Na igen. Gondoltam, de ott nem csak kiszállt az utas, hanem a rakomány is elmozdult. De az igaz, nagy Apéval is lehet nagyot esni utca sarkon bekanyarodva.
Köszönöm az infót mantika. Most nézem Dty vett magának egy Mártit. Ezzel már biztosan el fog tudni jönni a Trabant találkozóra. Nem tudok képet küldeni, mert vállalati gépen vagyok. Anettkát üdvözlöm . Remélem jól áll a műhold. Jó utat.
Fura ez. Van Ape-m, simán 2 kerékre emelem egy normál kanyarban is, amikor már erősen lassítok (borulás megelőző pánik :) ) közúton kanyarban (nem sarok) állítólag kívülről semmi látványos nem látszik (kerék emelés, bódé dőlés). Utasként közlekedtem Reilan-nal, semmi félelmetes nem volt benne. Körforgalomba haladásra elhangzott egy sebesség határ, amit később kipróbáltam utánfutó vontatás közben, hát nagyon veszélyesnek éreztem. Arra a megállapításra jutottam magamban, ha utánfutós vezetési szokással haladok, baj nem lehet, sőt, stabil a gép. Ennek ellenére lehet látni, mennyire könnyű felborítani. Vagy csak megfelelő technikával nem nehéz?
Nem tudja valaki, hogy becses Kisautóm hátsófelére a két részből álló (új) AIXAM 400 emblémát honnan tudnék keríteni? Felújítás alatt vagyok. Köszönöm a segítséget.
Üdv! Ismét van pár darab ciklikus munka akkum, napelemhez vagy szünetmentes állomáshoz. Paraméterek: 12 V 80 Ah, gyári kondíció, 32 kg/db. Ára 15 ezer ft/db. Műszert biztosítok a vevő rendelkezésére a kipróbálás idejére. Érdeklődni privátban kérném! Köszönöm! Az alábbi linken található bővebb info az akkuról. https://suomenakut.fi/index.php…
Ez a Twike is egy horror árú járgány. Van olyan változata ami 70-el is megy. Nem tudom miért van benne pedál, mert nem kerékpár kategóriába vizsgáztatják, "rendes" rendszáma van.
Nekem is van egy régi kocka Aixam-em, papírjai nincsenek, azt nem sajnálnám átalakítani 3 kerekűre. Ha lesz egy kis időm, megnézem mekkora meló kicserélni a hátsó lengőkarokat.
A háromkerekűsített Ambrád stabilabb volt, mint egy Sulky vagy egy Ape?
Egy ilyen masinát nyilván könnyedén vinne az 1 kW .
Van egy Rehab-moped alvázam a két motorral , azok állítólag 750 W-osak -- ha jól értettem akkor összesen. MEgdöbbentően nehéz ez a lekopasztott kétmotoros alváz ! Meg veled is egyezkedtem már azzal a karambolos fagyiskocsiról . Persze el kén edönteni az irányt : egy ilyen (fenti) pedelec-származék felé mozduljak , vagy valamelyik háromkerkeű kiskocsit ( Sulky , Charly) villamosítsam , vagy hibridizáljam . Ez utóbbi verzióknál kecsegtetően nagy előnyt jelent , hogy maga a járgány már készen van .
Egy 1 kW-os motor még a 400 kg össztömegű, 2 m magas fagyis kocsinkat is egész tisztességesen mozgatja sík terepen. 7-8%-os emelkedőn is fel tud még mászni. Ha nem kell a fagyit meg a hűtőt cipelni, sokkal könnyebbre, és kisebb homlokfelületűre is lehetne építeni. Közösségi finanszírozással, építőkészletben forgalmazva talán még a magyar piacon is lenne rá érdeklődés...
WooDoo már pár éve berakta ezt a videót ide a fórumra . Nagyon jópofák ezek a járgányok , de amelyik olyan magas , hogy normálisan ki lehet vinni a forgalomba , az akkora homlokfelülettel rendelkezik ami már a nagyon lassúnál picivel magasabb sebességnél , vagy gyenge ellenszélben az emberi erő számára iszonyatos ellenállást fejt ki . Jellemző probléma lehet az oldalszél-érzékenység is . Ha kicsit is normálisan megcsinálják , akkor a súlyuk is túl jelentős lehet , és ha netán emelkedőn kell használni -- felénk van jócskán -- akkor az keserves . Itt nálunk a város egyik fele teljesen sík , míg a nyugati részen nagyon komoly szintkülönbségek vannak -- erőst meggondolja az ember, hogy áttekerjen-e arra dombos vidékre .
Ennek ellenére látok fantáziát a dologban , mert az új szabályozás 1 kW-ra emelte a pedelecek megengedett teljesítményét , és abból már egész normális jármű is kihozható . Persze a szűk keresztmetszet itt is a költség lesz , részint maga a masina , részint az akksik ára . Mint mindig ...
Ettől függetlenül én is ábrándozok ilyenféle szerkezetről .