Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Általában a hátsó áblakra szokás a COTY matricát felragasztani. Hogy végül felragasztom-e nem tudom, megeshet, hogy a dokumentációs dissziéban marad mindörökre, mert a ragasztás előtt mégis meggoldolom magam. Ettől persze még kell.
Van hír Ricsiről? Mert már nagyon viszket a tenyerem a matricák után :) Közben azon is gondolkodom,h hová kellene ezt felragasztni..?
Közben az autómra felkerült a vonóhorog, a kipufogó rendszer, megvan az alváz és az üregvédelem, (a tank alatt és a taposólemez alatt is) ma kapnak egy festést a lökhárítók, épül szépül napról napra :)
De persze, úgyis tervezem már vagy 2 éve, hogy veszek egy ilyet. De sose klikkeltem rá valahogy. Aquabatot is meg kéne kérdezni. Hátha ő isw kér, ha már minden magyar GS/A-s rendel ... Ha reggelig nem ír be, felhívom délelőtt.
Gondoltam, h lehet még érdeklődő a témában, ezért még nem rendeltem meg :)
No, akkor elég lesz a kettő, vagy rendeljek többet? Tudtok valakit, akit még érdekelhet?
Most úgyis nagyon benne vagyok az ebay-ezésben. Holnap érkezik a friss új Y-om.
Tegnap alánéztem végre a pallasnak, fent volt emelőn, alvázvédelemet kapott éppen. Sajna a kipufogó rendszere az idomokból van összeheggesztve, még az Y is házi gyártmány. Amint ideér az Y, már cserélem is le :)
Woww, köszönet a linkért GSdriver, én már rendelem is. Több mint 10db van még belőle..
Kicsit most megtorpant a projectem, a vonóhoroggal van egy kis gond. Az egyik autóról én szedtem le, s most az mondja a lakatos, h a másik autóra ezt nem lehet feltenni. Igaz, ez egy egyedi gyártású vh, de azért lakatos nem szokott ilyet mondani,h ezt nem lehet... max azt hogy kell hozzá egy mázsa szögvas, meg pár tábla lemez :)
Ma kezdődik az alváz+üregvédelem projekt is.. szerintem még nem tudja az illető,h mire vállalkozott :)
A kavicsfelpattanásra azért gondoltam, mert ha véletlenül betöri valami a szélvédőmet, s kiderül, h nem lehet hozzá kapni újat, akkor igen igen szomorú lennék.. És az sem mindegy, 12e vagy 30e egy új.. már ha tudnak szerezni egyáltalán..
Nekem 3 szélvédőm is van, de mind elég karcos, s napi használatban azért sokat számít, h min néz keresztül az ember :) Nameg ha 10-15e HUF-ból ki lehet hozni egy újat, akkor annyit nekem megér. Nem is beszélve a hátsó üveg fűtőszálairól amik már régen leporladtak, de ha lenne még valahol olcsón gyári új...
Tegnap este már átkerült az autó a lakatos műhelybe, vonóhorog felszerkesztése céljából, illetve itt kapja majd meg az alváz védelmet, üregvédelemet (illetve itt lesznek lefényezve a küszöbök és a köténylemez, mert a fényező műhelyben nem tudtak az aljához hozzáférni :))
..akkor a lengőkar szilenten nem kell tovább gondolkodnom :)
Vett már valamelyikőtök valaha új szélvédőt az autóhoz? Elgondolkodtam rajta, mert a régi kissé karcos.. s este, esőben vezetni sokkal jobb, ha tiszta a szélvédő. Na meg egy kavics sajna bármikor felpattanhat...
Picit szét van kapva a GS és gondoltam megosztom: Ki lett véve a váltó. TMK céljából. Gondoltam belepróbálom az 5ös GSA váltót. Konzekvencia. GS kasztniba nem fér el az ötös váltó :( tűzfali ütközület miatt. Nem sok kellene, de nem fogom ezért szétvagdosni a kasztnit. Ott akadtam el fejben, hogy jól emlékszem létezett 5ös GS gyárilag?
Köszönet a lengőkar szilnet linkért. raktározok párat :P