Keresés

Részletes keresés

Vestax Creative Commons License 2017.04.30 0 0 29030

Ma volt időm elültetni a burgonyát.

Többet mtz tavasszal nem fogja megtárcsázni meg kombinátorozni a kertet. Olyan kemény lett mint a beton. Töltögető ekével kínszenvedés volt feltölteni. Pedig megrotáltam kétszer is. 

amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.30 0 0 29029

Minap javítottam egy régi MTD fűnyíró traktort, 11.5 Le B&S motoros volt, a gép ékszíj kuplungos gyárilag. Külön szíj hajt a sebességváltóra 5+R, és a kaszahajtásra is, mindkét szíj elhasználódott és nem is rávaló volt. A gyári méretét nem tudták, USA gép volt nem európai. Normál szíjjal belőttem az ékszíjak hosszát, ezt megmérik, majd collba átszámítva a legközelebbi kevláros szíjat megrendelték hozzá.

Te is meg tudod oldani így a kuplungját.. 2db 13-as ékszíjtárcsa, átszúratod esztergályossal, mert kb. 5°-al más a profil szöge a kevláros szíjnak, meg egy lapos feszítőgörgő kell hozzá, és működik.

Honda F 400 - 600 is ékszíj kuplungos, egyszerű megoldás, rávaló ékszíj kuplungos szíjjal pedig tartósan jól működik.

Előzmény: Dutrás-pisti (29028)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2017.04.30 0 0 29028

Szia!

Csak itt hirdettem a fórumon!De aztán mégse adom el!

Az Agria gépnek hiányzik a kuplung tárcsája,de nem baj,majd össze hozom másképp.Meg van egy 10 Le-ös dizelmotorom,amit rá szeretnék építeni.

Előzmény: amper_vadasz (29027)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.30 0 0 29027

Szia Pisti!

 

Hirdetted majd eladtad a vetőgépet, majd "reklamáltak" , hogy váltó ( lassító ) nélküli rotával nem működik rendesen?

 

Az Agria, amit vettél benzines vagy diesel motoros? Pár éve volt felém is eladó, 2T motorral, nem is volt drága, de mint gépet robosztusnak találtam..

Előzmény: Dutrás-pisti (29024)
jános 55 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29026

Takarítsd ki a karburátort, különösen a főfúvókát. Nem biztos, hogy elég ha csak átfújod, Vélhetően van lerakódás, ami szűkíti a fúvóka méretét.

Előzmény: Zavo (28996)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29025

JaniJani és amper vadász nagyon köszönöm a segítséget, bár a zömére csak nézek többszöri olvasást követően is, mint gyöngy tyúk a takonyra, valószínűleg jól szórakoznátok rajtam:)) de majd a gép közelében igyexem kibontani a mondanivalótokat.

Ha birtoklom - vélhetőleg jövő hétvége - jelzek s még egyszer köszönet Nektek!

Előzmény: janijani (29020)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29024

Sziasztok!

Köszönöm,hogy tudok segíteni kapálógép ügyben!

Ami nekem van most jelen pillanatban gép az kb. 2-3 km/óra sebességgel megy. Múltkor hirdettem a vetőgépet, lásd 2 napra meg jönnek a kuncsaftok!

Úgy hogy letettem az eladásról!Végül is csak azt akartam kihozni ebből, hogy a vetőgépnek ez a sebesség ideális. Mert különben csak húzná a vetőgépet a földön! 

Tegnapi nappal bővült a gép park!

Sikerült megszerezni egy Agria 1700-as gépet! De sajnos lesz vele munka! A motorját kell generálozni,meg szét kell húznom a váltóját,hogy minden oké-e?

A jófo.......... hirdette a srác és nem drágán és közel is volt.

Ha valakinek lenne magyar nyelvű gépkönyve,az e-mail címemre küldje el.( itakacs71@gmail.com) . Előre is köszönöm akinek van.

Német nyelvűt tudtam letölteni,de a magyar jobb lenne.

Ha van kérdés(általában minden nap olvasom az oldalt)tegyétek fel nyugodtan!

 

amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29023

A 3. képen mintha lehetőség lenne a csövek elforgatására is... magyarok leleményesek, a gépeik is

Előzmény: janijani (29020)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29022

Függőlegesen a hirdetésben szereplő szarvat is lehet állítani, vízszintesen nem, de max átalakítással megoldja, ha szükséges lesz az is neki.

Előzmény: amper_vadasz (29021)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29021

Dutrás Pistinél el lehet forgatni a gép szarvát felezőnél, nálam a Robinál szintén, a móvári kollégánál amit kinézett hirdetést ott fix a gép szarva, de lehet az eladó bácsinak még kerül elő ez az a gép mellé, s megoldódik a gépszarv forgatása is...

Előzmény: janijani (29020)
janijani Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29020

Nem tudtam hogy többsebességes ez a felező, akkor nem kell kivenni. A gép szarvát szőlőkapáláshoz el lehet forgatni a felezőben?

Előzmény: amper_vadasz (29018)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29019

Az jó, láttam van fehér felnis és piros felnis járókerék, a piros felnis lesz a szabadonfutóst, kiiktatod a hajtást a keréken, s már tolhatod is hátra, ez is hasznos. Akkor jól láttam s írtam, 3 sebességes élszíjas felezője van, mint nekem is. Ha mindent külön külön veszel meg hozzá, többe lenne, mint egybe az egész így, nem rossz vétel.

Előzmény: zsopek68 (29017)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29018

Elnézést, hogy belekotyogok, de nem biztos, hogy a felezőt ki kell onnét venni...

 

1. van olyan aluházas felező, nekem is van, ahol 2+3 ékszíjtárcsa van, így az ékszíj átrakásával lehet lassítani - felezni, 1:1 nem változik a hajtás, és lehet gyorsítani is, szóval van belőle 3 sebességes is

 

2. nem biztos, hogy futózásnál ki kell venni a felezőt, vagy átrakja az ékszíjat, vagy nagyobb 5-12-es pl. Robi - Terra vagy pl. Polszki 126 kereket tesz fel...

 

3. Nincs ott bilincs a motor és a felező között ( ha lenne az kb. 15cm-t igényelne, de ez nem ágaskodik ) , gyakran van, hogy fixen fel kell szerelni a motort a felezőre, a motor főtengelyre fixen felmegy a meghajtó ékszíjtárcsa, felező és a lehajtás között már van bilincs, ott a kuplung is..

 

4. Pistinek lemezházas ékszíjas felezője van majd a gyári csigahajtás, aztán a kapatengelyen van a láncos felezője, a láncos felezőn a gumikerék, ezzel húzza a töltőekét krumpli vetésnél.

Előzmény: janijani (29015)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29017

ja és 3 sebességbe rakható, de hátramenet nincs hozzá, viszont ad szabadonfutó kerekeket (?), amivel hátra lehet húzni...miket nem tanultam meg  én még anno lakótelepi lakóként ...:)))

Előzmény: zsopek68 (29016)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29016

Még annyi információt sikerült a gépről beszereznem, hogy 20 év körül vagy tán felette van, kotyogásról nem tud a gazdája - de majd együtt megnézzük, ad hozzá még kb. 30 kg. orrsúlyt - z sem kétforint - csak neki már nagyon nehéz a gép, nyugdíjas ember. A kiskocsi meg valamilyen gyári, de nem Szentkirályi.

Becsületesnek tűnik, remélhetőleg nem fürdök be vele:)

Éljen május 1!...hol van már a régi roppanós debreceni párosos május 1...??:)

Előzmény: amper_vadasz (29013)
janijani Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29015

Az a vízszintes aluöntvény a felező, egy ékszíjhajtással felezi a fordulatszámot. Szántásnál és krumpliművelésnél kell, rotálásnál és utánfutó fuvarozásnál ki kell venni. Nem egy nagy ügy, két bilinccsel van feltéve. Mivel a gép szarvai is erre vannak szerelve, át kell szerelni a gépkönyv 157, 88 alkatrészekre. Ha megveszed a gépet ezt is kérd el, vagy ha elhányták valahova lehet venni. Ez kell a szőlőbe kapálásnál is, ezzel tudod oldalra kifordítani a gép szarvait. Éppen most néztem, a videón is ilyen aluházas hajtóművel veti a krumplit a Pisti.

Előzmény: zsopek68 (29010)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29014

Köszönöm szépen a gyors választ, még rágódok rajta:)

Előzmény: janijani (29012)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29013

Igen, a motor és a hajtás között ékszíjas felező van.

Előzmény: zsopek68 (29010)
janijani Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29012

Azt hogy mire van szükséged neked kell eldönteni. Szőlőbe kapálni lehet vele, ha mégis megunod az őszi sportot szánthatsz is vele, ha krumplit termelsz vetni és töltögetni lehet vele. Az utánfutóval fuvarozhatsz. Építened kell egy sufnit ahol tárolod majd a gépet mert ha kinthagyod megrozsdásodik minden.

 

Érdemes megnézni DutrásPisti videóit:https://www.youtube.com/watch?v=oqoXXDedhNk

 

5,5 vagy 8 lovas motor? Évenként nem 10 hanem 12 liter benzint fog elfogyasztani a kertedben.

Aluház minősége? Ha hibás lenne már előjött volna az előző tulajnál. Mostanában csak aluházas gépeket gyártanak.

Milyen kotyogásról volt szó? A kapatengelyt előre-hátra forgatva lehet érzékelni a holtjátékot, ebből egy gyakorlott szakember tud következtetni hogy mennyire kopott a csigakerék. De holtjátéknak minden fogaskeréknél kell lenni, így laikus nem tud meg belőle semmit. Biztosabb módszer az, ha kicsavarjuk az olajbetöltő csavart és a lyukon belesve látjuk a csigakerék fogait. 

Előzmény: zsopek68 (29009)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29011

Köszönöm szépen a segítséget, bőven vn mit tanulnom:(( ...kellemes hosszú hétvégét!

Előzmény: studiod1 (29007)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29010

Ja, és köszönöm szépen a gépkönyvet, igyexem bővíteni belőle sekélyes tudásom!

Még annyi, az a vízszintes aluöntvény jellegű valami, ami a képen látható a motor és a hajtott rész között, az valami felező lehet vagy mi a csuda?

E szerint a gép kuplungos és nem röpsúlyos, ami szintén jót jelent, ahogy próbáltam össze rakni magamban az olvasottakat, ugye?

Előzmény: janijani (29008)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29009

Jó reggelt:)

A már kapott információk birtokában előszőr is természetesen azt lenne jó tudni, hogy érdemes-e ezt a gépet választanom..ami mellette szól, hogy nagyon sok - űgy tűnik, számomra hasznos - tartozéka van, ami kedvezővé teszi az árat.

Ami ellene, hogy e szerint túl erős a motor ( 8 paci ) amihez méteres munkaszélességet javasoltatok - nekem viszont kertbe kellene, amely nem egy nyílt terepet jelent - ill. a fogyasztása is jentősebb, mint egy általam elképzelt 5,5-ösnek.

Az aluházról régebbi topicokban olvastam negatívumokat ( gyenge minőség ). 

Ugyanígy a Szentkirályi márkáról - általában a Honda mellett tették le a voksukat a tapasztaltabbak ( kivéve a benzin minőségét.

Sajnos csak most kezdek ismerkedni a robizással, így pld. fogalmam sincs ( csak józan paraszti ész ) ill. az általatok leírtak, hogy milyen kotyogásról lehet szó a kihajtó tengelynél ( gondolom ami kijön a motorból ). Bocsánat a tudatlanságért..

Ráadásul Mosonmagyaróvártól Nagymaros 200 km..

Köszönöm előre is jószándékú segítségeteket!

zsopek68

Előzmény: janijani (29008)
janijani Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29008

Nem vasöntvény, alumínium. Ez lényegében ugyanaz mint a KF-04.

 

http://www.szentkiraly-tiller.hu/letoltes/kf_2010pdf.pdf

 

Milyen információt szeretnél?

Előzmény: zsopek68 (29006)
studiod1 Creative Commons License 2017.04.29 0 0 29007

Nem ismerem a gépet, ha a régi vasöntvényes kf04 az stabil kiváló hajtás, a csigahajtás kopása elég jól érezhető ha a kihajtótengelyt fordítod előre hátra(kottyanás), a 8lovas briggs igencsak szomjas kis terhelésen is, legalább 100cm es rotator egység célszerű, nekem a valamikori r250 gépen(briggs 8le)120cm volt.Jelenleg az 5,5lovas dragonon 2x4 kapaegység van kötött talaj.

Előzmény: zsopek68 (29006)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 29006

Tisztelt Hozzáértők, esetleg valakitől valamilyen információt még kaphatnék az előzőleg belinkelt gépről?

Előre is köszönöm:)
Kellemes hosszú hétvégét mindenkinek:)

zsopek68

Előzmény: zsopek68 (28998)
Vestax Creative Commons License 2017.04.28 0 0 29005

A motor pereme meg a hajtómű ház alá azért tettem alátétet mert akkor nagyon kint fogott a kuplung és nehezen értem el :)

Így most kicsit beljebb  fog a kormány fele . :)

 

Előzmény: Vestax (29004)
Vestax Creative Commons License 2017.04.28 0 0 29004

Helló gcv 190 es motor kf  hajtómű

Én úgy hézagoltam ,hogy nem a szimeringre raktam rá a távtartót hanem a motor tömbre, 46 mm a külső mérete . Arra jött rá a csapágy majd a kuplung 

M 10  es 2 mm vastag alátétet raktam a  főtengely menetes végéhez  hézagolni. Az m 10 es alátét külső mérete akkora volt mint a tengely átmérő.

Így amikor a csavart meg húztam a nagy széles alátéttel akkor marad 0,2-0,3mm kotty a főtengelynek. 

Csapágy nem szorul de nem is kotyog 

Előzmény: Fidó mester 02 (28997)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 29003

Igen, még 2x3 kapa jár hozzá, állítólag szépen ketyeg.

Előzmény: zsopek68 (29002)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 29002

Igen, már kérdeztem  bácsit, hogy mennyi kapatag van hozzá, gondolom lemaradt a képről. mint az orrsúlyok.

Szántani nem akarok - kell az az őszi sport:(( - szívattyúra nincs szükségem, az megoldott, a fűnyíróra meg szerintem is csak kevesen pakolják ide-oda a motort..

Viszont van szőlő, 700 négyzet kert, kukorica, krumpli...néznek is aki idejön, itt a nyugat-Dunántúlon nem divat a kert munka...:((

Előzmény: janijani (29001)
janijani Creative Commons License 2017.04.28 0 0 29001

Ha krumplit akarsz termelni itt minden megvan hozzá. Végig kell gondolni, hogy mire van szükséged.

Sokan összevásárolnak mindenféle fűnyírót, ekét, szivattyút stb és nem csinálnak mást a géppel csak rotálnak vele. Érdekes, itt nem árulnak vele rotakapákat.

Végülis reális ár a 90 000 érte, ha külön-külön vennéd meg a dolgokat ennyiért nem tudnád összehozni.

Előzmény: zsopek68 (29000)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 29000

Kedves DuplaJani,

nagyon köszönöm, megpróbálok így. e szerint kersgélni. Szerinted az ár-érték arány megfelelő? 

A régi hozzászólásokat olvasgatva ( 2010.-nél tartok ) még nem nagyon találkoztam e típussal..vagy mert még nem volt, vagy mert nem volt gond vele?

Még egyszer köszönöm!

zsopek68

Előzmény: janijani (28999)
janijani Creative Commons License 2017.04.28 0 0 28999

A hajtómű és a sárvédő Szentkirályi Indian. Ez lényegében ugyanaz mint a KF-04.

Erre tettek valami felezőt vagy sebességváltót és azon van a 8 lóerős motor.

Előzmény: zsopek68 (28998)
zsopek68 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 28998

Nagy tisztelet minden Tagnak:)

Az elmúlt időszak kedvenc elfoglaltságaként elkezdtem hátulról elolvasni ( 2003 óta.. ) keletkezett hozzá szólásokat, észrevételeket s kérdéseket, mivel - mint oly sokan - szeretnék csatlakozni a T. Házhoz, s kapagépet venni - sajna még csak 2010.-nél tartok:)

Nem kevés a hátralévő topicok száma, s önmagam megelőzve szeretnék tanácsot kérni egy géppel kapcsolatban: 

https://www.jofogas.hu/pest/Kerti_rotacios_kapa_65661392.htm

 

Az eladó tisztességesnek tűnik, a távolság azonban nem kicsi, hogy lukra fussak, sz@rt meg nem szeretnék magamnak:)..

 

A gép sajna nem Honda, ahogy itt letettétek a voksot rá, hanem Briggs - de viszont 8 lovas!! - az alépítmény viszont ( számomra ) nem felismerhető. Az alépítmény viszont - állítólag Szentkirályi vagy hasonló (?), amiről még nincs információm s sokan lehúztátok e minőséget.

Nagyon sok tartozékot kapok hozzá, még a krumpli szedő az orrsúly nincs is feltüntetve..

Véleményeket szeretnék kérni, s segítségeteket előre is köszönöm!

 

zsopek68

Fidó mester 02 Creative Commons License 2017.04.28 0 0 28997

Várjunk már egy kicsit...

Neked milyen típusú pontosan a motorod?Mit és milyen típust hajt?

A főtengelyből még nem vágtam le -de ezt lehet meg kell tennem.

Megmértem a régi GCV 160 szabad főtengelyhoszt a motor szimmeringtől mérve.Ez 70 mm körül van .Arra gondoltam : -az új motor ilyen mérete talán több -de nem .Most már csak azt nem értem hogy a fenébe ment el az eredeti kuplugharang cca.700 üzemórát -pedig ütöttem-vágtam ...

A távtartót nem mértem esztergálás előtt de úgy rémlik 20 mm körül volt.

Ez a motor szimmering után következett és egy kis 4mm-es fészekbe illeszkedik a motorblokkban.Ezután a nyomcsapágy fedele jön .

Azt a 2 mm-es hézagolót pontosan hová raktad?

 

Üdv Fidó mester

Előzmény: Vestax (28995)
Zavo Creative Commons License 2017.04.28 0 0 28996

Sziasztok!

 

Már kérdeztem, nem jött válasz, hátha most.

 

szóval, Briggs Quantum 40 alapjárata egyenletes (video elején), de üzemi fordulaton nagyon ingadozik. Mi lehet a baj?

https://youtu.be/3L7GWhXktw0

Köszi az ötleteket...

Előzmény: Zavo (28948)
Vestax Creative Commons License 2017.04.27 0 0 28995

Köszönöm a tanácsot.

A főtengelyből én nem vágtam. 22mm  hosszú  hézagoló kellett a motor meg a nyomcsapágy közé . Így van szintben a főtengely meg a kuplung , valamit  a nyomcsapágy így nem szorul. 

Viszont a motor meg a harang közé raktam 2 mm hézagolót mert akkor nem emelt ki a kuplung. 

 

Előzmény: Fidó mester 02 (28994)
Fidó mester 02 Creative Commons License 2017.04.27 0 0 28994

Üdv !

 

Nekem robi 156-os kapám van .A kuplung harangot most újíttatam fel.Csak úgy tudtam összerakni,hogy majd 3 mm ferrodolt lecsiszoltam róla .Nem is tartott sokáig az egész ...

Most azt találtam ki:a meglévő távtartót 10 mm-re vágattam vissza .

A harang így ennyível feljebb kerül ,de a főtengelyből le kell ennyit vágni.

Megmértem a furat 37mm mély, így a csavar még bőven tud fogni-bár olyan jól sikerült a reteszt eltalálni csak lehúzóval lehet levenni a harangot.

Nem tudom még mikor rakom össze-hétvégén biztosan .

Üdv Fidó mester

Előzmény: Vestax (28992)
kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.26 0 0 28993

Köszönöm a segítségeteket!

Vestax Creative Commons License 2017.04.26 0 0 28992

Sziasztok szép estét.

Tudna valaki méretet írni  a honda távtartó gyűrűhöz(kuplung) ? 

Mert akkor holnap meg tudnám esztergával csináltatni. 

Köszönöm szépen.

 

gws580 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 28991

Egészpontosan a kanaláról...

Köszi!

Előzmény: gws580 (28990)
gws580 Creative Commons License 2017.04.26 0 0 28990

Szia.

A kuk vetőtárcsáról tudnál egy élesebb, közelibb képet feltenni?

Köszi!

Előzmény: studiod1 (28988)
ali kis Creative Commons License 2017.04.25 0 1 28989

Üdv!

A komposztáló adapter jól teszi a dolgát. Nagy hibája, hogy a betöltő garat középtájt beszűkül, emiatt csak egy szűk maréknyi anyag fér el benne akadály mentesen. A friss vágású ágakat szereti, illetve a nem fás szárúakat viszi szárazon is.

A fűnyíró masszív darab 3 kést már elkoptattam vele. A kerekeit le kellet cserélnem fúvott abroncsúakra, mivel homokos talajon használom.

Előzmény: Arpi1980 (28986)
studiod1 Creative Commons License 2017.04.25 0 1 28988

Itt van kép a vetőtárcsákról 

Előzmény: kuti zsolti (28983)
Grumi Maci Creative Commons License 2017.04.24 0 1 28987

Ott ahol a mag kijön van egy állítható lemez, ami töri a magot neked, én annak az aljára ragasztottam "seprűt" ecset szőrből. Így nem enged több magot ki de nem is töri annyira a szemet. De mi is inkább a magyar műanyagházast vettük és használjuk de az sem kiskertbe való, mert pl. répából egy zacskónyit nem vet ki, és a retekhez se túl jó hobbi szinten, profi maghoz már jó mert az egyforma.

 

Előzmény: kuti zsolti (28978)
Arpi1980 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 28986

KF-04 Komposztálló daráló, és fűnyíró adapterek mennyire életképesek? Valakinek tapasztalata van vele?

Rotapapa Creative Commons License 2017.04.24 0 1 28985
Előzmény: kuti zsolti (28978)
zsolt0101 Creative Commons License 2017.04.24 0 0 28984

romániában árulnak, o-mac rotakapát és rurist is, de a kettő egy kutya nem?

kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.24 0 0 28983

Szia!A működéséröl nincs valami le írás vagy közelebbi kép a belsejéről?

Előzmény: Dutrás-pisti (28979)
kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.24 0 0 28982

Szia! Az én vetőgépem nem házi barkács, hanem egy régi de eredeti darab!Köszi de ez amit feltöltöttél én nagyon drágának találom, meg nem vagyok híve a műanyagnak.Azt hittem valahogy át lehet barkácsolni az enyémet.

Előzmény: studiod1 (28981)
studiod1 Creative Commons License 2017.04.23 0 0 28981

Ez valami házi barkács? nekem úgy tűnik,nem ismerem. Én a szegedit ismerem-vanis (lásd dutrás pisti hsz) ,illetve van egy ilyen is modosítva http://www.fjsbt.hu/vetogep-egysoros-kezi-szemenkenti-normal--k-1-t304883  https://img.casual.hu/shops/3070/images/item/vetogep-egysoros-kezi-szemenkenti-normal--k-1-304883.jpg

Előzmény: kuti zsolti (28978)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2017.04.23 0 0 28980

Bocsi az árat az e-mail-ben!

Dutrás-pisti Creative Commons License 2017.04.23 0 0 28979

Sziasztok!

Ha valakit érdekelne,el passzolnám VA2 vetőgépemet kapálógép után való.

Ha valakit érdekelne írjon az e-mail címemre: itakacs71@gmail.com

Így nézz ki,ez csak illusztráció:

kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.23 0 0 28978

Köszi így már sikerült!Na szóval kukoricát akarnék vetni vele de töri a szemeket ,esetleg át tudnám barkácsolni valahogy a fém lapátokat valami műanyagra vagy valami más ötlet?

Előzmény: studiod1 (28976)
kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.23 0 0 28977

studiod1 Creative Commons License 2017.04.21 0 0 28976

Méretezd át ha jól emlékszem én 1280x800-ra szoktam de 500mega alatt jó. Szerintem a gugli is tud méretezni

Előzmény: kuti zsolti (28975)
kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.21 0 0 28975

Nem tudom feltölteni ,azt írja túl nagy a kép!

 

Előzmény: studiod1 (28963)
Silvan Creative Commons License 2017.04.21 -1 0 28974

Köszönöm!

Előzmény: janijani (28973)
janijani Creative Commons License 2017.04.21 0 0 28973

Végre visszajött a tavasz!

Első nekifutásból egy ilyen merevítőt csináltam. Sokkal merevebb lett tőle mert nem engedi egymáshoz képest elfordulni a kétoldalon a felezőket. De mégis szét fogom vágni mert másképpen rakom fel a felezőket, úgy hogy hátrafelé álljanak. Így jobb lesz a gépnek a súlyeloszlása.

Előzmény: Silvan (28966)
ja nyugi Creative Commons License 2017.04.21 0 0 28972

Hali!

 

Közben megtaláltam a Kapáló gépkönyvben a Tipusa  B 375  Sprint 375, az előírt olaj:

Castrol,Shell, AGIP SAE 15 w 40

Annak is utána néztem, hogy a 15 W kenőképesség~ viszkozitás hideginditás esetén.

Na most igazából a legnagyobb mértékű kopás rongálodás hideg indittásnál lép fel.

 

Igazából az üzemanyag fogyasztás is hideginditásnál a legnagyobb.

Tehát, az általad használt olajnál jobb minőséget vettem végúl Castrol  15 W 40- et 1 litert.

Üdv:

Józsi

Előzmény: ali kis (28907)
Vestax Creative Commons License 2017.04.20 0 0 28971

Végig telefonáltam az összes boltot szfváron de egyikben sem volt főtengelyhez retesz.

Jövő hét csütörtökre ígérték. 

Azt hiszem marad a gyártás . 

Vestax Creative Commons License 2017.04.20 0 0 28970

Sziasztok megjött ma a gcv 190 es motor.

Viszont összerakni nem tudtam a kf 04 es hajtóművel.

Nekem még a régi nagy kuplungos hajtó mű van.

Aminek a csapágya 51105. Az új kuplungoknak meg 51106 .

Valamint az íves retesz mérete sem stimmel.

 

Zuzek János Creative Commons License 2017.04.20 0 0 28969

Sziasztok!

Keresztapámnak rk05b robija van és ez az előremeneti szíj jó-e hozzá? : http://agrooroszi.hu/termek.php?pid=680

akcion Creative Commons License 2017.04.20 0 0 28968

Sziasztok,

 

Érdeklődnék hogy végül melyikre esett a választás, mert én is szeretnék kapát venni, de nem tudom hogy bevállaljam-e a román rotakapát.

Van valakinek bármilyen tapasztalata ruris gépekkel?

 

Köszi előre is.

Előzmény: Ricsard001 (28943)
kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.19 0 0 28967

Rendben holnap lefotózom!

 

Előzmény: studiod1 (28963)
Silvan Creative Commons License 2017.04.19 0 0 28966

Rendben,várjuk a jó időt.

Előzmény: janijani (28965)
janijani Creative Commons License 2017.04.19 0 0 28965

Majd ha jó idő lesz.

Most 3 fok van és viharos szél, nem megyek ki fényképezni.

Előzmény: Silvan (28964)
Silvan Creative Commons License 2017.04.19 0 0 28964

Tennél fel képeket?

Előzmény: janijani (28961)
studiod1 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 28963

Egy fotó, esetleg gyártó-típus? Enélkül nehéz lesz.

Előzmény: kuti zsolti (28962)
kuti zsolti Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28962

Sziasztok!

 

Van egy régi típusu kézi vetőgépem ami fém lapátkák segítségével adagolja a magot, de többnyire összetöri a kukoricaszemeket. Van valakinek valami ötlete mit tudok vele csinálni hogy ne törje össze a magokat?

janijani Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28961

Szép a traktorod.

 

Két dolgot változtattam meg a felezőn:

-kidobtam az eredeti 2 db tengelycsonkot és a távtartó csövet, csináltam egy 60 cm-es tengelyt, felstifteltem mind a két oldalon a felezőhöz és a kerekekhez is, így egy tengelyen fut a két kerék. Mindezt azért, mert szántásnál a barázdában futó kerék viszi a gépet, az a lánc terhelődik, a másik oldali meg szinte üresen fut. Így mindkét lánc egyformán van terhelve.

-a két összekötő csavarra ráhúztam egy-egy félcolos vízvezetékcsövet és közé hegesztettem merevítőket. Így sokkal masszívabb lett.

Előzmény: amper_vadasz (28960)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28960

Ismerem az aluházas láncos felezőt is, van nekem is, de az LR-56 jóval masszívabb és szélesebb darab. Van Robi 151-em is, még felélesztésre, s több pontján módosításra vár.. Vettem hozzá átalakított KF ékszíjas felezőt, de ezt is tovább szeretném módosítani, hogy a röpsúlyos kuplung itt is a felező elé a főtengelyre kerüljön vissza. Képek a dupla felezős Robi 151-ről, picit izmos lett: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=136491773&t=9097147   Van Terra T-20 váltóm átalakítva Robi 151-re, erre szeretném majd ráépíteni a módosított KF felezőt, amivel már hátramenet is lesz.

Zavo ecsetelte, hogy általában az ékszíjas felezők után van a kuplung, és a növelt nyomatékon meg meg csúszik a kuplungja, a gyári "csizma" lehajtást pedig jobban terhelik az ékszíjas felezők.. Erre ajánlotta a láncos felezőt, melynél a kuplung a helyén marad és a gyári "csizma" lehajtás sincs terhelve... Mindkét gyári felező típusnak ( ékszíjas és láncos ) van előnye és hátránya is, én az adott munkához választom ki, hogy melyiket használom éppen, vagy pl. mindkettőt egyszerre. Nyilván láncos felezővel senki nem áll neki rotálni, sarabolni, rögtörőzni, oda praktikusabb az ékszíjas felező..

Körmös vaskereket kint a földön én is jobban szeretem, mint a gumi kerekeket, nekem fel-le szerelhető tgk féktárcsa a plusz tömeg rajta.

Előzmény: janijani (28954)
studiod1 Creative Commons License 2017.04.18 0 1 28959

Porvédő? kf-nél csak egy sima műanyag "alátétszerűség" van, néhány 10 ft nem érdemes visszatenni, a két félből álló hajtóműnél két tüske és kifordítod a szimeringet.

Előzmény: Arpi1980 (28958)
Arpi1980 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28958

A KF-04 es hajtóműben a szimeringet ki lehet cserélni kívülről? A porvédő kijön sérülés mentesen?

gombászok Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28957

Na, mostmár neked is tele lesz a kerted vele! No, meg a hócipőd is.

Nagyon agresszíven terjedő növény, legjobb lesz, ha kiásod a várárkot a kerítésed mellett. Két hete jártunk a Vácrátóti botanikus kertben, ott is ültették mindenfelé, volt, ahol már megölte a tiszafákat, és a tujákat, képes volt föléjük nőni.

Komolyan mondom, körbeárkolták a foltot 60 cm mélyen, az megállította, mert csak a felszín közelében terjeszkedik a tarackos gyökere.

Előzmény: kobold62 (28946)
jano5691 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28956

'Van LR-56 láncos felezőm is, egy a hátránya, a kerék nyomtáv drasztikusan növekedni fog.'

Nekem is az van és éppen a nagy nyomtáv miatt beforgattam a gumikerekeket. Lyukkéssel bele kellett nyúlni az agyba és mélyebben kiszedni 25 mm-esre, illetve fúrni rá egy csapszeg lyukat. Igy most nagyon baba :-)

Előzmény: amper_vadasz (28953)
nyavalya2 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28955

A karburátort Honda márkakereskedésben vettem (érdekes, nem tudtam de a GCV-160-hoz többféle karburátor van, ezért kellett a motorszám) Ott mondta a szaki, hogy ne hagyjam benne a benzint 3 hétnél tovább (max. egy hónap), és ne vegyek benzint kisebb forgalmú kútnál, mert az adalékok elkezdenek "kicsapódni" és eltömítik a karbit.

Előzmény: studiod1 (28947)
janijani Creative Commons License 2017.04.18 0 0 28954

Én a BSZ-01 láncos felezőt vettem

http://www.bszfarmer.hu/index.php/sajat-gyartmanyok/termekek/p30100007sebessegfelezo_bsz01

nem mondanám hogy túlzottan megnövelné a nyomtávot. Fel lehet szerelni a Robi 151 és a KF-04 gépekre, a felezőnek 34 cm a szélessége, a gyári gumikerekekkel racsni nélkül 65 cm széles. Nem akarok a gumikerekekkel  szántani ezért csináltam rá vas körmöskerekeket betonnal kiöntve, ez felszerelve 60 cm széles. Ennél keskenyebbel nem nagyon lehet szántani, mert ha a barázdába belemegy felborul a gép.

Előzmény: amper_vadasz (28953)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28953

Szia. Nekem az első ékszíjas felezőm KF dupla ékszíjas volt, szintén lemez, gyárilag a felező után volt rajta a kuplung, ezt alakítottam át a Robihoz, szándékosan a felező elé került a röpsúlyos gyári kuplung, itt biztos nem csúszik meg. Motor előbbre került az ékszíjas felezőnél, a súlypont is, szerintem ez csak előnyére vált a gépnek. Robinál a gyári helyén maradt a kormányszarv, nem tettem át a felezőre. KF lemezházas felezőn sose használtam a KF kormányát, mégis megrepedt a gyári KF kormány hegesztett ricnis alsó profilja, szóval ez valami gyártási hegesztési hiba lehet..

 

Ami negatívum a KF lemezházas vagy a Robi nyitott alu öntvényes ( 3 sebességes ) ékszíjas felező felszerelésnél a Robi rota "csizma" lehajtás felső csapágya könnyebben kap port, mint az ékszíjas felező nélkül a zárt gyári röpsúlyos kuplungházzal.

 

Van LR-56 láncos felezőm is, egy a hátránya, a kerék nyomtáv drasztikusan növekedni fog.

 

Ékszíjas felező láncos felezővel kombinálva komoly nyomaték növelés érhető el a kerék tengelyen, alkalmazom is, van olyan Robi "csizma" lehajtásom, amin mindkét felező rajta van, csak a motort szerelem át, pár perc az egész.

 

Ékszíjas felezőnél KF és a Robi alu házasnál is érdemes a gyári normál ékszíjat kicserélni 13x650 Li bordás ékszíjra, ez jóval tartósabb, nem fog a belső felén kirepedezni.

 

Robi alu "csizma" lehajtásaim évek óta működnek felezővel felezőkkel, növelt nyomatékkal, ültettem s vettem ki vele krumplit, dolgozik KF sarabolóval, egyedi boronával, kapott 3x3 kapát agyagos földbe, 130cm munkaszélességű rögtörő hengereket, egy db felső csapágy cserém volt a "csizmába" köszönhető az odajutó finom pornak.

 

Akinek Robi 4T gépe van, még megoldás lehet a Robi 2T "csizma" lehajtását beszerezni, anno Gokartosnak volt a B&S 4T Robin az egyik felezője így használva.

Előzmény: Zavo (28949)
Vestax Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28952

Szíjhajtásos alúminíum házas felező van  csak kiskuplungos kivitelben . Bruttó ára: 24288Ft

Láncos felező viszont megrendelés esetén  kérésre ,új és régi hajtóműre is fel szerelhető! Bruttó ára: 27940Ft

Plusz költség a utánvételi szállítás 2500Ft

Üdvözlettel:M-Forg

 

Mailban ezt írták 

Előzmény: studiod1 (28951)
studiod1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28951

Szerintem gyártják,sajnos az mforg webárúház oldal nem működi, hívd fel telefonon őket úgy is lehet tőlük rendelni (kicsi vagy nagykuplung felsővel) nekem ez a fajta van már http://www.fjsbt.hu/szentkiraly-rotacios-kapa-ketsebesseges-kf-gepekhez-adapter-t423381 

Előzmény: Vestax (28929)
Vestax Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28950

Köszönöm szépen a tanácsot 

Előzmény: Zavo (28949)
Zavo Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28949

Szia!

Nekem a lemezből készült kétfokozatú ékszíjas van, az előre került súlypont nekem már három gyertyapipámba került... Annyira tartós, hogy már hegeszteni kellene a lemezt, a kormánnyal szétrángattam...

Mindkét felezővel az a baj, hogy a kuplung előtt felezi a sebességet, azaz duplázza a nyomatékot. Nekem a fekete földben sűrűn megcsúszik a nagy kuplung is, pl. kemény kötött talaj esetén, viszont nem pattog... És a csigahajtás is dupla terhelést kap. Előnye hogy hamar váltható a sebesség.

Egy ilyen cucc a kihajtó tengelyen viszont nem terheli túl a hajtást:

https://www.jofogas.hu/bacs_kiskun/Szentkiralyi_KF__Rotacios_kapa__Robix__LR_56__Sebesseg_felezo_65140608.htm

(nem reklám, nem az enyém....)

János

 

Előzmény: Vestax (28929)
Zavo Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28948

Sziasztok! 

Briggs Quantum 40 alapjárata egyenletes (video elrjén), gáz adásra nagyon hullámzik. Mi lehet a baj?

https://youtu.be/3L7GWhXktw0

Köszi az ötleteket...

studiod1 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28947

Nekem 3db gcv 160 ebből kettő kf04 hajtáson(dragon) szűrő beépítve nincs különösebb gondom, egész évben nem eresztem le csak télre a karbiból. Tavasszal simán elindul az ősszel a tankban maradtal, na jó ezt azért én sem ajánlom. 

Előzmény: nyavalya2 (28935)
kobold62 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28946

Köszi. Tényleg az. Basszus a szomszéd kertje tele van vele. Nem is gondoltam volna.

Előzmény: Silvan (28945)
Silvan Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28945

Bambusz.

Előzmény: kobold62 (28944)
kobold62 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28944

Sziasztok!

Off a téma, de senki sem tudja mi ez. A kertben kb. 2 nap alatt kikelt, majd ekkora lett a növény, a szamóca ágyásban. Tudja valaki, hogy mi lehet ez? Ill. milyen növény?

Ricsard001 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28943

Eléggé jól összeszedted a dolgokat, köszönet érte. Ezt átbeszéljük ma, melyik is lenne a legjobb, leglogikusabb választás. 

Előzmény: Rotapapa (28941)
zsolt0101 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28942

en utánaérdeklődtem a mezőgazdasági kisgép boltbokban és a rurishoz nincs alkatrész , és nem lehet ugyanaz mint az oleo vagy zongshen hiszen a rurisnak sokkal-sokkal több kapálógép típusai vannak

Rotapapa Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28941

Én a zongshent választanám, de a két gép egyforma minőségű  az oleo a motor és a név miatt drágább viszont a zongshen shineray motorja sem rossz, valamint a hozzá járó két kerék sem mellékes mert az is ott van egy 20-as.

Ha most kéne választanom akkor a rurist venném meg csak az ára miatt, és mert tudom nem különb az oleo zongshen  párostól.   

Előzmény: Ricsard001 (28937)
Vestax Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28940

Nem csak a honda kényes a régi benzinre. Hanem pl az új husqvarna kaszák is.

Meg sok egyéb 2t gép.

Nem véletlen írják bele ,hogy pár hónapnál tovább ne tároljuk a benzint .

 

Pár hónapja linkeltem egy képet mit tud okozni a cucc 

Amúgy benzinben is van kismillió fajta.

 

 

  • Ólmozatlan kénmentes motorbenzin E5 / ESZ-95, átmeneti (C1)_MOL_0401_002_A
  • Ólmozatlan kénmentes motorbenzin E5 / ESZ-95, nyári (A)_MOL_0401_002_N
  • Ólmozatlan kénmentes motorbenzin E5 / ESZ-95, téli (D)_MOL_0401_002_T
  • Ólmozatlan kénmentes motorbenzin ESZ-95, átmeneti (C1) R_MOL_0402_011_A
  • Ólmozatlan kénmentes motorbenzin ESZ-95, nyári (A) R_MOL_0402_11_N
  • Ólmozatlan kénmentes motorbenzin ESZ-95, téli (D) R_MOL_0402_011_T
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin ESZ-95 C1_MOL_0401_016_A
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin ESZ-95 D_MOL_0401_016_N
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin ESZ-95 D_MOL_0401_016_T

 

  • Kénmentes extraszuper benzin, RON min.100, átmeneti (C1)/MSZ EN 228 LOGISZTIKA_MOL_0401_004_A / 1
  • Kénmentes extraszuper benzin, RON min.100, nyári (A)/MSZ EN 228 LOGISZTIKA_MOL_0401_004_N
  • Kénmentes extraszuper benzin, RON min.100, téli (D)/MSZ EN 228 LOGISZTIKA_MOL_0401_004_T / 1_MOL_0401_004_T
  • Ólmozatlan kénm. szuperplusz benzin E5 / ESZ-98 A  EVO NEO_MOL_0401_014_N
  • Ólmozatlan kénmentes biotartalmú szuperbenzin / ESZ-98, átmeneti (C1) / MSZ EN 228, ROMAN_MOL_0402_010_A_MOL_0402_010_A
  • Ólmozatlan kénmentes biotartalmú szuperbenzin / ESZ-98, átmeneti (C1)/MSZ EN 228 LOGISZTIKA_MOL_0402_010_A _MOL_0402_010_A.
  • Ólmozatlan kénmentes biotartalmú szuperbenzin / ESZ-98, nyári (A) MSZ EN 228, ROMAN_MOL_0402_010_N_MOL_0402_010_N
  • Ólmozatlan kénmentes biotartalmú szuperbenzin / ESZ-98, nyári (A)/MSZ EN 228 LOGISZTIKA_MOL_0402_010_N _MOL_0402_010_N
  • Ólmozatlan kénmentes biotartalmú szuperbenzin / ESZ-98, téli (D) MSZ EN 228, ROMAN_MOL_0402_010_T_MOL_0402_10_T
  • Ólmozatlan kénmentes biotartalmú szuperbenzin / ESZ-98, téli (D)/MSZ EN 228 LOGISZTIKA_MOL_0402_010_T _MOL_0402_010_T
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin E5 / ESZ-98, átmeneti (C1)_MOL_0401_003_A
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin E5 / ESZ-98, nyári (A)_MOL_0401_003_N
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin E5 / ESZ-98, téli (D)_MOL_0401_003_T
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin ESZ-98, átmeneti (C1)_MOL_0401_011_A
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin ESZ-98, nyári (A)_MOL_0401_011_N
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin ESZ-98, téli (D)_MOL_0401_011_T
  • Ólmozatlan kénmentes szuperbenzin EVO NEO, átmeneti (C)_MOL_0402_014_A
  • Ólmozatlan kénmentes szuperplusz benzin E5 / ESZ-98 C1  EVO NEO_MOL_0401_014_A
  • Ólmozatlan kénmentes szuperplusz benzin E5 / ESZ-98 D  EVO NEO_MOL_0401_014_T

 

Ebből kitudja mikor mi van a kúton ;)

 

Ricsard001 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28939

Meglátjuk, a kosárnál csak személyes átvételi lehetőséget mutat. Telefonos egyeztetés után meglátjuk, azért nem lenne rossz ha megoldható lenne.

Előzmény: Silvan (28938)
Silvan Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28938

A honlapon 80 kg-ig van a szállítási költség.

Előzmény: Ricsard001 (28937)
Ricsard001 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28937

Igen hasznos tanácsokat kaptam tőletek! 

 

Nyavalya2: Igen, a Dragon 55-el kapcsolatban éppen erről olvastam én is. Azért nem valami szívderítő a karburátor tisztítgatás minden év elején, az biztos. Főleg ha szervizes meló. 

 

Rotapapa: Eléggé meggyőző amit írsz, azt kell hogy mondjam. Tehát vagy Zongshen SR1Z 750 140.000 Huf-ért 1 év garanciával, vagy Oleo-Mac 197 RK 159.000 Huf-ért 2 év garanciával. Én hajlok a 197 RK felé, mégiscsak 2 év garancia, kérdés hogy szállítanak-e 40 kg fölött vidékre, a honlap alapján nem biztos. 

Azért azt megkérdezném tőled is hogy a kettő közül melyikre tennéd a voksod. 

Imperator23 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28936

akkor konkrétan a GVC 160 motorral van a bajod, ha jól értem.

ismerősömnek van kapálógépe ugyan ilyen motorral, ő nem panaszkodott rá.

 

egyébként érdemes a karburátorból bármilyen gépből kijáratni a benzint,

mert különben csak belerohad és takarítás a vége.

 

A Hondák karbija kényes, pl. ha rákeresel a google-ban az alkatrészekre, hibákra,

a legtöbb esetben a karburátorral van a probléma ennél a márkánál.

 

 

 

 

 

Előzmény: nyavalya2 (28935)
nyavalya2 Creative Commons License 2017.04.17 0 0 28935

Dragon 55-ről egy szó: utálom.

Az üzemanyagra nagyon kényes, nem szereti az állot benzint. Valamelyik tavasz: gép nem indul, szervíz, karburátor ultrahangos tisztítás. Következő év: gép nem indul, youtube video alapján karburátor tisztítás, továbbra sem indul, szervíz ultrahangos tisztítás. Tavaly: gép nem indul, új karburátor. ( benzinszűrő beépítve, üzemanyag mindig leeresztve karburátornál)

Burgonyaszedővel nincs tapasztalatom.

Előzmény: Ricsard001 (28930)
amper_vadasz Creative Commons License 2017.04.16 0 0 28934

Léghűtéses kertigép motoroknál nekem bevált a benzinhez pluszba kevert +E85 ( 1 tankba +1dl ), B&S motoros 4T fűnyíró 1.5 óra huzamos munkát forróságba is gond nélkül teszi. 2T rota motorok nálam szintén évek óta kapnak +E85 a keverék benzinbe. Egy érdekesség 210-es Babetta reggel és este gond nélkül üzemelt a motalko mixel, délbe a nagy 40°C forróságba ugyan ez a motor gyengélkedett.. Kapott némi igen minimális vízpárát, majd már a 40°C sem okozott gondot neki. Sajnos E85 forgalmazó kutat már szinte csak vadászni lehet idehaza, még van kb. 35L tartalékom belőle.

Tudom a használati utasítások az E85 használatát nem javasolják, én a benzinhez keverve használom, több év tapasztalatából nálam semmi gondot nem okozott a +E85

Előzmény: ali kis (28917)
Rotapapa Creative Commons License 2017.04.16 0 0 28933

Az a webshop az Oleo-mac  márka hazai hivatalos forgalmazója.

Előzmény: Ricsard001 (28931)
Rotapapa Creative Commons License 2017.04.16 0 0 28932

Nekem Zongshen van nagyon jó gép minden munkát tökéletesen elvégez és a 3 sebesség is nagyon sokat jelent. Lehet hogy kínai bár az oleo - gyártja. Legyen bármilyen gyártmány is nem adnám ezer Szentkirályié sem.  

 

Nekem amúgy egy Dragon 65-öt  és a Zongshen-em van így saját tapasztalatból mondom hogy a kettő között és föld a különbség.

 

A szentkirályi és a zongshen adapterei nem kompatibilisek egymással mivel a zongshen tengelye nem kerek hanem 6 szögletű. A fűnyíró adaptert még nem használtam és remélem soha nem is fogom lehet jó lehet nem.

 

 

Amúgy szerintem a ruris is van olyan jó mint ezek most még az ára is kedvezőbb.

Előzmény: Ricsard001 (28930)
Ricsard001 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 28931

Na megvan a gond, a vírusirtót kellett újratelepíteni. 

 

A nagytesó, a 197 RK akciós a Kertigépbolt.hu-n, 159.000 huf 2 év garanciával, eléggé jó vételnek tűnik. Ez a webshop mennyire megbízható egyébként? 

Előzmény: Ricsard001 (28930)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!