Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2015.01.03 0 0 416359

Nem-nem! 0 Ft-tal is lehet jobb hozzáállást elérni! Jó, csodákra ne számítsunk, de azért lenne eredménye a dolognak!

Néha elég lecserélni a vezetőket, és mindjárt megváltozik a helyzet valamelyik irányba, még akkor is, ha nincs több pénz!

 

Előzmény: hmsoft (416358)
hmsoft Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416358

Így jóval kevesebb kell belőle, mint annó, tehát sokkal kevesebbet kell felújítani, vagy üzemeltetni, mint korábban, azaz az érveid itt dőlnek dugába!

A sokkal kevesebbet az üzemeltető már betervezte, majd hirtelen kiderül, hogy a tervezetthez képest több kell. Teljesen mindegy, hogy mi volt egy, öt, vagy ötven éve. A többlet az aktuális tervhez képest kellene, és erre kellene fedezetet találni.

Amúgy meg van egy olyan érzésem, hogy van elég mellékkocsi és a SZVÖR-ben is benne van. Csak hülyén tervezik a fordákat.

Gondolom, ezt érzékelve az irányítóközpontból, kezdeményezted a seggberúgásukat, és most horpadt seggekkel szaladgálnak az utcán.

Hozzáállás kérdése: Számos példát tudnék mondani arra, hogy a hozzáállás mennyit ront a helyzeten!

Az állításom nem az volt, hogy nem ront a helyzeten, hanem az, hogy a hozzáállás sincs ingyen. Alkalmatlan emberek nem megfelelő munkakörülményeket és nem megfelelő munkafolyamatokat generálnak. Alkalmasakból viszont általában nincs többlet, tehát be kell fektetni a megszerzésükbe.

hm

Előzmény: M63 010 (416311)
M41 2180 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416357

A bátyám utazott vele és elmondása szerint feltűnően sok szlovén nyelvű utas volt.

Azt én is érdekesnek tartottam, hogy hogyan került oda a kocsi és ha fel volt téve a rendszerbe akkor miért nem volt már időben rajta a szerelvényen. De tény, hogy így történt. A vége meg nagyon csúfos lett 4 km-rel arrébb...

Előzmény: mcg (416354)
paca664 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416356

A legelso "okolszam" az, hogy nagyerteku kulfoldi arubeszerzesnel legrosszabb esetben sem szamolunk magyar afaval (mivel nem az rakodik ra), de az adovisszaigenyles miatt az alapesetben vonatkozo kulfoldivel sem erdemes.

Előzmény: István Gyuri (416209)
gertam Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416355

PANTOGRÁFOSAT

 

Van valakinek egy 1975-1976-os (vagy 1976-1977-es) menetrendből a Tokaj és a Lillafüred expressz menetrendje?

 

Köszönettel

 

- gertam -

mcg Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416354

milyen összeállításban indult volna alapból a vonat?

 

abban a szerelvényben mennyi helyjegy volt megnyitva és eladva a belföldi utasoknak (azt én is nehezen hiszem el, hogy hirtelen olyan sok nemzetközi utas lett volna)?

ha már kerítetek plusz kocsit, arra mikor kezdték el árulni a helyeket ha indulási időben még tolatgattak vele?

 

Mert szerintem a Citadellán hely már van bőven, max. helyjegy nincs a túlmisztifikált nemzetközi kontingens miatt...:(

Előzmény: M41 2180 (416346)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416353

Vagy sikló mászott bele.

Előzmény: 20-as vonal (416352)
20-as vonal Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416352

Megszokhattad már,hogy csak fikázni tud. Ez esetben sem biztos,hogy berendezés hiba,lehet hogy a bozóti négerek kábelt loptak,vagy egyszerűen csak beázott.

Előzmény: ajm (416322)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416351

Igen alapszinten négy  Bp 29-05 és egy BDbh 82-28 kocsibol áll!

Előzmény: M41 2180 (416350)
M41 2180 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416350

29-05 nem Bph?

Lehet rosszul emlékszem, akkor csak Bp.

Előzmény: Törölt nick (416349)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416349

Biztos a Szlovén kocsiknak nem tetszik a Halbi,pedig ez a kocsi még a jobbik fajta mert ez elsö osztályú résszel rendelkezö,a Bph kocsi meg elirás volt ugye?

Előzmény: M41 2180 (416346)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416348

>jelenleg Kelenföldön vesztegel a szerelvény, mert valamelyik kocsi zárlatos lett

 

Már megint egy mű szaki hiba.

Előzmény: M41 2180 (416346)
v_peti Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416347

Vagy amikor szóló Flirt megy dupla helyett, holott van elég, mert a Stadler tényleg igyekszik őket karbantartani. Szóval ott is járna az esetek többségében a seggberugás vagy a kalapáccsal való megkergetés. Belevágni senki sem akarom, és leütni sem akarok senkit, mert a testi fenyítés csak testi fenyítés ellen megengedett, de ott sem mindig, itt csak a probléma nagysága és a hozzáállás töketlenkedésének a kontrasztját fejezi ki a kalapács megemelése.

 

Előzmény: M41 2180 (416346)
M41 2180 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416346

Így van, rugalmasan kell kezelni.

Pl a mai páros Citadellánál hogy-hogy nem a vasút meglepődött, hogy "jééé, akarnak utazni emberek a vonattal, naháát..."

Ezért sikerült keresni egy tárcsafékes Halbit (31-55 901) amivel Zalaegerszegig.

Persze 25 perc késést okozott a kocsi rátevése a vonatra, nem beszélve arról, hogy jelenleg Kelenföldön vesztegel a szerelvény mert valamelyik kocsi zárlatos lett. Így bizonytalan idő múlva indul tovább a vonat, mindenkit áttereltek a 14:30-as Sm/Zeg gyorsra.

Ahol szintén tömegnyomor van a jóféle 54 ülőhelyes Bph kocsik miatt. Merthogy azzal is akarnak utazni. Hogy mik vannak...

Szal' mindig komoly meglepetés ez a vasútnak, hogy akarnak utazni az emberek, ráadásul egy olyan szegletébe az országnak ahova nem szoktak, és ahonnan csak csökkenteni kell a vasúti színvonalat, szolgáltatást.

Előzmény: M63 010 (416344)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416345

Nagyon jóÓó!!!:-)))

Előzmény: GOLAZ111 (416244)
M63 010 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416344

Amúgy a vonatösszeállítást rugalmasan kell kezelni, azaz ha tömeg van, akkor a rendelkezésre álló szabad kocsikból rá kell rakni a vonatra. Ezt egy olyan valaki mondta, akinek sok más teendő mellett ez is a dolga (egy nagy csomóponton).

Annó mentünk kirándulni Csesznekre, és akkor jóval több, ember jött ki az állomásra, mint amennyi felfért volna a két kocsira. Ezért fogtak 2 kocsit, és rárakták pluszban a vonatra, mindenféle hacacáré nélkül. (Ja ez az eset, amolyan 30 éve volt. Az előbbiről meg kb. 5 éve beszéltem az illetővel.)

Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416343

Ha szerinted az RKI illetékes a vonat összeállítása ügyében, gondolom meg tudod indokolni miért.

 

Előzmény: trizs77 (416341)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416342

Ha levelet tudsz parancsra... :-)

Előzmény: trizs77 (416341)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416341

Ez parancs ?

Előzmény: Lovrin (416339)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416340

Majd egyszer levezethetned hogy milyen matematikai iskolat kovetve jonnek neked ki ilyen eredmenyek ?

 

----------

 

Olyan matematikai módszerek alkalmazásával, melyeket a 416.208-ban, 212-ben és 214-ben leírtam.

 

Igaz ezek megértéséhez szükséges a magyar ábc ismerete.

 

 

Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416339

Válaszolnál 416332-re is?

Előzmény: trizs77 (416337)
M41 2180 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416338
És mi jár annak akinek igaza van? :-)
Egyébként a hsz-emben arra próbáltam célozni hogy ezek a kocsik szokatlanul fiatal korukban lettek kidodva. Talán jobb sorsra lettek volna érdemesek.
Előzmény: benbe (416315)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416337

Persze ha az a cél, hogy az RKI párhuzamos utaslenyúló buszjáratot szervezzen rá a kihasznált vasúti járatokra, ez is egy lehetőség.

 

-----------

 

Ha nincs elég ülőhely egy vonaton, s ezért az utasok jogosan panaszkodnak, akkor az RKI buszjáratot fog szervezni ?

 

Forradalmian új ötlet lenne.

Valószínűleg Európa szerte rákérdeznének, hogy honnan jött az éca ?

 

 

................:-)))

paca664 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416336

Majd egyszer levezethetned hogy milyen matematikai iskolat kovetve jonnek neked ki ilyen eredmenyek. Nalam egy kocsi 37 millio + AFA.

Előzmény: trizs77 (416198)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416335

Meg ő is ugyanazon a Bz-n ül.

Előzmény: kihúzóvágány (416334)
kihúzóvágány Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416334

Végülis az Ő felelőssége!

Előzmény: manhattani (416330)
Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416333

Persze ha az a cél, hogy az RKI párhuzamos utaslenyúló buszjáratot szervezzen rá a kihasznált vasúti járatokra, ez is egy lehetőség.

Előzmény: trizs77 (416331)
Lovrin Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416332

A vonatösszeállítás szerinted mióta RKI hatáskör?

Előzmény: trizs77 (416331)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416331

Annak a 80-100 utasnak viszont állandó, mindennapos tapasztalata, hogy a vonaton zsúfoltság van és a MÁV nem tesz ellene semmit.

 

-----------

 

Írjanak panaszlevelet az RKI-nak, hogy már megint 20-30 fő állt a vonaton, mert még ülőhely se jutott.

 

(csak igaz legyen amit írnak)

 

Írjanak nyílt levelet, ahol polgári nevén megszólítják a területileg illetékes RKI vezetőt, hisz ez az adata nyilvános.

 

 

Előzmény: Lovrin (416328)
manhattani Creative Commons License 2015.01.02 0 0 416330

Ez esetben az a mozdonyvezető hasonlóan működött, mint az ÖBB-s kalauz Hegyeshalomban.

Előzmény: kihúzóvágány (416329)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!