Olcsónak nem olcsók, de az átlag szerelömühelyektöl jóval többet tudnak az Audikról. Nekem javítottak meg elsöre olyan hibát, amibe több másik mühelynek beletört a bicskája. Az olcsóság és a drágaság persze relatív. Ha azt nézem, az olcsóbb mühelyekre kidobtam a pénzt, mert nem tudták megjavítani az autót. A márkaszervizek meg kevesebbet tudnak, viszont jóval drágábbak. Az árakat legközelebb tessék elöre megkérdezni.
Mindenesetre én tuti hogy többet nem fogom őket ajánlani senkinek :( Még nekem égett a pofám, mikor közölték mennyi pénzt hagytak ott a javításra alkatrésszel együtt....
Tudnátok ajánlani egy jó szervizt ahova elvihetem nyugodt szívvel az autót. Az lemaradt, hogy Audi.
Sajnos elvittem a kötelező 180.000-es szervizre egy műhelybe aminek a honlapja meggyőző volt, de mióta elhoztam az autót azóta sokkal csúnyább a hangja és lassabban is reagál a gázadásra és a váltó sem az igazi.
Focus mkII-ben 130-ra állítottam, és ha kellett picit odaléptem neki, de a lábamat elvéve visszaállt 130-ra. Nekem bevált. Gondolom itt is úgy működik.
A gyári hifik mélyebb lelki világáról hol találok bővebben infót? (CD tár hogyan kommunikál a fejegységgel?)
A quattronak nem magasabb a fogyasztása és a fenntartása?
A fogysztás különbsége alig észrevehetö. Ne gondold hogy literekröl van szó. Nekem simán elszalad szük 6 literrel. Más költség meg gyakorlatilag nincs. Cserébe van egy télen "megfizethetetlen" hajtásod. Ha meg utánfutózni akarsz méginkább jó ha összkerekes. Majd te eldöntöd.
Milyen sebességre állítod a tempomatot? Engem az A6-ban csak idegesített. Bejöttek elém, akkor fékezzek (aztán kapcsoljam vissza), ha mögöttem voltak lépjek a gázra. Akkor meg minek??? Tök üres pályán tudtam használni, de az igen ritka.
Az 1.9 TDI a legjobb választás. Ha van rá módod a quattro-t vedd.
Hogy mire kell figyelni? Jó kérdés... Mivel öreg autóról beszélünk, mindenre. Szerencsére ez még nem egy agyonkomplikált szerkezet.
Ha megveszed legjobb ha vezérléscserével kezdesz, (feltéve hogy nem nyomnak a kezedbe egy hiteles számlát a legutóbbi vezérléscseréröl).
A futott km-t ennél a tipusnál még nem lehet kiolvasni a vezéröböl. Az állapotot vedd meg, ne a km számlálót figyeld.
Semmi hátránya nincs az utólagosan szerelt vonóhorognak a gyárihoz képest. Ha a Vestfalia levehetö horgos kivitelt szerelteted fel, akkor gyakorlatilag gyári horgod van. Arra érdemes odafogyelni hogy Magyarországon a vonóhorgot müszakiztatni kell. (Ausztriában nem.)
A xenonnal számottevöen jól lehet látni, de A4 b5-ban se sok xenonos van. Xenon fejeket már lehet barátságos áron is kapni. Ha meg a tarfó romlik el az se lehet nagy költség. Van néhány szenzor, meg egyebek, de összességében a xenon világítás ma már nem egy drágán fenntartható dolog.
Tempomatra nincs ötletem, de a sima tempomat nem is ér semmit. Sehol sem lehet kihasználni, pályán sem. Vagy utólérsz valakit 90-el a külsö sávban, vagy letolnak 160-al belsösávból. Én erre nem költenék, persze Te tudod.
Sokat vacilláltam az Octavia 1 és az A4 B5 Avant között, és inkább az Audihoz húz a szívem. Az ismerősök és gugli tapasztalatai alapján 1.9 TDI-vel venném (81 kW).
Mikre kell figyelni a vásárláskor ennél a típusnál?
Hogyan működik a futott km kiolvasás a motorvezérlőből?
Szeretnék rá vonóhorgot, de azzal töredékére csökken a választék. Van valami hátránya a gyárihoz képest egy utólagosan felszereltnek?
Tempomatot mennyiből lehet megúszni?
Sosem használtam még Xenonos autót. Milyen extra költségek jelentkezhetnek emiatt? Számottevően jobban lehet vele látni?
Barátnőmnek is ilyen Audija van. Fogyasztás min. 5,5l. 230-ra visszatekert, kiolvasva 560e km van benne, és látszik is rajta... A futás ellenére motorikusan egyben van, viszont ha alánézel, a kasztni rohad kőkeményen. Én azt javaslom, hogy bárhová is mész autót venni, csak szerelővel tedd (ha nem vagy az), és mindenképp nézz be az autó alá is...
ezt a motrot nagyon dícsérik de sajnos a 170 lovasból nincs automata
Nem véletlenül nincs. A Multitronic amúgy is egy idözített bomba, az erösebb motor még hamarabb szétgyilkolja. Én a helyedben nagyon meggondolnám a Multitronicot. Hogy mit érdemes megnézni azt egy hozzáértö szerelö tudni fogja, ha vásárlás elött megmutatod neki a kiszemelt gépet.
Mivel utoljára Unixnál vettünk és végigcsikorogta az élettartamát. Ezért érdeklődtem valami jobb minőség, vagy bevált termék után. A cikkszám csak megkönnyítené a dolgom.