyek(nem 100% a hűtés), akkor másodpercenként ki-be kapcsol a klíma. Nemértem, miért van. Garis a kocsi, tehát mind1, de nemértem...
Fogod a gőzborotvát és a klímahűtőt óvatosan lemosod vele. Azért óvatosan, mert vigyázni kell, hogy a túl erős nyomás hatására a lamellák ne görbüljenek el. Ennyi. Ma ezt én is eljátszottam és jobb lett a klíma.
Mar elnezest, de Te milyen nyelven irsz? Legkozelebb egy szotarat vagy kodtablazatot is irj melle mert ilyen formaban ez elegge... khmm... erthetetlen...
Érdeklődnék hogy a mosás az miből áll met a gázt nem tudod otthon lefejteni ha jol gondolom vagy lefejted valami modszerrel mert nekem is kéne valamit tenni mert a hatásfok nem a 100% szerintem vagyis várni kell egy kb tiz percet mire lehűl a rendszer és tényleg hideget fuj de mások szerint ezt sem elég mert többet is tudna nekem elég dehát ha ezt mondják lehet valami baj van.
Azóta a következő történt: kimostam a klímahűtőt, utána bekapcs, elég faszán dolgozott, a hűtő utáni cső nem volt forró abszolút, csak langyos. Gondolom, jobb volt a hűtés, mert állt a víz a hűtőn. Aztán elmentem kocsikázni, hát fel is forrósodott, de végülis hűtött. Ma is mentem vele(ma pedig elég meleg van), jól hűtött végig, nem tiltott le. A hűtő utáni kiscsövet nem állja a kezem, ha úgy rendesen megy a klíma hosszabb ideig. NEm tudom, ez mennyire normális. Én arra gondoltam, most így utólag, hogy lehetséges, hogy a hűtőben el van dugulva néhány cső, ezért nem hűti le rendesen az anyagot, felmelegszik mint állat, megnő a nyomás, és a nyomáskapcsoló letilt, vagy a kompresszor hővédő kapcsolója. De mivel ma jól ment, lehet hogy mégiscsak használt valamit a mosás? Mindenesetre amíg műxik, nem bántom.
Persze hogy írja, összes nedv cseréjét írja meghatározott kilométerenként illetve meghatározott időintervallumban. Meg gyertya, szíjak, pollenszűrő, légszűrő stb. Ezért furi.
Kw-ban nem tudom neked megmondani, de nő a fogyasztás. Hogy mennyire, az függ attól is, hogy mekkora az autó. Egy 3000-es motor nem nagyon érzi meg, és a fogyasztás is kb 1 literrel nő meg. Egy 1.1-es kisautónál viszont 2 liter felett is lehet a növekedés, de egy 1.1 vagy 1.0-ás autóval egy meredekebb dombon működő klimával felmenni elég merész vállalkozás. Ezek nem hivatalos adatok, csak a saját tapasztalataim.
üdv mindenkinek!
Tud valaki ajánlani egy olyan szerelőt, aki berakja a rover 214-esembe a külföldön vett vadi új diavia klímámat, a szaxervíznél olcsóbban? ők 55+áfát mondanak.
Citroen Xsara Picassomon a klíma ventillátora döglődik. Néha csikorgó hangot ad, hol beindul, hol nem, pedig úgy mutatja a kijelző, hogy mennie kellene. Tudja esetleg valaki, hogy hol van konkrétan a ventillátor és hogyan lehet hozáférni és kiszedni megjavítani?