Tomika, szerintem keress fel egy szexuálpszichológust, ha ilyen mérvű fóbiád van a testesebb (v. idősebb) nőktől... :-DDD
A TESCO topikban már jól lealáztak ugyanez miatt, sőt, bocsánatot is kértél. Akkor beláttad, hogy baromság volt. Erre most egy másik topikban, jelesül itt, újra kezded....
Tekintettel arra, hogy a péntáros máskor árut tölt, ezért nem hátrány, ha izmos. Amúgy meg rossz boltban jársz, mert más LIDL-ekben normál testalkatú péntárosok vannak, sőt némelyik egészen csínos is.
Hétfőn dél körül (kb. 3-4x-i próbálkozás után) sikerült felhívnom ezt a 40-es számot. Kérték a blokkon lévő termékkódot, aztán utánanézett a hölgy a computerben, és mondta, hogy sajnos már termék nincs. De kiállít egy jóváírást, elküldi nekem, és azzal mehetek a pénzemért.
A levél kedd délelőtt ott volt a postaládánkban.
Lehet, hogy ez nem is a Lidl, hanem a Posta sikertörténete? :-DDD
A nagytétényi úti Lidlben két-három hete nem találom a (Philadelphia-klón) Pic-Frisch krémsajtot. Ezt is kilistázták volna és megszűnt...? :-((((( Máshol esetleg láttatok még?
Feláldoztam magamat :))), és egy pohár vörösbort előkészítve (hadd oldja a zsírt.. :) ) újra megkóstoltam. Nem éreztem semmiféle kesernyés ízt, és jól kenhető volt.
Persze tudom, ízlések és pofonok..
Mindensetre, ha van jó recepted, örülnék ha megosztanád velünk. :-)
A tepertőkrémről csak családtagjaim véleményére hagyatkoztam, mivel az ugrándozó :) epeköveim miatt csak egy falatnyit kóstoltam belőle. De nem tűnt rossznak...
Szerintetek miért nem jó...?
Egyébként ezen (nyelvtanilag hibás :) ) márkanév alatt van még más ajánlható termék is?
Mindkettővel egyetértek :) A parasztsonka (pápai, ha jól láttam) nagyon finom, és van egy szeletelt lapocka nevű párja, ami szintén; a tepertő viszont szerintem se jó.
Amúgy ez a hibásnak hangző "Excelsia Pannonia" (és nem Pannoniae) elég bosszantó márkanév.
Két új magyar terméket kóstoltam mostanában a Lidlben, ami szerintem nagyon jó minőség, és az ára se olyan vészesen magas. MIndkettő Excelsia Pannonia márkanéven kerül forgalomba, hajszálvékonyra szeletelt parasztsonka és libatepertő krém. A sonka szerintem még finomabb is, mint a német hasonló termék. Persze akciósan vettem :), de teljes áron sem a megfizethetetlen kategória.
Önmagában üdvözlendő dolog, csak az az óriási probléma, hogy a minőségi német termékeket sz.r "teszkógazdaságos" színvonalú magyarra cserélik. :-((((
Pedig biztosan lehetne találni magyar gyártót is pl. 80+%-os hústartalmú virslire, vagy jó minőségű joghurtra, sajtra, édességre, stb. stb. Csak hát az már a profit rovására menne valszeg.
Én is vettem anno egy műszaki cikket. Egy 001-gyel kezdődő számot kellett felhívni, ami állítólag ingyenes volt. Egy vajdasági magyar hölgy vette fel Németországban, akinek a mobiljára volt ez a szám kötve, így később vissza kellett hívnom, amikor már otthonában le tudta írni németül, amit neki tollba mondtam. Ezt ő továbbította valakiknak, akik az égegyadta világon semmit sem reagáltak rá...
Igen, én ugyan a neten találtam meg ezt a 40-es számot, de szerencsére van egy budapesti szám is, ami ugyanoda vezet, de így is, úgy is csak hangrögzítő volt, persze csak 2 perc után.
(Nem szeretem a 40-es körzetű "helyi" tarifás számokat, mert T-mobilról hívtam egyet, és 30 ft feletti percdíjai voltak, ami persze csak a részletes számlánál derült ki.)
Mostanában sikerült valakinek telefonon kapcsolatba lépnie a Lidl-lel?
Hiába hívom a 40-es ügyfélszolgálatot, ill. a 3466509-et, ami ugyanoda fut be, bármelyik menüpontot használom, üzenetrögzítő kapcsol át, de előtte 2 percig lehet hallgatni a gépet...
nem nekik, a forgalmazónak (bár Lidihez kötődő, de külön cég)
nekem pár éve pl. egy németországi számot kellett hívjak (már nem emlékszem, h azért, mert akkor még nem is volt hazai szám, vagy csak elérhetetlennek bizonyult, mindenesetre teljesen jó angolsággal beszélt, aki fölvette), emailben elküldtem az általa diktált címre a bescannelt blokkot és garlevelet (ill. asszem egyszerűen a kézikönyv utolsó lapját kérte), és egy rövid hibaleírást, a teljesség kedvéért még videót is raktam a youtube-ra, mert olyan jellegű volt a hiba, h úgy jobban látható volt,
és 2 hét múlva jött a futár egy vadonatúj, csak hazaitól eltérően német/holland csomagolású cuccal
(a régit persze meg lehetett tartani, bár nem 100% volt használhatatlan)
Egy érdekes beszélgetés fültanúja voltam. Az előttem sorban álló hölgy egy ventillátort vásárolt, és érdeklődött, hogy mennyi rá a garancia. Készségesen mondták, hogy 3 év, de 30 napon belül lehet ide a boltba visszahozni, azon túl meg "lesz a számlán egy telefonszám, azt kell felhívni".
?????
Ez valami újabb rendelkezés...? Azelőtt simán a boltba kellett visszavinni a hibás cuccot.