Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

R. Scherbotsky Creative Commons License 2017.03.29 0 0 158089

Az M40 motor gyártása '95-ben fejeződött be, 2001-es 316ti-ben N42B18 van (láncos), ezekben egy idő után (általában 200k környékén) kezdenek széthullani a VANOS/Valvetronic elemei, felújíthatóak, nem olcsón.

Előzmény: JAMIE222 (158075)
*Steve Creative Commons License 2017.03.29 0 0 158088

ezt miért nem tőlük kérded?

Előzmény: -Smiley- (158087)
-Smiley- Creative Commons License 2017.03.29 0 0 158087

Sziasztok!  Egy szakkérdés:

 

Kocsim első lökhárítója megtört.

Elvittem a márkaszervizbe (garancia miatt), közöltem velük hogy szeretném cascora az első lökhárító cseréjét (nem műanyaghegesztett kókányolást)

Mondták, hogy persze cserélni fogják, és intézik helyettem a cascot, de az első lökhárító cseréje miatt 1 hétre ott kell hagynom a kocsimat.

 

Szerintetek valami bunda van az ügyben?

Miért kell egy szirszar lökhárító csere miatt otthagyni 1 hétig? 

Berendelik az újat, lefényezik a gyári színére, majd szólnak, begurulok, 2 óra alatt kicserélik, aláírom és megyek.

Lehet hogy valamit ügyeskedni akarnak és a meglévő törött lesz kijavítva? 

 

Hogy szokott ez történni?

 

 

409 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 158086

 Igen erről van szó. Ezt arra találták ki, hogy cserélned kelljen az egészet, ha bontani kell, vagy szivárog. Igen jól kitalálták, mert előbb mint utóbb szivárog is.

Szabványos hidraulikacsatlakozó elemekkel kiváltható. Kell egy tömítőperemes hosszabbító a hollander helyére, ennek a vége vágógyűrűs csatlakozáshoz való, a csövet meg a hollander után elvágom, ráhúzom a vágógyűrűs hollandert és a vágógyűrűt. Összetekerem a kettőt és kész. Olcsóbb mint magában a fordos hollander, és bármikor oldható/összeszerelhető.

Előzmény: Kisa (158085)
Kisa Creative Commons License 2017.03.29 0 0 158085

Az egy tipikus Focus nyavaja.

Talán 1.6/1.4 benzin, kettes is, hármas is, ezeket soha nem tudom.

Tőben a szivattyúnál szokott elfáradni. A fényszórót kivéve jól rálátni, de vagy egy kis rögzítő lemez ami miatt nehéz kibányászni.

Hidraulika csövet kell cserélni, meg venni hollandert.

Hollander beteker, új cső bepattint és kész.

Focusnál ez még bírható, a két cső (mert együtt kapható) és  a hollander 30 pénz körül van.

Néha megoldás, hogy levágod a hollandert, de sokszor a tömítő felület szétkopik, vagy el is reped, akkor cserés a cső is.

 

 

 

Előzmény: 409 (158083)
cam aro Creative Commons License 2017.03.29 0 0 158084

bontani akkor kell ha belulrol folyik, akkor meg mar rafer a csere.

ha kivulrol folyik, eleg a teflon gyurut cserelni. 

 

 kivancsi vagyok hogyan oldod ezt meg, mert az a zaro gyuru belul nem oldhato, nem ujra

hasznalhato.

 

Előzmény: 409 (158083)
409 Creative Commons License 2017.03.29 0 0 158083

 

 Azt mondod, amelyikhez külön adják a hollandert és csak egyszer lehet összerakni?  Múltkor szoptunk vele rendeset, de találtam rá végleges megoldást. :)

Előzmény: mica-r (158081)
mica-r Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158082

mérted pl szájjal fújva mit mutat?

Előzmény: FieldingMellish (158080)
mica-r Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158081

Az a fajta kormányslag, aminek a végén perem van és mögé tettek egy milliméteres teflongyűrűt? 

(az egy igazi Fordos nyomorúság)

Előzmény: Kisa (158076)
FieldingMellish Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158080

Egy csöves:(

Lehet, hogy nem úszom meg az érzékelő cserét.

Előzmény: mica-r (158066)
Kisa Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158079

Persze, ők nem autójavítók, hanem hidraulika gyártó cég.

Egyébként kisebb dolgokat még aznap megoldanak. Reggel viszed, délután hozod.

Előzmény: Laminex78 (158077)
525tédé Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158078

En megkopogtatom a csavart erzessel,majd megprobalom meghuzni. Ha mozdul egy leheletnyit,akkor utana lazithato. Ha csak nyulik vagy nem mozdul akkor melegites intenziven körülötte,majd a csavart vizzel meghütöm.Eddig meg mindig gyöztem.Szokott lenni par darab makacs renitenskedö.

Előzmény: gesszti (158052)
Laminex78 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158077

Szia, már beszéltem velük, vállalnák is, de ők nem szerelik ki sajnos. Én itt Budapesten nem tudom megoldani a ki-be szerelést, pár napos átfutással dolgoznak, addig a kocsi meg nem mozoghat.

Előzmény: Kisa (158076)
Kisa Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158076

Ha meguntad, hogy szivárog, vagy súlyosbodik, akkor HÉFAL Kft., Dunakeszi.

Mindig kellemesen csalódok bennük.

Amennyire profik, annyira hajlandóak ilyen egyedi "szarságokkal" is foglakozni. 

 

Legutóbb egy 50 ezres Mondeo hidraulika csövet "csináltak át" pár ezerért jobb megoldásra, mint a gyári.

Tudta miről van szó,  kicserélték a csőszakaszt újra, adott közdarabot, tömítőgyűrűt...plug & play.

 

 

Előzmény: Laminex78 (158070)
JAMIE222 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158075

Ez jó, köszi, holnap okosabb leszek:))

Előzmény: cam aro (158071)
Kisa Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158074

Valami olyasmi :)

 

A mángorló derékszögben láthatott neki, így nincs menetemelkedés.

 

Én is csak akkor vettem észre, mikor a kollega már a harmadik helyre próbája be, de oda sem kap be.

Előzmény: Quattroman (158056)
cam aro Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158073

nincs erre csoda. 

kell cserelni ujra, vagy gyartattni ujat, ha az olcsobb (van mod ) 

Előzmény: Laminex78 (158070)
cam aro Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158072

meg nem keso.. :))

Előzmény: gesszti (158062)
cam aro Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158071

http://bmwfans.info/

 

klatty,

majd felugro jobb felso sarkaban a > decode< mezobe ird be a VIN utolso 7 karakteret. 

klatty. 

elotted a tipus,

alatta a > browse parts< ra kattintva alkatreszekben is gyonyorkodhetsz.

 

 

Előzmény: JAMIE222 (158067)
Laminex78 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158070

Golf 4 szervokormány hidraulikacső a gumi-fém illesztésnél kicsit szivárog (kb. heti egy-két csepp). Van értelme valamilyen szivárgásgátló adalékot beletenni, vagy csőcsere (40 ezer)? Adaléktól félek, hogy hazavágja a szivattyút, vagy a kormánygépet.

JAMIE222 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158069

Köszöntem:))

Előzmény: Quattroman (158068)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158068

igen, motorkód M40

de benézel a motortérbe és ott áll a szelepfedél elején egy bumszli nagy elosztófedél

Előzmény: JAMIE222 (158067)
JAMIE222 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158067

A kód szerepel valahol a verdán?Motorszámban, blokkon, valami plaketten?

Előzmény: Quattroman (158063)
mica-r Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158066

Nnics esetleg felcserélve a nyomáskülönbség szenzor két csöve? (persze amennyiben két csöves rendszer)

Előzmény: FieldingMellish (158051)
gesszti Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158065

Na, ezt is ki fogom próbálni. Egyik kocsin még hátra van a fékfolyadék csere.

Előzmény: Quattroman (158064)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158064

elég ha az újat grafitos zsírral rakod be

Előzmény: gesszti (158061)
Quattroman Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158063

ha M40 motoros akkor szíjas

Előzmény: JAMIE222 (158060)
gesszti Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158062

meleg... hm. Gondolkodtam rajta, hogy felgyújtom, amikor beletört... :-)

Előzmény: cam aro (158057)
gesszti Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158061

Kösz az ötletet. Most vettem egy marékra való légtelenítőt, és ezután évente szépen mindegyiket átmozgatom. Fékfolyadéknak se árt egy kis frissítés.

Előzmény: Kisa (158053)
JAMIE222 Creative Commons License 2017.03.28 0 0 158060

2001. BMW 316 TI-nél a kezdődő vezérlésprobléma mit jelenthet?Ezek is már valami láncos hulladékok?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!