Bizonyos felszereltséghez jár.Amugy alatta nem szokott gond lenni.Nem hallani hogy középen rohad a küszöb.Inkább az első dobbetéteket érdemes 1-2 évente kivenni a küszöbvégnél,és a sarat kipucolni.Na az tud igazán rohadást okozni.
Igen , a legkisebb méretüt.Anya visszateker menet szintje fölé picivel,aztán finoman lehuzat.Esetleg ha van hőlégfúvód,azzal szoktam adni neki finoman.
Volt olyan opel,ahol a flex hozott csak eredményt.(és a menet nem sérült )
Sziasztok, hatso ablaktorlo kart szednem le, a csavaranyat sikerult leimadkoznom rola, de maga a kar ugy ra van gyogyulva hogy nem boldogulok vele. Csavarlazitot kapta rendesen, de meg se mozdul, nem merem tulsagosan rangatni, feszegetni mert az uvegben van es a masik felen meg a motor van. Van ennek valami trukkje? Vegyek csapagyleszedot?
sziasztok, faterkám hívott hogy a napokban párszor elment a kormányszervo (ikon megjelent), aztán visszajött. nálunk 9 év alatt talán 1x volt ilyen, akkor az akksi volt cellazárlatos.
nem lehet , hogy most nála is az akksi gyengélkedik, sajnos keveset és rövid utakat megy mostanában. cseréltem már pont ezért 2x akksit neki.
a PII nél cseréltek nálunk anno gariban kormányrásegítőtt, de ott is vmi határoló szenzorokkal volt a baj. a Grandénál nem rémlik ilyen típushiba.. :(
ha rossz a kormányszervó, akkor nem fixen rossz, tehát elromlik és vége? lehet itt is nyomatékérzékelő hiba? köszi
Nappali menetfényes Punto evo-val kapcsolatban kérném a segítségeteket, első sorban az első fényszórók miatt. A lámpák E9 jelzésűek, tehát elvileg Spanyolországból származóak, jobb oldali közlekedéshez valók. Mégis a vetítési kép teljesen fordított, a bevilágított terület közepétől nem jobbra emelkedik, hanem balra, így nem az úttest jobb oldalát és a közlekedési táblákat látom jobban, hanem vakítom a szemben érkezőt. Izzókat most cseréltem jobb minőségűekre, hátha, de a helyzet nem változott. Próbáltam tekergetni hátul, de egyik a magasság, másik pedig a bal-jobb eltolás, ami nincs igazából hatással az emelkedésre.
Másik problémám, hogy belül a kormány mellett balra alul van az egyik biztosíték tábla, ami előtt lenyílik a fedél. Ennek a fedélnek felül van 2 patentje, ami nekem hiányzik, ezt szeretném pótolni, de nem találtam sehol, ebben tudtok segíteni? Erről csatoltam egy pirossal karikázott ábrát, nagyjából ott van az a 2 patent.
Köszi a tippeket.Feszültség mérés nem régen volt és minden rendben. Az akksi most lesz csak 1 éves, generátor sincs még 1 éves. A probléma azóta (hiba törlés és gondolom kalibráció, ezt pl nem is tudtam hogy lehet kalibrálni a szervót, sőt kell is pl futómű állítás után, ez valahogy elfelejtődik sztem vagy nem foglalkoznak vele) a kérdés (magamhoz) hogy mennyire merek hosszabb útra indulni. Bízom benne valami átmeneti zavar volt csak az erőben:)
A gőzös bt. Nekem nagyon messze van és elég vegyes véleményeket írnak róla amugy nem igazan győzött meg hogy oda vigyem ha ilyen gondom lenne.
Vásároltam egy 2008-as Fiat 1,4 grande puntót és érdeklődöm, hogy milyen szerviz intervallumai vannak az autónak? Mint például mikor kell Vezérlést, olajat gyertyákat, stb.... cseréltetni?
Mielőt egy vagyont elköltesz,egy generátor töltést nézethetnél.Valamint egy terhelésvizsgálatot (nem nagy összeg ).Lehet töltésed nem jó,gyengül az akkud,ekkor állitja le a legnagyobb fogyasztót ,alias szervót.És megjön a jele is.Kezd ezzel sztem.Volt itt már ilyen jellegű gond.
1 éves akku nem jelent semmit.
Érdemben még esetleg a szomszéd topikba "fiat punto" ott keresd Kido resurit.Ő vágja a kormányszervó és szöghelyzet érzékelő működését.
Egyszer már másfél évvel ezelőtt előjött ez a probléma amivel kapcsolatban most írok mégpedig a piros kormány a műszerfalon és a szervó hiánya. Akkor kiolvasták, kitörölték a hibát és azóta nem volt. Ma újra előjött útközben teljesen random és meg sem szűnt. Ismételten megtörtént a törlés. A hibát nem fotóztam ki sajnos de az volt hogy túl magas afeszültség a kormány szervó környékén (sajnos ennél pontosabban nem jut eszembe de pontosan kiirta a computer).
150e Ft körüli javítási költséget mondtak nekem. Vagy létezik teljes kormánymű csere ami 350ekorul mozog(ez egyébként szükségtelen de gyári megoldásnak elvileg csak ez van)
Valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban? Akinél javították a szervót?
Grande punto 2009 1.4 8v. 172XXX KM.
Vegul valeo lett, a hetvegen nekialltam, de tul sok berohadt csavar volt szuk helyeken szoval inkabb szakemberre biztam. Ha mar ott jartam csereltettem egy termosztatot is, mert mar egy ideje lassan melegedett es mar vissza is hult neha menetkozben.
öveket előre!Első lökhárító is jöhet meg fekete első lámpák, biztosíték doboz, tetőkárpit 5 ajtósba!
Ha valakinek valamelyik útban van, ne tartsa magánál, meg veszem reális áron! mr.total@citromail.hu várok üzit ha valakinek felmerül, hohy megválna ezek valamelyikétől!
Koszi a segitseget! Ok, akkor Depo lekerult a listarol, TYC 40 korul van a par, Valeobol ennyi egy darab. Es van meg JHONS, Abakus, Diederichs, Van Wezel, Prasco, Klokkerholm... Oszinten szolva a Valeorol mar hallottam. A tobbi pont ugy hangzik mint a TYC. Van ertelme a dragabbat valasztani? Van ezek kozt ajanlott?