Keresés

Részletes keresés

M41 2180 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2654

A mostani időknek is van előnye.

Előzmény: 430 322 (2653)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2653
Szép idök voltak azok, ne fájdítsd a szívem!
Előzmény: V63-017 (2652)
V63-017 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2652

Legtöbbször tehervonattal keverednek innen oda, meg onnan ide a gépek! Megszűnt az a világ, hogy Fradiban gépcsere!

Előzmény: 430 322 (2651)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2651
Mint már mondottam: a gond ott van, hogy nem látom az értelmét.
Előzmény: Bz189 (2650)
Bz189 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2650

Nehogy félre érts,én senki vagyok ahhoz,hogy téged sértegesselek.

Csak kicsit dühítő,hogy nem bírsz megérteni valamit...:(

Előzmény: 430 322 (2649)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2649
Akkor ezt meg is beszéltük.
Előzmény: Bz189 (2648)
Bz189 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2648

 

OFF

Hagyd,aki hülye,az hülye.

Az egy máősik dolog,hogy a felfogása sem mindennapi(negatív értelemben)

 

ON

Előzmény: V63-017 (2646)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2647
Idézek.
Előzmény: V63-017 (2646)
V63-017 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2646

Számomra az érthetetlen, hogy miért kell legalább egy szót idézőjelbe írnod?

Előzmény: 430 322 (2645)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2645
"Sajnálom", ez van.
Előzmény: V63-017 (2644)
V63-017 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2644

A felfogásod után már csak a helyesírásod rosszabb....

Előzmény: 430 322 (2643)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2643
Nem kellett volna "rommá" lopni a Czéget.
Előzmény: V63-017 (2642)
V63-017 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2642

A Trakció nem áll olyan jól!

Előzmény: 430 322 (2641)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2641
Fradiban annyi gépet kellett volna hagyni, amivel megoldható lenne az "S.O.S." szituáció.
Előzmény: M41 2180 (2640)
M41 2180 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2640

Sok Fradis gép át lett állomásítva máshova.

Ez a rendszer abból a szempontból jó, hogy sokkal rugalmasabb nincs az "mi gépem-ti gépetek" mizéria. Régen elképzelhetetlen volt hogy miskolci gép pécsi IC-t vigyen.

Viszont abból a szempontból rossz, hogy senki se érzi magáénak a gépet, nem csak a vezérek de a fenntartók se.

 

ON

Előzmény: 430 322 (2639)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2639
Amíg én vasútaztam, akkor az Általad leírt esetre Fradi volt a "gyógymód". Ott volt mindenféle-fajta, (...), Tsz gép, amivel orvosolható volt a probléma.
Előzmény: M41 2180 (2637)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2638
Nem, mert nem látom benne a rációt!
Előzmény: Törölt nick (2636)
M41 2180 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2637

Figyelj már ide!

 

Ha neked így megfelel akkor Szombathely ad rá gépet okés?

 

Az pedig huszadrangú hogy egy adott gép épp melyik fűtőház állományához tartozik mert 1,5-2 havonta kell hogy hazamenjenek azon belül pedig bárhova elkeveredhetnek. Kapise?

Pl: Szombathely rárakja a 134-es Szilijét a 901-es vonatra. Felér rendben a vonat a délibe, de a Keletis felvigyázó szól mert S.O.S. kell neki egy gép az 520-as újhelyi gyorsra reggelre mivel annak a gépe valami okból megdöglött. Nos akkor a 134 irány a Keletibe, és máris Miskolc környékén dolgozik a gép akár heteken át is. Aztán mivel másnap reggelre kell a 134-es helyett valami, a Déliben tartalékon álló 083-as nyíregyházi masinát bedobják mondjuk a 900-asra. Így fog egy nyíregyi gép napokon-heteken át a Dunántúlon melózni Szombathely-Zalaegerszegtől Pécs-Nagykanizsáig bárhol. Végül hazakeveredik V2-es vizsgára mert akkorra mindenképp otthon kell legyen.

Remélem világos.

Előzmény: 430 322 (2635)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2636

Még mindig nem érted..... :D

Előzmény: 430 322 (2635)
430 322 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2635
"Kotta" szerint a 011 dombóvári, a 202 békéscsabai.
Azt még csak elhiszem, hogy van egy a dombóváron kezdő éjszakás forda, ami gépmenetben, vagy valamilyen úton-módon eljut Szombathelyre. Azt már nehezen hiszem, hogy ugyan ezt tennék békéscsabáról. Ideiglenes áthelyezésről van szó.
Előzmény: V63-017 (2634)
V63-017 Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2634
Mondok egy pédát! Egyik este a 908-at az 1202-es szili hozta, másnap a 1011! Az előbbi gép békéscsabai, az utóbbi dombóvári, akkor most melyik fűtőház adja ki a vonatra a gépet?
Előzmény: 430 322 (2630)
róna Creative Commons License 2012.05.25 0 0 2633

Sárszentmihályon talajjavításhoz lápimeszet termeltek ki. A kezdeteket nem tudom, ha jól tévedek még a Nádasdy uradalom virágzása idején indult a kitermelés. A rakodóra keskeny nyomközű vasút vitte fe a csuszdához a csilléket és onnan töltötték a normál kocsikat. Vonóköteles kocsivontató berendezéssel mozgatták csúzda alá a vasúti kocsikat. A rakodást a 80'as évek eleje közepe táján fejezzték be, a göcseji savanyu talajok javítására használtak lápimeszet.

Volt egy másik szintén közeli és hasonló történetű rakodó ami Csór-Nádasladányon ból ágazott ki, itt pedig Nádasdladány és környéke tőzegét kotorták és rakták vagonokba, ami szintén abban az időben szünt meg. A fénykorában mindkét rakodón a napi termelés 1000 t. körüli mennyiség volt.

Előzmény: eric35 (2631)
defcon Creative Commons License 2012.05.24 0 0 2632

Várpalotánál a November 7. Hőerőmű :-) és az inotai alumíniumkohó kiszolgálóvágánya van. (ebből már egyik sem igaz, de nekik épült)

Előzmény: eric35 (2631)
eric35 Creative Commons License 2012.05.24 0 0 2631

Lehet,hogy orbitális marhaságot fogok kérdezni,de nem hagy nyugodni két dolog...

Az első:Várpalota és Inota között két vágány van,majd Inotánál az egyik elkanyarodik.Milyen vágány ez,és hová vezet?

A második:Sárszentmihálynál jól láthatók egy hatalmas rakdoó maradványai,amihez két vágány is csatlakozik.Mit rakodtak ott és mettől meddig?Jó réginek látszik amúgy,és az odavezető vágányokat is kezdi visszahódítani a természet...

430 322 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 2630
Ezzel mintha azt akarnád mondani, hogy mindennap más fth. adja ki a gépeket. Félek, hogy Sm adja ki a mozdonyokat, de tekíntve, hogy nem nekem kell az infó, így nem bocsátkoznék találgatásokba.
Előzmény: Törölt nick (2628)
430 322 Creative Commons License 2012.05.22 0 0 2629
Hát, nem.
Előzmény: V63-017 (2627)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.29 0 0 2628

Én tényleg nem szeretnék beleszolni de szerintem is teljesen mindegy melyik fütöház adja ki még pedig azért mert már nincs olyan hogy Szombathelyi fütöházban csak oda valosi gép lehet  ma az egyik vonattal fehérvári a másikkal Békéscsabai gép megy például.Ha viszont azt szeretted volna kérdezni hogy az adott vonatnál a vezér hova tartozik azt már könnyebb lenne megválaszolni!

Előzmény: 430 322 (2626)
V63-017 Creative Commons License 2012.04.28 0 0 2627

Látom továbbra sem érted a dolognak a lényegét/hátterét!

Előzmény: 430 322 (2626)
430 322 Creative Commons License 2012.04.27 0 0 2626

Az 123-ast 21.-én láttam a 282-essel karöltve, páratlan számú gépmenetben, a 30-as sz. Közforgalmú vasútvonalon, kvázi már egy jó ideje a Dunántúlon keverhet.

Ha Te vitted, valószínűleg, akkor a "Te" fűtőházad adja ki rá a gépeket. Te melyik TVSzK-hoz tartozól? (Így talán megfejthető a kérdésem. Felőlem privátban is válaszolhatsz.)

Előzmény: V63-017 (2625)
V63-017 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 2625

Miután már évek óta keringenek a V43-ak, mint gólyafos a levegőben, ezért értelmetlen a kérdés. Ma pl. a 431 123-al vittem, ami legjobb tudomásom szerint békéscsabai!

Előzmény: 430 322 (2624)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!