Hi! A Cyberstone nevű magyar cég "Európa CD atlasz" nevű progija. Nem 1 komoly dolog, az utcaaszint szóba sem jön, csak helység, de én jól eljátszom vele.. Aztán meg a Motoracer 3!
A szerkesztő ablakban alul az új kép saját gépről felirat melletti Browse-ra bökve kikeresheted a gépeden lévő fényképet, majd Feltölt. Ekkor megjelenik a fénykép az alsó részben, és a kép mellett az aláhúzott beszúrás sorra kattintva megjelenik a kép a felső mezőben.
Én ma motorral jöttem dolgozni. Kicsit változtattam az útvonalamon, így most a zsúfolt Karolina helyett a kevésbé forgalmas Villányin. Majdnem rá is fáztam, mert az egyik hegyről lejövő utcából egy 406-os Peugeot úgy döntött, hogy nem vesz rólam tudomást. Megdöntöttem 2 keréken csúszásban az egyéni csúcsomat, de így is csak hajszál híja, hogy nem kaptam oldalba a barmot. Ezer szerencse, hogy még csak nem is lassított. Ha megáll, tuti nekimegyek, így viszont sikerült mögötte elmenni.
Amúgy meg tök jó volt, 24 km a reggeli utam, élveztem.
Nápoly, meg a jó időt ne is mond :)))) Párommal mi is pont ezt beszéltük, hogy milyen jó lenne felpattani a motorra és irány a 25 fok, tenger, zizi-ropi-jóhangulat, stb ...... :)))
Ria,
a GSX-R blokkos gokart videója meggyőzően mutatja, mit lehet tenni egy 100 LE ++ os gokarttal (helyben megfordulás, erőcsúsztatásos kanyarvétel 1000-rel, stb).
A szöcskékbe (cross autók) szoktak hayabusa blokkot beépíteni (anno láttam is a járgányt a Hösök terén megrendezett autosport kiállításon). Döbbenetes paraméterei voltak :))))
Amondó vagyok, hogy a Ria Kawájából kéne kikapni a blokkot. Az elég nyomatékos, s úgyis le akarja cserélni...
Én egyébként úgy tompítom a motorozásvágyamat, hogy a haveromtól kapott útvonal tervező programmal kijelölök európai célpontokat, majd az eredményen csorgatom a nyálam. A Totalcar műsor szerint Nápolyban most rövidujjúban lehet bóklászni, úgyhogy legutóbb azt néztem. Állomások: Trieszt, Velence, Firenze, RÓMA! Legszívesebben most indulnék...! :-)
szerintem a 650 ccm/50 LE kevés lenne hozzá, valami nagyobb japán blokk kellene (pl. egy 1000-es V-Strom blokk???) :))))))
A legideálisabb blokk/hajtáslánc kombináció a 650-es burgmané lenne, mert van automata és manual funkció is a váltóján (csak egy kicsit sokba kerülne) :)
De félretéve a tréfát, tényleg jó mulatság lenne összedobni egy kis homokfutót.......
Egy kis próbagokartozás kedvéért, még szállításra is kapható vagyok.. :-)
Bike-r!
Azon tűnődtem, hogy állításod szerint azért vettél szolíd túragépet, hogy a pároddal kényelmesen tudjatok utazni. Viszont most 1-2 évig ugye nem tud jönni. Most-erre az időszakra-vehetnél vmi ütősebb gépet, amivel kiőrültködheted magad. Aztán majd jöhet a nagy enduro.. Épp ma mondtak nekem egy injektoros, sérülésmentes 1100 XX-et 1.8M körül.. Gondold meg! :-)