Keresés

Részletes keresés

M1800R Creative Commons License 2007.09.10 0 0 923
Nos tudom hihetetlen, de pár hete ezek az oldalak, még kétszelepesnek állították be a drágámat:-)))

Biztos nem a ti kezetek van benne???
M1800R Creative Commons License 2007.09.10 0 0 922
GENERAL INFORMATION Boulevard M109R Boulevard M109R2
Manufacturer Suzuki Suzuki
Model Year 2008 2008
Model Boulevard M109R Boulevard M109R2
M.S.R.P. $12,699.00 $12,699.00
POWERTRAIN
Engine 4-stroke, liquid-cooled, V-twin, DOHC, 4-valves 4-stroke, liquid-cooled, V-twin, DOHC, 4-valves
Displacement 1,783 cc 1,783 cc
Bore x Stroke 112 x 90.5 mm 112 x 90.5 mm
Compression Ratio 10.5:1 10.5:1
Fuel System Fuel injection Fuel injection
DRIVETRAIN
Ignition Digital / transistorized Digital / transistorized
Transmission 5-speed 5-speed
Lubrication Semi-dry sump Semi-dry sump
Final Drive Shaft Shaft
DIMENSIONS
Length 96.5 in. (2,450 mm) 96.5 in. (2,450 mm)
Width 34.4 in. (875 mm) 34.4 in. (875 mm)
Height 46.7 in. (1,185 mm) 46.7 in. (1,185 mm)
Wheelbase 67.3 in. (1,710 mm) 67.3 in. (1,710 mm)
Seat Height 27.8 in. (705 mm) 27.8 in. (705 mm)
Ground Clearance 5.1 in. (130 mm) 5.1 in. (130 mm)
Dry Weight 703 lbs. (319 kg) 703 lbs. (319 kg)
Fuel Capacity 5.2 gal. (19.5 l) 5.2 gal. (19.5 l)

Colors Black, Gray, Orange Black, Gray
Suspension Front: Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear: Link type, coil spring, oil damped, 7-way adjustable spring pre-load Front: Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear: Link type, coil spring, oil damped, 7-way adjustable spring pre-load
Brakes Front: Dual hydraulic disc
Rear: Single hydraulic disc Front: Dual hydraulic disc
Rear: Single hydraulic disc
Tires Front: 130/70R18 M/C 63V
Rear: 240/40R18 M/C 79V Front: 130/70R18 M/C 63V
Rear: 240/40R18 M/C 79V
M1800R Creative Commons License 2007.09.10 0 0 921
DIMENSIONS AND DRY MASS
Overall length 2,480 mm
Overall width 875 mm
Overall height 1,185 mm
Wheelbase 1,710 mm
Ground clearance 130 mm
Seat height 705 mm
Dry mass 319 kg
ENGINE
Type Four-stroke, liquid-cooled, DOHC, 54-degree, V-twin
Number of cylinders 2
Bore 112.0 mm
Stroke 90.5 mm
Displacement 1,783 cm3
Maximum power 92kw/6,200rpm
Compression ratio 10.5 : 1
Fuel system Fuel injection
Air cleaner Non-woven fabric element
Starter system Electric
Lubrication system Semi-Dry sump
Idle speed 900 ą 100 r/min
DRIVE TRAIN
Clutch Wet multi-plate type
Transmission 5-speed constant mesh
Gearshift pattern 1-down, 4-up
Primary reduction ratio 1.758 (55/55 × 58/33)
Gear ratios Low 2.188 (35/16)
2nd 1.400 (28/20)
3rd 1.038 (27/26)
4th 0.827 (24/29)
Top 0.686 (24/35)
Final reduction ratio 2.824 (18/17 × 32/12)
Drive chain Shaft Drive
CHASSIS
Front suspension Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Rear suspension Link type, coil spring, oil damped
Front fork stroke 130 mm
Rear wheel travel 118 mm
Caster 31゚15'
Trail 124 mm
Steering angle 37゚ (right & left)
Turning radius 3.3 m
Front brake Disk brake, twin
Rear brake Disk brake
Front tire size 130/70R18M/C 63V, tubeless
Rear tire size 240/40R18M/C 79V, tubeless

ELECTRICAL
Ignition type Electronic ignition (Transistorized)
Ignition timing 5゚B.T.D.C. at 900 rpm
Spark plug NGK CR8EK or DENSO U24ETR
Battery 12 V 64.8 kC (18 Ah)/10 HR
Generator Three-phase A.C. generator
Main fuse 30A
Fuse 10/10/10/15/15/15 A
Headlight 12 V 60/55W (H4)
Position light 12 V 5 W
Brake light/Taillight LED
Front turn signal light 12 V 21 W
Rear turn signal light 12V 21W
License light 12V 5W
Speedometer lightt LED
High beam indicator light LED
Turn signal indicator light LED
Neutral indicator light LED
Coolant temperature/Oil pressure warning light LED
Fuel level indicator light LED
FI warning light LED
Tachometer light LED
CAPACITIES
Fuel tank 19.5 L
Engine oil oil change 3,400 ml
with filter change 3,600 ml
overhaul 4,700 ml
Final gear oil 200 - 220 ml
Coolant 2.7 L
PRICE
車体本体価格1,711,500
(本体価格1,630,000)
(消費税81,500)

●価格は全て参考価格です。詳しくは販売店にお問い合わせください。
●価格には、保険料・税金(消費税を除く)・登録などに伴う諸費用は含まれておりません。
●詳しくはMoto Map特約店にお問い合わせください。
※この仕様は改良のため予告なく変更する場合があります。
M1800R Creative Commons License 2007.09.10 0 0 920
Hawaii.

Igazad van. legalábbis a www.suzuki.com oldalon is 4 szelepesnek írják, márpedig ők, biztos jól tudják. Én egy olyan oldalrol vettem az infót ahol különböző modelleket lehet egymás mellé rakni és úgy összehasonlítani. Csak ezért tünt fel, hogy a nem Limited verzió két szalapes.
De így még boldogabb vagyok. Ami bosszant hogy két hete nem is láttam a motoromat:-(((


Indexről nincs infóm, illetve csak annyi hogy szabvány japán méret, tehát bárhol kapható fehér színű. De a Louisban tuti.
Előzmény: Vzr_Hunter (919)
Vzr_Hunter Creative Commons License 2007.09.10 0 0 919

Szerintem nem csak a limited ed. készül 4 szelepes hengerfejjel, hanem mindegyik:

 

limited: http://www.totalmotorcycle.com/photos/2007models/2007models-Suzuki-Boulevard-M109RLimitedEdition.htm

 

"normál:" http://www.totalmotorcycle.com/photos/2007models/2007models-Suzuki-BoulevardM109R.htm

 

M1800R, SKrisz ?

 

Joker II Creative Commons License 2007.09.09 0 0 918

 Hali mki! Talán holnapra rdszm lesz a vason, és hozom, de egy vmi nem teccik rajta - a sárga irányjelző ..  Vmi infó esetleg h honnét /milyet lehetne rá pattintani ?! Ha semmi jó 5let, lefújom csutka feketére :-D

 Továbbra is Rajtatok a szemem ha tehetem! :-) Üdv!

M1800R Creative Commons License 2007.09.08 0 0 917
OK. iwiw...
Előzmény: Vzr_Hunter (828)
James aki BOND Creative Commons License 2007.09.08 0 0 916
Tökugyanez, amit a képeken láttál.

Üdv:JB
Előzmény: -raga- (908)
James aki BOND Creative Commons License 2007.09.08 0 0 915
Nemtom...
A fullgáznál vettem feleslegesen. Tudok képet, de nemhiszem, hogy abbol levonod a messzemenőket.

Üdv:JB
Előzmény: -raga- (899)
-raga- Creative Commons License 2007.09.07 0 0 914
hun van már? :)
Előzmény: James aki BOND (891)
Raptor67 Creative Commons License 2007.09.07 0 0 913
Szia Vzr Hunter!

Ha krómozási gomdod van, akkor lehet, hogy tudok segíteni. Tőlünk kb. 30km-re van egy cég, ami többekközt krómozással foglalkozik. Az infóim szerint szépen dolgoznak. Emellett gyártanak bukócsöveket, csomagtartókat stb. Ha gondolod, akkor megérdeklődöm, hogy mikorra, és mennyiért vállalnak el ilyen jellegű munkákat.
Előzmény: Vzr_Hunter (886)
M1800R Creative Commons License 2007.09.07 0 0 912
mááálátomhogyláttodno!!!!!
M1800R Creative Commons License 2007.09.07 0 0 911
képek a táskárol a 840-es hozzászolásban....
M1800R Creative Commons License 2007.09.07 0 0 910
Vannak tépőzárak és rögzítő hevederek a Vanucci táskához. Ügyesen meg lehet oldani.

Esőben???? Most viccelsz vagy te sem olvastad az eddigieket?!
Aug 21.én jöttem haza a horvát tengerpartról, ami 550 km volt. Ebből 400at szakadó zuhogó esőben, a maradékot pedig szemerkélőben. A táska 100%-ig vízálló
de van hozzá hihetelen sárga koton is. Még a cipzár is vazálló!!!!
Funky a cucc, csak ajánlani tudom.
Előzmény: -raga- (909)
-raga- Creative Commons License 2007.09.07 0 0 909
milyen ez a vanucci táska? motoroztál már vele kiadós esőben? mennyire vízhatlan?
Előzmény: M1800R (840)
-raga- Creative Commons License 2007.09.07 0 0 908
Errehogy kell felvarázsolni a táskát?
Előzmény: M1800R (907)
M1800R Creative Commons License 2007.09.07 0 0 907

Most csak felbiggyesztettem hogy lásd milyen a Muce féle táskatartó. Lehet hogy fordítva kell, még nem is gondolkodtam rajta.

 

Az utolsó kép, ahol lakom, 5 nap eső után..... Gyönyörűűűű

M1800R Creative Commons License 2007.09.07 0 0 906

Nekem a haverom vette észre, miközben talán egy sört öntöttem ketté, miekőtt motorzani indultunk. A sportszelet becsúszott nekem is rögtön:-)))

 

Egyébként február óta mindenki ugyan azzal szembesül, senkinél semmi kirívó történés, kivéve Krisztiánt, akinek ugye az olajszinttel voltak gondjai, nekem pedig már 10.044 km van a gépben abszolut hiba mentesen.

Tehát azt hiszem kimerem jelenteni, hogy jó motort vettünk, és nóóó para, húúúzd neki.

Előzmény: Kozol68 (905)
Kozol68 Creative Commons License 2007.09.07 0 0 905
Kösz a választ valahogy erre a részre nem emlékeztem a eddigi irásokban pedig eljétől fogva követem. Gondoltam egyébként hogy valami hasonlóról van szó csak nagyon hirtelen jelentkezett és megakartam nyugodni :) mégegyszer kösz. 
Előzmény: M1800R (904)
M1800R Creative Commons License 2007.09.07 0 0 904
Nyugodj meg, teljesen normális. Kondenzvíz amit látsz!! A motor, míg nem éri el az üzemi hőfogot, egyértelmüen valahol távozni kell a lecsapodott párának. És hogy miért pont ott?? Mert a katalizátor és a lambda szonda is így akarja:-))) Szóval nóóó para, ahogy SKrisz is mondta már.

De egyébként egy egy unalmas este ha visszaolvasnátok, ezeket már kitárgyaltuk ám!!!

Sok sok hasznos /és haszontalan/ tanácsot olvashaznátok visszafelé!!

SKrisz-szel mi már február óta pötyögjük az "okosságainkat:-))

Előzmény: Kozol68 (903)
Kozol68 Creative Commons License 2007.09.07 0 0 903

Sziasztok

 Egy szokatlan jelenséget tapasztaltam tegnap, van egy szabályos furat a kipufogó közepén kb az M1800R felirat alatt átmérője kb 3-4 mm, ezt nem is vettem volna eddig észre csakhogy tegnap mikor beindítottam és hosszabb ideig járt mert telefonon épp kerestek, és mikor megyek vissza a garázsba látom ám hogy egy kisebb fajta tócsa van ez említett furat alatt. átnéztem mindent de nem láttam semmi szokatlant. Ma reggel hogy végére járjak a dolognak megint beröffentettem hideg motorral és azon az ominózus furaton prüszköl ki a víz. Kérdésem az lenne hogy ez szerintetek természetes jelenség-e, mert eddig én ezt nemvettem észre. 

M1800R Creative Commons License 2007.09.06 0 0 902
Hajszárító!!!!
Az alsó körmös lesz, meg enyhén benzines rongy...
Előzmény: -raga- (898)
M1800R Creative Commons License 2007.09.06 0 0 901
Nekem is van egy táskányi matrica:-)))
Holnap lefotózom és küldöm a képet a táskatartóról.
Enyém ami az ülés alatt volt, angol nyelvű. Levettem:-)))
Előzmény: -raga- (900)
-raga- Creative Commons License 2007.09.06 0 0 900
A matricám olasz! de nemsokára már a múlté! egyébként én kaptam hozzá még egy zsákkal, mindenféle nyelven.
Előzmény: Vzr_Hunter (887)
-raga- Creative Commons License 2007.09.06 0 0 899
Táskatartóról tudnál egy fotót feltenni? mucechopperes? vagy gyári?
Előzmény: James aki BOND (891)
-raga- Creative Commons License 2007.09.06 0 0 898
Akkor a tied fiatalabb, de v.színűleg egy kanyarral jöhetett! :) Épp most próbálom leoperálni a tankról a matricát. Elég makacsan tartja magát!
Előzmény: M1800R (897)
M1800R Creative Commons License 2007.09.06 0 0 897
Enyém meg UIH-579
Előzmény: -raga- (883)
M1800R Creative Commons License 2007.09.06 0 0 896

A kardán működési jellegéből adódóan alacsony fordulaton rángathat. Mert direkt az áttétel. De nem a kardán a ludas benne hanem maga a V2-es motor. A motor alacsny fordulata rángatja. Érted? Ugyan ez igaz ha autoval mész negyedikben, egyre lassabban közelítesz a piroslámpához, de nem nyomod ki a kuplungot. Kvázi mintha sebességben akarnál megállni. Nem tudom érthető vagyok e?!

Vissza kell váltani, mert a motornak kevés a fordulat a működéshez, erre a kardán rángatással felel. Meg a szelepek is becsörrenhetnek....

 

A visszadurranás teljesen normális, csak úgy mint a tank remegése. A V2 rázza boldogan, mint foxi a lábtölőt!

 

A Limited Edition nem csak szinben különbözik, hanem az 4szelepes hengerfejet kapott. Szóval krisztián..... De a látvány sem lesz semmi.

 

Louis? Nem hiszem el hogy nincs katalogusod, ha van interneted.

www.louis.at Összes cím adott.

 

 

SKrisz Creative Commons License 2007.09.06 0 0 895
Na erre egyre kíváncsibb vagyok! :)
Előzmény: James aki BOND (893)
James aki BOND Creative Commons License 2007.09.06 0 0 894
Szasztok!

Tudna nekem valaki olyan Louis-os cimet mondani osztrákiában, ahol nagy a választék? Mert ez a bázismotor egy vicc...

Üdv:JB

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!