Illetve most jut eszembe, volt néhány sikersztori itt a fórumon is, a ,,beteg" benzincsapot szétszedve, a membránt és egyebeket óvatosan megtakarítva majd újra összerakva szépen meggyógyult.
Üdv itt közöttünk! Szép moci, vigyázzatok egymásra.
Viszont amit leírtál nem jó hír. Csakis úgy lehetséges, hogy ha a benzincsapod is rossz, és valamelyik vagy mindkét karbiban a tűszelep is, hiszen másképp ezek egyike megállítaná a benzint.
Tűszelepből csak gyárit érdemes venni, de előtte meg kell nézni az úszószintet, régi karbiknál szeret elmászni.
Benzincsaphoz nem igazán van javító kit, és drága. A gettó megoldás az szokott lenni, hogy tesznek 1-1 külön, sima kézzel elzárós benzincsapot a sima és a tartalék benzincsőre is, majd a kettőt egy Y elágazással összehozzák, és innen megy a nafta a karbikhoz. Így nincs több gond a vákuumos résszel, csak le kell dugózni a megfelelő vákuum portot a karbin.
Olaj olyan mint a vallás, kinek mi válik be. Egy tanácsot adnék: MINDEN tankolás után otthon, a langyosra hűlt motornál a gépkönyvben leírt módon ellenőrizd a szintjét!
Láncspray: eddig csak a Motul utcait használtam, bevált olyan szempontból, hogy lassan kopik le, kisebb eső, vagy mosás sem hozza le (a kezedről se, úgyhogy óvatosan). Viszont a lánc élettartamról szerencsére nem tudok még nyilatkozni.
Régóta olvasom már a fórumot, és úgy érzem eljött az ideje, hogy én is ideírjak:)
Pár hónapja én is büszke tulajdonosa lettem egy gyönyörű gs 500nak.
igaz még nem volt alkalmam használni csak 1x :D (még a jogsit befejezem)
Mostanában vettem elő hogy lecseréljem rajta az olajat meg lekezeljem a láncot, és sajnos azt láttam hogy valami nagy baj van, ugyanis elfolyt belőle a benzin...
alaposabban megnéztem, és kiderült hogy a karbitól a légszűrőbe folyik onnan meg egy kis csövön a motor alá... Sajnos hiába imádom a motorokat a szerelésükhöz nem értek..
a benzincsapot bármelyik állásba rakom ugyanúgy megy a karbiba és onnan a légszűrőbe a cucc..:
kérdésem: hátha valaki már találkozott hasonló esettel, és tudná a megoldást a problémára.. nagyon örülnék neki:) meg lehet e otthon szerelni? vagy csak szerelő?
jövőhéten tüzetesebben megnézem azta a benzincsapot.. remélem nincs nagyobb baja
Más kérdés: tudom hogy millióegyszer fel lett már hozva a téma:) de azért én mégis újra felhoznám
Ki milyen olajat használ a gépébe?:))) és milyen láncspray használtok?
Nagyon megköszönném a segítség bármilyen formáját :D
Gyári szerencsére a kipufogó, halk. Üveget lehet cserélni , vagy foncsorral együtt, vagy hogy van, nem tudod? Felenk nem tudok bontot, neten nezegetek.
Szerintem a kipufogóval nem fognak szívózni ha gyári (és nem hangos), a fényszóróba viszont szerezned kell egy európai (aszimmetrikus) vetítési képű üveget. Nem lehet gond, szerintem bármelyik motorbontóban találsz. (Sportmotoron többen is hirdetnek bontott alkatrészeket rendszeresen).
Köszi a válaszokat. Nekem is gyári mindkettő, csak amerikai modell és dot szám van az első lampaban, a kipufogoban meg egy fogalmazás.... A többi helyen van E jelzés. Ha vkinek van E jelű lámpa, vagy bura érdekelne. Minden motorom az nkh hoz szoktam vinni muszakizni, ezt is jó lenne. Dot számmal vkinek tapasztalat?