Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Poéta81 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 25989
ezt hogy érted?
Előzmény: gyoszi (25988)
gyoszi Creative Commons License 2009.02.25 0 0 25988
A szerencsére ,az smafu.:)
Előzmény: Poéta81 (25986)
Syd Barrett Creative Commons License 2009.02.25 0 0 25987
Sziasztok!

"New kid" vagyok ezen a fórumon, mert eddig még soha nem volt Toyotám. Egy hete viszont már boldog tulajdonosa vagyok egy 2002-es évjáratú 2.0 VVT-I benzines RAV4-nek. :-) Mivel a kocsihoz nincs használati útmutató, sőt a kereskedő sem tudott mindenről felvilágosítást adni, lenne pár kérdésem - és bocs, hogy nem olvastam végig a 25ezer hozzászólást. A kocsi automata váltós, eddig még ilyet nem használtam. A P,R,N,D,2 tiszta, de mit jelent az "L"? Mi az a gomb a sebváltó botján, aminek a benyomása után a műszerfalon az O/D OFF jelenik meg? Mit jelent a sebváltó mellett lévő kis gomb "Shift lock" felirattal?
Segítségeteket köszönöm!

Syd
Poéta81 Creative Commons License 2009.02.25 0 0 25986
szerencsére nints túl shock tapasztalatom, de ha van tuti kasztnis ismerősöd, akkor hozzá vidd, ha nints akkor szerezz (ezt úgy értem, hogy kérdezd körbe az ismerőseidet), meg fényezőt is!!! Idegen helyre (ide tartozik a márka szervíz is) tsak akkor vidd, ha tucc referenciát nézni, és/vagy nints más választásod. Persze ez tsak akkor érvényes, ha érdekel milyen minőségű lesz a munka
Előzmény: snowman (25984)
lole81 Creative Commons License 2009.02.24 0 0 25985

Sziasztok.

 

Keresnék Toyota Auris-hoz elektromos kapcsolási rajzot, főleg a benzin szivattyú bekötése érdekelne riasztó bekötés miatt.

 

Köszönöm.

snowman Creative Commons License 2009.02.24 0 0 25984
Nnna, ma reggel sikeresen telibevertek balról.
Még nem tudom, hogy mit kellene tennem, mert sérült a bal első ajtő, picit a sárvédő és a hátsó ajtó, és benyomódott egy keveset a küszöb is.
Ha valakinek vannak kárrendezős tapasztalatai, akkor várom az ötleteket.
Szívem szerint bevinném valami rendes Toyota-szervizbe, és megcsináltatnám, de kérdés, hogy egy Posta Biztosító ilyenkor mit fizet?
I.Blasius Creative Commons License 2009.02.17 0 0 25983
a yahoo természetesen így van helyesen.:)
Előzmény: I.Blasius (25982)
I.Blasius Creative Commons License 2009.02.17 0 0 25982

"Mindenképpen érdekel! Eladó vagy másolható?"

 

Inkább eladnám, ha lehet, őszíntén szólva lusta vagyok a visszaadás miatt még egy találkozót összehozni.

 

pblasius1978 kukac yahho.co.uk-ra irj a reszletekert.

Előzmény: Poéta81 (25980)
csanetty Creative Commons License 2009.02.17 0 0 25981
Sziasztok!

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy:
Van egy 2003-as kis Yarisom és karira kaptam hozzá egy T Sport logót és szeretném feltenni, de sajna a hűtőrácsom nem olyan mint a sport Yarisokon és nem igazán akar bepasszolni.
Van esetleg ötlet, hogyan és mivel szuperáljam oda?
Vagy esetleg nem tudjátok, hogy kb. mennyibe kerülne egy sport hűtőrács és hol lehetne olyat beszerezni???

Ötleteket várok!!!

Kösziii
Poéta81 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 25980
Mindenképpen érdekel! Eladó vagy másolható?
Előzmény: I.Blasius (25977)
Poéta81 Creative Commons License 2009.02.16 0 0 25979
Mindenképpen érdekel! Eladó, vagy tsak másolható?
Előzmény: I.Blasius (25977)
zar 116 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 25978
A gumiharang nagy valószínűséggel rá van égve-rohadva az izzó testére, úgyhogy meg fox vele küzdeni... Egy kis csavathúzó segíthet, ha van hely alányúlni és elválasztani a gumit a fémtől.
Előzmény: tc1332 (25976)
I.Blasius Creative Commons License 2009.02.15 0 0 25977

"Érdeklődnék, hogy van-e valakinak 1996 1.3 16V EFI (65kW) Corollához gépkönyv"

 

Hali, nekem van egy angol nyelvűm, ha érdekel. (a magyart sajnos tavaly eladtam)

Előzmény: Poéta81 (25973)
tc1332 Creative Commons License 2009.02.15 0 0 25976
Köszönöm az izzócsere segítséget, megnézem újra, elsőre ezek szerint nem találtam az a vackot, amit nyomni, pattintani, stb. kell...
Erikaviking Creative Commons License 2009.02.15 0 0 25975
CarinaII-ben 50 000 km-t bírt a hátsó gyári ami kb 6 év alatt került bele. Aztán a követketző szintén gyári dettó ennyit bírt ki, utána úgy lengett mint egy hajó. Pedig nem volt az autóval "cuccolva" soha, vonóhorog sem volt rajta, és pár hónaposan lett véve.
Létezik hozzá egyébként gyári erősített is, csak sajnos abban az időben nem volt beszerezhető mikor épp kellett.
Első fékbetét, hátsó lengéscsillapító és a kipuffogó az fogyóalkatrész volt, na meg a benzint is szerette. Igaz semmi mással nem volt gond a 12-13 év alatt.
Előzmény: nagykunsági (25967)
Poéta81 Creative Commons License 2009.02.14 0 0 25974
Lengéscsillapító ügyben:
Én azt javaslom, hogy vegyél újat és fontos, hogy párban!!! Ugyanis, ha eltérő a két oldal teljesítménye, akkor csavarodni fog a kaszni!!
Én mind a négyet kicseréltem már (nem néztem soha a porvédők állapotát...) tudom ajánlani Sachs Super Touring-ot 17000/db és baromi yoo. Addig tuti nem lesz bajod vele, amíg meglesz a kocsi, feltáve ha odafigyelsz a porvédőkre. Persze a gyári kb. fele ennyi/db, aminek ugyan nem olyan yoo a teljesítménye, de gondod azzal sem lesz többet az tuti.
Poéta81 Creative Commons License 2009.02.14 0 0 25973
Aloha Mindenki!
Érdeklődnék, hogy van-e valakinak 1996 1.3 16V EFI (65kW) Corollához gépkönyv!
Szivesen megvenném, illetve ha nem eladó nagyon yoo lenne ha lemásolhatnám!
Előre is köszönöm
Aloha!
Poéta81 Creative Commons License 2009.02.14 0 0 25972
Aloha!
Ha levetted a csatlakozót és a gumit, akkor keress egy kb. 1mm vastag kicsike fém kart amit kis mértékben be kell tolni, majd vagy fel, vagy le ki kell akasztani! Ezutén ha nem jön ki az izzó, akkor az nem fordúlhat elő!
Aloha!
Előzmény: tc1332 (25964)
nagykunsági Creative Commons License 2009.02.14 0 0 25971

Aztat nem tudom. Nem tudom követni mi milyen széria.

Klasszikus 1996-os 2.0 D. Hatcback.

Előzmény: I.Blasius (25970)
I.Blasius Creative Commons License 2009.02.14 0 0 25970
"Corollámban a legóvatosabb becslések szerint is 500 ezer felett van a Km. 1 éve cseréltem benne hátsó lengéscsillapítót. Első még gyári."

E10-es széria?

"Persze más a helyzet, ha ez a sok Km 10 év alatt megy bele."

Az én ominózus E10-em akkor 8. éves volt.
Előzmény: nagykunsági (25969)
nagykunsági Creative Commons License 2009.02.14 0 0 25969

Jó lehet hülyeséget írtam, mert én úgy számoltam, hogy 100 ezer km-et 3 év alatt belehajtok.

 

Tehát ha egy új autót 3 éves korában javítani kell 100.000 km után akkor megette a fene.

 

Persze más a helyzet, ha ez a sok Km 10 év alatt megy bele.

Mert ugye a sok állás, meg a szimeringek öregednek, meg a porvédő, meg eszi a tengelyt a rozsda stb.stb.

 

Corollámban a legóvatosabb becslések szerint is 500 ezer felett van a Km.  1 éve cseréltem benne hátsó lengéscsillapítót.  Első még gyári.

 

 

Előzmény: I.Blasius (25968)
I.Blasius Creative Commons License 2009.02.14 0 0 25968
"Ha nekem egy autón 100 ezret bír egy lengéscsillapító úgy kiviszem a MÉH telepre mint a szart. "

Hát, nekem az E10-esemen a gyári lengéscsillapítók (garantáltan) 85 ezer után már eléggé szarok voltak a szerelőm szerint. Főleg a hátsók, de azért elöl se voltak a toppon.
Előzmény: nagykunsági (25967)
nagykunsági Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25967

Ha nekem egy autón 100 ezret bír egy lengéscsillapító úgy kiviszem  a MÉH telepre mint a szart.

Olyan szar nem kell, amit 100 ezer km után javítani kell.

Előzmény: I.Blasius (25965)
Calver_ Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25966
pedig ugy kell. leveszed azt a gumibaszt meg a csatlakozot es van ott egy idiota formaju hajlitott drot, azt kell megfelelo iranyban kipattintani (le ki be akarmi)

ennyi.
Előzmény: tc1332 (25964)
I.Blasius Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25965
Nem tudom mennyit bír, csak tippeltem. Ha egy gyári bír Budapesten 100ezret, gondolom a felújított jó, ha harmadát felét bírja. De szvsz az se olyan rossz, mivel én gyakran cserélek autót, tuti a felúíjtást választanám.
Előzmény: nagykunsági (25963)
tc1332 Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25964

Üdv mindenkinek!

Elnézést kérek előre is, ha túl láma a kérdés, de nem vagyok gyakorlott az ilyenben.

Adott egy 1999-es béka Corolla, és szeretném kicserélni az első izzót, mert kiégett (legalábbis nem ég). Hogyan lehet ezt megtenni, vagy hol lehet megnézni, hogy hogyan kell ezt megtenni?

Próbáltam, de hátul csak egy gumiharang van, meg egy csatlakozó. Hiába csatlakoztattam le és húztam le a gumit, az izzót nem sikerült kivegyem...

Előre is köszi a segítséget!

nagykunsági Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25963

Többször is lehet, de ha csak 30.000 . bír ki akkor nekem ne csinálják, inkább veszek újat.

 

 

Előzmény: I.Blasius (25961)
nagykunsági Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25962

Még véletlenül sem szerettem volna azt sugallni, hogy ne újítasd fel.

Én úgy gondoltam anno, hogy inkább újat veszek.

Ha te úgy gondolod, akkor felújíttatod.

Egyébként a felújítottat is kel szerelni, tehát ahhoz is kell szerelési költség.

 

Kárászyék a felújítottra is vállalnak 1 év garit.

 

Ahogy akkor elmondták, kb 8.000  a felújítás, de ha a tengely sérült vagy  kopott, berágott akkor az + 4.000 .

Az, hogy a tengely jó e vagy kell másik azt ők döntik el.  Mikor szétbontják.

 

Anno valamikor újítattam fel náluk még zastava lengéscsillapítót, évekig jártam vele, és úgy adtam el, hogy jó volt.

 

Hívd fel őket, nekem Corollám van azt kérdeztem, de gondolom az ár  változik típusonként.

Előzmény: snowman (25960)
I.Blasius Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25961
Én anyám 206-osában újíttattam fel az első lengéscsillapítókat, mert egy nagy döccenőre való gyors ráhajtás után folyni kezdtek. Nekem 10 ezer volt darabja, és nem volt vele gond, igaz kb. 10 ezret mentem utána vele, aztán eladtuk a kocsit. A kérdés az, hogy hányszor lehet felújítani egy lengéscsillapítót. Ha többször fel lehet, és a felújított kitart 30 ezret, akkor nincs gond, az ember felújítja kétszer, addig úgyis eladja nagy valószínűséggel a kocsit, a vevő meg az új l.csillapítók árát úgyse fizetné meg, így "kár belé":).
Előzmény: snowman (25960)
snowman Creative Commons License 2009.02.13 0 0 25960
Nekem Szivákékat ajánlották a Váci úton.
http://www.lengescsillapitokszivak.hu
Amúgy meg az a kérdés, hogy nagy különbség van-e aközt, hogy felújíttatom mind a 4-et, kb. 40ezerből, vagy veszek valamit újat, 4x17ezerből+szerelés.
Mert anyagilag nekem most nagyon nem mindegy, főleg hogy most raktam rendbe a teljes fékrendszert, hamarosan vizsga, és egy katalizátor is elkelne valahonnan.
Előzmény: nagykunsági (25958)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!