Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.05.28 0 0 693

Amúgy vannak hírek a pilisborosjenői kártérítési próbaperről?

Előzmény: . kata31 (691)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.05.27 0 0 692

Egyelőre a google a kormanyhivatal.hu oldalon az elmúlt évre keresve M0 környezetvédelmi szavakra csak a szigetszentmiklósi csomópont bővitését meg az M1 bővítését találja... szóval jó eséllyel még elsőfokú határozat sincs, nem hogy jogerős...

 

Őszintén, a tervezett nyomvonal és különösen csomópont változatokkal ez engem nem lep meg...

Előzmény: . kata31 (691)
. kata31 Creative Commons License 2020.05.27 0 0 691
. kata31 Creative Commons License 2020.05.06 0 0 690

"Az online vásárlás nagymértékű növekedésének másik valószínű térbeli következménye a logisztikai központok egyre nagyobb területigénye...Kézenfekvő, hogy célszerű lenne a vasúti áruszállítást jobban helyzetbe hozni, ez azonban feltehetően csak korlátozott mértékben fog működni, mert többnyire az „utolsó mérföldön”, a házhozszállításnál vesződni kell a költséges teherautóra átrakodással." https://nepszava.hu/3077064_varos-es-virus

. kata31 Creative Commons License 2020.03.14 0 0 689

Lakosság növekedéssel jár az M0 nyugat megépülése?M0 keleti gyűrűn néztem ma meg egy érdekes helyet. Ott nem nőtt kiugróan az M0 megépülése hatására a lakosság, mint ebben a régióban ahol nincs M0! Pedig állítólag illett volna! (2013-14-ben lettek megújítva a Maglódi- és Pesti utak is amik a fő sugaras kapcsolatai a fővárosba) 

 https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/535888000384125/

 

Vitézy Dávid kijelentéséhez, melyben az állt, hogy az M0 nyugat megépülése lakosságnövekedést okoz, készült erről tanulmány? Vizsgálták a megépült M0 kelet és északi szakasz lakosságszám változását az átadás előtt és azóta? Ezeken a szakaszokon vizsgálták a kötött pályákkal elérhető(Vasút, HÉV) és nem elérhető települések növekedési üteme közti különbségeket, egy csak 10km-es hatáskörzetet véve figyelembe? 

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=217837866261581&id=111051343606901

. kata31 Creative Commons License 2020.03.09 0 0 688

A Bonum Via Kft. 2020 május 04-én, a Tarlós védnőkségében tartott KÖZLEKEDÉSFEJLESZTÉS MAGYARORSZÁGON 22. országos konferencián ad elő a kutatásról: - A nyitó előadást Dr. Mosóczi László államtitkár, ITM tartja. http://www.fomterv.hu/.../files/2_Program_vegl_2_200123.pdf

(2. nap 11.50-)

Előzmény: . kata31 (687)
. kata31 Creative Commons License 2020.03.09 0 0 687

A kérdőívet a Bonum Via Kft. szakmai lelkiismeret alapú motivációval, saját erőből készítette el, és azt – döntően a földrajzilag érintett települések helyi Fb-csoportjainak felületén – az ötletgazda Chifiriuc Péter kollégánknak sikerült „vízre bocsátani”, posztolni

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/534057810567144/

. kata31 Creative Commons License 2020.03.03 0 0 686

A Magyar Közút Nonprofit Zrt. beruházásában 2020. március 2-án, hétfőn tovább folytatódik az M1-es autópálya tavaly elkezdett, minden eddiginél nagyobb volumenű helyreállítása. - Itt két dolgot mérhetünk le..
1 - a környezetvédelmi engedély kiadásától(M0 nyugatra határidő: május 28.) számított 8 hónap elegendő a munkák megkezdéséig.
2 - Az M0 nyugat szükséges, mert a most kezdett szakasz környezetvédelmi engedélyében avval számoltak és úgy adták ki!

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/530839774222281/

. kata31 Creative Commons License 2020.03.02 0 0 685

LEJÁRT AZ M0 EGYIK SZERZŐDÉSE A NIF-el MA! KÖTBÉRT KELL FIZESSEN!

 

- M0 NYUGATI SZEKTOR, 10 SZ. FŐÚT – M1 AUTÓPÁLYA KÖZÖTTI SZAKASZ ELŐKÉSZÍTÉSE

ÖSSZEG: 683 000 000 FT

SZERZŐDŐ FÉL: NEMZETI FEJLESZTÉSI MINISZTÉRIUM

SZERZŐDÉS KEZDETE: 2017.03.03SZERZŐDÉS VÉGE: 2020.03.02

https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2017/03/m0-nyugati-szektor-10-sz-fout-m1-autopalya-kozotti-szakasz-elokeszitese/

III.2.2)A szerződés teljesítésével kapcsolatos feltételek:Teljesítési,jótállási biztosíték (nettó tervezői díj 5 %-5 %-a) Jótállási idő: 36 hónap.Késedelmi kötbér: a késedelemmel érintett (rész)teljesítés nettó tervezői díja alapján számított 0,5 % kötbér/naptári nap (max.: az adott (rész)teljesítés nettó terv. díjának 15 %-a).Hibás teljesítési kötbér: 15 %, alapja a (rész)teljesítés nettó tervezői díja.Meghiúsulási kötbér: nettó tervezői díj 20 %-a.Ajánlattétel,szerződés,kifizetés devizaneme: HUF.A szerződés utófinanszírozású (kedvezményezetti finanszírozás).

. kata31 Creative Commons License 2020.02.24 -2 0 684

Végre az index is megírta,hogy a komáromi híd elveszi az M100 tót tranzitszerepét és amit a pilisi KÖTET rég bejelentett már,hogy nem lesz Kesztölcig M100 + M100 féle nyugati fővároskerülés:

 

https://index.hu/belfold/2020/02/24/mi_videkunk_komarom_esztergom_hid_nif_kozut_m100_m10_kesztolc_duna_utepites/

 

hegyaljai3 Creative Commons License 2020.02.24 -1 1 683

Elkeserítő a direkt politikát belekeverni ebbe az úthálózat fejlesztési ügybe. A két polgármester sem a régi, sem az új pártjában semmilyen hatással nem volt és nem lesz ezekre a döntésekre. Kálmán Olga pedig még náluk is kevésbé bír befolyással ezekre az ügyekre. Végeredményben még a Főváros Önkormányzata esetében sem látom, hogy ez lenne a prioritás.

Előzmény: . kata31 (682)
. kata31 Creative Commons License 2020.02.24 -1 0 682

Kiss László és Szaniszló Sándor átlépése a DK-ba az M0 nyugatnak kiemelten pozitív!

Arra még emlékszünk,hogy Kálmán Olga a DK színeiben ígérte a kampányában az M0 nyugat gyorsított megépülését városi elkerülőként. A fővárosban pedig a DK számára változott a közgyűlési arány. Karácsony nélkülük mozgásképtelen!

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/permalink/526202284686030/

. kata31 Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 681

Pilisborosjenőn már kezdik is a solymári csomópont bővítést..

A II-es téglagyár körforgójából a faluba dél felől feljutó úttal, amit kikötött  település.

 

https://www.facebook.com/groups/H2097/permalink/2557315707815056/

 

Olvasom itt az önkormányzat posztjában, hogy azt a település engedélyezi. Nem tudom ki írta ezt és mi alapon, de a NIf által épített nemzetgazdaságilag kiemelt utak terveit a településrendezési tervekben fel kell tüntetni és a településeknek véleményezési joga van csak!Mitől nemzetgazdaságilag fontos ez az út? - Mert Pilisborosjenő forgalma más településre van tolva, arra támaszkodik és így nincs önállósága. Ki van szolgáltatva Ürömnek, hogy az éppen párhónapos útfelújításokkal sakkban tarthatná, ha akarná a települést. Pilisborosjenőiek ma bárhova mennek ürömi infrastruktúrát használnak, fenntartásához hozzá nem járulnak. Ez az út nem csak egy Pilisborosjenői út a sok közül.Mi ellen tiltakoznak és kik? - nem személyekről, testületekről szól ez a téma,hanem arról, hogy van egy külső településrészek bizottság,ahol a Bécsi út lakóinak hangja nem hallható,de a védett Panoráma utca indokként szerepel. A Panoráma utca viszont nem akar arról tudni, hogy a nemzetgazdaságilag kiemelt út, a Panoráma utca elejének megszűnése miatt szükséges,ami, ha földutakon át is,de az egyetlen lejutás ma a Bécsi útra.(lásd Üröm markában közlekedő helyzet)Az pedig több mint kétséges,hogy a Hegyalja és Panoráma utcaiak az ellen tiltakoznának, hogy ne lehessen a NIF átlal megépített átkötő úton a Budai úttól eljutni az óvoda, iskola felé az Ürömi út irányába tovább! A mai zaj és porterheléstől szenvedő Bécsi úti lakosságtól nem hallottam tiltakozást!Végül van még egy tény, amit nem vesznek figyelembe a Hegyalja és Panoráma útiak! A hiányzó M0 bármely szakaszának megépítésével nem csak a Panoráma utcai Bécsi úti eleje szűnik meg,de megépül a solymári csomópont az M10 bevezetővel. Az pedig csak a völgyhíddal lehetséges, hiszen az M10 le és felhajtói is egyben! Ehhez hozzá kell tenni,hogy ma már a KÖTET által ismert, amihez most csatlakozott Pilisborosjenő, hogy az M10 nem épül meg sokáig végig, csak Pilisvörösvár és Piliscsaba közt. Itt lényegtelen, hogy a megépülő völgyhad folytatódik-e alagútként alábukva a solymári domboldalban. Innen pedig az M0 nyugat felgyorsítása nemzetgazdasági és térségi érdek, ami legalább alatta halad el alagútban az érintett Natura 2000 területnek, az elmaradó M10 szakasszal ellentétben, az ottani Natura 2000-es, felszíni területen.( az elmaradását kérem mellőzzük, hogy ne kelljen adatokkal elárasztanom a csoportot) Ennek az egész témának semmi köze ahhoz ki regnál éppen a faluban!
Felteszek ide pár rajzot, a haladási vonalakról, a fel és lehajtókról, hogy a Panoráma utcában is tudják mi ellen is tiltakoznak valójában, amellett, hogy nem zöld gondolkodás az, ha két településen keresztül mennek az autók az Auchanba(is) feleslegesen.(nem feszültséget kelteni tettem ki ezt a posztot, de én 5-6 házra lakom a pilisborosjenőiektől a Bécsi úton, így a márciusi Falufórumon nem tájékoztathatom a láthatóan ismerethiányos helyzetről a közösségüket...Van aki szerint elmarad az M10 bevezető szakasza és mindkét M0 ág is?..mert ha nem a "völgyhíd" mindenképpen megépül, hiszen az egyben az M10 bevezetőre le és felhajtás az M0 bármely ágáról. Az más dolog,hogy folytatódik-e a solymári domboldalban a föld alá bukva vagy sem ) Bécsi útiként(nem fentről a dombról megélve) és ürömiként is érdekem,hogy megépüljön az át-be kötő, "ipari" út amit a terhelésünket csökkenti, a belső falunak is jobb közlekedési lehetőség egy újabb elemét adva! Ráadásul ez mielőbb az M0 bármely ágával megépülő M10 bevezetővel, ami elviszi a házaink elől a forgalmat és nem ugrál alattunk többé az ágy és a szék! - Az M0 nyugat pedig kész lehet, mielőtt 2024. július 31. után csak kezdhető a Bécsi úti alagútkijárat építése! Ha csak M10 bevezető lesz, akkor is van út átívelve felette, amint látható. Febr 20-án lesz állítólag egy nem hivatalos külső településrészi Fórum, ha oda más Bécsi úti el tud menni. . ."

. kata31 Creative Commons License 2020.02.17 -1 0 680

Érdekes lesz, a kötbér kérdése!

Hétfőtől 2 hét és lejár a teljesítési határidő a címlapfotóval kapcsolatban!
- M0 nyugati szektor, 10 sz. főút – M1 autópálya közötti szakasz előkészítése
Összeg: 683 000 000 Ft
Szerződő fél: NEMZETI FEJLESZTÉSI MINISZTÉRIUM
Szerződés kezdete: 2017.03.03
Szerződés vége: 2020.03.02
https://nif.hu/kozerdeku-adatok/2017/03/m0-nyugati-szektor-10-sz-fout-m1-autopalya-kozotti-szakasz-elokeszitese/

 

és egy emlékeztető: https://www.youtube.com/watch?v=R_yhAn-5EoI

. kata31 Creative Commons License 2020.02.15 0 0 679

jah és újabb érv az M0 nyugat gyorsítása mellett.. Erő Zoltán főépítésznek igaza van. A Csepelhez tervezet hídnál még nem laknak, itt viszont az Aquincumi sűrűn lakott lakótelepeket szolgálna ki Óbudán is és Újpesten, Angyalföldön is!...tény sokan azt sem tudják hol lesz,Pl a római parthoz semmi köze...s.t.b. https://hvg.hu/itthon/20200211_foepitesz_budapest_ero_zoltan_hid_felhokarcolo#article-comments

 

Képek, terv itt: https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/516877232143646/

. kata31 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 678

Na, M10 nem lesz mostanában, még a tervezése is csak némely szakaszokra lesz elképzelhető. Ezek is majd csak nyáron derülnek ki! - így ellehetetlenült a pilisi kerengés.

 

"KÖTET 2020
Egyeztetés M10-es ügyében
A Pilisi-medence településeinek polgármesterei 2020. február 3-án egyeztettek az Innovációs és Technológiai Minisztériumban Tóth Péter közlekedésért felelős helyettes államtitkárral. A találkozón részt vettek Csenger-Zalán Zsolt és Hadházy Sándor országgyűlései képviselők is.
A térség polgármesterei megerősítették a 2019. május 10-ei találkozón már elhangzott kéréseiket az elkerülő úttal kapcsolatosan. Ismételten kiemelték az M10-es megépülésének a fontosságát. Az elkerülő út előkészítéséről kértek tájékoztatást, egyben szorgalmazták a tervezési és az engedélyezési folyamat mielőbbi elkezdését. Az országgyűlési képviselőkkel egyetértve jelezték továbbá , hogy az elkerülő út megvalósítása szakaszosan is elfogadható az érintett települések számára annak érdekében, hogy minél hamarabb csökkenjen a rendkívül erőteljes forgalom ezeken a területeken. Szorgalmazták, hogy készüljön hatástanulmány a szakaszos megépítés településekre vonatkozó forgalmi hatásával kapcsolatosan.
A megbeszélés résztvevői valamennyien egyetértenek abban, hogy az optimális megoldás érdekében további egyeztetésekre lesz majd szükség a szakmai munka során, hogy a települések eltérő érdekei érvényesülhessenek.
Tóth Péter közlekedésért felelős helyettes államtitkár válaszában biztosította a térség polgármestereit, hogy szakmailag foglalkoznak az M10-es út hatástanulmányának az elkészítésével kapcsolatos kérdésekkel. Előreláthatólag késő tavasszal, nyár elején várható, hogy a 2020-as évi Útprogramban már javaslatot tudnak tenni a lehetséges megoldásokra."

. kata31 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 677

Jó,hogy ne Tarlós és Fürjes fölé helyeznék egyből Vitézyt...pedig egyik sem tud TSZT-t módosítani, ahogy ő sem. :-) 

. kata31 Creative Commons License 2020.02.06 0 0 676

17.38-tól - hogy ki és miért nem szeretne M0 nyugatot, mert mások az érdekei, amit megenged a Pest Megye területfejlesztési terve. (innovációs területek Budakeszin és Nagykovácsiban, kis turisztikai köntösben)....következő ülés Telkiben,akinek nem mindegy hol érik el a metrót az agglomerációból.(febr 13.-án 10.00-kor)22.23-kor Karácsony leülne a BÖT-telé a közlekedési ügyben.(...az utak,a vasút és a városi tömegközlekedés agglomerációt is szolgáló együttes fejlesztése! M0 nyugat nélkül sincs megoldás, de az sem oldja meg magában a tömegközlekedés használhatóbbá tételét. Hiba egymás ellenében erőltetni a rendszer részeit, mert akkor az lesz, mint anno a budaörsi bevezetőn a buszsávokkal! A gondolkodásban azt kell elfogadni, hogy az alvótelepülések a főváros gazdaságának részei és az infrastruktúrája részévé kellene váljanak! - ez a hosszú táv! Nyugaton az utakat is fejlesztik a rendszer részeként, mert korlátozással nem lehet fejlettséget elérni.) https://www.youtube.com/watch?v=IRm2w5SN5v4&feature=emb_title

. kata31 Creative Commons License 2020.02.05 0 0 675

"A kijárás-bejárás problémának nem az a megoldása, hogy egyre szélesebb utakat építünk annak érdekében, hogy egyre kényelmesebben járjanak ki-be az emberek. Ez azt hozza ugyanis magával, hogy még jobban megtelnek majd a városon kívüli területek, még többen akarnak majd kiköltözni: nem lehet cél az alvóvárosok gyarapítása. Átfogó cél a kényszerű közlekedési igények csökkentése lehet. Budapestnek vannak tartalékai: a kompakt város gondolat nem most kerül elő, húsz éve mondogatjuk. Az átmeneti zónában lévő tartalékterületeket helyzetbe kell hozni, olyan lakóterületeket nyitni, ami versenyképes azokkal a településekkel, ahova ma kiköltöznek a családok..."http://epiteszforum.hu/integralt-mukodes-egyuttgondolkodas-aktivizmus-ero-zoltan-foepitesz-a-fovaros-jelenerol-es-jovojerolAz index ferdítésében pedig(nem lenne változás): Új lakótelepek, lakóparkok, befektetőknek adott közművek! ..mindeközben ivóvíz nélküli egész városrész van 100 éves állandó lakottsággal, lakóházakkal, polgári múlttal külterületben tartva! A leválasztott üres mezejük pedig úgy lett lakópark, hogy 1984-ben azért nem erdősítették, mert 2. Normafának szánta a város: https://www.youtube.com/watch?v=6r1Ip89fjcw

. kata31 Creative Commons License 2020.02.02 -1 0 674

A város elkerülőjében nem csak az számít,hogy egy 17km-es gyorsút vagy 100km-es kerülés, hanem az is, hogy az M10-M100-M1 használatához 3 megyei autópálya cetlit is meg kell majd vásárolni!

 

..miközben a pilisi térségben már összeomlik minden!  https://www.facebook.com/groups/112785485886158/permalink/511683405996362/

Előzmény: . kata31 (673)
. kata31 Creative Commons License 2020.01.26 0 0 673

Most,hogy az lett a város főépítésze, aki a metróhosszabbítást is tervezte, a TSZT szerepére is utalni kell, hiszen csak az épül,ami abban szerepel a főváros területén.. -csaxóltam-

. kata31 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 672

Az M0 észak "kész tervei" sem rózsásan állnak..

"Tervezési szerződés az M0 autóút északi szektor 11. sz. főút - 10 sz. főút közötti szakasz és csomóponti elemei engedélyezési és ahhoz kapcsolódó egyéb szakági tervek készítése, építési engedély megszerzése, ajánlati terv készítése"Döntéshozatal időpontja:2019. 07. 01."

 

https://www.kozbeszerzes.hu/adatbazis/megtekint/dbhatarozat/portal_372335/

 

 

Itt tölthető le Pdf formában:

https://www.kozbeszerzes.hu/adatbazis/letoltes/portal_673992/?pdf=1

. kata31 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 671

..de látod, hogy ő nem az M0 elmaradásáról beszél. A lehajtóival foglakozik, nem tudva, hogy sorra tiltják a települések a további beköltözést! Más dolog, hogy Mosóczi minisztériuma dönt, még csak bele sem szólhat abba.. "a kerületek, az agglomerációs települések, a MÁV, és a NIF szoros partnerségére is szükség lesz."

 

Az M0 pedig nem 10 év múlva lesz, az ő kompetenciájába tartozó projektekkel ellentétben!

Előzmény: ÁsítóSárkány (669)
. kata31 Creative Commons License 2020.01.23 0 1 670

Vitézyhez a belső város tartozik. Szava nincs az M0-hoz.

Különben is évente mást mond,hiszen az Üröm állomásig meghosszabbított villamos az M0-hoz kötött térségi szereppel az ő felvetése, miatta megcsináltatott terv volt!

 

Az óbudai klímastratégiához az ő akkori véleményére alapoztam magam is!

"Az M0 bezárása a levegőminőség szolgálatában is elsődleges. Ne itt áramoljon be minden fővárosi irány forgalma! A vasutat is környezetvédelmi engedélyezni, hatástanulmánnyal ellátni, kiviteli tervezni és tendereztetni kell! Évekkel van az M0-tól elmaradva. Az M0 a tömegközlekedésben is szerepet kell kapjon más városközpontok felé nyitva új eléréseket!
Bizony Üröm állomásig kellene az 1-es villamos,ami inetrmodálisként az M0 mellett ráhordó buszokkal összekötheti a Budakalászi HÉV-t a hűvösvölgyi villamossal és tovább Kelenföld kötöttpályás kapcsolataival!P+R parkolóknak is ott van hatalmas hely az ürömi Bécsi út fővárosi oldalán. Annak is véget kell vetni,hogy ott egész városrész ellátatlan, ivóvize sincsen és menekülnek ki az emberek az agglomerációba, míg az üres mezejük lakóparkká válik. Ez várostervezési oximoron egyetlen területen! Ennek megoldására, ha nincs más keret a Csúcshegy városrész 100 éves lakottsága részére a belterületiség biztosítására, akár a megyehatár módosítást is meg kell fontolni, hogy önálló településként az agglomerációban találhassanak megoldást!"

Előzmény: ÁsítóSárkány (669)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.01.23 -1 0 669

Vitézy Dávid -- úgy is mint frissen kinevezett BFK vezérigazgató -- finoman megszólalt M0-Nyugat témában, a Tenczer Gábor által készített interjúban:

 

TG: Ha már autó és alagút, az M0-ás körgyűrű nyugati szakaszával mi lesz?

VD: A nyugati szektor kapcsán jelenleg nem túl pozitív a kormányzati attitűd, szerintem jogosan. Ha megnézzük a forgalmi modellezését, akkor jelentős forgalomnövekedést, és újabb kiköltözési hullámot generálna.

TG: Egy alagútban vezetett új fölé költöznének ki az emberek?

VD: Lennének azért kijáratai, több csomóponttal, pont Budapest zöld tüdejében, Nagykovácsi, Solymár, Budakeszi térségében, ahonnan az új út sokkal könnyebbé tenné a közúton bejutást, forgalmat gerjesztene. Ez adja a forgalmi hasznok egy igen jelentős részét, ami valójában nem haszon hosszú távon, ha újabb kertvárosok borítják be a budai hegyeket ennek eredményeként. Emellett ez a beruházás is nagyon sokba kerülne, azt a pénzt szerintem érdemesebb inkább tömegközlekedésre fordítani. De ez nem egy lezárt vita, nyilván sok szó lesz még erről.

 

https://index.hu/belfold/2020/01/22/vitezy_bfk_bkk_mav_kozlekedes/

 

A magam részéről abszolúz korrektnek látom a helyzetértékelését.

 

. kata31 Creative Commons License 2020.01.10 0 0 668

A 10-es utas eszetlenség még próbálkozik egy utolsót..

https://www.facebook.com/groups/112785485886158/

. kata31 Creative Commons License 2020.01.06 0 0 667

Az M100-on most kell kezdeni az egy éves vegetációs ciklus vizsgálatot a Perbáli csomópont környezetvédelmi engedélyezéséhez..

 

http://www.kormanyhivatal.hu/…/c5000/PE-KTFO-5168-5-2019.pdf

Előzmény: . kata31 (666)
. kata31 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 666

Nem hiába maradt el a beígért októberi csevegés a pilisi KÖTET-tel. Szerencse,hogy a januárban felülvizsgált útprogram megmenti a térséget a majdani M0 észak forgalmi terhelésétől, ha a település vezetések nem akarják a lakosok érdekét képviselni és nem követelik az M0 nyugat elsődlegességét! (Január - útprogram - DÖNTÉS!) 

Előzmény: . kata31 (665)
. kata31 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 665

Már azon megy a harc ki akarja jobban a városi M0-t!

 

A budakeszi polgármester asszony a II kerületre támadt! Nem hszem, hogy Örsi ott meg szeretné magyarázni mitől zöldebb a 100km-eses Pilisi kerengés a 18km-es helyett, Kesztölcnél az ország második legnagyobb barlangrendszerét fenyegetve, miközben neki is szüksége van a főváros elkerülőjére, ahogy az egész térségnek!

 

2022-re valamit építeni kell a fővárosnak a kormány részéről! Az M100 és az M0 észak pedig 2024 előtt nem fog épülni, csak az M0 nyugat amin ez lehetséges, épp ami a budai agglomerációnak is életbe vágó már! 

https://budapestkornyeke.hu/megfurta-a-2-kerulet-az-m0-as-nyugati-szakaszat-kinek-a-kertjenel-duborognek-majd-a-kamionok/

. kata31 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 664

Már a környezetvédelmi után tart az M0 nyugat?

https://index.hu/gazdasag/2019/12/18/teriteken_az_m0-s_befejezese_es_a_repteri_vasut_is/

 

"..Az M0-ssal kapcsolatban elmondta, hogy az északi szektor tervei már rendelkezésre is állnak, a még hiányzó szakasz esetében pedig a soron következő kormányzati felülvizsgálat részeként kérnek felhatalmazást arra, hogy megvalósíthatósági tanulmányt készíthessenek.."

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!