Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.15 0 0 955

én is jártam így. ha elkódolod hagyd úgy bekapcsolva és kb 15-20 perc mulva elfelejti és kéri a kódot.(10 mp Bob:)) )

Előzmény: 110CDI (950)
j.attila1118 Creative Commons License 2010.12.15 0 0 954

Sziasztok!

 

Most a következőkben kérném a segítséget:

A kocsi( 112 CDI 1999-s) reggel nagyon nehezen indul... ebben a hidegben. Azt mondják, hogy kevés lehet a konpresszió?!

Az olajat nem eszi, nem füstől csak nehezen indul + a jellegzetes büdös szag indulásnál amit aztán

két perc alatt elhagy.Olyan mintha nem lenne ott az üzemanyag.Általában 3 X kell nekifutni mire elindul.

Ha egyszer elkapja utánna egész nap indul függetlenül attol milyen hideg van.Plusz hőmérsékletnél

semmi probléma nincs az indulással. ( az akksi új )

 

Előre is köszönöm ha tud valaki segíteni.

flaming 1998 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 953

Bocs CDI 115-ös Vitóról van szó.

flaming 1998 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 952

Kedves Vitós társam.

Irod hogy autószerelő vagy. Egy kis segitségre lenne szükségem.Van egy 2005-ös vitóm és a rádiójával küszködöm.Szükségem lenne egy biztositék táblázatra mert a bal alsó sarokban az első biztositék egy 15A-es rögtön kimegy ahogy beteszem.Tudnom kellene,hogy ez minek a bíztositéka.A rádiómnak az a baja hogy nincs memóriája,nem kapja meg a 12 voltot,de ha a rádiót kiveszem ez a biztositék akkor is kimegy.Ezért lenne szükségem a biztositék táblázatra.

 

Üdv: János

Előzmény: szaszito (948)
110CDI Creative Commons License 2010.12.14 0 0 951

Szia,

 

Ugyan nem nekem szólt az ajánlat, de remélem kapok tippet, segítséget.

99-es 110cdi vitom van. Üzemi hőfok max 50, totál letakart hőtő és kiegészítő fűtés mellett....tudom sokaknak már uncsi, de engem bazira idegesít, főleg úgy hogy hideg van még 20 km után is....langyos levegőt már pár km után érezni, de ez marad még 60 km után is....termosztát? Egy hűtő tisztitás javíthat?

Állítólag a termosztát csere sem ajánlott, mert valami vezérlésiösszefüggés van a kiegészítű fűtéssel is. Igaz? Van valami veszélye a cserének?

Km óra fordulatszámmérőm nem megy? javítható? agy óracsere?

Nem világít az izzító szimbólum a műszerfalon, reggel nehezen idul (melegen pipec, de világítani még sosem láttam).

Nyitott motorháztetőnél az balakmosó tartálynál van egy fekete doboz szerű,aaonnak látszik hogy egy testkábel nincs bekötve. Gyári kábelnek nézem, csak nem tom van-e köze az izzításhoz, izzító reléhez.

Kiegéészítő fűtést hogy tudom megállapítani hogy jól működik vagy sem? Bekapcsolás után mint egy kis űrhajó, olyan hangja van....,

A külső tükrök fűtése az állandó? Amikor bekapcsolom a ventit automatikusan fűti? Vagy mivel lehet ezt szabályozni?

 

Korábban kaptam tanácsokat, amiket köszönök a srácoknak, sajna idő és hely hiányában még nem volt idő végipróbálni, ezért jelenleg minnél szélesebb infóhalmazt próbálok begyűjteni.

Köszi a segítésget!

 

Előzmény: szaszito (948)
110CDI Creative Commons License 2010.12.14 0 0 950

Szia,

 

Pár hete eladtam A mercimet, így lettem Vito tulaj. :) Mivel az eladásnál nem figyeltek amikor a kódról beszéltem nekik, ők is elbalgálták...több napig szintén a "wait" felirat volt, de ők még rossz kódot is írtak bele. Levettem a sarukat, ismét ez a felirat jött elő. Már én is feladtam, mondtam is neki hogy ezt bizony elkódolták......közben beszélgettünk jónéhány percig....ránézek és már a CODE feliratot mutatja....talán próbáld meg te is...szerintem az ilyen "alapdolgok" közel azonos módon vannak minden tipusban beállítva.

4 vagy 5 jegyű volt a kód ha jól emlékszem...ha ez segít, akkor mindenképpen írd meg a fórumban, hátha segít valamikor másnak is :)

köszi,

 

üdv!

Előzmény: Gabesz972 (947)
szaszito Creative Commons License 2010.12.14 0 0 949

Szia ha még mindig szükséged van az alkatrészre akkor hivj mert nekem van.Számom:06-20-503-66-83 Feri vagyok

Előzmény: V220 (936)
szaszito Creative Commons License 2010.12.14 0 0 948

Szia. Az én tippem ha még mindig kerepel a motor, hogy hajtokar csapágy lehet. Azért csak 60 fokon kezdi mert ez a baj  csak akkor jön ki ha felmelegszik a motor.A km. órában meg tippem szerint a processzor ment szét. Ha kérdésed van hivj bátran számom:0620-503-66-83. Autószerelő vagyok és Merci Vitora szakosodttam, mert az a meglátásom ,hogy ezeket az autókat nem igen szeretik a szerelők.

Előzmény: laczko17 (940)
Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 947

Találtam az autó papírjai közt egy kódnak látszó számsort :) beírom utána "wait" és semmi nem történik :-( Ötlet?

mb280ce Creative Commons License 2010.12.13 0 0 946

Aksi kábelek tuti jók, ezzel kezdtem a hiba keresést. Egyébként 1 hétig oda volt szervízben és nem találtak semmit :(

 

Gabesz mindenképp kikell emelned a rádiót, a hátulján vannak az adatai ami alapján lehet keresni a kódot! Nekem is így lett meg.

Előzmény: PowerZ (945)
PowerZ Creative Commons License 2010.12.13 0 0 945

Nekem a pozitív kábelem és a töltés visszajelzőm volt összeégve sprinteren.

 

Mindenképp kikéne méretned mennyi az áramfelvétel.

Előzmény: mb280ce (941)
Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 944

Ha nem sikerül ,megoldanom kiszedés nélkül ,akkor írok neked,nagyon köszi..

Előzmény: webinas (934)
Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 943

Köszi szépen megpróbálom.

Előzmény: mb280ce (941)
Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 942

Köszönöm,én is ilyesmire gondoltam :(

Előzmény: Vitusz112 (929)
mb280ce Creative Commons License 2010.12.13 0 0 941

Üdv minden VITO tulajnak!

 

Gabesz nézz szét ezen az oldalon: http://www.radio-code.lt/ nekem itt sikerült a gyári navigációs rádióhoz ingyen megszerezni a kódot. Sajnos az aksi csere nálam is kényszer pihenőre rakta a rádiót egy időre :(

 

A saját tapasztalataim nem igazán jók a VITO-val kapcsolatban.  Van egy 2001-es 5 ajtós automata 112cdi-m, motorikusan nagyon jó de a kaszni az valami borzalmas minőségű. Az ajtók rohadnak a díszléceknél, kilincsek szakadnak le róla, a központzi zár állandóan kavar benne. A műszerfalban cserélni kellett a processzort. Az állófűtés rossz, 3x volt szimeringezve a bal féltengely aminek már több centis lógása van, gyorsításkor elkezd reszketni az egész kaszni. Ha 2 napig nincs elindítva akkor  teljesen lemerül az aksi benne, nem sikerült még megtalálni mi okozza :(

Egyébként vezetni nagyon szeretem brutál jól megy, átlag autó nem ellenfél :)

 

Ha valakinek volt már ilyen aksi merülős problémája megoszthatná a megoldását!

Előzmény: Gabesz972 (927)
laczko17 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 940

-olaj csere,? meghadtam a 11 ezer ,10w 40 olajat hasznalok.Ha szembe allok a motoral ,a bal oldalan hallani a kopogo zajt.Valoszinu olajat kellene cserelnem ?Es meg van egy gondom,inditaskor a km ora folugrik 200ra es ott all amig megalitom a motort,neha megtortenik hogy helyre es reszket. Mi lehet az oka?Hol a sebeseg erzekelo a vito-n?Koszonom a segitsegetek!!!

csokiszem Creative Commons License 2010.12.13 0 0 939

Szia j.attila1118 ! Az olajhűtőn mit értesz ? Automataváltó olajat ami hűti ? A holanderes csőnél ereszt? Nézzd meg jól és Így  Írd le a jelenséget ! Mert akkor könnyebb segíteni !! Köszi!  Ha igen akkor keresd vissza régebbi írásom és ott mindent leírtam ," olajálló gumigyűrűvel sikerül " Olvasd el !!  De ha vissza kerted írásom és segít akkor örülök hogy sikerül megoldani ! Üdv Csksz

Előzmény: j.attila1118 (926)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.12 0 0 938

km??  használt olaj, legutóbbi olajcsere, legutóbbi javítás ideje jellege? kicsit segíts(mióta van nálad az autó???)

 

Ui.:ha szemben állsz a motorral meg tudod állapítani melyik oldalról jön a hang??

Előzmény: laczko17 (937)
laczko17 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 937

-van egy MBvitom 112 cdi ,2000 evjarat.Ket napja miutan a motor felmelegszik kb.60 fok-ra kellepelest halani a motortol. Ez fokozodik a folporgesel egyidejuleg.Van valakinek sejtese honnan jon ez a kellepelo hang? Lehet szelep?kisse furcsa mert egybol jelenkezet!

Ha valaki tudna infoval segiteni ,nagyon megkosszonem

V220 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 936

 

 

lemaradt a kép

Előzmény: V220 (935)
V220 Creative Commons License 2010.12.12 0 0 935

Sziasztok !

 

a mellékelt képen látható tömítő-gyors csatlakozót hol lehte beszerezni ? / légrugós rendszer mágnes szelep alatti kivezető(k) /

 

 

Üdv és köszi !

 

webinas Creative Commons License 2010.12.11 0 0 934

Írd ide a Rádió számát, típusát, hátha tudok segíteni.

Előzmény: Gabesz972 (927)
niko.g Creative Commons License 2010.12.11 0 0 933

SZ.K.    mél' ment...

köszi

Előzmény: szinglikiraly (932)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.11 0 0 932

kell egy mail mert itt nem tudok fileot küldeni

 

Előzmény: niko.g (931)
niko.g Creative Commons License 2010.12.10 0 0 931

Szia Sz.K. :)

 

Lécci küldjed el nekem is a torrentet,érdekelne a dolog.Egy 115 CDI Vitom van jól jönne némi anyag

 

előre is köszi

Előzmény: szinglikiraly (930)
szinglikiraly Creative Commons License 2010.12.10 0 0 930

hali bocs hogy most vagyok volt dolgom(hála az égnek).

 

"Az 1-2-es iso a Mercedes Benz műhelyinformásiós adatbázisát tartalmazza, személy és haszon gépjárművekről. (elektronika, hidraulika, pneumatika, karbantartás, szerelési útmutatók, célszerszámok, fotókkal, rajzokkal) Kulcsgeneráló is van hozzá.
A 3.iso, egy telepítési útmutató videóanyag, sajnos angolul, de a képek magukért beszélnek.
A kulcsgenerálót némely antivírus program (pl: avast)  veszélyesnek itéli meg. NEM AZ!XP alatt, tökéletesen fut a program.
2006-ig tartalmazza az összes merci kiadott kocsiját ábrákkal ill leirásokkal képekkel!!
KÉPET  EGYENLÖRE NEM TUDOK MUTATNI!!!(linux alatt sajna nem megy!)

csak xp-n fut!

ritka és müködö program selial generator van mellékelve!!!
Szerző:        MB
   Cím:            WIS 2006
   Formátum:  iso file
   Oldalszám:  
   Nyelv:          angol, német
   Verzió:        
   Op.rendsz:  WIN XP"

 

ezt mondtam az ncore-n de 6,99GB a torrentet el tudom kuldeni ha jó

 

Előzmény: zsozso79 (876)
Vitusz112 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 929

Szia Gabesz!

 

Nekem is pont ilyen problémám volt! A Pappasnál 5000ft ellenében megmondták a rádió kódját.  Ez 3 éve volt,lehet azóta már drágult.

 

 

Előzmény: Gabesz972 (927)
zsozso79 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 928

Szia! Létezik,nekem a Fordnál volt ilyen kód problémám ismerős által 1500 ft ért mondták meg,hivatalosan drágább lett volna,de nem alváz alapján mondták meg,hanem a rádió száma alapján!Üdv. remélem segíthettem!

Előzmény: Gabesz972 (927)
Gabesz972 Creative Commons License 2010.12.09 0 0 927

Sziasztok! Olyan problémám lenne hogy nincs meg a kódja a Vitómba lévő gyári rádiónak,(a szerelőm levette az aksit :-( létezik az hogy bemegyek a pl: Pappashoz,és alvázszám alapján megmondják???

j.attila1118 Creative Commons License 2010.12.08 0 0 926

Sziasztok

 

Segitséget kérnék drága 99-s 112 kotlámhoz.Egy héttel a főtengelyszimering cserélye után most felette az olajhűtő alól mellöl vagy környékéről dől az olaj.Tapasztalat valakinek????

Tömités mehetett el vagy elrepedhetett az olajhűtő???Klassz helyen van nem látni semmit

csak az olajat, hogy folyik...Igy kb hat kilo ráköltése után már nem lepödöm meg semmin.

 

Előre is köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!