Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Zoli.78 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 20397

 Nekem az a fura,hogy elég nagynak látszanak azok a turbók. Ráadásul csak 3 henger jut egynek. Nem tudom milyen fordulaton adnak le valami értelmes nyomást. A gyári pont azért olyan kicsi, hogy már 1700-1800-tól legyen túlnyomás.

Előzmény: Schnitzer 525 (20396)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.07.01 0 0 20396

Én csak azért hagynám a kettőt,mert már megcsinálták. Kis nyomáson ellenne.

Előzmény: Zoli.78 (20395)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 20395

Én csak a sima egy turbósra gondoltam. Az is már 190LE és 400Nm. Az e28-as kasztnit már szépen cibálná.

Előzmény: Schnitzer 525 (20393)
f.tamas1984 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 20394

Sziasztok!

 

Meg tudja valaki mondani hogy e34 touring-ba milyen méretű hangszórók valók hátul a tetőkárpitba?

 

Köszi:

Tomi

Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.06.30 0 0 20393

  Lehet egyszerűbb lenne a gyárilag több turbós változatot használni,ahogy megtervezték. Én is ezt járattam meg tegnap este. Mindenhol csak húz csak húz... :D  Visszatérve a 24td két turbóra. Én meghagynám,viszonylag alacsony nyomással. A levegőmennyiség mindenhogy több lesz adott nyomáson és stabil is tudhat lenni.

Előzmény: Zoli.78 (20392)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.06.29 0 1 20392

Ha ezeket mind megcsinálod egy vagyont fogsz rá költeni, és állandóan piszkálgatni kell majd. Nem lesz üzembiztos, és öntheted bele a pénzt. Ha mindenképp egy vagyont akarsz kidobni az ablakon, dobj bele egy 30d motort. Alapból majdnem 200LE, és nyugodt szivvel elmehetsz bárhova.

Előzmény: Máté Lengyel (20384)
Atesz39 Creative Commons License 2017.06.29 0 0 20391

Sziasztok. Három év nyugi után egy kicsit kezdem észre venni megint ezt a hebegés dolgot. Akkor egy adagolófedél csere megoldotta egész jól és egészen eddig. Illetve hát még azért nem rossz de lehet felnő a gyerek. Namost amiért írok, hogy van már rá tuti megoldás vagy még mindig minden autón más a megodldás?

Szép Napot.

pozotds Creative Commons License 2017.06.27 0 1 20390

Nem akarlak elkeseríteni (mások esetleg megcáfolnak) de ez a motor nem erre való. Ezekben a gyár nem sok reszelgetni valót hagyott ,így is a korabeli társaihoz képest jóval többet tud gyárilag. A turbóval szerintem eleve felesleges játszani mert ez a motor előkamrás. 25TDS-ből kiindulva (ezzel próbálkoztunk) ami gyárilag 143LE ,megchippelve 170 LE lett úgy hogy a turbó és a nyomás is gyári maradt . Felraktam én is 1.5-re de itt az elektronika 1.4 -nél betiltott (így is hamar hengerfejes lett) .Orbán Lacinak  (OBN Chip Tuning)  régen volt egy E34 525TDS-e ,Ő sokat kísérletezett de ha jól tudom 220LE-nél többet nem tudott kihozni úgy hogy ne üzemórás legyen a motor. Nekem is Ő írta a chipet ,illetve egy másik barátomnak is akinek úgy kértük hogy 3500-as fordulatig legyen növelve az üzemanyag mennyiség ,felette nem. Így kb. 160LE lett az autó ,turbónyomáshoz nem nyúltunk és Ő vígan használja az autót (azóta belement több mint 200ekm és semmi gond). A 24TD -re szerintem ugyanúgy vonatkoznak ezek is . Egy cooler mindenképpen jó ötlet rá ,az adagolóban a nyomóelemet 11-esre cserélni sem hülyeség és így utánamenni egy picit a turbónyomással ha nagyon kormol de ennyi. Minden más esetben lesz egy jó krosszmotorod :) (már a motor üzemóráit illetően)...    

Előzmény: Máté Lengyel (20385)
Popsi Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20389

De csak ha azon a vonalon indulunk,hogy van egy kicsi amit leszabályzunk 0,5nél, a nagy már csak a lyuk miatt is kb azon fordulaton lökne,ahol az befejezi. Sztem ez korommal is elég jól állítható lenne. Vannak próbálkozások is :) A hangját imádom:

https://youtu.be/DNZOK_ihtvM


Persze nem egy 550D,de azért jó lehet. Persze szigorúan hobbinak :) Volt róla más videó is,de most nem találom.

Előzmény: blackbird00 (20388)
blackbird00 Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20388

Valóban érdekes megoldás, de nem hinném, hogy müxene. Elektronika nélkül nagyon nehéz megoldani a lépcsős nyitást, és ehhez hozzáhangolni az üzemanyag mennyiségét. A csövezés is elég nehézkes az elrendezés miatt. 

 

Előzmény: Popsi (20387)
Popsi Creative Commons License 2017.06.26 0 1 20387

Érdekes ez a biturbó megoldás én mindenképpen meghagynám. A TDS cooler kevés lesz oda. Azt dobd a kukába,vagy add el. Kell egy jó nagy cooler,akár úgy hogy külön legyártatod.Jó kis cső rendszert kell bele szabatni,de megérné szerintem. Az adagolód eleve mechanikus. Ráadásul gyárilag is az.Venni kell bele nagyobb elemeket 11es,vagy akár 12 est is,és azzal összerakni.Csak találj adagolóst hozzá..Krézit sztem nem igen fűzöd meg ezzel. Fura ez az olajhűtő dolog..2.4 tádén alap,nézz utána miért nincs ott.A víznyomás 1.8nál sok. Inkább azaz 1.4 de az már felső határ.Persze rakhatsz rá egy 530d turbót ,egy jó adagolóval és az is jól szólhat,de ez egyedibb lenne.Persze még sok-sok lóvét kell beletolni.

Előzmény: Máté Lengyel (20384)
blackbird00 Creative Commons License 2017.06.26 0 1 20386

Ha tuningolni akarod, akkor szerintem kezd a HF ellenőrzésével. Nem vesztesz semmit, ha leveszitek, és felújíttatod. Utána sokkal könnyebb lesz az életed.

Ha visszaalakítod gyárira a szívórészt, akkor egy 525tds turbóval, meg egy coolerrel már alapból jobb lesz. Onnan meg egyszerűbb már tovább lépni.

Túl sokat azért ne várj tőle, ez csak egy egyszerű motor, ezért elég korlátozottak a lehetőségek.

Azt is tudni kéne, hogy előzőleg mi volt a koncepció.

 

 

 

Persze Mindenki azt csinál, amit akar! 

Előzmény: Máté Lengyel (20383)
Máté Lengyel Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20385

..

..

Máté Lengyel Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20384

A teljesítményt meg szeretném növelni mert nagyon nagyon NAGYON drágán vettem a kocsit és pont azért h "milyen erős lesz" azt közbe meg picsafüst!!!
Szóval van rajta egy sokkal nagyobb turbo, de nem volt nyúlva az adagolóhoz, csak egy kicsit piszkáltuk de nem építettük. Szóval majd ha pénz is lesz akkor egy adagoló építés, hozzá megnézzük a porlasztókat!
Vagy nemtudom rá lehetne rakni 30d turboját az mégis csak bmw.

Az intercooler már megvan egy 525 tds ről.
cooler
Jövő honapba veszem meg az olajhűtőt. ezeket fogom nemsokára beépíteni.

csak azt mondta a szerelőm hogy ha henger fejes addig "minek"
meg egy speert akarok és utána jöhet a fütőmű és a nagy fékek.

Tuninggal kapcsolatba van valakinek ötlete?
Adagolóhoz Krézinek megvan a száma, illetve ezt a mechat jó építeni, vagy? Olyat hallottam h az 525 tds adagoló rá és átalakítani mechara. Csúcsok? olyat is modntak h jó a gyári csak kiscit át kell állítani.
Turboo nekem most 1.1 bárt nyom. 1.5 re akarom felhúzni többre nem. vagy milyen turbot rakjak rá?

Máté Lengyel Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20383

Szia :)
Inkább wv sek és próbálkoztak, nem tudom a 2 turbot hogy lehetett volna össze lőni illetve mechanikus rendszernél nem okoz nagy fejtörést, nemtudom.
Meg akarom tartani, megkedveltem, a másikat eladtam és fogtam a fejem, ez picit erősebb, szép a hangja a turbonak is, és van benne nyomaték, ahol a benzinessel szenvedtem ezzel gáz adásra elmegy keresztbe!

Igen, gondoltam a gyári legszűrő házra, és a gyári turbora, van most E34 nek legszűrő ház az felmenne nekem is felfogatás stb, szóval tervbe van. De elsőként a víz problémát oldanám meg.

Szóval akk a hibák:
-Kiegyenlítő tartályom rossz volt, van egy kis pucu a kupak alatt ott engedte ki nekem folyamatosan a vizet, nem zárt a kupak (hallani lehetett beinditás után h psssziiii :D meg én télen raktam rá egy csövet h ne a motor térbe fújja a fagyállót ), vettem másikat új kupakot, az még annyira se zárt mint az enyém gondoltam rossz a tartály is, így írtam csoportba hátha van valakinek, kaptam is pár rossszat, most sikerült egy jót / jobbat szereznem, zár a kupak, látom h nem jön ki viz a kis pucun, már csak minimálisan hallom h ereszt, viszont amit eddig puha volt most meg kemény lett a vízcső, es mintha kicsit jobban menne.
Az egyik szerelő azt mondta h semmi gond, ez egy zárt rendszer 1,8 bár nyomásnak kell lennie a rendszerbe. ezert kémény a víz cső.
A másik szerelő azt mondta h kemény a viz cső bele dolgozik a víz térbe a nyomás, hengerfejes, szerelőhöz, nyomás proba mosás sikolás új tömítés!

Ez lenne a kérdésem h szerintetek? Akinek van e28 2.4 td annak is kemény a víz cső vagy üzem melegen is puha???

A víz fogyogat, ha szépen járok vele nem igazán megy el, de ha elkezdem túrni neki akkor elmegy belőle a víz és utána kell tölteni, Fűtés van, kívéve ha sokáig bántom és már tényleg nincs víz a rendszerbe akk már csak hideget fúj, forrni nem forrja a vizet, a hőfok jól áll. ---> szóval ha fogy a víz mindenképp meg kéne nézetni. köszi eddig is a választ!

Előzmény: blackbird00 (20382)
blackbird00 Creative Commons License 2017.06.26 0 1 20382

Szia!

 

Hát ez érdekes. Az biztos, hogy öltek bele pénzt, csak az eredmény kérdéses. 

Meg akarod tartani?

Én első körben visszaalakítanám gyárira a szívó részt, bele értve a turbókat is. Ha fogy a víz, akkor szinte biztos a hengerfej hiba. Levetetném, ellenőrzés, esetleg javítás, utána tuti jó lesz.

Innentől meg eldönthetnéd, hogy használod gyári teljesítménnyel, vagy tuningolod.

 

 

Persze Mindenki azt csinál, amit akar!

Előzmény: Máté Lengyel (20381)
Máté Lengyel Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20381

a képeket csak nekem nem sikerül felrakni?

a

Máté Lengyel Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20380









Máté Lengyel Creative Commons License 2017.06.26 0 0 20379

Üdv Mindenkinek! 
Új vagyok itt köreitekben, és mint disel bmw-s is! Van egy 1986 os E28 am 2.4 td 6 henger.
Előtte egy benzines E30 volt. Szóval ez az első diselem. Valamiért nem voltam diseles, de amikor egy szerelő udvarába megláttam ezt a motor teret, h 2 turbo van rajta megtetszett mindig is érdekelt az ilyen, mondom ez erős lesz nem? -Igen, vagy 400 le. Mondta ő. Én mint hiszékeny tudatlan óóó de jó lenne egy ilyen nekem is, azt mondta eladó, fel is kaptam a fejem! Aztán elkezdte mesélni, 2 turbo, 2 lefujoszelep, sperr, nyomtávszélesitő, vw klíma, passat ülés, nagy fejegység, 60 cső végig, stb stb... aztán megvettem egy turboval mert hát a műszakin nem ment volna át.
Aztán nyomába se volt a adott teljesítményhez (és nem azért mert egy turbo van rajta :D ) , sperr? nem! csak volt alatta egy rövid difi 2esbe el tudtam vele indulni nagyon rossz volt, nyomtáv? igen van alatta sajnos a sárga OZ felni nyomtáv nélkül nem forgott el de mivel a nyomtávot se tudták rendesen megcsinálni mivel a közepe már nem volt kihozva ezért ráz az egész, vw fűtés miatt nincs kesztyűtartom, klima? idegességembe ki is basztam belőle, passat ülés olyan magas a fejem veri a tetőt, lefújószelep diselbe hagyjuk, stbstb azóta próbáltam szerelgetni (mondom nem értek hozzá, van ilyen ember nem kell fújolni.) mikor mi jött elő, lehetne regényt írni. Pár képet dobtam, a kardán majd ki esett mert olyan "erős" csavart raktak bele, napi szinten kellett bele vizet önteni, stbstb...

A lényeg, van még egy két hiba ami előtt érthetetlen állok h most jó? vagy hengerfejes, vagy hova tűnik a víz? ebben kéne segíteni
Majd a hibák után szeretném tényleg erősíteni ehhez kéne tanács. (most van rajta egy fogalmam sincs turbo, lehet jobb lenne a gyári? vagy 30d turbo vagy akármi más nemtudom.)
Ha valaki tudna segyíteni írjon, nagyon sok képem van még ha a hajad nem állt még fel és kezdtek egyenként kitépni!!! :)
Szóval segítség, kérlek segíts, nem akarok beleszomorodni mint az E30ba és eladni 200 e fttal olscobbaan és utána meg verni a fejem a falba h minek adtam el mert aki megvette szerette gondozta és most gyönyörű!
Köszönöm Üdv Máté :)

balazs325tds Creative Commons License 2017.06.21 0 0 20378

balazs.bogdan4@gmail.com köszi előre is. 

Előzmény: Schnitzer 525 (20376)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.06.21 0 0 20377

Igen, közben felfedeztem én is a neten egy képről. :) Köszi

Előzmény: Schnitzer 525 (20375)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 20376

Mi az email?

Előzmény: balazs325tds (20373)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.06.21 0 0 20375

A váltóharangon belül is van két csavar.

Előzmény: 725TDSKrissz (20374)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.06.20 0 0 20374

Ujabb problemaval szembesulok most. Leakarom venni az olajteknot. Az also 6lapfeju csavarokat leszedtem mar es az automatavaltofelol is a 4db torx-ot es el is kezdett kicsit mozogni, de egyszeruen nem akarlejonni. Lehet hogy valamit kifelejtettem meg? 

balazs325tds Creative Commons License 2017.06.20 0 0 20373

Szia e-mailben vagy itt irsz rá egy árat?

Előzmény: Schnitzer 525 (20371)
725TDSKrissz Creative Commons License 2017.06.19 0 0 20372

Igaz ez nem motorikus téma, de azért megkérdezem. :)

 

Szeretném kicserélni a gyári dsp-vel szerelt magnót egy mp3 fejegységre. Mi lenne ennek a menete? Csak kiveszem és beteszem az újat és ennyi?

Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.06.18 0 0 20371

Kivett osztrák lepróbált. 

Előzmény: balazs325tds (20370)
balazs325tds Creative Commons License 2017.06.16 0 0 20370

Egyenlőre egy darab ,és ez új vagy felújitott?  Milyen árban lenne?

Köszönöm  a választ! 

Előzmény: Schnitzer 525 (20369)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.06.16 0 0 20369

Igen,hány darab kell?

Előzmény: balazs325tds (20368)
balazs325tds Creative Commons License 2017.06.15 0 0 20368

Sziasztok!Komplett porlasztot lehet valahol venni,ugy hogy nem csak csucs? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!