Keresés

Részletes keresés

JnagCe Creative Commons License 2023.07.01 -6 8 30356

2023.07.01

 

Reagálnék az előző hozzászólásokra, civakodásokra és az indulatos megnyilvánulásokra.

Nem gondoltam volna, hogy valaha ide jutunk: egyes emberek teljesen "felaprítják" ezt a pár éve igen színvonalasnak számító topikot, szó szoros értelemben véve olyan teljesen egyértelmű dolgok végett, melyeknek még csak egy mondat erejéig sem szabadna az egymás közti nézeteltérésekhez vezetni, nem hogy még komplett tömeges viszálykodásokba és személyeskedésbe fulladni. Azt is jól tudjuk, hogy pár éve igen nagy "jolly joker lap" lett ezen a netes felületen az egymásra való mutogatás, egymás megvádolása és hülyének beállítása, ezzel együtt is a saját magunk irháját méginkább megvédeni című történet "behúzása" ugye.

Szegezzük le először akkor. Jelenleg itt nálunk egy olyan nagyobb és komolyabb közösségi közlekedéssel (is)  foglalkozó portál létezik, ahol úgymond név nélkül, következmények nélkül bárki oszthatja az észt mint a szart Az kérem, ez itt. Ha valaki valaha az életbe ráveszi magát, hogy felregisztrál ide, onnantól kezdve vállalja azt, hogy "elrejtett" módban megossza a véleményét úgy, hogy nem vállalja fel magát. Innentől kezdve épp faszmindegy, hogy az a valaki a 27. nickjével, vagy ugyanazzal a kitalált ál nevével ossza az élet értelmét. Lényeg: Álcázza magát. 

 

Nekem jelenleg az itt a legnagyobb problémám, hogy valahogy úgy érzem, rohadtul kezdünk elszakadni a valóságtól. Ez már egy évek óta tartó folyamat, aminek itt lenne már az ideje véget vetni. Sajnos jó pár önkéntes dilettáns személy van köztünk, akit már rég ki kellett volna lőni jó messzire, mivel a népbutításban magasan szerepet vállalnak. Nálunk ON személyzet a Győri Buszok Katalógusa stábja, de mondhatnám általánosságban a Vegyesbuszok személyét is, vagy utóbbi időben bizony a H betűs illetőt is.. Kulcs szó: Egy olyan valaki/valami van, aki papír séma szerint, hivatalos nyilvántartást illetőleg 100%-os információval tud szolgálni, az maga a cég/üzemeltető. Ha ez nem feltétlen ad a valóság szerint helytálló infót, akkor az embernek saját magára kell támaszkodnia a helyes információk beszerzése érdekében. Na most ez jelenleg az előbb felsoroltjaim közül senkinek sem megy az utóbbi időben. 

 

..de. Nem lenne olyan nehéz normalizálni a dolgot, csak pár nagyobb sóhajra lenne csupán szükség. 

 

1. https://utas.hu/

2. https://menetrendek.hu/

3. Szem, fül és agy trió használatba vétele. (Na meg ugye a kapcsolatok, akikbe lehet bízni ).

 

 

 

Nézzük is meg a gyakorlati részét ennek. 

 

 

1. Győri B. Katalógusa szerint GNX-313 Mosonmagyaróvár helyközi. 

 

- NEM. GNX-313 2022 márciusa óta nem Mosonmagyaróvár helyközi, hanem Kapuvár helyközi. (A JOB-899 helyére került át. )

Itt is van a képes bizonyíték: Sopron-Fertőszentmiklós-Petőháza járat délután, kapuvári üzem adja ugye ki. Köze nincs Óvárhoz. 

 

Utas app is jól szemlélteti. Ez a járat ég világon nincs Mossonmagyaróvárnál.

 

2. GyB Katalógusa szerint KIT-120 Mosonmagyaróvár helyközi.

 

-NEM. KIT-120 idén április óta Kapuvár helyközi.

Képes bizonyíték is van persze. ( Minőséget légyszi nézzétek el: Lényeg látszik, Sopron-Agyagosszergény járat, kapuvári üzem adja ki. A kép Sopronban készült egyébként, amely járathoz a móvári üzemnek aztán az égvilágon köze sincs.)

 

3. KRR-180 és HHR-810 Győr helyi az oldal szerint. 

 

-Hát nem. Győr helyközi autó mindkettő, csak be kellett őket vetni év közben a normál sárga helyi 280-asok helyére. Viszont így, hogy lett már utánpótlás, vissza lettek adva HK-nak. 

Matteo-t megerősítve: KRR Kisbéren volt már múltkor is..

 

4. GybK: GZF-214 Sopron helyközi.

 

-Nem, szerencsére már nem. Sopron örökölt Zalából pár MZD-s Intergot így a 214 visszaballagott Győrbe, ahová való a pirosra fújt felnijével.. 

Utas-hu alkalmazáson ő is lekövethető.

 

 

 

Akkor nézzünk picit bele a soproni helyis dolgokba is. 

Itt totál hülyeség az egész táblázata a Győri katalógusnak. Eleve 16 db kocsi van szerintük helyin. Hahaha. Könyörgöm, egy 60.000(+20.000)-es nagyvárosnak a menetrendjére hogyan lehetne már elég 16   db helyi kocsi? Ez kb. egy 15-20.000-es városra és menetrendjére lenne elegendő: lássátok : Szekszárd.

 

De ne áruljunk zsákbamacskát. 

Tessék:

 

 

1. KZX-522 Sopron helyközi, katalógus szerint. 

 

...Nem, amióta világ a világ helyben van. Most jelenleg már csak tartalék, de van dolga minden nap. 

Utas alkalmazás is mutatja minden nap.

 

2. KLF-149,KLF-150,LTL-921,LTL-923 katalógus szerint mind helyközi.

 

..Nem akarok már hangosan felröhögni, de sárga 3 ajtós Credo Bn12-esekről lenne szó.

   

 

3. MRZ-374 szerinte helyközi. 

 

-Nem, csak fordaátszervezés volt a ritkítás miatt, de ugyanúgy helyi az. Nyilvántartás szerint is.

Mutatom: Jereván felé hajt, ott arra életbe nem megy helyközi járat, max kiállásra "üresben".

 

4. a KZX-523,KZX-524,KZX-525: ugye 4 ajtós helyi kivitelű csuklós Credo-k, mint tudjuk a három integrált helyi - helyközi csuklós fordán mozog.( Ami papíron helyközibe tartozik) Ugyanakkor helyis kivitelük miatt beforognak heyibe pótlásként, így lényegében ezek is vagy helyi járatban vannak, vagy ha helyköziben is, akkor csak integrált járaton. (Amit ugye tudunk, hogy annyi történt, összevonták a helyi járatokat a helyközivel és a 14-es végállomása ki lett tolva Kópházára, a 33-as meg Rákosra. 21-es Ágfalvára, de lényegében ezek is mind a helyi jellegük miatt csinálják ezeket a fordákat)

 

Ugyanakkor itt helyes az, hogy helyközi üzemnél vannak. Ezt végülis jól írja a honlap.

 

5. A HZE-113 meg tartalék, itt-ott előfordul. Vagy a hekyiket tartalékolja, vagy a 3 integrált vonalit. Papíron azért távolsági, mert 18-nál idősebb, és idős.

 

 

 

-------------------------------------------

 

Így, hogy kifejtettem ezeket, megkérem Pált, Sonny Vercetti - "marcinform" topiktársunkat, és Trion-Antrion kollegát, valamint KZX003 kollegát is, innentől fogva gondolkozzanak el azon, kit vádoljanak meg azzal, hogy hülyeségeket terjeszt. 

Az oldalt meg ideje lenne már rendbehozni, vagy véget vetni neki. 

 

 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2023.06.26 -1 3 30355

Osztom véleményed. Facebookon is ugyanezt teszi. Már a 3. újra regisztrált profilját kellett blokkolnom ott, mert televágta a különböző személyeskedéseivel azt, amit 7 éve felépítettem.

"HSW-654" nevű Facebook oldalamon. Bizonyíték ugye nincs, de 100%, hogy egy ember van a színfalak mögött.

Előzmény: Törölt nick (30354)
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.26 0 5 30354

Ideje bizony, akkor végre lebuknál, melyik unatkozó moderátor sokadik fikanickje vagy, aki felsőbb utasításra tönkrevágja az összes volános topikot "kedves" Jangce. 

Előzmény: Törölt nick (30350)
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.26 0 1 30353

Ráadásul az összes volános topikot tönkrevágja. 

Előzmény: marcinform (30352)
marcinform Creative Commons License 2023.06.26 0 2 30352

Te magad generálod ezeket a helyi - nem helyi meg HZE témákat. Meg a semmiből bedobott baromságokat. Skizofréniádból adódóan mindig más nicknév alatt, magaddal beszélgetsz, de úgy tűnik mintha itt ennyi vitatkozó ember lenne. Hát nincs.

Előzmény: Sonny Vercetti (30351)
Sonny Vercetti Creative Commons License 2023.06.26 0 1 30351

Nekem attól van már herótom, hogy ezen a nyamvadt topikon a soproni, győri meg ennek annak állományilistáján kívül másról sem lehet olvasni. KZX trió először, másodszor, harmadszor. HZE helyzetjelentése. nem helyi hanem helyközi. nem helyközi hanem helyi. 

 

Győri buszok katalógusa egy oldal és tudja mindenki hogy tele van hibákkal. Az lenne a legjobb ha a szerkesztő befejezné az oldalának üzemeltetését én is eliserem, ha ez megkönnyíti a helyzeted csak ne írd már le századszorra is, hogy miért rossz. Ha leírod még 80x hogy a sárga credok helyiben járnak sopronban nem helyköziben, ezzel tönkreteszed a topikot

Előzmény: Törölt nick (30350)
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.26 -3 0 30350

Egyébként igaza volt Trion-Antirionnak. 

Itt lenne már az ideje a moderációnak valamilyen komolyabb formában elbírálni ezt a folytonos trollkodásaid. 

Mind a Marcinformos kamu nicked, (tudjuk kire akarod rákenni), mind az SJ-s kamud ( ezt is tudjuk kinek szól), a Dr8ker (megintcsak tudjuk kit akarsz hülyének beállítani)

Nem fog bejönni.

Előzmény: marcinform (30347)
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.25 -5 0 30349

Nem.

Így van, ahogyan írom. Reméltem, hogy nekem el tudod fogadni, és szólsz Gergőnek, hogy ideje észhez kapnia, de szomorúan tapasztalom, hogy most is a besértődés dominál nálatok. Pedig ebben aztán semmilyen sértő szándék nem volt. 

 

Egyébként megkérdezhetném mi helytelen abban, amit írtam? 

Mert arra válaszolni már nem fogsz, mivel nem is lehet hibát találni benne.

Előzmény: marcinform (30347)
marcinform Creative Commons License 2023.06.25 -2 0 30348

Szerinted az a mérvadó, hogy egy kocsi fiatal vagy sem?

Előzmény: Mounby70 (30346)
marcinform Creative Commons License 2023.06.25 -5 0 30347

Elég durva hogy ennyi hülyeséget és valótlan dolgot képes vagy összehordani és még le is irod..

De megnyugodtam már, mert a HZE-113 jól van sopronban, megvolt a júniusi helyzetjelentés róla, köszi. még! még! mindjárt július.

Előzmény: Törölt nick (30345)
Mounby70 Creative Commons License 2023.06.25 -2 0 30346

A LOC-728 gondolom biztosan kap még műszakit és továbbra is forgalomban marad, mivel fiatalabb és tőle jóval öregebb 280-asok vannak a mai napig forgalomban ott Győrben. Viszont az öregek közül is az AFF-654-nek már nincs olyan sok hátra (legalábbis a műszakija alapján), mert bár nem lehet előre tudnie, de szerintem nincs kizárva, hogy az már nem kap műszakit és selejt lesz, a helyére pedig akkor egy fiatalabb csuklós kerül. 

Előzmény: ELK671 (30333)
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.25 -5 10 30345

Győri Buszok Katalógusánál az alábbi helytelenségek vannak, melyek tartósabb ideje hibásan szerepelnek a weblapon: 

 

Helyközi:

HHR-810, KRR-180 Újra Győr helyköziben mozognak, és még mindig helyire vannak írva. (A HFF jó helyen van)

GNX-313 már mintegy másfél éve, KIT-120 most tavasz óta nem Mosonmagyaróvárhoz tartoznak. 

GZF-214 nem Sopron helyközi, hanem Győrhöz tartozik már 3 hónapja újból. 

(Győrnél a BYD-ekkel történő selejtezéseket nyilván nem várom el, hogy egyik percről a másikra javítsa, mivel gondolom azt majd poszt formájában leírja)

 

Sopron helyi viszont sok hibát tartalmaz:

KHA-778 március óta selejtezve van, holott még mindig fel van neki tüntetve aktív járműként listában.

KZX-522 nem helyközi, hanem helyi.

LTL-921 nem helyközi, hanem helyi.

LTL-923 nem helyközi, hanem helyi.

KLF-149 nem helyközi, hanem helyi.

KLF-150 nem helyközi, hanem helyi.

MRZ-374 (fordája alapján még helytálló is lehetne, hogy helyközi, mivel nagyrészt Kópháza/Rákos fordákon van, reggel fixen helyi járaton, de szerződés szerint ugyanúgy a helyi flottában van, tehát az csak egy kis fordacsavar gyanánt lett az üzemeltetése betudva)

KZX-523 fix Kópháza/Rákos/Ágfalva integrált járatok -> beforgatható helyire is, de egysége helyközi, magyarán jól írja.

KZX-524 tartalék, Kópháza/Rákos/Ágfalva integrált járatok -> beforgatható helyire is, de egysége helyközi, magyarán jól írja.

KZX-525 fix Kópháza/Rákos/Ágfalva integrált járatok -> beforgatható helyire is, de egysége helyközi, magyarán jól írja.

HZE-113 helyi-helyközi tartalék, (papíron nincs helyinél feltüntetve, mivel a közszolgáltatási szerződés tiltja a 18+ éves járművet. Értelemszerűen így helyközibe sorlódik. Gyakorlat alapján nem, de szerződés szerint végülis itt is helytálló a HK.)

 

 

Előzmény: JnagCe (30341)
Svehlik Creative Commons License 2023.06.24 0 3 30344

Azzal a ZBP 2. üteméről (amiben Sopronba is kerülnének elektromos buszok) én úgy tudom, hogy még mindig nem zárult le az a tender!

Előzmény: Ricsi127 (30343)
Ricsi127 Creative Commons License 2023.06.24 -2 0 30343

Sok szó esett mostanában az új győri elektromos buszokról. De Sopron elektromos buszaival mi a helyzet? Állítólag úgy volt ide is idén jönnek.

matteo14 Creative Commons License 2023.06.24 0 0 30342

KRR jelenleg Kisbéren alszik kinn az állomáson. Ha jól sejtem, az NKW helyett van ott. 

Előzmény: Nádasdy Ferenc (30308)
JnagCe Creative Commons License 2023.06.23 -2 2 30341

Győr helyi még úgy, ahogy jól is van fent azon a weblapon. Sopron viszont már full helytelen az egész. Előbb utóbb úgyis kiderül miket akar a pesti központ kivonni forgalomból, mert hogy nem azok lesznek amik indokolnának az is biztos :) Eddigi tapasztalat alapján.

Előzmény: Skips (30336)
JnagCe Creative Commons License 2023.06.23 -1 0 30340

*190 bocs. (ex. KVU-102 )

Előzmény: JnagCe (30339)
JnagCe Creative Commons License 2023.06.23 -1 0 30339

A 140-es LRD is? Csak mert egyáltalán nem rossz.. Igaz a 280 stócból sem a 651 lett volna az én választottam, de műszaki sokba fáj már a volánnak. 

A KDA-244 már leadva. Nem mozog.

Előzmény: Törölt nick (30337)
M41 2305 Creative Commons License 2023.06.22 0 1 30338

KLF-034 >> Komló

Törölt nick Creative Commons License 2023.06.22 0 2 30337

Persze, hogy meg lehet tudni. Ez közszolgáltatás, amiben semmilyen titok nincs az átlag utasok számára sem. 

Volánbusz oldalon keresd a szerződést, ott módosítják, vagy fogják, ha még nem tették.

A buszos oldalt nem követem, így nem tudok nyilatkozni, mit oszt meg/ mennyire dolgozik hivatalos forrásból.

 

HSX-396

IKE-116

IKE-118

LRD-213

KDA-242

KDA-244

KDA-sok

LRD-sek

KLF és a KVU-kból pár.

itt még lehetnek mozgatások, amik a rosszabbik fajtából vannak, vagy amiket komolyabb műszaki gond ér. (BKV-nál is volt ilyen, vagy épp itt JGB <-> ANY cseréje) amik feljebb vannak az biztos. 

Ezek közül. A 280-asoknak és selejtezéseiknek, mint írtam nincs közük a BYD buszokhoz.

 

A csuklósok az Ikarusok helyére jöttek/jönnek.

Előzmény: Skips (30336)
Skips Creative Commons License 2023.06.22 -1 1 30336

Szia :) 

A selejtlistán szereplő buszok rendszámait az lehet tudni, illetve azt, hogy megoszthatod velünk vagy idővel minden kiderül majd a Győri buszok katalógusából.

Ha tudod, de nem oszthatod meg azt is megértem, csak mert vagyunk úgy egy páran itt akik szeretik előre megtudni a dolgokat.

Illetve a másik, hogy írtátok korábban, hogy a LKN-330 idejön/jött az kinek a helyére menne? 

Előzmény: Törölt nick (30334)
Jobbramagyar Creative Commons License 2023.06.22 0 1 30335

hát elég feltűnően viseli a céglogókat (mivel kérdés volt kié :D ) 

Előzmény: t04cdb (30328)
Törölt nick Creative Commons License 2023.06.21 -1 0 30334

Eddig a kettő csuklóson kívül (KAY és 651) nem állt le semmi. Párszor már ez is el lett sütve bizonyos illetők által, hogy szünetben nincs magaspadlós csuklós Ikarus kiadás, de nem így van. Minden megy és ment az elmúlt években is, csak tartalék formában.

A BYD-ekre már meg van a selejtlista. Nincs köze a csuklósokhoz.

Előzmény: ELK671 (30333)
ELK671 Creative Commons License 2023.06.21 0 0 30333

Ezek szerint újra nekiàllnak kisöpörni a megmaradt 280-asokat, úgy mint tavaly.

A selejtezés üteme ismét vizsgalejàrat szerint történik.KAY és 651-nek bő egy hónapja volt hàtra. Tippelni kéne 654 a következő szintén augusztusi.

 

A csapat többi tagja kîvàncsi vagyok megint megússza e,mivel mind november-december környékéig vizsgàs,plusz 2db 2024 februàr és màrcius. Szeptemberre pedig megint szükség lesz mindenre is.

 

LOC persze kakukktojàs júliusi lejàratàval,de "fiatal" kora miatt gondolom marad.

Előzmény: JnagCe (30315)
t04cdb Creative Commons License 2023.06.21 0 5 30332

Elvétve már találkozni vele forgalomban.

Előzmény: diamond way (30331)
diamond way Creative Commons License 2023.06.21 -1 0 30331
pitz75 Creative Commons License 2023.06.21 0 1 30330
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2023.06.20 0 2 30329

Az Infinitoursnál van a kocsi, az biztos.

Nemrég Balatonfüred térségében mászkált helyköziben tesztjelleggel, de vonatpótlón is előfordult.

Előzmény: KEX-595 (30327)
t04cdb Creative Commons License 2023.06.20 0 4 30328

Tegnap délután:

Előzmény: KEX-595 (30327)
KEX-595 Creative Commons License 2023.06.20 0 1 30327

Ha már e-busz láz van Győrben épp: az létezik, hogy az MAN Lion’s City E tesztbusz (MAN-055) az Infinitours-nál lelt gazdára és Audi szerződéses járatokon dolgozik?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!