Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.10.02 0 0 13113

Szia, a tömítés is és a szelepfedél is után gyártott ugye?

Előzmény: sebike05 (13112)
sebike05 Creative Commons License 2019.10.02 0 0 13112

Új szelepfedél tömítéssel 18900Ft

RobZX Creative Commons License 2019.09.29 0 0 13111

Lenne egy érdekes problémám az alapjárati fordulatszámommal. Tudtommal 825-nek kellene lennie, de nekem kiolvasva csak 720-730-at ír. Mi lehet ennek az oka és mi a megoldás?

Tomi Németh Creative Commons License 2019.09.27 0 0 13110

Köszönöm szépen. Az enyém dízel. Közben megtaláltam valószínüleg. Az első motorbak mögött. Nem egyszerű szerelni ezt sz autót. Hála ég nem sokat kell.😀

 

 

Előzmény: RobZX (13109)
RobZX Creative Commons License 2019.09.27 0 0 13109

Szia, ebből tudsz esetleg szemezgetni, nem tudom, hogy segít-e...

 

http://www.autocats.ws/manual/chevrolet/tis0409/hu/documents_2006/Nubira-Lacetti/sm-j/6J2_1C11.hu.html

Előzmény: Tomi Németh (13108)
Tomi Németh Creative Commons License 2019.09.27 0 0 13108

Üdv tagok!

Tud esetleg valaki segíteni? A progléma annyi, hogy vezérműszíjat cserélnék a lacettimen 2.0d. Nem találom a főtengelyt hol tudom lefixálni. A célszerszámok meg vannak csak a tüskével akadtam meg.

Törölt nick Creative Commons License 2019.09.27 0 0 13107

Keresek 1 vagy 2 darab szép és jó állapotú lemezfelnit (6x15 4x114, 3 ET44 )

ATóthG Creative Commons License 2019.09.27 0 0 13106

Benzinszint mutató elég sokáig fekszik, mire megjön a lámpa is.
Akkor viszont azonnal tölteni illik.

Előzmény: RobZX (13098)
RobZX Creative Commons License 2019.09.26 0 0 13105

Van egy P0132-es hibám, oxigén szenzor magas feszültség. Ez azt jelenti, hogy lambdaszonda csere? Egy vagy két szenzor van vajon?

Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.26 0 0 13104

Köszönöm szépen az infót és a képeket.A tél előtt meg kell csinálni.

Előzmény: RobZX (13100)
Lancelotbudapest Creative Commons License 2019.09.26 0 0 13103

Nálam ez először 2 éve volt, úgy látszik, hogy ahogy öregszik a járgány, úgy lesz ez rendszeres. Szelepfedélcsere lesz a vége. Még nincs szívem megválni tőle, mert a 12 év alatt csak 105ezer km-t tettem bele és egyébként megy mint a rakéta, igaz, hogy a legdrágább OMV benzinnel járok (azt mondták, hogy az "tisztíccsa" a rendszert).

Előzmény: RobZX (13097)
sebike05 Creative Commons License 2019.09.26 0 1 13102

miért lenne megbizhatatlan és haszontalan a tájékoztatás a célja azt remekül ellátja 

Előzmény: RobZX (13098)
sebike05 Creative Commons License 2019.09.26 0 0 13101

a nivócsavar a beöntőcsavar is

csere esetén mivel nincs leeresztő ezért csak dekni levétellel lehet le engdedni más opció nincs

olajból meg a gyári a legjobb neki

Előzmény: RobZX (13100)
RobZX Creative Commons License 2019.09.26 0 0 13100

Kénytelen leszek akna nélkül megoldani én is. Úgy szoktunk csinálni, hogy egy kb 15 cm vastag pallóra ráállunk az első kerekekkel és így kényelmesen és biztonságosan lehet alatta dolgozni. Ha jól tudom API GL-4, SAE 75W-90 olaj kell bele 1.8liter.
Elvileg az olaj szintet ennél a csavarnál kell ellenőrizni:

Utántölteni meg itt felül kell:

Vagy másik opció, csere az egész:

 

 

 

Előzmény: Gyuri 63 (13099)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.26 0 0 13099
A váltó olajat nekem is cserélni kéne,nem tudom akna nélkül megoldható?
Előzmény: RobZX (13095)
RobZX Creative Commons License 2019.09.25 0 0 13098

Közben megoldódott a kérdés. Beszereztem egy univerzális obd csatit és prímán mutatja a hőfokot. Szerencsére nincs túlmelegedés szépen kapcsol a venti. A mutató viszont ilyen szempontból valóban haszontalan. Remélem a benzin szintjelző nem ennyire megbízhatatlan. Egyszer lehet kipróbálom ég-e a sárga tankocska. A mutató már rég fekszik, de lámpa sehol...

Előzmény: ATóthG (13086)
RobZX Creative Commons License 2019.09.25 0 0 13097

Nekem is tiszta olaj volt minden gyertya. Én szerencsére kicseréltem saját magam a tömítést, azóta porszáraz.

Előzmény: Lancelotbudapest (13096)
Lancelotbudapest Creative Commons License 2019.09.25 0 0 13096

2007 óta van egy 1,6-os szedan Chevrolet Lacettim. Alapvetően elégedett vagyok a kocsival, a hibái inkább a nyüstölés miatti elhasználódásból eredtek. Most az volt a gondom, hogy egyre gyakrabban felgyulladt a motormeghibásodás jelző lámpa, aztán tartósan világított is, illetve hidegindítás után villogott, aztán beállt tartós világításra. Rávettem magam, hogy belenézek a motortérbe és ott azt láttam, hogy a szelepfedélnél dől ki az olaj, rendesen látszott az olajfolyás. Elvittem szervízbe és valóban ez volt a gond, a kifolyt olaj belepte a gyertyákat és ott elment a gyújtás időnként, a komputer rendellenes égést jelzett. Lekapták a szelepfedelet és új tömítést tettek be és megszűnt a jelzés. Igaz jelezték, hogy a szelepfedél vetemedett úgyhogy nemsokára cserélni kell majd. szóval, ha a motorjelző lámpa ég, gondoljatok ilyen problémára is.

RobZX Creative Commons License 2019.09.25 0 0 13095

Köszi, akkor semmi extra. A következő a váltó olaj lesz, illetve a szervó olaj már a minimum szinten van.

Előzmény: Törölt nick (13089)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.25 0 0 13094

Nem kell kiszerelni a lámpát,elég körbe maszkolni,ha ki akarod venni : először le kell szerelni a hűtő rácsot,felül 4 csavar,kibuktatod.Utána a lámpa házat 3 db csavar tartja darabonként.Kiemeled a lámpaházat,csatlakozó le,és már kint is van.

Előzmény: NeomatiK (13093)
NeomatiK Creative Commons License 2019.09.25 0 0 13093

Akkor az még nem sok idő. Utánaolvasok neten, mik a tapasztalatok.

Jól gondolom ugye, hogy ajánlott kiszedni a lámpát a művelethez? Kiszedése egyszerű? Nem az enyém az autó egyébként.

Előzmény: Gyuri 63 (13092)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.24 0 0 13092

Egy hónapja csináltam,de van a készletben UV álló lakk is.Remélhetőleg tartós lesz.

Előzmény: NeomatiK (13091)
NeomatiK Creative Commons License 2019.09.24 0 0 13091

Köszi.

És mennyire tartós?

Néztem, az új lámpa 25000-35000 Ft. Darabja. Húzós összeg. Szóval inkább a meglévő feljavítása felé tendálok.

Előzmény: Gyuri 63 (13090)
Gyuri 63 Creative Commons License 2019.09.24 0 0 13090

Én ezt használtam.A Bárdinál vettem Újpesten.6500 ft körül volt.Nekem bevált.KB két óra alatt meg Tudod csinálni.Van benne használati utasitás.

Előzmény: NeomatiK (13088)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.24 0 0 13089

vagy lehúzod az alsó csövet a hűtőről.

érdemes lecserélni 10 évente minden folyadékot

Előzmény: RobZX (13065)
NeomatiK Creative Commons License 2019.09.24 0 0 13088

Sziasztok!

2005-ös 5-ajtós Lacettinek eléggé bemattult a fényszóróbúrája. Érdemes ezt felpolírozni? Vagy inkább újat érdemes venni? Felpolírozásnak illetve új vételének milyen költsége van?

RobZX Creative Commons License 2019.09.20 0 0 13065

Szeretném majd valamikor lecserélni a hűtővízet+elmosni a kiegyenlítő tartályt. Van valami spéci dolog a cserében? Kell külön légteleníteni? A leeresztő a hűtő radiátor alján van ugye?

ATóthG Creative Commons License 2019.09.17 0 0 13086

Az enyém is ilyen.
Ha 100-nál indul a venti, akkor is ott áll a mutató, mint a szög.
Lefelé mutat, tehát egy állandóan nyitott termosztátot ki lehet szűrni vele, de a túlmelegedés megállapítására alkalmatlan.
Arra megy a Torque a fejegységen. :-)

 

Előzmény: sebike05 (13085)
sebike05 Creative Commons License 2019.09.17 0 0 13085

ott nyit a termosztátod

Előzmény: RobZX (13084)
RobZX Creative Commons License 2019.09.16 0 0 13084

Mi lehet az oka annak, hogy a vízhőfok mutatóm kb. indítás után 10 perccel felmegy kb. 78-80 fokra és onnan meg sem mozdul? Még akkor sem amikor egy hosszabb menet után alapjáraton megy az autó, ugye ilyenkor semmi hűtés nincs. A ventim bekapcsol, de ez sem látszik a mutatón. Se lejebb, se feljebb nem megy. Mellékeltem egy képet, hogy hol szokott állni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!