Keresés

Részletes keresés

papus_03 Creative Commons License 2019.12.22 0 0 21052

>>Eddig szerintem oké.

Bocs de szerintem meg nem OK.

Ez egy rendkívül kritikus útszakasz a III. kerület közlekedésében.

Nonszensz ami itt történt,történik.

Képtelenek voltak 1 km utat megcsinálni bő 3 hónap alatt.

 

Előzmény: The AVE (21051)
The AVE Creative Commons License 2019.12.21 0 0 21051

Gondolom nem csak nekünk kell a pihenés, hanem azoknak is, akik ott dolgoznak. Eddig szerintem oké. De utána már ha az időjárás engedi, akkor lehetne folytatni és befejezni addig, amíg nincs nagy forgalom (január és február). 

Előzmény: murray (21050)
murray Creative Commons License 2019.12.21 0 0 21050

miért nem fejezik be most?  két hét OFF van, és 10 fok. 

én magam megcsinálnám egyedül. 

 

 

 

Előzmény: The AVE (21049)
The AVE Creative Commons License 2019.12.21 0 0 21049

Hogy a reggeliről ne is beszéljünk... Remélem márciusban max néhány hét alatt befejezik majd azt a felső réteget. 

Előzmény: qwer1234 (21045)
SzeZo Creative Commons License 2019.12.21 0 0 21048

Óbuda Újság, 27. oldal:

Márciustól novemberig gyártották a Mátyás király út 650 m-es szakaszát, de csak ideiglenesen adták át, mert nem sikerült tökéletesre.

Rövid idő volt ez. Alig több, mint fél év. Pedig tudjuk, a jó munkához idő kell.

. kata31 Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21047

Ez rendben is van,de a te egyéni eseted. A mi városrészünkön nincs busz, nemhogy megálló és éltem az agglomerációban is. kényelemből ott sem dobálnak ki havi 70-80 ezret az emberek. Valóban sokan vannak, többen mint a 70-es években mikor utoljára épültek itt utak.

..de legalább ez megváltozik a januári új útprogrammal..csal elébe mentem kicsit az elején..

https://www.kormany.hu/hu/innovacios-es-technologiai-miniszterium/kozlekedespolitikaert-felelos-allamtitkar/hirek/kozlekedespolitikai-allamtitkar-tobb-autopalya-szakaszt-es-egy-duna-hidat-is-atadnak-jovore

Előzmény: murray (21040)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21046
qwer1234 Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21045

és lehet is végre közlekedni, nincs az a hatalmas dugó befelé este.

Előzmény: murray (21044)
murray Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21044

akkor újra megnyilt a lényeg. köszi 

Előzmény: Südve (21043)
Südve Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21043

Forgalmirend-változás a III., Szentendrei útonma 06:00 - 2020. március 02. 20:00

Megszűnt a korlátozás Szentendrei úton, várhatóan márciusig visszaállt az eredeti forgalmi rend; a Mátyás király út és a Hollós Korvin Lajos utca közötti szakasz újra kétirányú. 

Szombattól a 134-es és a 923-as autóbusz ismét az eredeti útvonalán közlekedik. (https://kozut.bkkinfo.hu/

Előzmény: The AVE (21042)
The AVE Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21042

A felső réteg még hiányzik. Gondolom azért festettek rá, hogy már így is lehessen használni. Aztán majd újra lezárják 1-2 hétre, amikor befejezik az aszfaltot. 

Előzmény: qwer1234 (21039)
The AVE Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21041

Ma reggel néztem, nincs behajtani tilos tábla a Hollós Korvin -  Vasút sor kereszteződésnel és a Géza utcánál sem. 

Előzmény: Generic Jingle (21037)
murray Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21040

emberekről beszélek nem útvonalról. 

 

BP utolsó utcájában lakom, a sarkon a buszmegálló és minden házban öt autó!  (rajtam kívül, nekem csak egy) 

 

kurva nagy jólét van. mindenki szarni is kocsival jár.  kb ennyi. 

Előzmény: . kata31 (21035)
qwer1234 Creative Commons License 2019.12.20 0 0 21039

Igen, még kint van a behajtani tilos több helyen is. Érthetetlen. Mondjuk nekem úgy tűnik mintha nem lenne rajta a kopó réteg az úton. Ennek ellenére útburkolati jeleket festenének?

Előzmény: Generic Jingle (21037)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21038

Wazze = Waze

 

:-)

Előzmény: Generic Jingle (21037)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21037

Google Maps forgalmi jelzője szerint még egyirányú a Szentendrei út, a Géza utcából szerintem csak azért szabad befordulni jobbra, hogy be lehessen menni autóval a Vasút sorra.

 

A BKK közösségi közlekedési információs oldala szerint a 134-es busz még mindig terelve jár, pedig ha kétirányú lenne újra a Szentendrei, akkor ráengednék a buszt.

 

A BKK közúti közlekedési információs oldala (powered by Wazze) szerint is zárva még az út.

 

És a többi...

Előzmény: The AVE (21034)
. kata31 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21036

sőt...még dupla útdíj is lehet arra a végén.. https://csucs-hegy.blog.hu/2019/12/18/szethullo_budapest_vagy_uj_idok

Előzmény: . kata31 (21035)
. kata31 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21035

Azért nem ártana megismerned a kerületet.

Az X-6-od nem tud HÉV-vel találkozni ott,mert nincs, viszont van napi 23 egység agglomerációs ingázó! - nem is tétel a környék forgalma ott.-

Előzmény: murray (21028)
The AVE Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21034

Azért nézz utána, nem én vagyok a KRESZ professzor :) Logikusan nézve ha nem tiltja semmi, akkor szabad. 

Előzmény: Törölt nick (21031)
Konrad Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21033

Mondjuk az várható volt, hogy a helyi Fidesz semmiben nem lesz partner, így a lapban sem. Azt hiszem, ez az a meccs, ami vagy úgy oldódik meg, hogy a lapban nem lesz semmi, ami hasonlít a politikára, és akkor kiegyensúlyozott lesz, vagy a kormánypártok ellenállása miatt soha nem lehet megszólaltatni mindkét oldalt, így egyoldalú marad. Jó megoldás azt hiszem nem lesz, de ez a csoda is elmúlik pár nap alatt.

Előzmény: Sánta Kutya (SK) (21032)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21032
Előzmény: Konrad (20999)
The AVE Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21030

A kereszteződés utáni részre nem kéne vonatkozni a behajtani tilos korlatozasnak. Ha valaki a Géza utcából jön, az nem láthatja azt a táblát. Ott a HÉV átjáró előtt is kéne legyen egy behajtani tilos tábla, vagy kötelező balra kanyarodás a Géza utca végén. A mostani állapot szerint nem szabálytalan ott atmenni. 

Előzmény: Törölt nick (21029)
murray Creative Commons License 2019.12.19 0 1 21028

"Ráadásul ott nem csak a 10-es és a majdani M0 autói válthatnak villamosra és vonatra, hanem buszokkal az M0 nyugaton összeköthető Üröm állomással a hűvösvölgyi villamos is, de akár Kelenföld iránya a budakalászi HÉV-től akár"

könyörgöm felejtsük el már ezt a váltást! az ürömi hegyről leguruló X6 soha nem fog felszállni a leprás HÉV-re inkább átmegy 5 piroson és áll  40 percet két lámpáért.  terepjárok tucatjai  kanyarodnak fel elöttem minden nap Ürömre, és fogják a sort.. hagyjuk már ezt! 

Előzmény: . kata31 (21027)
. kata31 Creative Commons License 2019.12.19 0 0 21027

A kötöttpályákban is hibásan gondolkodik a település. Verni kellene az asztalt, hogy az EU környezetvédelmi alapra az Üröm állomásig jöjjön ki az egyes villamos. Ott hatalmas hely van Solymári és Óbudai területen a Bécsi út mellett parkolónak megfelelő. mezőgazdaságra eleve nem alkalmas a 10-es és a majdani M10 közé szorultan az ÖMV kút alatt..

 

Ráadásul ott nem csak a 10-es és a majdani M0 autói válthatnak villamosra és vonatra, hanem buszokkal az M0 nyugaton összeköthető Üröm állomással a hűvösvölgyi villamos is, de akár Kelenföld iránya a budakalászi HÉV-től akár. Ez is csökkentené a Hidegkúti út terhelését és elvinné az érkező észak forgalmát ,mind a településről Budakeszin át a budaörsi csomóponthoz tartókat elterelve...és az Aquincumi híd későbbi rákötő útja is erre vezet majd.-

 

Nem csak azért az M0 nyugat a legzöldebb megoldás, mert nem 100km-en kerengteti a Bécsi út- budaörsi CSP forgalmát, hanem csak 18km! Ezzel a villamos fejlesztéssel és a Nyugati elérésével Üröm állomásról is összefügg a városon kívül válva valódi intermodálissá!(ami Óbuda területén van)...ha már ezt is érinti a blog.

 

Már azon megy a harc ki akarja jobban a városi M0-t!

 

A budakeszi polgármester asszony a II kerületre támadt! Nem hszem, hogy Örsi ott meg szeretné magyarázni mitől zöldebb a 100km-eses Pilisi kerengés a 18km-es helyett, Kesztölcnél az ország második legnagyobb barlangrendszerét fenyegetve, miközben neki is szüksége van a főváros elkerülőjére, ahogy az egész térségnek!

 

2022-re valamit építeni kell a fővárosnak a kormány részéről! Az M100 és az M0 észak pedig 2024 előtt nem fog épülni, csak az M0 nyugat amin ez lehetséges, épp ami a budai agglomerációnak is életbe vágó már! 

https://budapestkornyeke.hu/megfurta-a-2-kerulet-az-m0-as-nyugati-szakaszat-kinek-a-kertjenel-duborognek-majd-a-kamionok/

Előzmény: . kata31 (21025)
The AVE Creative Commons License 2019.12.18 0 0 21026

Azért, mert büntetés lenne érte, ha elkapnak a szabálytalan autósokat. Mondjuk ha a Géza utca végén nem tiltja semmi a jobbra kanyarodást, akkor az még akár szabályos is lehet. 

Előzmény: Törölt nick (21024)
. kata31 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 21025

Azért nekem feltűnt,hogy az ..emberek és a civilek két kategória..

Bizony ez kerületi helyzet, nem is politika igazán.

 

Példa: https://csucs-hegy.blog.hu/2019/12/18/szethullo_budapest_vagy_uj_idok

Előzmény: Generic Jingle (21019)
Generic Jingle Creative Commons License 2019.12.18 0 0 21023

Rendszeresen jönnek velem szembe egyinrányú utcákban autók, nem lennék meglepődve, ha te is ilyet láttál volna.

Előzmény: The AVE (21021)
The AVE Creative Commons License 2019.12.18 0 0 21022

Természetesen a Géza utcai átjáróról kérdeztem. 

Előzmény: The AVE (21021)
The AVE Creative Commons License 2019.12.18 0 0 21021

Ma láttam a HÉVről, hogy két autó várt a sorompónál Csillaghegy felé. Megnyitották volna az átjárót ebbe az irányba is? Elvileg március 8 az átadás határideje, de az utpalya kész, járható, fizikai akadálya nincs ennek. Tudtok erről valamit? 

Konrad Creative Commons License 2019.12.18 0 0 21020

Erről volna véleményem, és igazat adnék neked ebben, de már így is sokat politizáltam itt, és ugye ez nem politikai topic... 

Előzmény: Generic Jingle (21019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!