Azt szeretném kérdezni, hogy a 2000 - 2001 -ig gyártott Toyota Corollak -ban (1.4-es Linea Terra felszereltség) van e gyárilag ABS, továbbá amennyiben van ezen modellekben ABS, van-e visszajelzése valahol a műszerfalon?
még mindig van yaris elejéhez pár cumó: lökös, lámpák, zárhíd, lökös alatti merevítő, légzsákszett indítóval, hőfok szenzor, stb... külön is eladó, de egyben 60.000Ft gyári, hibátlan, sérülésmentes alkatrészekről van szó.
mocitető és a hűtők a ventillátorral elkeltek!
csak telefonon érdeklődjetek, a fórumot nem olvasom. köszi! 30/255-15-64
Hát nekem ts-em van és ugyanez a problémámannak ellenére hogy az 6sebességes hogy általában 150-nel közlekedem autópályán és nem tetszik neki annyira a fogyiban hogy ott olyan 10.5 körül vagyok.Én lehet hogy megcsináltatom,mert ha már 9-cel járnék azzal a sebességgel akkor az sztem nagyon sokat számítana és kb másfél év alatt behozhatná az árát...
Meg tudják oldani azt is hogy csak egy másik végáttételt csináltatsz az olyan 180ezer körül van,vagy csak azt a fokozatot rakják át kicsit az pedig olyan 120 ha jól emlékszem,én is kérdeztem.Ez egy versenyváltókkal foglalkozó műhely csepelen.Amúgy akik váltóépítéssel foglalkoznak azok tudják megoldani.
Lánocs, és azt elvileg nem kell cserélni, viszont a korai 1,4 motoroknak volt egy olajfogyasztási gondja, ami a 2002-es gépeget kb. az év közepéig érinti. - lehet, hogy érdemesebb egy 2003-as példányt keresni, ha nem ismert a gép előélete. - ezt garanciában javították, ha előjött a hiba addig!
Újabb fejlemény! Ma reggel pár másodpercre bevillant egy narancssárga felkiáltójel a műszerfal jobb alsó sarkában, aztán eltűnt. Lehet ennek bármi köze a hideghez?
Köszönöm a segítséget! :o) A belelátást meg úgy értettem, hogy alapvetően vizuális típus vagyok, és bár igyekszem mindennek utánaolvasgatni, azért mégis szeretem látni a saját szememmel, hogy mi van a kocsimban. És mivel ez még szerencsére nem nagyon volt szétkapva, így nem igazán látok bele bizonyos mélységekbe. (Sajnos használati útmutatóm sincs hozzá. :o( ). Bevallom őszintén, valahogy azt képzeltem, hogy valami szerkezet odabent ugyanúgy kiemel, mint a hagyományos váltóknál, csak nem én pedálozok hozzá. Az ember mindig tanul.
Sajnos lövésem sincs, mert még nem láttam szétszedve automatát, de gondoltam, hogy valami csak tengelykapcsol odabent. Vagy mégsem? :o) Homályosítsatok már fel lécci, olyan sz@r érzés tudatlannak lenni. :o) Anno, több évi Wartburg és Trabi (601, 1.1) szerelés után azért döntöttem Toyota mellett, hogy ne kelljen piszkálgatni hetente. Most meg így nem látok bele a lelkébe. Aminek igazság szerint inkább a pénzhiány a fő oka. :o(
Nem a váltóval van gond, az szépen dolgozik. Olyan a feeling, mintha elindulna egy kicsit, és néha valaki megfogná a kerekeket, hogy ne siessen annyira. Csapágyas morgást nem hallok. Még arra gondolok, hogy esetleg a kuplung vacakolhat, de mivel nem én emelem ki, ezért ezt így nehéz megállapítani. Lehet, hogy kopottak a hátsó fékpofáim, de okozhat-e ez ilyen jellegű problémát, ha túlkoptak? Tehát komplex a dolog, mert egyrészt van egy motorikus, alacsony fordulaton a szokásosnál gyengébb reakció, ami csak erős gázadásra hajlandó változni (és ez nem a klasszikus 1332cm3-es motorkarakterisztika, annál rosszabb a helyzet), illetve egy ettől független, kvázi "ráfogásos" megtorpanás, amit én mechanikusnak érzek. Csak nem szeretnék ezek miatt egy rakat pénzt kidobni egy márkaszervizben, amikor egy jó szaki esetleg ezeket 2 perc alatt diagnosztizálná. Sajnos még a lyukas első szakaszt is orvosolnom kell a kipufogónál, emiatt addig nem tudom, hogy hogy dolgozik a motor, mert pont a lambda előtt lyukas, és az eléggé befolyásolhatja a karakterisztikákat. :o(
ha az automata váltóval van bajod akkor valszeg mezei autószerelő nem lesz elég. az automata váltó egy külön szakma :) egyébként én ismerek egy automata váltóst, de nem pont észak pest, inkább gödöllő vonzáskorzet.
Sziasztok! Raycar-ral van valakinek tapasztalata? Elvihetem oda a Corollámat átnézetni? Közel a vizsga, sűrűsödnek a problémák és kéne nekem valami megbízható szaki, aki átnézi már végre az autómat, mindezt lehetőleg Észak-Pest vonzáskörzetében, és nem horror áron. Akár egy maszekban dolgozó profi Corolla (93-as) gurut is ajánlhatnátok, annak is nagyon megörülnék. Automatám van, és most olyanokat csinál, hogy nyomom neki, de nem megy igazán, aztán egyszer csak meglódul, szóval valami nem OK. Segítsetek már lécci, ha tudtok.
??? Gondolom valami egyéb tényállás fennforgása van, pl dugattyú, gyűrűhiba, vagy a hegerfejnél valami, szelepvezető, stb...
Úgy általánosságban mondtam, hogy én elsőként szelepszárszimmeringet cserélnék egy olyan motornál, ami futott hivatalosan is 200 k km-t és eszi az olajat.
Szép munka! A carpit.hu Békéscsabán van, a benzinköltség matricával több lenne, mint a bőrözés ára. :) Kecskemét viszont nincs nagyon messze. Ha jól értem, 12 ezerben benne volt a kormány le- és felszerelése is. Egyébként valószínű, hogy veszek egy komplett kormányt, majd a külső részt a kormányküllőkkel együtt bebőröztetem.
Ha jól látom az maga a légzsák már. Azt tényleg nem nagyon bőrözik, vagyis be lehet csak nem lesz benne embléma. Fotót pedig küldök ha tudok. Az enyémet meg vidéken csináltattam, Debrecenben. Csak arra fel mondtam hogy kb. mindenhol annyi a tarifa.
Sziasztok! 2002-es 1.4es corollámban az ABS furcsa zúgó hangot ad,mikor működik,és talán nem olyan intnzív a pedál vissza rúgása.A fékfolyadék,30e. nál volt cserélve,most 60e van benne.A hangot jobb előről hallom.Esetleg valakinek tippje?
A kecskemétiek negyon jól dolgoznak, én is vittem oda (ebben a topikban offos) autómat. Egy óra alatt megvoltak leszereléssel, visszarakással együtt. Készülj fel egy politikai agymosásra, de amúgy jó fejek. A kutya meg boldogan elfogyasztja a leszedett régi kormánybőrt. (Ha még él szegény, mert 3 éve is öreg volt, mint az országút...) Kétféle bőrből (perforált és sima), 12000-ért csinálták.