Keresés

Részletes keresés

bás Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18837
:-D
Eredetileg én is ideiglenes megoldásnak szántam, fel akartam fúrni a talpat, de olyan jól bevált...
:-DDD
Előzmény: UseR (18836)
UseR Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18836
igen már látom :) azért a gyorskötöző közepes szintű gányolásnak számít. :) a speedshopos tartókon én is gondolkodom, kocsiban van egy ilyen rendszerű, amit FECO linkelt, de az ugye nem ugyanannyit rezeg, mint a motor...
Előzmény: bás (18830)
technoid22 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18835

hát én igazából szinte azonnal elhelyeztem az alátétet, így nem tudok mihez viszonyítani. a mostani rezgések nem vészesek, nem zavarnak.

 

Előzmény: MatulA+ (18834)
MatulA+ Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18834
Mert nekem kb. 4000-es fordulaton iszonyatosan nagy rezonancia jelentkezett az egész motorban. Ki is vetettem az alátétet amit a szervizben beléje raktak.
Előzmény: technoid22 (18829)
technoid22 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18833

forgalmidat bevonhatja, plusz büntetés.

a büntetés nagyságát nem tudom megmondani.

 

Előzmény: Peper6n (18832)
Peper6n Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18832
Sziaszok!

Rég nem jártam már itt a fórumon ,de a véleményetekre ,rosszabb esetben a tapasztalatotokra vagyok kíváncsi. Tavaly vettem egy Mastek dobot a Er6n-re és Rohadtúl üvölt amit imádok benne ,de ha a rendőrök annyira nem imádnák akkor mekkora büntire lehet számítani körülbelül szerintetek? Mert le nem fogom cserélni az tuti de akkor elkezdek gyűjtögetni :P
( http://www.youtube.com/watch?v=1BABxCfRAMg )

bás Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18831
Ez se rosz, de ha jól látom, ennek nincs aksi után töltése, és hidd el, pont akkor fog mindig lemerülni a gép, mikor a legnagyobb szükség van rá! :-D
Tapasztalatból mondom, én is előtte tanktáskának térképolvasó zsebébe rakva használtam, s mindig akkor merült le, mikor a legjobban kellett volna...
:-)
Előzmény: _FECO (18826)
bás Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18830
Nem, vettem egy plusz autós konzolt, s gyorskötözővel, (fehér a képen-amit már cseréltem feketére) teljesen szorosan tudtam felfogatni a kormányrögzítőre, s a konzolra ráfűztem egy kulcstartó karikát, amibe beakasztom a GPS-en logó akasztót, hogy biztos ne essen le. A kábelt meg elvezettem a tank alatt, és biztosítékon, és vízálló szivargyújtó aljzaton keresztül rákötöttem az aksira. (menet közben soha nem ugrott ki a helyéről, 1x löktem le tanktáskával, s akkor megmentette a leeséstől) Egyetlen hiányossága van, a sisak kihangosítómal bluetooth-on nem tudd kapcsolódni, mint a Garmin Zümo 550, aminek még mindig 200 felett van az ára… ja és még elfogadnám belőle a tengerszint feletti magasság mérőt is.
Így remélem könnyebb értelmezni a képet, ha nem, akkor csak tavasszal tudok róla pontos képet készíteni, ha vkit érdekel.

zümo 550
Előzmény: UseR (18821)
technoid22 Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18829
kb. 3500km-t. miért?
Előzmény: MatulA+ (18820)
_FECO Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18828
Van tapasztalatotok a termosztáttal és környékével?

Pusy79 írta, hogy a termosztátja megadta magát...

Nos az enyém OK, csak egy kicsit szivárog a hűtőfolyadék. A háznál.
Nem tudom, hogy esetleg majd eltömődik-e vagy le kell szedni és tömítés csere.

van valakinek tapasztalata?

üdv
_FECO Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18827
Jól van nem megy a hivatkozás berakása...

http://www.speedshop.hu/main.php?page=termek&iid=23873

(már ha érdekel valakit a link)
Előzmény: _FECO (18826)
_FECO Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18826
[Vagyis ez az]
Előzmény: _FECO (18825)
_FECO Creative Commons License 2010.02.17 0 0 18825
Köszi az infót!
Úgy látom te is gyorskötözővel rögzítetted a tartót a kormányra.
Asszem én is úgy fogom.
Már csak egy stabilan tartó bölcső kell.
Láttam <a href="http://www.speedshop.hu/main.php?page=termek&iid=23873" target="_blank">is egyet</a> majd le kell csekkolni, hogy jó-e.

A GPS kikötése meg jó ötlet!

köszi
üdv
FECO
Előzmény: bás (18816)
_FECO Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18824
Hello!

Szerintem Kawasaki Cegléd.
Hmm, Csaba ott a szerelő (a vezeték nevét nem tudom, mert bonyolult :-))
Én mindig oda vittem és csak ajánlani tudom. Ott lehettem a motornál, kérdezgettem beszélgettünk amíg zajlott a szerviz. (Ja és mindent elég precízen csinált, nem nézett hülyének ha banálisat is kérdeztem)

De kérdezd pl. Matulát, ha jól emlékszem neki is jó a tapasztalata (és Ő több szervizben is volt)

üdv
FECO
Előzmény: bás (18813)
_FECO Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18823
Ez király!

Segédkerekek meg minden! Ennél több extra nem is kell, ez egy többgenerációs gép! :-))
Előzmény: Bálint636 (18800)
_FECO Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18822
Hi!

Hát nem versenycélra kell, csak úgy elgurulni ide-oda, többnyire munkába. 50 e-nél nem nagyon adnék ki többet rá.
Láttam is K2 26"-os Kawabringát 50 e-ért (alig használt).

Előzmény: MatulA+ (18790)
UseR Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18821
pont nem látszik a konzol, te faragtad? rakhatnál fel egy közelit a rögzítésről is...
Előzmény: bás (18816)
MatulA+ Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18820
pár dolog,

nekem elég sokat világít az FI lámpa. (2005. novemberi üzembe helyezés)

mennyit mentél azóta a motorral, hogy hézagolást raktál az ominózus fülhöz?
Előzmény: technoid22 (18819)
technoid22 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18819
a blokkról nemigen hallani rosszat, a 2009-es ráncfelvarrásnál is csak a vezérlésbe nyúltak bele, tudtommal a blokkot változatlanul hagyták, ami jót jelent.
a kawának elég sok tapasztalata van sor 2-esekkel.
mivel japánban készül, így az alkatrészek is japánok. ez megint csak jót jelent.

német fóruomokon olvastam olyant, hogy az FI (fuel injection) lámpa fel felvillan, de ha nem tévedek, akkor csak a 25kw-os verzióknál fordult elő, de ott is ritka.

a 2006-os, 2007-es példányokon ritkán előfordulhat vázprobléma, a motor egyik felfüggesztési pontján gyárilag túl van feszítve az egyik rögzítési pont, itt ez megrepedhet sajnos. enyém 2006-os, de nincs rajta repedés (12e km most), beillesztettem egy alátétet, hogy a feszülés megszűnjön, így valszegnem is fog megrepedni... szóval ha még incs repedés, akkor ez a megoldás.

üdv

Előzmény: bás (18817)
pusy79 Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18818
Üdv!

Az enyém is túl van már a 40-en. Egyedül a termosztát romlott el, egy hengerfejtömítésembe került. Rendszeres szervíz, jó olaj és szűrők. Ezenkívül semmi gond nem volt vele.
Előzmény: bás (18817)
bás Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18817
Kik vannak túl már 40 ezer kilóméteren? (Matun kívül :-) mi a tapasztalat, mire kell odafigyelni, milyen hibák jöhetnek szóba?! Mégiscsak első szériás motorról-blokról van szó, így előjöhetnek gyerek-hibák!
bás Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18816
Gps: én így oldottam meg az enyémen autós Garmin Nüvi 660-os készülékkel, a rögzítést, s a biztosítást, hogy le ne essen véletlen se. Az aksira van kötve biztosítékkal, s teljesen jól használható, már 2 éve használom napi rendszerességgel, csak esőben kell levenni, de így is 3-ad ára volt, mint a motoros garninnak… ja és sosem esett le, még 200 felett sem... :-)




Előzmény: _FECO (18773)
UseR Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18815
én budaörsre vittem legutoljára Köbli mesterhez, megtalálni nehéz őket, de tök korrektek, gyorsak, pontosak, a szervíz és tiszta és rendben van.
Előzmény: bás (18813)
UseR Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18814
nekem van egy nagyon keveset futott F-esem, minden évben számba veszem, h mennyibe kerül a fenntartása (olajcsere, kötelező, mingyá gumik), és szinte sírva fakadok... de eladni meg megszakadna a szívem. :)
Előzmény: bás (18812)
bás Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18813
Melyik jelenleg szerintetek a legjobb Kawa szervíz?
bás Creative Commons License 2010.02.16 0 0 18812
Szia Matula!
Természetesen még a Z van (valószínű még jó ideig), Er-nő előtt volt egy 83-as Gpz 550-em. Most barátnőm akar mocit venni, s az f-es változatot nézte ki magának. Ez a példány lenne a kiszemelt áldozat, csak félünk belevágni, mert 42 ezer van óra szerint benne... remélem nem a 70 ezres! :-)
pont ezért szerettem volna utána járni, hátha kiderül vmi róla. Állítólag egy 32 éves Százhalombattai srácé volt. Gondoltam hátha ráismer valaki a Two Brothers dobról, meg a kiegészítésekről. Matu megküldenéd privátba a számod, nem találom a telefonomban, szeretnék kérdezni egy-két dolgot! Köszi!

Előzmény: MatulA+ (18810)
szipusz2 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 18811
Jaj, olyan jó volt vasárnap kiszabadítani kicsit a vasat. Kitoltam, leporoltam, járattam bő fél órát, ezt-azt ellenőriztem és közben élveztem, ahogy duruzsol a fülembe :)

Sajna rossz is van a dologban, mert valamiért nyikorog a hátsó rugóstagom. Mintha kicsit gyengécske is lenne, bár lehet, hogy én szedtem fel néhány dekát :) Na szóval hiába ugráltam rajta 50-60-at, nem szűnt meg. Pedig azt hittem, hogy esetleg "megkeni magát".

Gondolkodtam már ősszel is, hogy picit keményítek az első villán és a hátsó taktuson is, de egyelőre elméleti maradt. Bár most a nyikorgás miatt lehet, hogy nézelődök.

Esetleg van valakinek ötletet (esetleg tapasztalat), hogy miként érdemes hozzányúlni a rugózáshoz? Konkrét alkatrészeket is szívesen fogadok. Sosem pályázom, 95kg vagyok.
MatulA+ Creative Commons License 2010.02.15 0 0 18810
Bás,

Nem tudom kinek a motorja lehet. Amit tudok ebben a szinkombinációban abban 70000 felett van már a kilóméter.
Neked akkor most milyen kawád van? ERnő, Z750, vagy még ERnő előtt volt másik?
technoid22 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 18809
közeledik a tavasz, felpörög a fórum... :)))
jó is ez.
Bálint636 Creative Commons License 2010.02.15 0 0 18808
De tényleg, pár év múlva már nagy ritkaság lesz egy kitűnő állapotú tízéves sportmotor. :))
Nekem ez a negyedik Kawám. Neked most mid van éppen?
Előzmény: bás (18806)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!