Gondolom nem csak nekünk kell a pihenés, hanem azoknak is, akik ott dolgoznak. Eddig szerintem oké. De utána már ha az időjárás engedi, akkor lehetne folytatni és befejezni addig, amíg nincs nagy forgalom (január és február).
Ez rendben is van,de a te egyéni eseted. A mi városrészünkön nincs busz, nemhogy megálló és éltem az agglomerációban is. kényelemből ott sem dobálnak ki havi 70-80 ezret az emberek. Valóban sokan vannak, többen mint a 70-es években mikor utoljára épültek itt utak.
..de legalább ez megváltozik a januári új útprogrammal..csal elébe mentem kicsit az elején..
Forgalmirend-változás a III., Szentendrei útonma 06:00 - 2020. március 02. 20:00
Megszűnt a korlátozás Szentendrei úton, várhatóan márciusig visszaállt az eredeti forgalmi rend; a Mátyás király út és a Hollós Korvin Lajos utca közötti szakasz újra kétirányú.
Szombattól a 134-es és a 923-as autóbusz ismét az eredeti útvonalán közlekedik. (https://kozut.bkkinfo.hu/)
A felső réteg még hiányzik. Gondolom azért festettek rá, hogy már így is lehessen használni. Aztán majd újra lezárják 1-2 hétre, amikor befejezik az aszfaltot.
Igen, még kint van a behajtani tilos több helyen is. Érthetetlen. Mondjuk nekem úgy tűnik mintha nem lenne rajta a kopó réteg az úton. Ennek ellenére útburkolati jeleket festenének?
Google Maps forgalmi jelzője szerint még egyirányú a Szentendrei út, a Géza utcából szerintem csak azért szabad befordulni jobbra, hogy be lehessen menni autóval a Vasút sorra.
A BKK közösségi közlekedési információs oldala szerint a 134-es busz még mindig terelve jár, pedig ha kétirányú lenne újra a Szentendrei, akkor ráengednék a buszt.
A BKK közúti közlekedési információs oldala (powered by Wazze) szerint is zárva még az út.
Mondjuk az várható volt, hogy a helyi Fidesz semmiben nem lesz partner, így a lapban sem. Azt hiszem, ez az a meccs, ami vagy úgy oldódik meg, hogy a lapban nem lesz semmi, ami hasonlít a politikára, és akkor kiegyensúlyozott lesz, vagy a kormánypártok ellenállása miatt soha nem lehet megszólaltatni mindkét oldalt, így egyoldalú marad. Jó megoldás azt hiszem nem lesz, de ez a csoda is elmúlik pár nap alatt.
A kereszteződés utáni részre nem kéne vonatkozni a behajtani tilos korlatozasnak. Ha valaki a Géza utcából jön, az nem láthatja azt a táblát. Ott a HÉV átjáró előtt is kéne legyen egy behajtani tilos tábla, vagy kötelező balra kanyarodás a Géza utca végén. A mostani állapot szerint nem szabálytalan ott atmenni.
"Ráadásul ott nem csak a 10-es és a majdani M0 autói válthatnak villamosra és vonatra, hanem buszokkal az M0 nyugaton összeköthető Üröm állomással a hűvösvölgyi villamos is, de akár Kelenföld iránya a budakalászi HÉV-től akár"
könyörgöm felejtsük el már ezt a váltást! az ürömi hegyről leguruló X6 soha nem fog felszállni a leprás HÉV-re inkább átmegy 5 piroson és áll 40 percet két lámpáért. terepjárok tucatjai kanyarodnak fel elöttem minden nap Ürömre, és fogják a sort.. hagyjuk már ezt!
A kötöttpályákban is hibásan gondolkodik a település. Verni kellene az asztalt, hogy az EU környezetvédelmi alapra az Üröm állomásig jöjjön ki az egyes villamos. Ott hatalmas hely van Solymári és Óbudai területen a Bécsi út mellett parkolónak megfelelő. mezőgazdaságra eleve nem alkalmas a 10-es és a majdani M10 közé szorultan az ÖMV kút alatt..
Ráadásul ott nem csak a 10-es és a majdani M0 autói válthatnak villamosra és vonatra, hanem buszokkal az M0 nyugaton összeköthető Üröm állomással a hűvösvölgyi villamos is, de akár Kelenföld iránya a budakalászi HÉV-től akár. Ez is csökkentené a Hidegkúti út terhelését és elvinné az érkező észak forgalmát ,mind a településről Budakeszin át a budaörsi csomóponthoz tartókat elterelve...és az Aquincumi híd későbbi rákötő útja is erre vezet majd.-
Nem csak azért az M0 nyugat a legzöldebb megoldás, mert nem 100km-en kerengteti a Bécsi út- budaörsi CSP forgalmát, hanem csak 18km! Ezzel a villamos fejlesztéssel és a Nyugati elérésével Üröm állomásról is összefügg a városon kívül válva valódi intermodálissá!(ami Óbuda területén van)...ha már ezt is érinti a blog.
Már azon megy a harc ki akarja jobban a városi M0-t!
A budakeszi polgármester asszony a II kerületre támadt! Nem hszem, hogy Örsi ott meg szeretné magyarázni mitől zöldebb a 100km-eses Pilisi kerengés a 18km-es helyett, Kesztölcnél az ország második legnagyobb barlangrendszerét fenyegetve, miközben neki is szüksége van a főváros elkerülőjére, ahogy az egész térségnek!
2022-re valamit építeni kell a fővárosnak a kormány részéről! Az M100 és az M0 észak pedig 2024 előtt nem fog épülni, csak az M0 nyugat amin ez lehetséges, épp ami a budai agglomerációnak is életbe vágó már!
Azért, mert büntetés lenne érte, ha elkapnak a szabálytalan autósokat. Mondjuk ha a Géza utca végén nem tiltja semmi a jobbra kanyarodást, akkor az még akár szabályos is lehet.
Ma láttam a HÉVről, hogy két autó várt a sorompónál Csillaghegy felé. Megnyitották volna az átjárót ebbe az irányba is? Elvileg március 8 az átadás határideje, de az utpalya kész, járható, fizikai akadálya nincs ennek. Tudtok erről valamit?