Hát ígen,elég szomorú,hogy mit kap az ember a hosszu(kivéve a kivételt )évek alatt sporolt pénzéért.Nem mindenki tud 3-évente kocsit cserélni,persze a gyártok nagy ívben tojnak rá.
Visszatérve a rozsdásodásra. Ez egy 2007/12. havi, németből behozott darab. Alvázvédő nulla, a kerékjárati műanyagdob pont ott van kivágva a lengéscsillapító miatt, thát védelem nulla, egy kis viaszos cucc volt bespriccelve kb 5centis sávban.... Ennyi. Végig szervízbe hordott. Ha valaki hosszabb távra tervez érdemes foglalkozni vele.
Csinált már valaki közületek klíma kondenzvíz kifolyócső dugulás(tisztítás)elhárítást?cmax 2-es.Nem látok tócsát a kocsi alatt,és ez kicsit aggaszt.Fülkébe nem jelentkezett még,szeretném ezt elkerülni.Az is érdekelne,hogy hogyan lehet leszedni az anyósülésnél az oldaldeknít(konzult)hogy hozzáférjek a csepegtető tálca elvezetéséhez.Próbáltam,de nem sok sikerrel.Van rajta egy kis dekni(ablak)az alatt egy patent,azt kiszedem de tovább megáll a tudomány.Sajnos a netten se találok videót,meg leírást se róla.
2011- es C-Maxom van és arra lettem figyelmes, hogy a két hátsó keréknek van valamennyi terpesztése. Ez normális vagy vihetem szervizbe mert valami elment. Menet közben teljesen normális, nem kopog nem húz.
A másik kérdésem, hogy hol tudnék tetőcsomagtartót vásárolni hozzá, sajnos nics tetőkorlát sem a tetőn lévő műanyag takaróban sincs kialakítva ennek hely.
Ma voltam futómű ellenörzésen. Menet közben jobbra húz az autó téli-nyári szettel. 4 kamerás cuccal nézték ami alapján nem kell állítani. Jók az értékek.
Üresjáratban is ua jelenség. Mi lehet még? új első féktárcsa és betét szett van benne, de előtte is csinálta.
Tegnap kiszedtem a kéziféknél a középkonzolt(picit után állítottam)és ez a rozsdásodási látvány fogadott,az ott levő fém elemek abszolút kezeletlenül lettek beépítve.Sajnos ugyan ez van a kocsi alján is,és nem csak a kipufogó környékén.Kocsi garázsba van tárolva,és alig fut télen.Hova tűnt a Német precizitás?
Szerintem ezt másold be ugyan igy az Autoszerelö Műhely Index Forumba,ott estefelé biztos kapsz értékelhető választ.Itt jobbára csak ugy tudunk segiteni,ha már valakinek vollt ilyen híba javítva,de erre nem emlékszem.
C- max 1.6 Tdci 2004 -es, szervokormány nem müködik motor kiszerelés után.,elötte müködött! Tápfeszek jók,, a 80A-s is kilett cserélve a biztonságért ,bár jó volt, szivattyun a plusz, minusz, gyujtás Oké, kormánygépen lévő 3 vezetékes érzékelő vezetékkötege jónak lett kisipolva a szivattyun lévő csatlakozóig, CanH és Can L ugyanakkora mint Obd2 6 és 14 pin- ben, elinditva az autót a szivattyun lévő három tüs kormánygépre menő csatiban semmi tápfeszt vagy változó jelet nem lehet mérni: ez normális? Minek kellene itt lenni?
Jelenleg nem törölhető hibaként ezek vannak.
B2477--Ecu konfigurálási hiba.
B1342--PCM hibás.
Mit kellene vizsgálnunk? Mielõtt egy kiskanna benzinért elindulnánk...
u.i:Több U Kommunikácios hiba is van általában., U0073--U0416..., de ezek törölhetök.
Nincs valakinek ismerőse Ford szalonban vagy szervizben? Szeretnék venni egy C-Maxot. Külföldi, elvileg végig vezetett szervizkönyv. De jó lenne utánanézni, viszont egy most behozott adatkezelési hülyeség miatt csak a tulajdonosnak adnak ki adatokat.
Lehetséges,mert a karterből kipárolog a víz ha oda bekerül.Viszont akkor a kipufogonál fehér gőz alakjában jelentkezik,az viszont látható.Ja,és az olajbeöntö kupakjánál is trutymos lerakodás lesz,a kiegyenlitöben is olaj látható.Ha ezek nincsenek,akkór nagy valszeg nem hengerfejes hanem máshol szökik a víz.
Onnan hogyan? Mert hiába okézom le, bent marad a deflaction detect és sokszori okézás után se tűnik el. Volt már akku saru levét, ford márkaszervízben sw-ztek (elvileg). Sárga ikon nincs.
A minap menet közben megjelent a kijelzőn az alacsony keréknyomásra figyelmeztető ikon,és a sárga felkiáltójel is.Egy kútnál ellenőriztem a gumikat,és a bal hátsóban volt kevés a nyomás.Mind a négy kereket értékre beállítva se múlt el a kijelzőről az ikon menet közbe.Az óta már többször ellenőriztem a kerekeket,és több száz km belement,de nem tűnik el a kijelzőről.Tud valaki valami okosságot erre?