Kecskemét, Wesselényi, Nagykőrösi utca sarok. K&H Bank előtt állt a parkolóban múlt hét pénteken, vagy csütörtökön. Talán kintről hozta. Engem is meglepett, ezért írtam be...
Hát igen, nekem is vegyes érzéseim vannak vele, kell egy jó pár hónap, év mire megszokjuk az utakon.
Nekem is szokatlan volt az e90 belseje az "igazi-klasszikus BMW belső"höz képest, klasszikus műszerfala, de gyorsan megszereti az ember. Olyan kultúrált, modern és praktikus... És nagyon szép!
Azt írtad estlen. És ebben ott értünk egyet, hogy az e60 vagy akár az e90 merőben új forma lett, teljesen szakítva a korábbi modellekkkel, ez meg azért nem egészen vadi új design. Konszolidáltabb talán...
Hát nézegettem ezt az új (F10) 5öst és arra jutottam, hogy igen visszafogott lett a design az elődhöz képest. Nem kockáztattak semmit, tele van az e90formavilágával, csak nagyobb. És sajna nem kellően arányos. (Én rövidnek találom a hátulját/csomagtartóját az egész autóhoz képest).
Ráadásul, ha jól láttam ugyanolyan színben kattintgatták Portugáliában (Sparkling grafit - bézs bör belsővel), mint ahogy az e90-t 2005-ös katalógusában.
Na jó, ez szubjektív...
Viszont tele van technikai csemegével, jó hátra hagyva a konkurenciát; pl.: nem sok széria dicsekedhet hátsó kerék kormányzással (extraként). Az elektronikus kütyük meg már szinte abszurd; táblafelismerő rendszer stb.
MIndezekkel együtt nagyon tetszik, ráadásul lassan kell egy nagyobb bmw...
Gyermekkorom nagy álma. Már akkor is jobban akartam, mint az E-Mercit. :-) De az igazi áttörést az E39 hozta. Most meg itt ez a szétplasztikázott csoda... A belseje már az X6-ban sem tetszett annyira, a külső simítások pedig az új Hetessel kezdve konkrétan elcsúfították az autót! Egy alapvetően furcsa formavilágot nem lehet megváltoztatni a lámpák cseréjével! Így olyan esetlen az egész. Viszont a hátsó lámpák nagyon tetszenek, már a 3-as faceliftnél is ilyesmi van.