Lehet, hogy VW felirat meg minden, de ez simán egy hamisítvány, még színre sem stimmel. Mi pont nemrég csináltunk rutin revíziót egy vw-én, gyárit vett mindenből az ember (4-es golf) sötétebb, merevebb, vastagabb papír, roppanás gátló rács, és sötétszürke keret. Ezek alapján állítom, hogy hamis.
VW gyari logo es VW gyari szam van rajta. A srac egyik haverja VW kereskedesben dolgozik es megkapja 45% koruli kedvemennyel az alaktreszeket es ezert ott veszi.
(allitolag regebben csak neha jott elo a gond, most meg mar egyaltalan nem megy. De problem fixed, legszuro kidobva a p**ba es most megy :-), remelem rak bele a tulaj egy uj legszurot)
((nem sziszegett), toltonyomas volt, AGR lehuzva es checkolva, h zarva van, de MAF alacsony(es ugral alapjaraon) es folyamatomsam fogja a smoke 22mg-mal. Mar dugtam volna a galettot, h 60mg-ra irjam kompletten a korom tablat... de gondoltam nezzunk ra hatra csak koszos a legtomegmero)
Egy kis segítséget szeretnék kérni,holnap vinném a kocsit, Superb1 fóliáztatni ( üveg) és ki kéne vennem a kalaptartót, hogy hozzá lehessen férni a hátsó ablakhoz.
Odáig jutottam, hogy kivettem a hátsó ülősrészt és megpróbáltam kivenni a háttámlát is. Alul volt egy rögzítőcsavar, de fent ahol a fejtámlák hüvelyei vannak ott is rögzítődik, sajnos nem jutok tovább, barmolni nem akarom.
Hogyan tudom kivenni, hogy hozzáférjek a kalaptartóhoz?
Sziasztok. lenne egy nagy próblémám.
Van 1Ford escort 1.4benzines 93-as és tegnap óta olyat csinál, hogy hidegen indul és fel is pörög, de 2km után fulladozik és max2000ig pörög 50nél töobbet nem megy és ha olyankor leállítom be sem indul vagy 1óráig.
nekem munkába járáshoz nagyon fontos. Szerintetek mi lehet a baja? olyannkor miután fulladozik nagyon fűstöl.
segitséget előre is köszönöm.
Adott egy 96 os opel astra caravan C-14 NZ motorkóddal...
Ma beültünk... sétakocsikázás.. kb 30 kilómétert tettünk meg szép nyugodtan...
Hazafelé feleségem szeretett volna vezetni (évek óta nem tette ) :D
Na.... lehúzódok... kulcs benne, motor jár helycsere...
Feleségem beül erre az autó mint ha UFO-k szálltak volna el felettünk leáll !!!
Visszaülök, próbálom indítózni ,az ég világon semmi
Benzinpumpát hallom.. az önindító teker de gyújtás semmi
Pipákat széthúzom, rotort megnézem.. szép tiszta... ráindíttatok.. a gyújtás ráadásakor gyújtókábel végén egyetlen hatalmas sárgás szikra , utána semmi.
Telefon ismerősömnek, hazahúzatás...
Egy éve lett bele téve új komplett gyújtófej, rotor egyben.. valamint új gyújtástrafó és alatta az a kis vezérlő elektronika...
Ha nem velem történik ezt senkinek el nem hiszem..
Ahogy a feleségem beült a cockpitbe.. a gyújtás eltűnt mint a 19-es repülőraj Fort Lauderdale-ből
Egyszerűen hihetetlen.
Valakinek esetleg tippje volna erről a nem egyszerű történetről?
Nem sértődtem meg, csak úgy érzem, hogy kicsit fel lett fújva ez a megnevezés téma! Aki akarta, így is megértette a mondandóm lényegét. De persze abban igazad van, hogy ez egy szakmai jellegű topik, tehát illene ahhoz mérten használni a szakkifejezéseket! Majd legközelebb oda figyelek jobban! Semmi gond.