Ahogy ráadom a gyújtást az időzítő elindul és 0.25mp-re kinyitja a mágnes szelepet, aztán 120mp szünet és így ciklikusan nyitogatja. Ez két percenként egy csepp olaj.
A kormányon van egy nyomógomb amivel plusz cseppet tudok indítani.
Applikátorként próbálkoztam többféle dologgal amit a neten találtam (injekciós tű, gyors kötöző, ecset szerű), de én a láncvezető fölé csepegtetek és ott tud csapkodni a lánc rendesen és ledarálta rövid idő alatt. Ez a fölé lógatott réz drót bevált, mert annyira fölhajtja amennyire kell, utána már nem bántja a lánc. A réz fékcsőből meg szépen legurul a csepp a dróton és megy a láncszem görgőjére közepére.
Pár éve Varázom, de az aksit kivenni az elöző motorjaimhoz képest tényleg nagyon szarakodós. Pici a hely, nehéz az akku... szokta szídni a kiskezű japán...
A panel nem dőnthető eléggé előre.Gondoltam,rá,hogy esetleg kiakasztható,de ez sehogysem sikerült,még akkor sem,amikor már végre kikinlódtam az akksit,pedig akkor már ráláttam az egészre.Lehet,hogy a panel rosszul van beakasztva.Majd ránézek....Lényeg,hogy ki lehet akasztani,vagy jobban előre hajtani.Köszi.
Kulcs be,fordít ülés le. Aksi sarukon T kulccsal leveszem a csavarokat,gumi pánt kiakaszt,panel előre dönt,aksit is előre döntöm a másik kezemmel és már kint is van.
Amúgy az egész panelt ki lehet akasztani. Biztos,hogy a helyén van?
Igen,így volt előző motorjaimban. Viszont itt döntve van,kb50 fokban,beszorítva,úgy kell ki feszegetnem.
Van ott az a,nevezzem elektromos panelnek,,amire rá van akasztva a leszorító gumi szallag. Egy kicsit elmozdul,de nem eléggé,így marad a piszkálás csavarhúzóval,kézzel,meg a qrva anyázás.
Ha ez a panel jobban elmozdul,akkor kijönne könnyen,gondolom,de sehogy sem akar jobban eltávolodni az akksitól.
Németországban fogok motort venni, mert itt élek. Lehet kereskedésből veszek 1 év garanciával motort. Sajnos nincs itt olyan ismerős aki ért a motorokhoz. Azért megnézek egy jó párat mielőtt döntök. Jelenleg 44 db van eladó 3000-7000€ között. Csak van közöttük egy jó!
Szerintem a klasszikus tanács itt is érvényes. Olyantól vegyél, aki megbízhatónak tűnik. Lehetőleg első tulajdonos legyen, és követhető múlttal. Ha találkozol vele, azt is látod, hol tartotta, hogyan beszél róla, hogyan ápolta...stb.
Ez sokkal fontosabb, mint hogy 30e vagy 50e vagy 70e kilométer van-e benne.
Szánj rá megfelelő összegű pénzt is, ne 1.3 millióért akarj tökéletes motort venni, kevés kilométerrel, első tulajdonostól.
Ha lelkileg felkészülsz a 2 millióra, és onnantól lefelé minden forintot ajándéknak fogsz fel, akkor biztosan találsz jó motort.
Ha kétes eredetű, sokadik tulajdonostól származó, esetleg kintről behozott motorokat kezdesz nézni, mert 1.5 millióért tuti vételnek tűnnek, akkor lehet, hogy csalódás fog érni.
A Varadero nagyon jó és megbízható motor. Nálam jövőre lesz 10 éves és a laikusok rendszeresen újnak nézik.
Kezdj el időben keresni, télen lehet néha jó dolgokat találni.
Tavasszal tervezek egy Varadero SD02 venni. Tudnátok egy rövid összefoglalót írni, hogy mire kell figyelni a vételnél? Mit érdemes megkérdezni, átnézni. Stb. Nem a kopó alkatrészekre (fékpofa) gondolok, hanem például hogy lehet felismerni a törött motort.
Ár-érték arányban szerintem tökéletes. Én azért kezdtem használni, mert garanciaidő alatt is ezt tették bele a szervízben, és gondoltam, miért térnék el a gyáritól, ha még olcsó is...
Én végigpróbáltam a Cactrol Actevo-t a Motul 5100-at a Repsol Motor Sport-ot és a Repsol Syntetico-t. Nálam a Repsol Sytetico vált be. Ezzel a leg finomabb a váltó, még 7-8000 km után is finoman lehet váltani. A félszintetikus olajakkal nehezebb volt váltani. Több erő kellett a váltáshoz és 6-7000 km után már néha ki is dobta a 4., 5. fokozatot. Az olajfogyasztás kb u.a. mind két olajtipusnál, nálam kb.: 0,8, 1,2 dl/1000 km, használattól függően.