-Minimum NetFramework 4.0 (értelemszerűen ha 4.5 van a gépen akkor a 4.0-t nem kell felrakni), de ez neked biztos rajta van a gépeden, mert ha nem lenne akkor nem is indulna el a játék
-dll fájlok, amiknem benne kell lennie a mappában:
-AtsPluginProxy.dll
-OpenBVEApi.dll
-SDL.dll (a kimondottan openGL-re tervezett, grafikus ablak (lehet az fullscreen) létrehozásáért felel. Ez önmagában nem elég, mivel az OpenBVE c# (csharp) nyelven íródott, és az SDL.dll c++ nyelven, ezért kell az ,,Átalakításhoz" a:
-Tao.SDL.dll
ezenkívűl még:
-Tao.OpenAL.dll
-Tao.OpenGL.dll
videókártya driver (elengedhetetlen és nálad is ez lesz a hiba)
ha asztali számítógéped van, és a számítógép hátulján két VGA csatlakozó is van (amibe bedugod a monitort) akkor ellenőrizd, hogy nem-e véletlenül az alaplaphoz tartozó VGA csatlakozó-ba dugtad be, mert akkor az alaplapi videókártyát használja és az kevés.
Ha nincs az alaplai VGA-n kívül más csatlakozó, akkor fordulj egy szakemberhez vagy valamilyen fórumon érdeklődd meg és kérdezd meg, hogy milyen videókártyád ajánlanak neked.
Az OpenAL lehet hiányzik most átnéztem, próbáltam letölteni, de a vírusfigyelőm (Avira) " besikoltott" és most összesz...tam magam a friss telepítésű gépem miatt :)
A 6 kocsis vizípók engedélyeztetésről lesz ismét pár kereselten szavam.
Történt, hogy engedélyt kértek rá, nagyvonalúan csak annyit írtam, hogy ingyenes helyen lehessen letölteni. Hiba volt.
Ezt követően már szavazás is volt, hogy hol lehessen letölteni, perpillanat a mediafire letöltő oldalon link is van rá. Szerintem élből kivághatjátok azt a tagot, a kommentekkel együtt, aki oda feltette, mert arra nincs engedély, a kommentekből ugyanis az derül ki, hogy nem az töltötte fel, aki az engedélyt tőlem megkapta. Ahhoz képest hogy tiltva van a warez elég lazán kezelik.
Az engedélyeztetésről: attól hogy valaki engedélyt kap, az nem azt jelenti, hogy bármit eldönthet. Az engedély annyit jelent, hogy ő terjesztheti, a saját hatáskörébe tartozó helyeken. Mint kiderült, majd SD honlapjára fog kerülni. Így ő a terjesztő, felesleges volt tőlem engedélyt kérni. Részemről ugyanis ő kapott engedélyt az objektumokra, így ott akármilyen átalakított vonat terjeszthető, amiben az objektumaink vannak. Az viszont nem az én dolgom, hogy az eredeti vízipók készítője beleegyezett-e abba, hogy ott legyen letölthető. Ugyanakkor meg is kellett volna tagadnom, hogy a bvemetro oldalon fent legyen, miután nekem nincs engedélyem sem SD-től, sem az eredeti vizipók készítőjétől.
Leegyszerűsítve arról van szó, hogy ha valaki engedélyt kér, az nem azt jelenti, hogy odaadhatja akárkinek hogy majd az felteszi a honlapjára.
Úgy látszik ezt is le kell írnom a továbbiakban, és ezt követően kisregényt fogok írni annak, aki engedélyt kér bármire, valamint előzetesen konkrét linket fogok kérni, hogy honnan lesz majd letölthető. Majd arra kap kizárólagos engedélyt, nem pedig xy honlapjára, vagy letöltőoldalakra.
Elnézést kérek a kellemetlenségért, már javítottam a hibát és tényleg az okozta amire én gondoltam.
A RailBuilder zip-be van tömörítve, de zip-ben nem fog jól működni, ezért pl az asztalra kell rakni. Az olyan mappákban ahol rendszergazdai jogosultság szükséges, nem biztos, hogy megfelelően fog működni.
Elnézést kérek, igyekszem javítani a hibát, amit valószínűleg a .htaccess fájlban található rewriterule parancs vált ki, nemtudom miért pedig nemrég még működött
Kellemes ünnepeket és openBVE-s fejlesztgetést kívánok mindenkinek! :)
...azért véleményeket kérek a programról :) többet tud mint ami a képen látszik, csak ha nem jelöljük be a felsővezetéket akkor úgy nem látszik. A hajlított sin generálása csak később lesz elérhető!
Nem tudom látható-e. Elvileg Déli kihúzón áll az Ev szerelvény, a sarkokban a kockák azok négyzetek, a bal alsó sarokban kontroller állások (menet és fék fokozatok) helyett) színes négyzetek látszanak. A bal felsőben ugye feliratnak kellene látszódni, jobb sarokban passz, az sokszor kikapcsoltam korábban Bejelentkezéskor a szürke kép se (motorvonatról) se látható.
Értem akkor megpróbálom esetleg egy másik képszerkesztővel, valószínűleg a photoshoppal és a Combino homlokfalát is megpróbálom normálisan megcsinálni, mert tényleg nem egyszerű.
Gondolkoztam hosszú ideig azon, hogy megcsináljam-e a Combino-t (rájöttem hogy túl nagy falat), és rájöttem, hogy ahhoz, hogy normálisan nézzen ki, elég sok felületből kell állnia elöl, nem elég pl. az oldalát egy felületből megcsinálni (felül ívelt több irányban is). Vagy például az eleje egy tragédia lenne szintén...
Egyébként ugyanúgy kell csinálni, mint ahogy a többi falat csináltad. Tehát külön. Külön MeshBuilder-ben, külön felületekként.
A fekete vonalak oka nagyon egyszerű; nem 2 hatványa a textúrák mérete.
Avagy ha igen, akkor paintben nyisd meg a képeket, és színezd mondjuk más színűre a transparentet (ami most fekete), és látni fogod az okát. Utóbbi esetben az áll a háttérben, hogy a photoshop/gimp/normális képszerkesztők elhomályosítják mentéskor az éleket kicsit, legalább is pár formátumnál eljátsszák. Ilyenkor nem lehet mást tenni, meg kell nyitni paintben a textúrát, és át kell menni a paintes eszközökkel is a transparentes részeken (mondjuk a Win7-es painttől kezdve azok is maszatolnak, tehát érdemes a kijelölés eszközzel dolgozni).
Tudom, hogy már van OpenBVE-hez Combino, de az valahogy nem nyerte el a tetszésemet; a falak 2Face-ből állnak, tehát nem ,,Vastag'', a vezetőállás a panellel együtt szintúgy, alig van benne animáció, stb..
Természetesen én az imént felsoroltakat nem fogom kihagyni a Combino-bol.
Jelenleg ennyit haladtam vele:
Teljes méretű kép a weboldalamon, a hiányosan kinéző galériában található. (a galéria fejlesztés alatt áll)
Az lenne a kérdésem, hogy nemtudom mennyire látjátok-e, hogy a combino akármelyik oldalát nézzük, a rajta lévő textúra ahol átlátszóvá tettem a transparent paranccsal, ott körülötte fekete vonal van. Minél távolabbra megyek a kamerával, annál nagyobb lesz ez a fekete vonal és nagyon csúnya. Tudnátok segíteni ebben?
@BZMOT332
Nem sikerült megcsinálnom a homlokfalat, egyszerűen nem tudom meghajlítani :(
Az lenne a kérdésem, hogy egy textúrázott, 1 FACE-ből álló objektumot, hogyan tudok meghajlítani? Például, hogy három részből álljon és felűlről így nézzen ki?
Na megnéztem Framework megvan, a többi dll is az OpenAL is (az nem volt) Most el is indult hibajelzés nélkül de gyakorlatilag semmit se látok csak szürke hátteret színes kockákat, a hangok tökéletesek.Lehet valami a könyvtárszerkezetben nem jó vagy a videokártya? Nade mondom korábban semmi gond nem volt változás nem történt a gépemben. A fenébe mi lehet a gond??? Nem jövök rá
Biztos megvan minden hozzá? Az SDL meg a többi dll is a helyén van a mappában? Van ékezet az elérési útban? Minden driver fent van a gépen, fent van a Net.Framework?
Feltelepítettem végre az Open BVE-t a leírás szerint, a könyvtárszerkezet is oké és mikor elindítom leáll a program és ugye kiírja az ablakban a Windows keresi a hibát.....
Vajon mi nem lehet jó, a gépem ugyanaz semmi csak a vinyó lett cserélve és korábban már szépen futott rajta "vonatszimulátor"
Lehet, hogy Levisboy csinálta, nem Alex, nem emlékszem pontosan...
Itt most az olyan részletekre gondoltam a vonallal kapcsolatban, mint hogy a kihúzónál az alagúton bőven átlógnak a sínek, holott egy sima síncsere kéne csak, magukra az objektumokra meg hasonlók.