Nem rossz. Ha esetleg rommá törném a 9-est, kikapjuk belőle a motort, s építünk egy ilyet. Jut eszembe, a Lakitelki motorbontóban elég sok blokkot láttam. Te összehozod, mint gépész, én meg hajtom ,mint sztárversenyző ! :-))
Bocsi, remélem nem szólok túl későn, de akikkel mentünk volna, már nem hogy 12-en, de 2 sincsenek, lemondták a paintball-t :((((
Talán majd tavasszal......
A gokart eredményeket még nem tudtam felrakni a képtárba, köszönhetően a tar.hu roppant megbizható működésének.....
Annyi már bizonyos, hogy legnagyobb ellenfelem Laci volt , a 2. menetben csak 7 másodperc volt a hátránya, de a legnagyobb meglepetés Gstibb 1.menetben (2-dik alkalommal ült gokartban) megszerzett 2. helye volt :)) Drakula neki :))
Részemről csak annyit, hogy a 44.20-as pályarekord (a felvételeket megnézve) megdönthető, ezen rajta is leszek minden erőmmel :)))))))
hehe... a szombati nap munkanap... hehe... se szabi, se csúsztatatás... hehe... benn püfölhetem a billentyűzetet, meg toszigálhatom az egeret, ahelyett, hogy kihasználnám a utsó szép időt... hehe...
na mindegy, ij...
Más: motorlezáró láncok: ki milyet vett, miért, hogy szuperál? Ki milyet ajánl...
Persze ha tudnám mit jelent eza :P Most nem somolyognék magamban. Tényleg mit jelent? és hol lehet találni egy ilyen szótárt az ilyen NETelvonásos lányok megértéséhez?
Motor Revüt is veszem egy ideje. A Superbike szerkesztőinek nem motor az, ami nem áll magától egykerékre és kettesben 170-nél lassúbb. Ha ennek tudatában olvasod, nem is rossz. Nem kell komolyan venni, amit egy BMW-ről, chopperről, túramotorról írnak, legalábbis ami a súly-lóerő-arányra vonatkozik. A stílus legalább egyedi.
Sokunknak nem erről szól a motorozás. Én pl. munkába is járok vele, amit egy R1-essel kevésbé tudok elképzelni.
Összehasonlító tesznél - pl. Pegaso - kéthengeres volt az ellenfelek többsége.
A Superbike-ban inkább az összehasonlító teszteket preferálják, önálló teszteket (amiket a Motor Revű ir) nem nagyon tesznek az újságba. Ebből a szempontból jobban csipázom a Motor Revűt :)
Én eddig 2x írtam ennek az Ádámnak levelet és mind a kettőt beletette az újságba. Ebből arra tudok következtetni, hogy havonta kb. 6 levelet kapnak, és ami ebből e-mail (mondjuk 4) azt be-copy-paste-olják a lapba, mert így egyszerűbb.
Egyébként meg egye meg őket a fene, 2 éve olvasom, Pegasoról szó sem volt, megveszem, 3 hét múlva ott a teszt. Ráadásul olyan, amilyen. Nem befolyásolt volna a vásárlásban.
Viszont magáról a motorozásról szépen tudnak írni, élvezem.
Más:
Én tegnap tényleg elmentem Debrecenbe, és nem bántam meg. Igaz, kicsit csúszott minden (időben) - később indultam a tervezettnél, így odafelé autópálya - Füzesabony - 33-as út- Debrecen, Visszafelé 33-as út - Dormándnál balra le a 31-esre és Jászberényen át haza. 4 trafipax, mind a 4 szemből, nem állítottak meg sehol. Azt hiszem autóval ebből legalább 2-t szívtam volna.
Gyönyörű idő volt, a 33-as út elég jó minőségű, laza kanyarokkal.
Vissza már sötétben jöttem, nagyon féltem, hogy valami vadat elütök. Pár perccel előttem egy Brava elcsapott valami legalább birkányi nagy szőrős jószágot, minden tiszta vér volt, kocsi összetörve, hűtővíz elfolyt, brutál volt.