Keresés

Részletes keresés

legiam Creative Commons License 2014.12.14 0 0 49344

Az openBVE működéséhez kell:

 

     -Minimum NetFramework 4.0 (értelemszerűen ha 4.5 van a gépen akkor a 4.0-t nem kell felrakni), de ez neked biztos rajta van a gépeden, mert ha nem lenne akkor nem is indulna el a játék 

 

 

     -dll fájlok, amiknem benne kell lennie a mappában:

           -AtsPluginProxy.dll

           -OpenBVEApi.dll

           -SDL.dll  (a kimondottan openGL-re tervezett, grafikus ablak (lehet az fullscreen) létrehozásáért felel. Ez önmagában nem elég, mivel az OpenBVE c# (csharp)  nyelven íródott, és az SDL.dll c++ nyelven, ezért kell az ,,Átalakításhoz" a:

           -Tao.SDL.dll 

 

           ezenkívűl még:

           -Tao.OpenAL.dll

           -Tao.OpenGL.dll

 

      videókártya driver (elengedhetetlen és nálad is ez lesz a hiba)

 

      ha asztali számítógéped van, és a számítógép hátulján két VGA csatlakozó is van (amibe bedugod a monitort) akkor ellenőrizd,       hogy nem-e véletlenül az alaplaphoz tartozó VGA csatlakozó-ba dugtad be, mert akkor az alaplapi videókártyát használja és az       kevés.

      Ha nincs az alaplai VGA-n kívül más csatlakozó, akkor fordulj egy szakemberhez vagy valamilyen fórumon érdeklődd meg és         kérdezd meg, hogy milyen videókártyád ajánlanak neked.

           

 

Előzmény: legiam (49343)
legiam Creative Commons License 2014.12.14 0 0 49343

Pontosan kiről van szó?

 

Előzmény: bvemetro (49340)
legiam Creative Commons License 2014.12.14 0 0 49342

Az openAL -nak semmi köze a grafikához, ugyanis az openAL a 3D-s hangért felel.

 

Nálad az lesz a gond, hogy nincs telepítve a videokártya drivere.

Előzmény: DAttis (49341)
DAttis Creative Commons License 2014.12.14 0 0 49341

Az OpenAL lehet hiányzik most átnéztem, próbáltam letölteni, de a vírusfigyelőm (Avira) " besikoltott" és most összesz...tam magam a friss telepítésű gépem miatt :)

Előzmény: Bzmot332 (49335)
bvemetro Creative Commons License 2014.12.14 0 0 49340

A 6 kocsis vizípók engedélyeztetésről lesz ismét pár kereselten szavam.

Történt, hogy engedélyt kértek rá, nagyvonalúan csak annyit írtam, hogy ingyenes helyen lehessen letölteni. Hiba volt.

Ezt követően már szavazás is volt, hogy hol lehessen letölteni, perpillanat a mediafire letöltő oldalon link is van rá. Szerintem élből kivághatjátok azt a tagot, a kommentekkel együtt, aki oda feltette, mert arra nincs engedély, a kommentekből ugyanis az derül ki, hogy nem az töltötte fel, aki az engedélyt tőlem megkapta. Ahhoz képest hogy tiltva van a warez elég lazán kezelik.

 

Az engedélyeztetésről: attól hogy valaki engedélyt kap, az nem azt jelenti, hogy bármit eldönthet. Az engedély annyit jelent, hogy ő terjesztheti, a saját hatáskörébe tartozó helyeken. Mint kiderült, majd SD honlapjára fog kerülni. Így ő a terjesztő, felesleges volt tőlem engedélyt kérni. Részemről ugyanis ő kapott engedélyt az objektumokra, így ott akármilyen átalakított vonat terjeszthető, amiben az objektumaink vannak. Az viszont nem az én dolgom, hogy az eredeti vízipók készítője beleegyezett-e abba, hogy ott legyen letölthető. Ugyanakkor meg is kellett volna tagadnom, hogy a bvemetro oldalon fent legyen, miután nekem nincs engedélyem sem SD-től, sem az eredeti vizipók készítőjétől.

Leegyszerűsítve arról van szó, hogy ha valaki engedélyt kér, az nem azt jelenti, hogy odaadhatja akárkinek hogy majd az felteszi a honlapjára.

 

Úgy látszik ezt is le kell írnom a továbbiakban, és ezt követően kisregényt fogok írni annak, aki engedélyt kér bármire, valamint előzetesen konkrét linket fogok kérni, hogy honnan lesz majd letölthető. Majd arra kap kizárólagos engedélyt, nem pedig xy honlapjára, vagy letöltőoldalakra.

 

legiam Creative Commons License 2014.12.13 0 0 49339

Elnézést kérek a kellemetlenségért, már javítottam a hibát és tényleg az okozta amire én gondoltam.

A RailBuilder zip-be van tömörítve, de zip-ben nem fog jól működni, ezért pl az asztalra kell rakni. Az olyan mappákban ahol rendszergazdai jogosultság szükséges, nem biztos, hogy megfelelően fog működni.

A lényeg, hogy mar működik a link :)

 

http://legiam.tk/fejlesztoi-eszkozok

 

Előzmény: legiam (49338)
legiam Creative Commons License 2014.12.13 0 0 49338

Elnézést kérek, igyekszem javítani a hibát, amit valószínűleg a .htaccess fájlban található rewriterule parancs vált ki, nemtudom miért pedig nemrég még működött

Előzmény: HLJ (49337)
HLJ Creative Commons License 2014.12.13 0 0 49337

Szia!Nem tudtam elindítani a letöltést valami nem okés!

Előzmény: legiam (49336)
legiam Creative Commons License 2014.12.13 0 0 49336

Elkészítettem az openBVE RailBuilder -t!

 

A program működéséhez minimum net framework kell!

 

További információkat és képeket a programról itt találtok: http://legiam.tk/Fejlesztoi-eszkozok

 

Kellemes ünnepeket és openBVE-s fejlesztgetést kívánok mindenkinek! :)

 

 

...azért véleményeket kérek a programról :) többet tud mint ami a képen látszik, csak ha nem jelöljük be a felsővezetéket akkor úgy nem látszik. A hajlított sin generálása csak később lesz elérhető!

 

 

Bzmot332 Creative Commons License 2014.12.13 0 0 49335

Ja hogy így kockák.

Látszik, hogy magának a programnak van valami baja. Nem tudom, ami a programnak kell:

-Open.AL

-Tao dll-ek

-talán directX

-rendesen működő videokártya, driver-rel (mondjuk ez egyértelmű)

-net.framework (2 és 4, nem tudom, melyik kell, de ha mindkettőt felrakod, bajt nem igazán okozhatsz)

 

Más nem jut eszembe. Esetleg megpróbálhatnál több verziót kipróbálni, hátha az a gond.

Előzmény: DAttis (49334)
DAttis Creative Commons License 2014.12.13 0 0 49334

 

Szóval ennyi látszik bejelentkezéskor:

 

 

 



Nem tudom látható-e.  Elvileg Déli kihúzón áll az Ev szerelvény, a sarkokban a kockák azok négyzetek, a bal alsó sarokban kontroller állások (menet és fék fokozatok) helyett) színes négyzetek látszanak. A bal felsőben ugye feliratnak kellene látszódni, jobb sarokban passz, az sokszor kikapcsoltam korábban 
Bejelentkezéskor a szürke kép se (motorvonatról) se látható.

Előzmény: Bzmot332 (49325)
HLJ Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49333

Hallod nem irigyellek! Sok sikert és kitartást hozzá ne törjön bele a fejszéd!

Előzmény: gcs7e7 (49331)
legiam Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49332

Az a homlokfal nagyon durva!! :o

Sok sikert hozzá!

Előzmény: gcs7e7 (49331)
gcs7e7 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49331

Akkor én rohadt nagy fába fogom vágni a fejszém... :D

Előzmény: Bzmot332 (49328)
legiam Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49330

Ha neked túl nagy falat a Combino, akkor nekem 1000%, hogy nem fog menni :D , mert te már profi vagy az objektum készítésben én meg kezdő..

...szóval inkább folytatom a TW6000-est és hozzá az 50-es villamost :)

Előzmény: Bzmot332 (49328)
legiam Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49329

Értem akkor megpróbálom esetleg egy másik képszerkesztővel, valószínűleg a photoshoppal és a Combino homlokfalát is megpróbálom normálisan megcsinálni, mert tényleg nem egyszerű.

Előzmény: Bzmot332 (49328)
Bzmot332 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49328

Gondolkoztam hosszú ideig azon, hogy megcsináljam-e a Combino-t (rájöttem hogy túl nagy falat), és rájöttem, hogy ahhoz, hogy normálisan nézzen ki, elég sok felületből kell állnia elöl, nem elég pl. az oldalát egy felületből megcsinálni (felül ívelt több irányban is). Vagy például az eleje egy tragédia lenne szintén...

 

Egyébként ugyanúgy kell csinálni, mint ahogy a többi falat csináltad. Tehát külön. Külön MeshBuilder-ben, külön felületekként.

 

A fekete vonalak oka nagyon egyszerű; nem 2 hatványa a textúrák mérete.

Avagy ha igen, akkor paintben nyisd meg a képeket, és színezd mondjuk más színűre a transparentet (ami most fekete), és látni fogod az okát. Utóbbi esetben az áll a háttérben, hogy a photoshop/gimp/normális képszerkesztők elhomályosítják mentéskor az éleket kicsit, legalább is pár formátumnál eljátsszák. Ilyenkor nem lehet mást tenni, meg kell nyitni paintben a textúrát, és át kell menni a paintes eszközökkel is a transparentes részeken (mondjuk a Win7-es painttől kezdve azok is maszatolnak, tehát érdemes a kijelölés eszközzel dolgozni).

Előzmény: legiam (49327)
legiam Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49327

Készül a Siemens Combino! :)

 

Tudom, hogy már van OpenBVE-hez Combino, de az valahogy nem nyerte el a tetszésemet; a falak 2Face-ből állnak, tehát nem ,,Vastag'', a vezetőállás a panellel együtt szintúgy, alig van benne animáció, stb..

Természetesen én az imént felsoroltakat nem fogom kihagyni a Combino-bol.

Jelenleg ennyit haladtam vele:

 

Teljes méretű kép a weboldalamon, a hiányosan kinéző galériában található. (a galéria fejlesztés alatt áll)

 

http://legiam.tk/

 

Az lenne a kérdésem, hogy nemtudom mennyire látjátok-e, hogy a combino akármelyik oldalát nézzük, a rajta lévő textúra ahol átlátszóvá tettem a transparent paranccsal, ott körülötte fekete vonal van. Minél távolabbra megyek a kamerával, annál nagyobb lesz ez a fekete vonal és nagyon csúnya. Tudnátok segíteni ebben?

@BZMOT332

 

Nem sikerült megcsinálnom a homlokfalat, egyszerűen nem tudom meghajlítani :(

legiam Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49326

Értem, köszönöm a választ. Megpróbálkozom vele.

Előzmény: Bzmot332 (49325)
Bzmot332 Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49325

Több felületből kell megcsinálni. Ezt meg lehet csinálni egy MeshBuilder-ben is, de lehet külön-külön is (utóbbi egyszerűbb talán).

 

DAttis
Tudnál képernyőmentést mutatni róla? Olyanról már hallottam, hogy nincs semmi modell meg hasonlók, de színes kockákról nem igazán.

Előzmény: legiam (49324)
legiam Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49324

Sziasztok!

 

Az lenne a kérdésem, hogy egy textúrázott, 1 FACE-ből álló objektumot, hogyan tudok meghajlítani? Például, hogy három részből álljon és felűlről így nézzen ki?

 

 

Előre is köszönöm a segítséget!

DAttis Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49323

Na megnéztem Framework megvan, a többi dll is az OpenAL is (az nem volt) Most el is indult hibajelzés nélkül de gyakorlatilag semmit se látok csak szürke hátteret színes kockákat, a hangok tökéletesek.Lehet valami a könyvtárszerkezetben nem jó vagy a videokártya? Nade mondom korábban semmi gond nem volt változás nem történt a gépemben. A fenébe mi lehet a gond??? Nem jövök rá

Előzmény: DAttis (49322)
DAttis Creative Commons License 2014.12.12 0 0 49322

Most, hogy írod, lehet  Net.Framework hiányzik na utánanézek, köszi

 

Előzmény: Bzmot332 (49321)
Bzmot332 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 49321

Biztos megvan minden hozzá? Az SDL meg a többi dll is a helyén van a mappában? Van ékezet az elérési útban? Minden driver fent van a gépen, fent van a Net.Framework?

Előzmény: DAttis (49319)
DAttis Creative Commons License 2014.12.11 0 0 49320

Hát a képet nézve ez nem olyan lesz mint a Párizs 14-es vonalán ahol elöl ülések vannak és "panorámakilátás" az alagútra.


Előzmény: Bzmot332 (49311)
DAttis Creative Commons License 2014.12.11 0 0 49319

Sziasztok!

Feltelepítettem végre az Open BVE-t a leírás szerint, a könyvtárszerkezet is oké és mikor elindítom leáll a program és ugye kiírja az ablakban a Windows keresi a hibát.....

Vajon mi nem lehet jó, a gépem ugyanaz semmi csak a vinyó lett cserélve és korábban már szépen futott rajta "vonatszimulátor"

Bzmot332 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 49318

Bár az nem teljes cső, de mintázat alapján az egyik 4-es metró állomásra emlékeztet (talán a Gellért vagy a Fővám ilyen).

Előzmény: tibitrain (49316)
Miracle74 Creative Commons License 2014.12.11 -1 0 49317

google-n rákeresel :D

Előzmény: HLJ (49307)
tibitrain Creative Commons License 2014.12.11 0 1 49316

Ez vajon mi lehet... ? :)

Bzmot332 Creative Commons License 2014.12.11 0 0 49315

Lehet, hogy Levisboy csinálta, nem Alex, nem emlékszem pontosan...

Itt most az olyan részletekre gondoltam a vonallal kapcsolatban, mint hogy a kihúzónál az alagúton bőven átlógnak a sínek, holott egy sima síncsere kéne csak, magukra az objektumokra meg hasonlók.

Előzmény: Gothpaladinus (49313)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!