Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416345

Nagyon jóÓó!!!:-)))

Előzmény: GOLAZ111 (416244)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416344

Amúgy a vonatösszeállítást rugalmasan kell kezelni, azaz ha tömeg van, akkor a rendelkezésre álló szabad kocsikból rá kell rakni a vonatra. Ezt egy olyan valaki mondta, akinek sok más teendő mellett ez is a dolga (egy nagy csomóponton).

Annó mentünk kirándulni Csesznekre, és akkor jóval több, ember jött ki az állomásra, mint amennyi felfért volna a két kocsira. Ezért fogtak 2 kocsit, és rárakták pluszban a vonatra, mindenféle hacacáré nélkül. (Ja ez az eset, amolyan 30 éve volt. Az előbbiről meg kb. 5 éve beszéltem az illetővel.)

Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416343

Ha szerinted az RKI illetékes a vonat összeállítása ügyében, gondolom meg tudod indokolni miért.

 

Előzmény: trizs77 (416341)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416342

Ha levelet tudsz parancsra... :-)

Előzmény: trizs77 (416341)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416341

Ez parancs ?

Előzmény: Lovrin (416339)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416340

Majd egyszer levezethetned hogy milyen matematikai iskolat kovetve jonnek neked ki ilyen eredmenyek ?

 

----------

 

Olyan matematikai módszerek alkalmazásával, melyeket a 416.208-ban, 212-ben és 214-ben leírtam.

 

Igaz ezek megértéséhez szükséges a magyar ábc ismerete.

 

 

Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416339

Válaszolnál 416332-re is?

Előzmény: trizs77 (416337)
M41 2180 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416338
És mi jár annak akinek igaza van? :-)
Egyébként a hsz-emben arra próbáltam célozni hogy ezek a kocsik szokatlanul fiatal korukban lettek kidodva. Talán jobb sorsra lettek volna érdemesek.
Előzmény: benbe (416315)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416337

Persze ha az a cél, hogy az RKI párhuzamos utaslenyúló buszjáratot szervezzen rá a kihasznált vasúti járatokra, ez is egy lehetőség.

 

-----------

 

Ha nincs elég ülőhely egy vonaton, s ezért az utasok jogosan panaszkodnak, akkor az RKI buszjáratot fog szervezni ?

 

Forradalmian új ötlet lenne.

Valószínűleg Európa szerte rákérdeznének, hogy honnan jött az éca ?

 

 

................:-)))

paca664 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416336

Majd egyszer levezethetned hogy milyen matematikai iskolat kovetve jonnek neked ki ilyen eredmenyek. Nalam egy kocsi 37 millio + AFA.

Előzmény: trizs77 (416198)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416335

Meg ő is ugyanazon a Bz-n ül.

Előzmény: kihúzóvágány (416334)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416334

Végülis az Ő felelőssége!

Előzmény: manhattani (416330)
Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416333

Persze ha az a cél, hogy az RKI párhuzamos utaslenyúló buszjáratot szervezzen rá a kihasznált vasúti járatokra, ez is egy lehetőség.

Előzmény: trizs77 (416331)
Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416332

A vonatösszeállítás szerinted mióta RKI hatáskör?

Előzmény: trizs77 (416331)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416331

Annak a 80-100 utasnak viszont állandó, mindennapos tapasztalata, hogy a vonaton zsúfoltság van és a MÁV nem tesz ellene semmit.

 

-----------

 

Írjanak panaszlevelet az RKI-nak, hogy már megint 20-30 fő állt a vonaton, mert még ülőhely se jutott.

 

(csak igaz legyen amit írnak)

 

Írjanak nyílt levelet, ahol polgári nevén megszólítják a területileg illetékes RKI vezetőt, hisz ez az adata nyilvános.

 

 

Előzmény: Lovrin (416328)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416330

Ez esetben az a mozdonyvezető hasonlóan működött, mint az ÖBB-s kalauz Hegyeshalomban.

Előzmény: kihúzóvágány (416329)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416329

És arra a vonatra kellene a vonatindító állomásnak elegendő kapacitású szerelvényt kiadnia, de nem teszi. Elszabotálja!

És ezért senki sem felelős?

(Csak emlékeztetni szeretnék: jó néhány évvel ezelőtt Nyíregyházán volt hasonló helyzet: amikor indulás előtt már túlzsufolt volt a Bz kocsi, a mozdonyvezető nem indult el, mert nem kockáztatta a rugótörést. Kénytelenek voltak tisztességesen megoldani az egyébként ismert igények teljesítését.)

Előzmény: trizs77 (416317)
Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416328

Annak a 80-100 utasnak viszont állandó, mindennapos tapasztalata, hogy a vonaton zsúfoltság van és a MÁV nem tesz ellene semmit. Az ő utazásuk minőségét nem javítja, hogy statisztikailag a vonatok 90%-án el lehet férni.

Előzmény: trizs77 (416317)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416327

:)))

Előzmény: bajhozo1 (416326)
bajhozo1 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416326

Szerintem a Siemens-ről lehet szó.

Előzmény: manhattani (416325)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416325

Most megfogtatok. Fogalmam sincs, melyik az a telefonos cég.

Azért azon elgondolkodtam, hogy a telefonos cégek mainapság elég jól teljesítenek Magyarországon. Akár mobilok, akár drótosak. A vasút számára nem? Vajh' miért?

 

Melyik az a telefonos cég?

Előzmény: 1047 005-2 (416324)
1047 005-2 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416324

Mit vársz egy telefonos cég "szakembereitől"?

Előzmény: manhattani (416323)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416323

Bocsánat, a karbantartást ez esetben helyesbítem üzembehelyezésre és működtetésre.

Előzmény: ajm (416322)
ajm Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416322

Ezek egy éves berendezések! Ugye magad sem hiszed, hogy a karbantartással van gond, hanem csak a szokásos mantrát nyomod?!

Előzmény: manhattani (416321)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416321

Elég nagy baj, az, hogy pl. a karbantartást valódi szakik helyett műszakikra bízzák. Gondolom, ez a műszaki ok.

Előzmény: martinaxe7 (416320)
martinaxe7 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416320

Ötven-hatvan perces késésekre számíthatnak a dél- és az észak-balatoni, valamint a szombathelyi vasútvonalon utazók várhatóan pénteken délig műszaki okok miatt 

jwkllr Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416319

Interneten vitázni = vérnyomás emelkedés, cukor emelkedés...

Előzmény: benbe (416318)
benbe Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416318

Miután itt a legtöbben képtelenek egy teljesen egyértelmű logikai kérdést eldönteni, tényleg nem. A mondatok értelmét se fogjátok föl. Csak azt nem tudom, hogy akkor k. novotny topiktársnak mi a fenének kell beleokoskodnia mindenbe, ha képtelen az értelmes gondolatformálásra?

Előzmény: jwkllr (416316)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416317

44-es vonal:

 

a hatalmas vita, hogy melyik jött két héttel előbb mellett elsiklik a lényeg amiért a félévente megjelenő panaszlevelek megszületnek.

 

Eszerint a napi 16 járatból van egy vagy több amin 88-nál több utas van.

Ez a lényeg.

 

 

jwkllr Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416316

Vitának értelme se sok van.

Előzmény: benbe (416315)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!