Keresés

Részletes keresés

LoLkA Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4465

Pedig de jó lenne már az Attila teret elfelejteni...

 

Holnap éjszaka kimegyünk el felbontjuk a Baross utcán az aszfaltot.

Az a baj, hogy régen ez decentrum volt és tudatban van, hogy ott meg tud fordulni egy busz és ha régen üzemszerűen üzemelt, akkor most miért ne?

 

Így a semmibe rakják le a buszok az utasokat, természetesen összehangolt átszállási kapcsolat nincs...

 

 

Előzmény: ZotyaJ (4456)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4464

13-as feleslegesen közlekedik. 

 

Ezek szerint nem Pallagopn laksz. Szerintem a karnevál miatt még most lesz is rajta utas.

 

Éjszakai járatokra kiváncsi leszek.

 

Ugyanaz, mint eddig.

Előzmény: by-169 (4455)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4463

Viszont tévedés, hogy a Klinikákhoz csak a Klinikák megállóból lehet eljutni. Mivel elég nagy területen fekszik, ugyanúgy el lehet érni a rendelőket az Auguszta felől is.

 

Ne légy cinikus. Én is tudok az lenni:

Az István útra felesleges buszjárat, hiszen a Derék utcáról is lehet érni az István utat.

 

Mert a hét 90%-ában "sima" 12-es közlekedik, felesleges megzavarni az utasokat.

 

OKé, de már ma is két fajta viszonylatot jelöl az Y. Elágazó viszonylatot, illetve ellenirányú körjáratot. Most az A helyét is vegye át az Y? Akkor jelöljuk B, vagy legyen más számozás.

 

Ennyi erővel a 45H is legyen 45-ös, a többi meg 45A :)

 

Nem mosolyog, mert igen ez is probléma. Ennek 45-37-esként kellene járnia, vagy ahogy Te írtad.

Előzmény: marky-511 (4451)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4462

Nos, a 12-es és 13-as módosításának keserves elkészítése után egy jóval könnyebb, pár óra alatt elkészült javaslatot is szeretnél publikálni, amely a 11-est, és a leendő 11Y-t érintené.

 

A jelenlegi 11-essel az a probléma, hogy "sehonnan sehová" nem megy, ráadásul egyik helyen sincsen pihenésre, anyagcserei folyamatok rendezésére alkalmas irányítóhely.

Én úgy gondoltam, hogy a 11-es belső végállomását a Nagyállomásra kell helyezni, így bőven marad idő pihenésre. Külső végállomás nem lenne (bár éppenséggel lehetne a Veres Péter utca). Egy óriási kört tenne meg a Nagyállomás - Piac utca - Kossuth utca - Burgundia utca - Csapó utca - Kassai út - Sámsoni út - Acsádi út - Veres Péter utca - Vámospércsi út - Hétvezér utca - Diószegi út - Borzán Gáspár utca - Monostorpályi út - Mikepércsi út - Nagyállomás útvonalon. Lenne egy ellen irányú 11Y-os is.

 

Az indulási helynek szvsz a főépület előtti megálló lenne a legalkalmasabb. Annak nem sok értelme lenne, hogy két külön megállóból induljanak, a felüljárótól pedig nehézkes lenne jobbra fordulni. A 11 és a 11Y egy időben indulna, a "kiegyenlítő pont" a Veres Péter utca megállóhely környékén lenne. Itt érdemes is lenne megvárni a menetrendben ígért indulási időt, hogy nagy sietés ne halmozódjon fel.

 

Az indulási idők kezdetlegesek, valószínűleg alapos javításra szorulnak, de alapnak remélhetőleg megteszi.

 

Részletek ITT

 

Az IT Services-hez a leendő új 43-as közlekedne, ha lesz időm, azt is elkészítem. A 43-as változása miatt a 42(Y) indulási idejei is módosulnának. És ugye adós vagyok még a 22-24-gyel ;)

LMG-140 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4461

igen az de ha beírod a Google mapsban az segíteni fog :)

Előzmény: by-169 (4460)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4460

Csak sejtem melyik az. Ahol a 15-ös megáll ahogy átjött a hidon Zsibi felől. 

Előzmény: LMG-140 (4459)
LMG-140 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4459

A Szent Anna utcaán a Vágóhíd utca-Wesselényi kereszteződésben A templomnál

Előzmény: by-169 (4458)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4458

Ez a Attila tér hol van? Olyan mint a Segner tér?

Előzmény: ZotyaJ (4456)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4457

Villamosok mikor jönnek elő? Délelőtti menet előtt?

ZotyaJ Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4456

Pedig de jó lenne már az Attila teret elfelejteni...

Előzmény: DBvonatinfó (4454)
by-169 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4455

11-es bejön a Segner tére. Ki írja majd "11 Segner tér"?Meg a 41 és a 45-ös.

13-as feleslegesen közlekedik. Erzsébet utcán jók sok terelés lesz:)

 

Éjszakai járatokra kiváncsi leszek.

Előzmény: DBvonatinfó (4454)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4454

Sok újdonság nincs az elmúlt évekhez képest:

 

http://www.dkv.hu/hu/hirek/kozlekedes-a-viragkarneval-idejen

atty707 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4453

Jelentem a  mai napon az eltűnt madárka visszatért a kalitkába, azaz újra trolit láttam mind a 3 vonalon. :)

atty707 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4452

Tudom, ismerem a cikket.

Előzmény: Zolcsi67 (4448)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4451

Ezzel elérted azt, hogy a Derék utcáról nincs közvetlen gyors kapcsolat a Klinikákkal, ami a dolgozóknak nagyon nem jó hír.

 

Miért? Már be is vezette a DKV? :o ;)

 

22-essel eléred a Klinikákat kb. ugyanannyi idő alatt mint 12-essel.

 

A 22-24-re is van ötletem, csak azt majd később. A nyolcasozás megszűnne, de a körjáratozás nem.

Viszont tévedés, hogy a Klinikákhoz csak a Klinikák megállóból lehet eljutni. Mivel elég nagy területen fekszik, ugyanúgy el lehet érni a rendelőket az Auguszta felől is.

 

A 12Y miért Y? Akkor inkább a 12-es Pallag a 12A meg Teva. Csak legyünk következetesek.

 

Mert a hét 90%-ában "sima" 12-es közlekedik, felesleges megzavarni az utasokat. Ennyi erővel a 45H is legyen 45-ös, a többi meg 45A :)

Egy darabig teljesen jogos a betétjárat külön jelzése, de ilyen ritka indulás mellett el kell tekinteni tőle.

Előzmény: LoLkA (4447)
Yooha Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4450

"Ezzel elérted azt, hogy a Derék utcáról nincs közvetlen gyors kapcsolat a Klinikákkal"

Ez az új 12-es, ha jól látom az Auguszta fele megy, az is a Klinika része :)

(Hú, nagyon trollkodok ma :) )

Előzmény: LoLkA (4447)
Yooha Creative Commons License 2012.08.16 0 0 4449

"1 árva perc? Az egy jó arány. Szokott az 5-6 is lenni :(" Feljelent, pénzbünti a sofőrnek, és majd leszoknak róla. Ha másképp nem megy..

Előzmény: marky-511 (4423)
Zolcsi67 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4448

Itt a titok nyitja.

Előzmény: atty707 (4213)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4447

Ezzel elérted azt, hogy a Derék utcáról nincs közvetlen gyors kapcsolat a Klinikákkal, ami a dolgozóknak nagyon nem jó hír.

22-essel eléred a Klinikákat kb. ugyanannyi idő alatt mint 12-essel.

Így az István úton két gyors elérhetőség (22, 13) is lenne a Klinikákig, míg a Deréken egy sem. Onnan csak a 24-essel lehetne lejutni, pedig még mindig a Derék utcán laknak a legtöbben. (Értem én az érzelmi oldalt is, de azért maradjunk pártatlanok.)

 

A 12Y miért Y?

Akkor inkább a 12-es Pallag a 12A meg Teva. Csak legyünk következetesek.

 

 

Előzmény: marky-511 (4439)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4446

Igazán eldönthetnék az illetékesek, hogy a Széchenyi utcán a Kistemplom felé, a leendő új megállónál melyik sáv szűnik meg. Jelenleg még tábla sincs, hogy be kéne sorolni. Megy az ember szépen a két sávon, egyszer csak megszűnik a festés, és egy marad.

A KRESZ szerint a külsőben kellene haladni, a logika alapján viszont a belsőben. Nagyon balesetveszélyes ez így. Még szerencse, hogy nem csúcsidőben jártam arra.

DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4445

Miből van a fedett váró? Üveg vagy fém?

 

Üveg.

Előzmény: by-169 (4411)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4444

Ja, akkor jó. :D

Előzmény: LoLkA (4442)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4443

Erre én is kíváncsi leszek, hogy mi lesz...

Előzmény: by-169 (4420)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4442

Bocs, helyesbítek.

Délután már csak trolibuszt láűttam.

Előzmény: DBvonatinfó (4440)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4441

Lehet, hogy jól láttad az órát, de mi a biztosíték, hogy jól is járt? 

 

Azt én nem tudom eldönteni, annyit tudok, hogy a 41-es 3-4 perc késéssel közlekedett délben a Tóci felé... :)

 

Akkor sikerült látnom az utolsó élő példányt ebből az igen ritka fajból? :) 

 

Úgy tűnik. :D

Előzmény: atty707 (4416)
DBvonatinfó Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4440

:(

Előzmény: LoLkA (4426)
marky-511 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4439

A helytartók helyében buszsávot csináltam volna a megálló(?)tól kezdve a Szepességi utca végéig, mint egy új buszsáv. Akik pedig jobbra kanyarodnak, ezentúl nem tartanák fel az egyenesen haladókat. Emellett dupla megállót is kialakítottam volna, így a 41/41Y-nek nem kellene tovább szenvedni a sávváltással. Dehát ugye...

 

 

Más téma: 4 nap alatt elkészítettem az elképzeléseimet tartalmazó táblázatot, a 12-es és a 13-as autóbuszokkal kapcsolatban.

Az alapot az adta, hogy a 26-os megszüntetése óta nincs közvetlen kapcsolat a Tócóskert és az Egyetem sugárút között. A 26-os feltámadására hiába várunk, de a 13-as kiváló alternatíva. Olyan megoldást találtam, amely nem igényel több busz, marad a jelenlegi (és nem a 21-től érvényes) követés, valamint könnyebben megjegyezhető. Az általam megálmodott viszonylatok:

 

  • 12 Vincellér utca - Auguszta - Gyógyszergyár. A Bolyairól a Dóczyra, majd a Móricz Zsigmond útra kanyarodna, végül a Tevánál kötne ki.
  • 12Y Vincellér utca - Pallag. Találtam pár hasonló időben induló 12-est és 13-ast (első sorban hétvégente), az új viszonylattal több járat is megspórolható, mivel a 12-es többnyire üres hétvégente
  • 13 Vincellér utca - Pallag. Vincellér - István út - Kishegyesi - Segner tér, a továbbiakban változatlan.
  • 13A Vincellér utca - Gyógyszergyár. Csak hétvégente közlekedne. Ezzel a viszonylattal megelőzhető a 40 perces követés, valamint a Klinikák, az Egyetem, és a Teva ugyanúgy ki lenne szolgálva, mint au Auguszta.
  • 13Y Segner tér - Pallag. A jelenlegi "extra" járatok, amelyek kétpercenként indulnak, valamint Pallagról egyszerrel.

Részletek ITT!

 

Előzmény: LoLkA (4434)
LoLkA Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4438

Ez így elég gáz ha tényleg így van. 

 

Mérget vehetsz rá.

 

Ki volt az az idióta, aki így aláírta a szerződést a város részéről?

 

Ez már politika...

 

Ha meg futni kell a buszoknak, akkor miért nem lehet sűríteni a járatokat?

 

Azért mert ugyanakkor spórolni is kell. Tvaly 800 millió volt a hiány. Idénre 1 milliárdot várnak. Az első évben meg 1,2 milliárd volt.

Ez az ördögi kör.

Csökkenteni kell a futást úgy, hogy a buszokra kifizetett kilométereket mindenképpen le kell futni.

 

Ezért járnaka trolik helyett buszok.

Minél több a ritkítás annál többször pótolja busz a trolit. Ezzel addig l lehet játszani amíg egyszer csak egy napra sem jönnek ki a trolik.

Az a baj, hogy ez a troli üzemnek sem megtakarítás, hanem ráfizetés, mert az infrastruktúrát fenn kell tartani.

 

 

Előzmény: atty707 (4437)
atty707 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4437

Az ITK ugyanannyi pénzt kap, ha futnak a buszok és akkor is ha ki sem jönnek egy hónapig.

Ez így elég gáz ha tényleg így van. (Gondolom, hogy így van, hisz Ti sokkal tájékozottabbak vagytok, mint én.) Ki volt az az idióta, aki így aláírta a szerződést a város részéről? Ha meg futni kell a buszoknak, akkor miért nem lehet sűríteni a járatokat? Véletlenül visszatérnének az utasok, és így többen látnák, hogy mennyire rossz üzlet volt ezeket a konzervdobozokat megvenni?

Előzmény: LoLkA (4428)
atty707 Creative Commons License 2012.08.15 0 0 4436

Ráadásul, ha megnézitek a képet kb. a 2. ajtónál van a csatornafedő miatt a beszögelés, kellemes lesz úgy le- felszállni. Remélhetőleg a buszmegálló táblát valamelyik "jómunkásember" rossz helyre szerelte fel. :) Egyébként az a megálló baromira messze van a buszvégtől, így nem lett volna jó ötlet áthelyezni ide.

Előzmény: LoLkA (4434)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!