Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ivókút Creative Commons License 2021.11.29 0 0 72402

Nincs kulcsnyílás a záron? Akkor hátsó ülés ledönt, egy keskeny valaki bemászik, ott a záron kell lenni egy pöcöknek, csavarhúzóval, vagy valami hegyes cuccal, ha minden igaz ki lehet belülről nyitni... Még sosem kellett kipróbálnom...

Előzmény: roomeo- (72401)
roomeo- Creative Commons License 2021.11.29 0 0 72401

Hali! Olyan gondom van, hogy a központi zár és a belső gomb sem nyitja a csomagtartót (kulcsos nyitásra nincs lehetőség) de ki kellene nyitni. Miképpen lehetne ezt megtenni? Segítségeket előre is köszönöm!

makikari Creative Commons License 2021.11.22 0 0 72400

Szia!Nekem gyárilag is tűzőgépkapoccsal volt rögzítve.Vettem erősebb hosszabblábú kapcsokat majd a  0.6 vagy 0.8-as fúróval megfúrtam a műanyagot a gyári lyukaknál.

 A szoknyát visszahajtva szépen egyesével rögzítettem.A bőrt a lyukaknál zsákvarrótűvel szúrtam át.Néha nehéz beletalálni de nem lehetetlen.Nekem tökéletes lett.

 

Előzmény: Akos_IKS (72395)
Devente Creative Commons License 2021.11.21 0 0 72399

Pest, 4-ik kerület.

Előzmény: Papalac (72398)
Papalac Creative Commons License 2021.11.20 0 0 72398

Helyileg merre van?

Előzmény: Devente (72397)
Devente Creative Commons License 2021.11.20 0 0 72397

Sziasztok!

 

Maradt pár apróságom, cliohoz ha valaki tudja használni szívesen odaadom.

Egy-két hét után viszont lomtalanítunk, tehát már nem lesz meg.

zotya88 Creative Commons License 2021.11.19 0 0 72396

Sziasztok !

Nèmi gondom akadt a talicskámmal. A gyàri projektoros làmpàim màr pàrszor volt polírozva de nem làtok vele semmit. Ezèrt vettem bontóban 2 db h4 és foglalatos nagyon szèp làmpàt.  Ugye a gyàri az hb3 illetve h7 izzókat hasznàl. Làmpàt kivettem kimèrtem a 2 eredeti stekker test illetve àram vezetèkeit. A tompított ès refi test vezetèkèt összekötöttem forrasztottam a 2 àram szàlat pedig a megfelelő helyre forrasztottam.  Próbakor működött . Hagytam vilàgítami pàr percig míg kivettem a màsik.làmpàt. ott is elkezdtem mèrni mikor kiderült hogy a refin ès a tompítotton is van àram. Gyanús lett, beültem a kocsiba vilàgít a refi visszajelzö àllandóan ha fènykürtözök vagy refit kapcsolok akkor a tompított visszajelzőt kapcsolgatja (pont fordítva mint ahogy kellene) addig addig  jutottam hogy vègül levàgtam a forrasztàsaim de a jelensèg ugyanúgy megmaradt pedig fogyasztó sincs.   Lehet hogy a bajusz kapcsolóban ègett össze valami?

Akos_IKS Creative Commons License 2021.11.17 0 0 72395

Sziasztok! Szeretném kérdezni, hogy a váltószoknya rögzítéséhez milyen patent kell? Az alsó, műanyag keretre gondolok. Be lehet szerezni, vagy felejtős? Köszönöm!

4728ITI Creative Commons License 2021.11.15 0 0 72394

Próbáld ki a Wynn's Hűtőtömítő adalék 325ml-t. Csak egy ezres. Nem veszíthetsz vele.

Előzmény: Poti85 (72389)
Papalac Creative Commons License 2021.11.14 0 0 72393

Semennyire. A szonda nem mutatja ki 😀

 

Előzmény: Poti85 (72392)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.14 0 0 72392

Gondoltam erre is. Mennyire káros az egészségre, ha így használom a kocsit?

Előzmény: Papalac (72391)
Papalac Creative Commons License 2021.11.14 0 0 72391

Hosszabb távon azért nem csöpög, mert a meleg radiátor elpárologtatja.

Előzmény: Poti85 (72389)
Mutual Friend Creative Commons License 2021.11.14 0 0 72390

Nagyon köszönöm megnézem.

Előzmény: Papalac (72388)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.14 0 0 72389

Egy hétig minden nap figyeltem a box alját, minden nap alátettem újságpapírt amire csöpöghetett. Mikor hosszú útra mentem (100+km) csont száraz volt a fűtőbox alja. Mikor városban használtam és rövid távokat mentem vele nap végére mindig lett 1-2 csepp az újságpapiron... Megjött a co2 teszter is, több percig járattam vele meleg motornál, semmit sem változott a színe, tehát nincs kipufogógáz a hűtővízben. Fűtéscsövek sem kemények. Fűtőradiátort is becsavartam 2 csavarral. Gyanítom a radiátor ereszthet nagyon minimális mértékben. Szerintem megpróbálok megbarátkozni ezzel, ha szerencsém lesz eltömődik... :)

Előzmény: Papalac (72385)
Papalac Creative Commons License 2021.11.12 0 0 72388

Előzmény: Papalac (72387)
Papalac Creative Commons License 2021.11.12 0 1 72387

Igen ismerős. Sebesség jeladó hiba. Ki kell cserélni. A motor mögött van. Nem szabad tekergetni, csak ki kell húzni felfelé.

Előzmény: Mutual Friend (72386)
Mutual Friend Creative Commons License 2021.11.12 0 1 72386

Sziasztok!

Ismerős-e valakinek olyan hiba hogy a sebességmérő (8V) időnként "lefittyen" menet közben és akkor sem a sebességet sem a megtett kilométer nem méri.

Van-e tapasztalat ezzel kapcsolatban, mi lehet a hiba oka?

 

Köszi.

Papalac Creative Commons License 2021.11.08 0 0 72385

Nekem két csavar van benne. Nem rudom mi lehet a gond, ha nem feszül, akkor jónak kell lennie.

A két felső csavar a fűtésboxnál csak rögzít, mert van egy műanyag tüske a boxon, ami a fém kerethez rögzíti a boxot. Ha túlnyomás van, akkor a leggyengébb ponton folyik ki a fagyálló, nem hiszem, hogy ez az új fűtőradiátor lenne. A termosztátháznál sokkal gyengébb a römítés.

Előzmény: Poti85 (72383)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.06 0 0 72384

Szép zöld fagyáó a fűtésbox alján, középen az összeillesztésnél.

 

 

 

Kicsavartam a fűtőradiátort, megmozgattam kicsit a helyén, hallottam, hogy az alján a lamellák hozzáérnek a fűtésboxhoz... De könnyen lehet mozgatni a fűtésboxban, nem feszül... lazítottam a fűtésboxot tartó 2 csavaron is, hogy lentebb legyen a box, de szinte semmi sem változott.

Előzmény: Poti85 (72383)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.06 0 0 72383

Nem értem, vigyáztam a fűtőradiátorra, lamellák sem nyomódtak össze. Fűtőradiátor boxát is tartották belülről míg visszacsavartam a helyére, az ablaktörlő alatt. Milyen szerelési hibát követhettem el? A fűtőradiátort nálam 1 csavar fogja a boxhoz, de láttam, hogy 2 furat van a boxon és radiátoron. Lehet ez a gond? Teljesen értetlenül állok az eset előtt. Mit csináljak? Cseréljem ki negyedjére is?:)

Előzmény: Papalac (72382)
Papalac Creative Commons License 2021.11.06 0 0 72382

Úgy emlékszem (nem biztos, hogy jól!), hogy a vékony csövön inkább hidegen kering a víz, melegen a hűtőn keresztül megy. Azon légteleníti magát. Zárt termosztátnál a fűtőradiátoron és a vékony túlfolyó csövön keresztül kering, nyitott termosztátnál a hűtőn megy keresztül a nagyja. Ha termosztát gond vagy hűtő eltömődés lenne, akkpr túlmelegedne a motor. A fűtőradiátort nehéz lehet szétnyomni, inkább szerelési hibára gondolnék.

Előzmény: Poti85 (72381)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.05 0 0 72381

Megnéztem, meleg motornál, levett sapkánál a tartály tetején levő vékony csőből enyhén csordogált vissza a víz. Motor fordulatszámát emelve egyre erősebben folyt vissza a víz a tartályba. Olyan nagy bugyogást nem láttam... Alsó csőnél abszolút nem bugyogott. Emelt fordulatszámnál légtelenítettem is, de csak víz jött ki, ott sem láttam bugyogást...

Viszont úgy néz ki, hogy a valeo fűtőradiátor is elkezdett ereszteni....:D A fűtőbox aljához begyömöszöltem újságpapír galacsint és fagyállós lett... Valami nagyon nincs rendben, hogy 3 fűtőradiátort is elpukkasztott. 

Érdekes, hogy amíg nem nyit ki a termosztát addig nem bugyog a víz és úgy érzékelem, hogy légtelen a rendszer. Mikor már rendesen bemelegedett percenként bugyogást hallok a kiegyenlítőtartály felől. Városban, mikor a piros lámpa után elindulok rendre buggyan egyet. Vízcsöveket megnyomkodtam, puhák voltak (meleg motornál).

A víz és az olaj szemrevételezés alapján jónak tűnik...

Előzmény: Papalac (72380)
Papalac Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72380

Meleg motornál, legyen nyitva a termosztát.

Szerintem felesleges egy ilyen. Elöbb-utóbb úgyis egyértelmű ha hengerfejes a motor, addig meg had fusson 😀

Előzmény: Poti85 (72378)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72379

Rendeltem ebay-ről egy co2 tesztert, amit a kiegyenlítő tartály sapkájának a helyére kell tenni, ha co2 kerül a vízkörbe akkor elszineződik a tesztfolyadék.

 

COMBUSTION LEAK TESTER KIT CO2 PETROL HEAD GASKET TEST FLUID BLOCK | eBay

 

Használtatok már ilyet?

Előzmény: Poti85 (72378)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72378

Sajnos gondoltam rá, hogy nem véletlenül ment szét 2 új fűtőradiátor is. Megnézem sapka nélkül is, hogy bugyog-e. Meleg motornál ellenőrizzem?

Előzmény: Papalac (72377)
Papalac Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72377

Lehet, hogy hengerfejes a motor. Meleg motornál kell légteleníteni, de ki szokta dolgozni magából gond nélkül.

Lehet, hogy ezért nyomta szét a fűtőradiátort is.

Levett sapkával járó motornál figyeled a kiegyenlítő tartályt. Ha bugyog, akkor valószínűleg hengerfej tömítés hiba.

Előzmény: Poti85 (72374)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72376

Köszi a tippet, ezt is próbáltam már, különböző pozíciókban álltam rámpára és úgy is légtelenítettem...:)

Előzmény: Akos_IKS (72375)
Akos_IKS Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72375

Már nem emléxem, melyik autómon volt (talán a Polo), hogy csak emelkedőre állva (pl. rámpa) lehetett teljesen légteleníteni. Csak egy tipp, fogalmam sincs, mi okozza nálad.

Előzmény: Poti85 (72374)
Poti85 Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72374

Már több, mint 2 hét eltelt a fűtőradiátor csere óta, mentem már vele 1000+ km-t, de még mindig bugyog a kiegyenlítő tartály. Meleg motornál kb percenként buggyan egyet.... Csomószor légtelenítettem már, víz szemmel láthatóan nem fogy... Cseréltem már tartálysapkát is, Gates márkájút vettem, de semmi sem változott. Vizet nem forralja, a vízhőfokmérő alulról a 4. vékony vonalig megy fel városon kívül. El nem tudom képzelni mitől lehet levegős a rendszer, a légtelenítőt ha kicsavarom szépen folyik a fagyálló, nem bugyborékol soha... 

estom2011 Creative Commons License 2021.11.03 0 0 72373

Igazad van, nekem nem volt meg ez a leírás, én az eBay-envettem, s ott nem mellékelték.

Előzmény: Papalac (72372)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!