Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

FeZ_ Creative Commons License 2019.03.05 0 0 21964

Ebben olyan nincsen.

 

Előzmény: cam aro (21962)
cam aro Creative Commons License 2019.03.05 0 0 21963

urak. 

 

fokusz, 06". 1.6 elvileg HWDA.. 

 

tulaj elmondasa szerint hol indult, hol nem. 

hozzank treleren jott.

nem indul, nem is teker. 

gyujtasra muszerfal feleled, nincs fokozat kijelzes (automata) es villog az elvileg immo piros lampa a 

muszerfalon. u.itt engine electrical fault uzenet.  

 

motorter  felgerjed,  hallani a fojtot, mi egyeb mukodesi zajok.

vilagitasok mennek. szvsz minden mukodo kepesnek tunik.   

 

a problem a kovetkezo.

 a legzsak vezerlo hiba mentes, de ezen kivul semmivel nincs kommunikacio. 

ujra. >  se egy valto, se abs, se ecm, se door panel.. semmivel nincs. 

 

dlc-ben ott a test/+... komm. szalakon (csak ratyi multi ) 2.5/3.5V ertekek. 

osszes biztositek jo. 

 

otlet ? 

gozom nincs meg csak a kezdesrol sem. 

cam aro Creative Commons License 2019.03.05 0 0 21962

ooo. nem erre celoztam, az jo van ugy. 

 

hanem hogy lehet fojtoszelep poti hiba is.

( TPS > throttle position sensor ) 

Előzmény: technikman (21960)
cam aro Creative Commons License 2019.03.05 0 0 21961

A trafó1-en a megszakítónak kellene lennie. Akkor az hová van kötve???"" 

ugyanoda. :) 

 

reggel vazoltam a lehetosegeket, majd eldol mi lesz vele. 

Előzmény: 409 (21959)
technikman Creative Commons License 2019.03.05 0 0 21960

Igen, lemaradt egy betű.

Tehát APPS,accelerator pedal position senzor.

 

 

Előzmény: cam aro (21953)
409 Creative Commons License 2019.03.05 0 0 21959

A trafó1-en a megszakítónak kellene lennie. Akkor az hová van kötve???

A B+ helyett kössél 15-öt, a műszerfal is meg fog javulni.

Előzmény: cam aro (21957)
cam aro Creative Commons License 2019.03.05 0 0 21958

a kozeleben nincs. 

ameddig koteget tudom kovetni.. addig sincs. 

Előzmény: 409 (21956)
cam aro Creative Commons License 2019.03.04 0 0 21957

allando B+ van a trafo 1-en, raadasul a csati gyari nem is lehet osszekeverni az 1-15-ot.  

..igy gondolom a kotegben van valahol bibi. 

ami hifit lehetett lemutottem kabelkotegrol.. de a hiba maradt. 

feleslegesen meg nem nyulnek bele, mert amihez erek az porlad. .

erre lett volna jo kapcs.rajz, de amit talaltam az nem tipus spec. 

 

Rambo lesz ebbol... bar szerintem nem vallalja.. :)) 

(gyujtas atkotnem, de a muszerfalal nem tudok, es nem is akarok kezdeni., ) 

koszi. 

------------

 

Előzmény: 409 (21955)
409 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 21956

Van annak a trafónak valami előtétellenállása?

Előzmény: 409 (21955)
409 Creative Commons License 2019.03.04 0 0 21955

 

 Trafó 1-re B+???  Nem 15 akart ez lenni?

 

Nyilvánvalóan a B+-ról visszafelé táplálja meg a műszerfalat meg egyebeket. Az úgy biztosan valami mókolás lesz.

Előzmény: cam aro (21954)
cam aro Creative Commons License 2019.03.04 0 0 21954

77-es mini clubman. 

1000-es, karbis motor. negativ testu. 

nincs szikra. 

 

kapcs.rajz valakinek esetleg ? 

(76, es 1300 nem jo )  

...vagy otlet. :/ 

 

allandoan vilagit a muszerfal, szethuzott gyujtas kapcsal is. 

ugyanitt allando B+ megy a trafo 1-es pontjara. (nem a 15-rol kapja)

ha ezt itt szethuzom lekapcsol a muszerfal. 

auto is indul, de csak inditozas /50/  pozicioban kap B+ az trafo 15. 

cam aro Creative Commons License 2019.03.04 0 0 21953

hibakod definicio szerint ez PPS es/vagy TPS hiba

Előzmény: technikman (21952)
technikman Creative Commons License 2019.03.04 0 0 21952

Sziasztok!

 

PUG 306 2.0 HDI RHY motorkóddal.

 

Hibakód PO221 PPS jeladó : koherencia az 1-2 vezeték között

Már tettek bele új jeladót, kapott bontottat, a két vezeték újra cserélve az ECU-ig, külön letestelve a megfelelő vezeték.

Működtető bowden lazára hagyva.

Mérésre,  és élőadatban minden megfelelő.

 

Mi maradt ki ?

 

 

 

 

cam aro Creative Commons License 2019.03.03 0 0 21951

...lehet 2012 az a 2015. :/ 

=============

 

Előzmény: cam aro (21950)
cam aro Creative Commons License 2019.03.03 0 0 21950

szerintem nem. 

kb 2015-tol dongles azonositas van. 

ahoz uj vci kellett emlekeim szerint. .

de forgalmazo megmondja pontosan. 

Előzmény: synex (21949)
synex Creative Commons License 2019.03.03 0 0 21949

Sziasztok!

 

Valaki meg tudná mondani, hogy a 2016-os Auto-Com-hoz jó lehet a sokkal régebbi 2011R3-as interfész?

 

cam aro Creative Commons License 2019.03.02 0 0 21948

opop.. szerintem van is ilyenunk klimahoz... valahol .. 

Előzmény: cam aro (21947)
cam aro Creative Commons License 2019.03.02 0 0 21947

jol ertem, ezzel az ultrahangos detektoral lett meg az olajfolyas helye ? 

Előzmény: r.jozee (21946)
r.jozee Creative Commons License 2019.03.02 0 0 21946

2.2 dci Renault motor volt az alany . Konkrétan állt az olajban az egész , szemrevételezéssel lehetetlenségnek tartottam megállapítani . A vízszivattyú ezeknél fogaskerékkel van meghajtva a vezérlés részeként . Az okos francia mérnökök kitalálták , hogy ha a vizszivattyú tengelytömítése tönkremegy akkor két kifolyónyílláson tud a hűtőfolyadék távozni a szabadba így nem folyik be az olajtérbe . Az első vezérlésburkolaton van egy dekni az elvezető furatokkal , alatta tömítés . Ez a tömítés volt átszakadva és itt nyomta ki az olajat .

Előzmény: cam aro (21944)
barbon1 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 21945

Kösz

Előzmény: r.jozee (21942)
cam aro Creative Commons License 2019.03.01 0 0 21944

meglett ? 

Előzmény: r.jozee (21942)
ruzsa janos Creative Commons License 2019.03.01 0 1 21943

ultrahang-szenzor

Egyszer próbálja ki valaki szivárgáskeresésre a Pico ultrahangos tolatásérzékelő szenzorát.

https://www.picoauto.com/products/test-leads/ultrasonic-parking-sensor-detector

 

Ha például az autóban elhelyezel egy ultrahangforrást (mondjuk 40 kHz frekin), akkor az ajtók, ablakok tömítését teljesen jól lehet vizsgálni. 

A frekvencia-analízis módban érdemes, mert ott a jellemző ampltúdó-maximumokat látod (említett 40 kHz-es forrásnál ott lesz maximuma a jelnek) - vagy éppen a csőszivárgásokra jellemző frekvenciákat.

 

csak mert szerintem a szivárgáskereső célműszerekben sincs más, csak egy mikrofon és egy erősítő sávszűrővel  - a Picon pedig beállíthatsz szoftveres szűrőket (lásd: saját érzékelők).

r.jozee Creative Commons License 2019.03.01 0 0 21942

https://autoklima-webshop.hu/ultrahangos-szivargaskereso-35165342  Ezt használom már párszor segített . Most pl olajszivárgás helyét kerestem vele . A blokkot ledugóztam felfújtam 1,5 barra és hallgatóztam hol sziszeg :)

Előzmény: barbon1 (21941)
barbon1 Creative Commons License 2019.03.01 0 0 21941

Neked milyen tipus van ? Esetleg valmi azonosítószám,vagy javaslat ?

Előzmény: r.jozee (21940)
r.jozee Creative Commons License 2019.03.01 0 0 21940

Igazából klíma szivárgáskereséshez van kitalálva alapvetően ott használom csak egyszer rápróbáltam a falslevegő kutatásra és tök jól szuperál . A lényege annyi , hogy a szivárgó gázok egy viszonylag szűk frekvenciatartományban bocsájtanak ki hangot . Ez a berendezés csak ezt a frekvenciatartományt erősíti fel . Konkrétan ordíthat a motor a fejhalgatón nem hallod a hangját viszont minden szívási vagy szivárgási zajt meghallasz . 20 méterre ha fújnak egy féktisztítós flakonból lazán hallod benne . Az érzékenységet tudod rajta állítani ezáltal az alap szívási zajt "lenémítod" és csak a szonda közelében lévő hangokat hallod .

Előzmény: cam aro (21936)
zsoltmester Creative Commons License 2019.03.01 0 0 21939

van rajta egy torok átváltó.ott próbálok map-ot mérni.valami felett nagyon átsiklottam...

zsoltmester Creative Commons License 2019.03.01 0 0 21938

erre nem is gondoltam!megnézem meleg motornál alapjáraton.

Előzmény: 409 (21931)
cam aro Creative Commons License 2019.02.28 0 0 21937

jo.

ez a video nulla. 

kattintast sem er. 

Előzmény: cam aro (21936)
cam aro Creative Commons License 2019.02.28 0 0 21936

ultrahangos szivárgáskereső""

 

nem ismerem, de rakerestem.. most fogom megnezni. 

pl. > https://www.youtube.com/watch?v=ZGo1w8M-v84

 

meselhetnel rola. 

en pl elnem tudom kepzelni hogyan mukodik,.. egy olyan zajos motorterben mint pl egy turbos benzin/dizel. 

 

Előzmény: r.jozee (21935)
r.jozee Creative Commons License 2019.02.28 0 0 21935

Ha fals levegő után kutatok nekem az az első , hogy befogom a szívótorkot aztán megnézem mi a reakció . Ha nem áll le akkor jön az ultrahangos szivárgáskereső az elég érzékeny berendezés .

Előzmény: 409 (21933)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!