Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Poc2 Creative Commons License 2017.05.13 -4 1 43738

Csak fölfelé lehet kategorizálni.Mopedet autóra igen,de fordítva nem.

Előzmény: Törölt nick (43736)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.05.13 0 0 43737

Tudja vki, mi van akkor, ha szgk kis kaszniba(kis Toyota, Ford Ka,stb)rak mop. autó motort?Le lehet mopedre vizsgáztatni?

 

Kizárt dolognak tartom .

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.13 0 0 43736

Tudja vki, mi van akkor, ha szgk kis kaszniba(kis Toyota, Ford Ka,stb)rak mop. autó motort?Le lehet mopedre vizsgáztatni?

Előzmény: Malaguszti (43732)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.05.12 0 0 43735

Na igen. Gondoltam, de ott nem csak kiszállt az utas, hanem a rakomány is elmozdult. De az igaz, nagy Apéval is lehet nagyot esni utca sarkon bekanyarodva.

Előzmény: Mnagy (43734)
Mnagy Creative Commons License 2017.05.12 0 0 43734

Nem említetted azt akinek a fülkét eladtad !

Előzmény: VolksrodZoli (43730)
Malaguszti Creative Commons License 2017.05.12 -7 0 43733

Ez lófogás lesz

a rendőröknek :))

Előzmény: Malaguszti (43732)
Malaguszti Creative Commons License 2017.05.12 -7 0 43732
brömbi Creative Commons License 2017.05.12 0 0 43731

Köszönöm az infót mantika. Most nézem Dty vett magának egy Mártit. Ezzel már  biztosan el fog tudni jönni a Trabant találkozóra.   Nem tudok képet küldeni, mert vállalati gépen vagyok.  Anettkát üdvözlöm . Remélem jól áll a műhold. Jó utat.

Előzmény: Rózsaromantika (43728)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.05.11 0 0 43730

Fura ez. Van Ape-m, simán 2 kerékre emelem egy normál kanyarban is, amikor már erősen lassítok (borulás megelőző pánik :) ) közúton kanyarban (nem sarok) állítólag kívülről semmi látványos nem látszik (kerék emelés, bódé dőlés). Utasként közlekedtem Reilan-nal, semmi félelmetes nem volt benne. Körforgalomba haladásra elhangzott egy sebesség határ, amit később kipróbáltam utánfutó vontatás közben, hát nagyon veszélyesnek éreztem. Arra a megállapításra jutottam magamban, ha utánfutós vezetési szokással haladok, baj nem lehet, sőt, stabil a gép. Ennek ellenére lehet látni, mennyire könnyű felborítani. Vagy csak megfelelő technikával nem nehéz?

Előzmény: WooDoo (43729)
WooDoo Creative Commons License 2017.05.11 -1 0 43729

Valószínűleg az orrmotor és alatta 1 kerék a legrosszabb kombináció...

Előzmény: VolksrodZoli (43725)
Rózsaromantika Creative Commons License 2017.05.11 0 0 43728
Előzmény: brömbi (43727)
brömbi Creative Commons License 2017.05.11 0 0 43727

Sziasztok!

 

Nem tudja valaki, hogy becses Kisautóm hátsófelére a két részből álló (új) AIXAM 400  emblémát honnan tudnék keríteni? Felújítás alatt vagyok.  Köszönöm a segítséget.

Poc2 Creative Commons License 2017.05.11 -7 0 43726

Szerintem az a lényeg hogy a nehezebb része alatt legyen a 2 kerék.

Előzmény: WooDoo (43722)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.05.10 0 0 43725

Ez pedig a megunhatatlan klasszikus.

 

https://www.youtube.com/watch?v=QQh56geU0X8

Előzmény: VolksrodZoli (43724)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.05.10 0 0 43724

https://www.youtube.com/watch?v=_6wQKsZ1yfY

 

https://www.youtube.com/watch?v=X2kUR-7CxeM

 

azért nem mondanám stabilnak azt a dobozt, amit bármikor könnyedén a sarkára állítanak :) https://www.youtube.com/watch?v=98p4MKGOlP8

 

nem mondom, hogy nem lehetett volna belőle bukfenc, de így is elég stabilnak tűnik.

https://www.youtube.com/watch?v=mLZzYM7KGbQ

 

szóval csak óvatosan!

Előzmény: WooDoo (43722)
Rózsaromantika Creative Commons License 2017.05.10 0 0 43723

Ezt most találtam a facebookon  villany autóba akksi ?.

 

Földes György22 órája

Üdv! Ismét van pár darab ciklikus munka akkum, napelemhez vagy szünetmentes állomáshoz. Paraméterek: 12 V 80 Ah, gyári kondíció, 32 kg/db. Ára 15 ezer ft/db. Műszert biztosítok a vevő rendelkezésére a kipróbálás idejére. 
Érdeklődni privátban kérném!
Köszönöm!
Az alábbi linken található bővebb info az akkuról.
https://suomenakut.fi/index.php…

WooDoo Creative Commons License 2017.05.10 -1 0 43722

Velorexet láttam már felborulni, de Apét még nem. :)

Előzmény: VolksrodZoli (43721)
VolksrodZoli Creative Commons License 2017.05.10 0 0 43721

Ez engem is érdekelne. Elméletileg az elöl két kerék stabilabb, mint a hátul két kerék.

 

 

Előzmény: WooDoo (43719)
WooDoo Creative Commons License 2017.05.10 0 0 43720

Ez a Twike is egy horror árú járgány. Van olyan változata ami 70-el is megy. Nem tudom miért van benne pedál, mert nem kerékpár kategóriába vizsgáztatják, "rendes" rendszáma van.

Előzmény: Bakancs4 (43715)
WooDoo Creative Commons License 2017.05.10 0 0 43719

Nekem is van egy régi kocka Aixam-em, papírjai nincsenek, azt nem sajnálnám átalakítani 3 kerekűre. Ha lesz egy kis időm, megnézem mekkora meló kicserélni a hátsó lengőkarokat. 

 

A háromkerekűsített Ambrád stabilabb volt, mint egy Sulky vagy egy Ape?

Előzmény: Bakancs4 (43715)
oljeg12 Creative Commons License 2017.05.10 0 0 43718

Nem tudom, hogy ez valóba így működik? Vagy esetleg csak bizonyos személyek esetében, ahol a befolyásolás hatására működik csak?

http://hvg.hu/cegauto/20170509_Pofon_egyszeruen_meguszhato_a_parkolasi_birsag?s=hk

Poc2 Creative Commons License 2017.05.10 -6 0 43717

Meglepődtem mikor írtad az 1 hengeres 500-as motort.De ezek alapján csak idézetképpen szerepelt ez az adat.

Előzmény: Bakancs4 (43716)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.05.09 -3 0 43716

Szerinted mennyire van tisztában a jármű tulajdonosa a jogi és műszaki jellemzőkkel ?

Előzmény: Poc2 (43696)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 43715

Egy ilyen masinát nyilván könnyedén vinne az 1 kW .

 

Van egy Rehab-moped alvázam a két motorral , azok állítólag 750 W-osak -- ha jól értettem akkor összesen. MEgdöbbentően nehéz ez a lekopasztott kétmotoros alváz !  Meg veled is egyezkedtem már azzal a karambolos fagyiskocsiról . Persze el kén edönteni az irányt : egy ilyen (fenti) pedelec-származék felé mozduljak , vagy valamelyik háromkerkeű kiskocsit ( Sulky , Charly) villamosítsam , vagy hibridizáljam . Ez utóbbi verzióknál kecsegtetően nagy előnyt jelent , hogy maga a járgány már készen van .

 

Előzmény: WooDoo (43713)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 43714

Az okozatra nem derült fény . Miért húzkodja ?

Előzmény: WooDoo (43712)
WooDoo Creative Commons License 2017.05.09 0 0 43713

Egy 1 kW-os motor még a 400 kg össztömegű, 2 m magas fagyis kocsinkat is egész tisztességesen mozgatja sík terepen. 7-8%-os emelkedőn is fel tud még mászni. Ha nem kell a fagyit meg a hűtőt cipelni, sokkal könnyebbre, és kisebb homlokfelületűre is lehetne építeni. Közösségi finanszírozással, építőkészletben forgalmazva talán még a magyar piacon is lenne rá érdeklődés...

Előzmény: Bakancs4 (43709)
WooDoo Creative Commons License 2017.05.09 0 0 43712
Bakancs4 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 43711

Találkoztunk már olyan esettel, amikor az ütköztetőcsavarok tekergetésére nem különösebben reagált a motor .

Előzmény: HPál.03 (43710)
HPál.03 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 43710

Köszönöm a segítséget Bakancs4!

Előzmény: Bakancs4 (43706)
Bakancs4 Creative Commons License 2017.05.09 0 0 43709

WooDoo már pár éve berakta ezt a videót ide a fórumra . Nagyon jópofák ezek a járgányok , de amelyik olyan magas , hogy normálisan ki lehet vinni a forgalomba , az akkora homlokfelülettel rendelkezik ami már a nagyon lassúnál picivel magasabb sebességnél , vagy gyenge ellenszélben az emberi erő számára iszonyatos ellenállást fejt ki . Jellemző probléma lehet az oldalszél-érzékenység is . Ha kicsit is normálisan megcsinálják , akkor a súlyuk is túl jelentős lehet , és ha netán emelkedőn kell használni -- felénk van jócskán -- akkor az keserves . Itt nálunk a város egyik fele teljesen sík , míg a nyugati részen nagyon komoly szintkülönbségek vannak -- erőst meggondolja az ember, hogy áttekerjen-e arra dombos vidékre .

Ennek ellenére látok fantáziát a dologban , mert az új szabályozás 1 kW-ra emelte a pedelecek megengedett teljesítményét , és abból már egész normális jármű is kihozható . Persze a szűk keresztmetszet itt is a költség lesz , részint maga a masina , részint az akksik ára . Mint mindig ...

Ettől függetlenül én is ábrándozok ilyenféle szerkezetről .

 

Előzmény: oljeg12 (43697)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!