Amúgy a vonatösszeállítást rugalmasan kell kezelni, azaz ha tömeg van, akkor a rendelkezésre álló szabad kocsikból rá kell rakni a vonatra. Ezt egy olyan valaki mondta, akinek sok más teendő mellett ez is a dolga (egy nagy csomóponton).
Annó mentünk kirándulni Csesznekre, és akkor jóval több, ember jött ki az állomásra, mint amennyi felfért volna a két kocsira. Ezért fogtak 2 kocsit, és rárakták pluszban a vonatra, mindenféle hacacáré nélkül. (Ja ez az eset, amolyan 30 éve volt. Az előbbiről meg kb. 5 éve beszéltem az illetővel.)
És mi jár annak akinek igaza van? :-)
Egyébként a hsz-emben arra próbáltam célozni hogy ezek a kocsik szokatlanul fiatal korukban lettek kidodva. Talán jobb sorsra lettek volna érdemesek.
És arra a vonatra kellene a vonatindító állomásnak elegendő kapacitású szerelvényt kiadnia, de nem teszi. Elszabotálja!
És ezért senki sem felelős?
(Csak emlékeztetni szeretnék: jó néhány évvel ezelőtt Nyíregyházán volt hasonló helyzet: amikor indulás előtt már túlzsufolt volt a Bz kocsi, a mozdonyvezető nem indult el, mert nem kockáztatta a rugótörést. Kénytelenek voltak tisztességesen megoldani az egyébként ismert igények teljesítését.)
Annak a 80-100 utasnak viszont állandó, mindennapos tapasztalata, hogy a vonaton zsúfoltság van és a MÁV nem tesz ellene semmit. Az ő utazásuk minőségét nem javítja, hogy statisztikailag a vonatok 90%-án el lehet férni.
Most megfogtatok. Fogalmam sincs, melyik az a telefonos cég.
Azért azon elgondolkodtam, hogy a telefonos cégek mainapság elég jól teljesítenek Magyarországon. Akár mobilok, akár drótosak. A vasút számára nem? Vajh' miért?
Ötven-hatvan perces késésekre számíthatnak a dél- és az észak-balatoni, valamint a szombathelyi vasútvonalon utazók várhatóan pénteken délig műszaki okok miatt
Miután itt a legtöbben képtelenek egy teljesen egyértelmű logikai kérdést eldönteni, tényleg nem. A mondatok értelmét se fogjátok föl. Csak azt nem tudom, hogy akkor k. novotny topiktársnak mi a fenének kell beleokoskodnia mindenbe, ha képtelen az értelmes gondolatformálásra?