Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Szia, Pl a szokásostól eltérő vezetési stílusban vezetsz, és még nem tanulta meg. (sok papás tötymörgés után a sportos vezetésnél szokott nekem is ilyen lenni, de néhány gyorsítás után megtanulja és jó lesz)
De lehet, hogy egy újratanítás kellene neki. Persze lehet még kuplung kopás is, de ezt így távolról nem lehet megmondani.
Egyszer kérdeztem, hogy a faceliftes verzióban a HUD kiírja-e a navi utasításait. Most találtam róla egyértelmű képet. Erre gondoltam. Ez mindegyik verziónál így van?
Ha ennyire nem tetszik akkor miért vetted meg? Lehet más autót is venni 6 literes fogyasztással hasonló méretben.
A pohártartó esetében viszont egyetértek veled
Visszatérve a rádió ciklikus recsegésére, nem eresztem hosszú lére a történetet.
A rádió menüben ki lehet kapcsolni az RDS t . miután megtettem megszűnt a ciklikus recsegés.
Egyébként két napja vettem a autót 2014. 2.0HDi aut. hát bizony ezt az autót szokni kell. Semmi filingje nincs. A műszerfal játéktermi stílus. A headupdisplajt nem is értem minek van. ha megállok ha köl ha nem behúzza a kéziféket.ki persze nekem kell engedni. A vezető ülésben szűk a hely a középkonzol miatt, pohártartót nem találom, meg ilyen csacsiságok....
A fűtés zseniális. Vagy lobog a hajam,vagy párásodik. Az autó orra a lámpák rondák. A hangrendszer esküszöm a T6 os dobozos transporterben jobb Csak a fogyasztás meg hely miatt vettem dolgozni.Remélem megszokom.....
Én melegíteném 1-2 percet amíg lekaparom a jeget, bepakolok, majd teljesen normálisan elindulok a célom felé. Nem pörgetném 3000 fölé és nem engedném 1800 alá. Én egyébként ezért is szoktam tél előtt olajat cserélni, mert így az egy extra védelem.
Egy olyan kérdésem lenne, ami független a típustól.
Sok ellenmondásos hírt lehet a neten olvasni, érdekelne kinek mi a tapasztalata, javaslata.
Arról van szó, hogy amikor télen hegyekbe szoktunk menni családdal ott ugye reggel nagyon hideg van.
-15, -18 fok ami még-még "oké". De a szálláshoz nagyon közel van az út ami mindjárt a hegyre visz, kb 6-8 km hosszú,
elég húzós hosszú emelkedő. A gondom az, hogy indítás után ugye pár perc járatás aminek max van értelme, utána menni kellene
szépen bemelegíteni a motort és folyamatosan terhelni.
De itt, még ha nem is nagy tempóval (~ 70 km/h), de egyből jön a nagy emelkedő azaz a nagy terhelés.
Egyébként egy 2015-ös 2.0 Bluehdi 5008-ról van szó.
Szeretném továbbra is kímélni, mert amúgy sokat nem járok vele, az is 90% pálya, most van benne 85.000 km.
Az érdekelne hogy járok el helyesen.
Indítom, picit járatom oké.. aztán esetemben jön is az emelkedő.
Àllófütés nincs, mivel ritkán van ilyen helyzet, amúgy garázsban áll.
Mivel mindenki olyan öltözékben eleve, a fűtést is lekapcsolom (gondolnám gyorsabban melegszik a motor akkor) - probléma csak a jeges ablakkal van, de letakarom a szélvédőt, akkor jobb a helyet.
2000 körüli fordulatszámon tartom max 4. sebességben.
Ha felértem hagyom picit járni aztán leállítom. Jó így, nincs miért aggódni vagy lenne valami amit jobban lehet csinálni?
nem tudom jo forumba irok-e, de szeretnem tudni az RT6-os fejegyseg MiraScrits alapbeallitasait egy 2015-os Peugeot 5008-hoz.
Lehet az en hibam, es valamit elallitottam veletlenul.
pl: ha kieg a lampa, az nem irja ki kozvetlenul a kijelzore, csak ha bemegyek a (normal) menun keresztul a diagnosztikai pontra.... Amit ugye nem teszek meg minden indulas elott :-)
Ha valaki tudja, hogy hol talalom meg a neten, vagy neagyisten, meg van neki es megosztja velem, azt nagyon megkoszonnem.
Simán csak becsapod az ajtót és békén hagyod a kocsit, akkor a számítógép néhány perc múlva elmegy aludni (leállítja a winyót is). A lényeg, hogy semmi tevékenység ne legyen, mert akkor újraéled minden. Ha véletlenül a winyón írásközben veszed el a tápot, akkor sérülhet a tartalma!
Én szoktam hallani amikor csak simán ülök a leállított kocsiba és nem csinálok semmit, mikor áll le a winyó.
A céges Peugeot Partner II emelőjével emeltem meg az 5008-at, teljesen megegyezett, a Partnerből egyszerűbb volt előszedni (vezető ülése mögött volt rögzítve), mint a 5008-as "pótkerekéből".
Nekünk szervizkönyv szerint 120 körül töltötték fel. 240 környékén motorvezérlő program szoftverfrissítés után részecskeszűrő hibakód megjelent. Kitörölték, és azt mondták hogy addig nem kell foglalkozni vele, amíg újra nem jön fel a hiba. Ez 2 éve volt, most 270 körül van benne, és eddig nem jött elő. Lekopogom.