Kinek volt Failsafe engine mode? Mit csináltatok vele? Mitől van? Mennyire lehet így közlekedni? Én a fojtószelepen kívül ezeket találtam:
- There are two frequent causes of "Engine Fail Safe" alerts and I've had them both. Brake light switch on the brake pedal; I just installed the third new switch. The other cause is a fracture of a plastic tee in the vacuum lines. The tee is just aft and outboard of the Throttle Body. You didn't mention that the alert occurs ONLY when using cruise control, and when alerted cancels cruise control, bothersome on a long trip. I depend on CC for 'blue light behind' avoidance.
- The problem is one of your ABS sensor wires is failing. You can get two cables from Coventry West for $120. It takes ten minutes per wheel to replace the cables.
nekem is volt hasonló elképzelésem, de lebeszéltek róla - állítólag annyira korszerűtlen már az a navi, hogy nincs értelme.......azt javasolták, hogy ha nagyon akarok, ill. használni is akarom, akkor jobban járok ha inkább "fabrikálok" oda valami használhatót....
Volt már olyan, aki utólag rakta be a navit? Ilyenre gondolok:
Ha veszek egy ilyet, mennyire bonyolult bekötni, hogy működjön is? Mennyit kell kábelezni (ha kell)?
Mert nekem a sima verzió van, ahol egy kitolható tartó van a navi helyén. Viszont ha kiveszem ezt az egészet, akkor a rádió mögött még vannak nem használt kábelek.
Az utasoldali légzsák lámpa nekem már vagy 1 éve világit, pont nem érdekel. Vidd el a Jaguar-hoz egy diagnosztikára és kiütik. A centrálzár ezek szerint nálad is hibás, ami amúgy normális ennél az autónál. Engem mindenhonnan elküldtek, hogy nem vállaljak, menjek a Jaguar-ba. Ott egyelőre nem érdeklődtem mennyibe fog kerülni. De nálam a tetőablak sem működik... még.
Hibátlan S-Type létezik, mindig karban kell tartani és nem lesz semmi baj, csak ugye használt autónál ez lutri, hogy az előző tulaj mennyire vigyázott rá.
Viszont nézd a jó oldalát, nem szíjas a vezérlése :D
Még valami kérdés féle: Csak engem idegesít az automatikus ajtózár?
Garázsból kiállok bezár.kiszállok becsukom a garázst,beülök hogy az udvaron elmenjek a kapuig, közben megint bezár,kaput kinyitom kiállok,megint bezár,kiszállok a kaput becsukni,utána mehetek. Nem megyek csak tízzel,hozzáérek a gázhoz és már zár.
Kvára idegesít. Nem lehet ezt kikapcsolni valahogy?
Nagyon pang a fórum,mindenkinek tökéletesen működik minden?
Hőn szeretett S-type-om új nevet kapott. Az ANGOL BETEG nevet adtam neki. Találó név .
Illik hozzá. Ujjabb hobbija hogy néha indításkor a kézifék meghibásodását jelzi.Ilyenkor gyujtás le,kulcs ki.majd ujra indítás és jó megint. Ja ma már az utas oldali légzsák lámpája is világítani kezdett.Ez nem is javult meg. Csak engem ver a sors.vagy mással is szórakozik ez a vas?
Hello! Napellenzőket , ablakemelő kapcsolót azt hiszem tudok intézni...de megnézem ha még aktuális! Ìrd meg az email címed és rádírok hogy megvannak e a cuccok! Ezek 2005 s type-ból vannak ha jó! Üdv!
Bocsi,de most akadtam rá a te válaszodra,és ez is engem igazol.Jól gondoltam hogy nem engedi be a forró vizet az utastérbe ha nem kell.Szerintem a szelep lehet rossz,mert a mult nyáron is csinált egyszer olyat hogy klímázás közben fűteni kezdett.Akkor pont volt vagy 35fok árnyékban.Aztán kis idő mulva megjavult.Későbbiekben pedig ez többször előfordult,míg végleg megadta magát.Sajnos nem sikerült kiderítenem hogy alap hejzetben nyitva vagy zárva van-e.
Még kotorászok a neten talán találok vmi rajzot róla .
Azt gondolom hogy a fűtővizet nem engedi be az utastérbe ha kell-ha nem,hiszen a kb 85fokos víz a radiátorban nyáron önmagában is fűtene zsalu ide vagy oda.
Utána néztem angol nyelvű oldalakon,és több helyen is a DCCV szelep hibáját diagnosztizálják.Ez a szelep a hűtőradiátor aljánál van a nagynyomású szivattyú alatt. Még nem néztem meg mert elég nehezen hozzáférhető,de remélem ez lesz a hiba.
Igy néz ki szétszedve a műszerfal. És abban a fekete dobozban van a fűtőradiátor.
Nem ajánlom ezt "otthon" vagy nem márka szervizben csinálni. Ha csak a zsalucsere kell az a Jaguar-nál 50-60 ezerben megáll. A fűtőradiátor csere náluk már sokkal rosszabb, de biztosabb. Ha mégis az "otthoni" szervizelést választod, akkor erősen ajánlom a műszerfal mellett leszedni a vasszerkezetet is.
Ami bejön levegő az utastérbe(vagy belső keringtetés), az keresztül megy a radiátoron minden esetben. A radiátor hőmérséklete "állítja be" az utastér hőmérsékletét. Magyarul a fűtéscsap nem zár el. Viszont ezen a fűtéscsap egy dupla mágnesszelep, ami a radiátorba menő víz áramlását vezérli. Ezzel gyakran van baj, illetve a klímavezérlő is tud szar lenni(ez vezérli a szelepet). Ki kell mérni, hogy egyáltalán vezérli-e, aztán a szelep egyáltalán működik-e. Szép móka, senkinek nem kívánom :)
2004 Jaguar s type jobb oldali ajto crom diszlec ( teli crom kivitel ) az üveg felettit keresek,de hiába hivok bàrkit nincs bontva,vagy normális új áron!!!
A hivatalos oldalon meg 45.000 Ft!!!
ha valaki tud segíteni Alkatresz ügyben azt meg köszönöm
Sziasztok! Eladtam szeretett autómat és szeretném eladni a hozzá tartozó 4 db EREDETI GYÁRI alufelnit is.
Nekem S-Type alatt volt.
Adatok: 7,5Jx17H2 5x108 CH60 kf 63,3
A felnik középkupakjai nincsenek meg, gumisok "elszórták" (Jó pénzért eladták másnak, de 6.000 Ft-ért a neten lehet rendelni/4 db-ot)
Gumi nincs rajt, de megegyezés szerint tudunk adni hozzá. Igény estén több képet küldök e-mailben.
A felnik hibátlan állapotban vannak, nem üt, nem rá, nem kell görgőzni, nincs padkázva. Várom azon érdeklődőket, akik hasonló képen fognak rá vigyázni.