Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kugyi2 Creative Commons License 2005.06.11 0 0 915
ékszíj
Előzmény: vec (912)
kugyi2 Creative Commons License 2005.06.11 0 0 914

sziasztok!Épp egy 123-as mercedesbe építek be egy bontott diavia klímát.A cucc nem tudom mennyit állt már kibontva.A kompresszornak megvan a mercedeshez való bakja, de a blokkomon nincs csavarnak hely.Ráadásul hallottam, hogy a kompresszoroknak nem tesz jót az állás.

Kérdésem:

1.Mennyi lehet egy esetleges kompresszor-felújítás?

2.Egy másik kompresszor milyen árban tudnék szerezni?

3.Egy kb 1m-es cső hiányzik, mibe kerülhet,és hol vehetek-csináltathatok hozzá?

4.Ha régi gázos, feltétlenül fel kell-e újítani,és ez mibe kerülhet?

5.Szűrő mikor cserélendő,ára mi lehet?

 

köszi segítségetek előre is!!!!!!!!!!

vwvivat Creative Commons License 2005.06.10 0 0 913
Hali. Átküldtem az e-mail cimedre a kapcs. rajzot, jó munkát.
Előzmény: yocoka (906)
vec Creative Commons License 2005.06.09 0 0 912

 

  Sziasztok!

 Opel gk.-ban manuális klíma van(gk. 93-as).Beinditásakor beregő,búgó hangot ad,de nem állandóan.lehet ez a rendszer levegősődése miatt?(szerelő szerint nem).

 Egy újratöltést érdemes megprobálnom ?vagy csapágy csere! 

 

BanditBaby Creative Commons License 2005.06.08 0 0 911

Haliho!

 

Egy kérdésem lenne a hozzáértőkhöz. Van egy Smartom, aminek nem működik a klímája. Konkrétan meleget fúj. Voltam vele klímásnál (azt sem tudta először hol a motor az autóban. :))), meg a Smart centerben is, de mind a ketten mást mondtak. Tudna valaki egy normális, hozzáértő klímást?

 

Előre is köszi

 

BB

Gothmog Creative Commons License 2005.06.08 0 0 910

Azért köszi a választ, sokat segítettél, mert én azt hittem, hogy a hőmérséklet jó (lévén az opel adatlapja szerint ezzel még nincs gáz), ezért nem is vittem klímáshoz.

 

A távgyógyászatban teljesen igazad van :-)

 

Akkor viszont klímást kell keresnem :-(

Előzmény: xmbela (908)
off-topic Creative Commons License 2005.06.08 0 0 909
Köszi!

Most hűt mint állat, de ha úgyérzem hogy csak langyos levegő fúj majd akkor viszem csak vissza.
Jól tudom hogy 5-6 Cfok a tökéletes,10Cfok-ig elmegy a többi szervízeset? ( max hűtés, venti 2esen, belsőkeringetés be, csak bofába fújás, hőmérő a nyíláshoz )
Előzmény: xmbela (907)
xmbela Creative Commons License 2005.06.08 0 0 908
Nem sikkadt el,csak már többször leírtam,hogy távgyógyászatban nem lehet segíteni,mert nem csak egy oka lehet.Ezért nem reagálok az ilyen jellegű kérdésekre.Keress egy klímást aki megméri a nyomásokat,esetleg lefejti és behatárolja a hibát.
Egyébként amit írtál kifújt hőmérsékletre az a legkisebb jóindulattal sem nevezhető elégségesnek.A "szörcsögés" is erre utal.
Előzmény: Gothmog (905)
xmbela Creative Commons License 2005.06.08 0 0 907
Ez a szivárgás nagyságától függ.Én azt szoktam javasolni,ha teljesítménycsökkenés van akkor hozzák vissza.
Előzmény: off-topic (903)
yocoka Creative Commons License 2005.06.08 0 0 906

Hello vwvivat !

 

Passat B4, motorkod: 1Z

 

Y.

Előzmény: vwvivat (876)
Gothmog Creative Commons License 2005.06.08 0 0 905

Hali,

 

látom, kicsit elsikkadt az én kérdésem, pedig itt sok profi van, csak van valami ötletetek :-)

 

A probléma a következő: bekapcsoláskor gyakran előfordul, hogy a klíma azonnal kikapcsol - aztán be, és ezt a ciklust ismételgeti 1 másodpercenként. Legalábbis egy ideig, aztán abbahagyja, és megy nyugodtan. Ez mi lehet? Kezd meghalni a vezérlőrelé? vagy valami szorul, és lassan "old ki"?

 

A másik gond kikapcsolás után jelentkezik: a levegőt hűtő hőcserélő felől folyamatos zúgás és szörcsögés hallatszik olyan fél-1 percig... Először azt hittem, hogy kilyukadt :-). Mi a fene csinálhatja ezt?

 

A kocsi amúgy egy 10 éves Corsa, és amióta nálam van (3 éve) nem nyúltam a klímához, csak egyszer volt ellenőrzésen, akkor azt mondták, jó a nyomás, illetve szorgalmasan cseréltem a pollenszűrőt és időnként sprével kipucoltam a rendszert. Az Opel kézikönyve (TIS) szerint megadott levegőhőmérsékletet tudja amúgy biztosítani (külső 25 fok esetén 11-12 fokos a szellőzőn beáramló levegő).

 

köszi a segítséget

Gothmog

cakkos2 Creative Commons License 2005.06.08 0 0 904

Pont mondani is akartam, hogy a kondenzvizem sem olyan mennyiségű, mint pl. tavaly volt. Most szinte semmi. Azt mondták, hogy a kondenzvíz kivezetésem rendben van. Én először azt hittem, hogy eldugult. De nem.

A másik oldala pedig az, hogy tökéletesen és gyorsan hűt.

Köszönöm.

Előzmény: xmbela (899)
off-topic Creative Commons License 2005.06.08 0 0 903
......és a megfestés után mennyit kell menni ( klímával ) hogy látható legyen a hiba?
Előzmény: xmbela (902)
xmbela Creative Commons License 2005.06.07 0 0 902
60-ból megáll.
Előzmény: off-topic (901)
off-topic Creative Commons License 2005.06.07 0 0 901
Jó....jó...igazad van. Visszaolvastam és látom profi vagy, csak kicsit távol tőlem :-(
Mások is mondták hogy nem olcsó dolog a klíma javítása, csak hát tudod az ember mindig szeretné a legolcsóbban megúszni a dolgot.
Szerinted mennyi egy új kondenzátor? ( plussz ugye szerelés+ feltöltés újra)
Előzmény: xmbela (900)
xmbela Creative Commons License 2005.06.07 0 0 900
Mint írtam ,szinte 100 %,hogy a kondenzátorod lukas.Javítani nem lehet,tehát csere.Egy új ára pedig szereléssel ott van amit mondott.Ha lekezelő volt ,akkor keress más szerelőt.De nem biztos,hogy egy szimpatikusabbal olcsóbban jössz ki.Aki ismeri a típushibákat annak nem kell órákat tapogatóznia,hanem egyszerre rátapint a hibára.Egyébként el kell fogadni,ha a klímarendszernek komoly baja van ,akkor az nem biztos,hogy megvan 1000 Ft-ból.
Előzmény: off-topic (898)
xmbela Creative Commons License 2005.06.07 0 0 899
Biztos,hogy gombásodás miatt büdös.Ezt okozhatja,hogy a rendszer nem tökéletesen működik és nem keletkezik kondenzvíz ami nem tudja lemosni az elpárologtató felületét.Eszedbe ne jusson kiszedetni.Elösször mérjenek nyomásokat ,esetleg fejtsék le.
Előzmény: cakkos2 (892)
off-topic Creative Commons License 2005.06.07 0 0 898
Nemigazán volt szimpi az a klímás akinél voltam. ( kicsit lekezelő volt, nagypályás, rémisztően dobálta a 40-50-60 ezres javítási díjakat ).
Tud valaki megbízható, jó klímást pesten?
Előzmény: ketmoha (895)
cakkos2 Creative Commons License 2005.06.07 0 0 897

Köszi. Nincs bekapcsolva a belső keringetés. Akkor is. De már az a bajom, hogy senki sem tudja, hogy miért is van ez, csak ötletek jönnek, no meg, hogy fizessem ki a munkadijjat.

Ami persze a legjobb, hogy ma mentem több emberhez, de most nem nyomta a szagot. Klafa. És kérdezték, hogy mit érzek, mert ők semmit :))) CakKos

Előzmény: ketmoha (896)
ketmoha Creative Commons License 2005.06.07 0 0 896

Próbáld meg azt, hogy a belső levegő kerintetést kapcsolod ki. De lehet, hogy a szétszedés kipucolás segíthet rajta. Igazából nem tudok más gyógyírt....

Moha

Előzmény: cakkos2 (892)
ketmoha Creative Commons License 2005.06.07 0 0 895

Nekem az a tapasztalatom, hogy a kompresszorból lejövő ikrecső közül amelyik a baloldalon a váz mellett megy el, általában kilukad, szétrázódik, meg amúgy is kapja a nagy hőt a kipufogótól. Gyakorlatilag a hővédő alól szokott kijönni a festett olaj...

Töltéssel együtt kijön kb 35-ből 

Moha 

Előzmény: off-topic (884)
ketmoha Creative Commons License 2005.06.07 0 0 894

Akkor sem normális, hogy az ember az arcába kapja, lekéne csapódjon az elpárologtatón és alul ki kéne folynia. Tehát ott valami nem okés....

Moha

Előzmény: rmania9 (882)
ketmoha Creative Commons License 2005.06.07 0 0 893

Milyen szaga van? Folyamatosan gőzölög?

Moha

Előzmény: Levike (878)
cakkos2 Creative Commons License 2005.06.07 0 0 892

Sziasztok,

 

Van egy 2003-as Corsa C-m digit klímával. A jelenség az, hogy kikapcsoláskor (nem indig) elég büdös levegőt nyom. Ez tavaly is jelentkezett, 1 éves garanciális szervízen meg is csinálták a klíma fertőtlenítését. Kb 2 hónapig jó volt, aztán ismét büdi lett. MOst ismét előjött, ismét fertőtlenítés, majd ismét visszajött, de már 1 hónap után.

Megállás után visszanyomom a klímát, hisz ilyenkor a maradék hőt még kinyomja. Tehát száradni is tud(na) :) Már azt is csináltam, hogy a megállás előtt 3-5 perccel kikapcsoltam, de a megálláskor ismét büdi :)

Szerintetek mi lehet ez ? Gomba?

Köszönöm. CaKKos

feue Creative Commons License 2005.06.07 0 0 891
Köszi kimérem hogy menyi a hézag és megpróbálom bealítani.

A betűméretet meg nem alítgatom valószínű valami más a hiba
Előzmény: Janibacsi (890)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.07 0 0 890

Naná hogy nem fer be a kormod, de ez nem eppen egy egzakt hezagmeresi modszer... Pl. a Sanden cuccoknak 0.4-0.8mm a specifikacioja, ezt azert korommel nehez kimerni:o)

 

Egyebkent a tekercset is lehet cserelni, meg gyakorlatilag minden mast is. Csak elobb tudni kene, mi a baj...

 

JAno

 

p.s: felejtsd mar el ezeket a nagymeretu betuket, senki sem vak, annyit viszont elersz vele h bosszantova valsz es senki nem fog valaszolni...

Előzmény: feue (889)
feue Creative Commons License 2005.06.07 0 0 889
Sajna ezen már túlvagyok olyan kicsi a rés hogy a körmöm se fér be de így se jó.

A behúzó mágnest nem lehet cserélni?  

Előzmény: Janibacsi (888)
Janibacsi Creative Commons License 2005.06.07 0 0 888

Valszeg -ahogy a mester is irta- tul nagy a magneskuplung hezagja. Ez feltehetoen kopasbol szarmazik. Meg lehet probalni a kuplungot hezagmeres utan szetszedni, es -ha van meg ra mod- kivenni a hezagolo alatetekbol, beallitva az eloirt hezagot. Ha ez mar nem segit-> rotor csere...

 

JAno

Előzmény: feue (887)
feue Creative Commons License 2005.06.07 0 0 887
Szia

Valóban le van gyengülve de annyira hogy ha bekapcsolom tűzforró lesz

  szerintetek mit lehet vele csinálni  
Előzmény: Janibacsi (880)
xmbela Creative Commons License 2005.06.07 0 0 886
Típushiba,hogy a ventillátor mögöt porózussá korrodálódik a kondenzátor.
Előzmény: off-topic (884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!