Már megint egy zavart hirdetés . Ha jól értelmezem akkor abból indul ki a pasas , hogy minden ami zárt kasztnis , de nem gépkocsi az egyenlő a segédmotoros kerékpárral . Így aztán segédmotorként árulja a zárt kasztnis 422 ccm-es 15-20 lóerős Piaggio ApePokert .
Csak morfondírozok a hibán...Mértétek a generátor töltését? Alapjáraton, fordulaton? Mármint, hogy egyenletes-e? 13,8-14,5 V szerintem...egy multiméter az akku + és - sarura...
Persze, a testvezetéket mindenhol érdemes ellenőrizni, megtisztítani...
Aixam 400asban a 2 első rugó teljesen használhatatlan, rossz lengéscsillapítókkal jártak vele sokáig így a rugók is megadták magukat. Az lenne a kérdésem, honnan tudnék rugót szerezni ehhez a típushoz? Gyártatni kellene vagy más autó rugója jó?
Ja , tudom , egyet -- talán az utolsót -- én is elhoztam . Volt is szó róla itt a fórumon , még Kiwi hívta fel rá a figyelmet : a honlapon szerencsére kijavították , de a papíron kinyomott baromságaik örök mementóként megmaradtak , és keltenek zavart az idők végezetéig . Szép társulat .
A villannyal nálam is zavar van. Anno az MP 3-tól a menetfényig beépítés, eladáskor kiszerelés, kötegelés gégecsőbe össze vissza. Robbantózsinór, hangfalvezeték... itt is ott is.
Gyárilag az autón hová van az akkumlátor negatív kábel kötve?
Hány darab vezeték van a negatív saruba befogatva?
Hogy van az AM jogsival vezethető? Mennyire ba...tatnak a rendőrök?
A vonatkozó jogszabályban ( 326/2011-es Korm . r. , 2-4 és 7 melléklet ) egyértelműen benne van . A rendőrök többsége tapasztaltaink szerint nagy ívben elkerülik a mopedautókat .
Mindenképpen az oda menő kábeleket kellene ellenőrizni!
Ami lehetséges a negatív leszakadt testhiba van azon az oldalon. De akár két kábel kidörzsölése is okozhat galibát. Minél előbb érdemes átnézni ,vagy átnézetni!
Az NKH-nál voltak kitéve az asztalra különböző képekkel illusztrált kisokosok! Mit mivel lehet vezetni, csak az volt a baj vele ,hogy nem jól szerepeltek benne az ,hogy mit mivel lehet vezetni! Nem a valóságot a jogszabályi hátteret tartalmazta. Simán félre tájékoztatott!
Az előbb beszéltem vele -- nem szoktam reagálni az ilyenféle badarságokra , de ennek voltak új elemei , úm. a lakott területen kívül-belül dolgok , miegymás . Felhívtam , hogy honnan vette ezeket a szabályokat . Azt mondta részint az NKH honlapján , részint ilyen-olyan internetes oldalakról .
Egyébként nagyon normális figura , átküldöm neki a jogszabályokat és kijavítja a szöveget . Tervei szerint eljön a doromlási találkozóra is 2 hét múlva .
Amikor 2 éve 500 ezerért árulták Hódmezővásárhelyen akkor mintha nem emlegették volna ezt a gyanúsan alacsony futásteljesítményt . Pedig vélhetően azóta is tolhatták bele a kilométert . Hmmm ...
Azt megelőzően 2014 április végén Szegeden kereste új gazdáját , már akkor is volt rajta rendszám . És szinte senki sem használta . Csodálatos !