Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14870
Köszönöm szépen a megértésedet.Nem problémázom tovább.Sok sikert a leendő vállalkozoknak.Jó éjszakát!
Előzmény: Roadtrain (14869)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14869

Ezekhez a dolgokhoz csak annyit még,hogy ha valaki komolyan gondolja a cégalapítást akkor utánna néz ezeknek a dolgoknak rendesen,de irányadónak megfelelő amit én leírtam!!Szerintem.......

Nagyon sajnálom,hogy a fuvarozási dolgokból,te a rosszabik felét kaptad.

Nálunk a teherautókat targonca pakolja le és fel is.

Ha esetleg kézi rakodásos munka van azért meg plusz költség van felszámolva.

Ettől függetlenül egyik napról a másikra az én szűrömet is kirakhatják vagy megszünhet a munka.

Ezért váltom majd ki a nemzetközit is mivel abban a részlegben is van ismerősöm.Viszont a nemzetközizést nem szivesen csinálnám állandóan.

De ha nem lesz más akkor bele vágok abba.

Ha netalán egyik sem akkor meg felülök valami kamionra :o))

Előzmény: lautnermark (14866)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14868

Na ez már friss:

Bp,6.ker .,ügyvédi iroda honlapjáról:

Bt. alapításának költségei:

illeték: 50.000.- Ft
közzétételi díj: 14.000.- Ft
Közjegyzői díj: 4.500.- Ft(3 db címpéldány)
Munkadíj: 24.000.- Ft (ügyvédi és ügyintézési díj)
_______________________________________
összesen: 92.500.- (amely az áfát is tartalmazza)

 

Kft. alapításának költségei:

illeték: 100.000.- Ft
közzétételi díj: 25.000.- Ft
Közjegyzői díj: 4.500.- Ft(3 db címpéldány)
Munkadíj: 30.000.- Ft (ügyvédi és ügyintézési díj)
_______________________________________
összesen: 159.500.- (amely az áfát is tartalmazza)

Előzmény: lautnermark (14867)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14867

Elnézést kérek ez nem a legfrissebb volt.

 

Előzmény: lautnermark (14866)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14866

1.)  Cégalapítás, módosítás, átalakulás illetéke, közzétételi díja

a.) A cégalapítás illetéke, közzétételi díja:

  • jogi személy gazdasági társaság esetén az illeték a jegyzett tőke 2%-a, de minimum 60.000,-Ft., maximum 600.000,-Ft., a közzétételi díj pedig 20.000,-Ft.
  • jogi személyiség nélküli gazdasági társaság esetén a jegyzett tőke 2%-a, de minimum 20.000,-Ft. maximum 200.000,-Ft., a közzétételi díj pedig 10.000,-Ft.

Kft,bt a második.

3 milás kft-nél 70ezer.

100ezres bt-nél 30ezer.

Előzmény: Gasolin (14863)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14865
Nagyon szépen köszönöm előre is!!!
Előzmény: Gasolin (14862)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14864

95-ben nekem a belföldi vállalkozói volt 21ezer.

Akkor úgy írom,hogy értsd 200ezer volt a nemzetközi vállalkozói,TIR 60ezer.

A KFT alapítást nem tudom annyira részletesen,de az ügyvéd,cégbejegyzés,erkölcsi,egyéb papír munkák durván 300ezer.

Magyarán,hogy a cég be legyen jegyezve és a ehez szükséges papirok meglegyenek ez volt 3kiló.

Ebben ugye nincs benne a minimum pénz a 3 millió bankszámlán.

Igaz ezt pár napon belül kiveheted,tehát ha kölcsön tudsz kérni ennyit 3 napra akkor nem saját zsebből rakod be.

A barátomnak nem tudom mi és miért került ennyibe a Bt-nél.

Természetesen az egy millát amit lenteb írtam csak körülbelülre írtam be összértékként.De ha figyelembe vesszük a sok rohangálást ügyintézést és kiadást akkor könnyen elérhetjük ezt az összeget.

A Közlekedés Felügyeletet nem részletezem mivel azt tudnod kell és szerintem a saját bőrödön is tapasztalhattad a bürokrácia eme verzióját.

De mint írtam a közösségi engedély olyan 100ezer.

Nagyobb autóknál nem tudom ,hogy még él-e a kaukció,de szerintem valós az az egy millió amit írtam.

Előzmény: lautnermark (14861)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14863
Nem védeni akarom Roadtraint, de a kötelező közzétételi díj egy vállakozás alapításánál már elég jelentős summa. Én 2001-ben fizettem 60eFt-ot a Kft.-ért, és ha jól tudom ez ma 100eFt felett van.
Előzmény: lautnermark (14861)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14862
Úgy emlékszem a múlkor olvastam valamit a témáról, de nem emlkészem pontosan mit. Ha lesz egy kis időm utánnanézek és ha találok valamit akkor jelzem.
Előzmény: Roadtrain (14857)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14861
Én 99.nov-tól 2006.febr-ig fuvaroztam.99-ben még 42e-ért tettem le a belf.vállalkozóit.Csúszópénz nélkül,igaz, két szóbelit egyszer ismételtem.NEM AKARLAK MEGSÉRTENI ,de megkérdezem,hogy neked ebben a 250-ben benne volt a csúszópénz is?Ha ezek után még elbírsz viselni,akkor lenne egy kérésem.LÉGYSZÍVES ,ha lehet ,legalább nagy vonalakban írd le,hogy mi került Neked és a Barátodnak eddig ennyibe.Köszönöm szépen.
Előzmény: Roadtrain (14854)
_Gabesz Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14860
Persze, hogy az volt ;)
De ez akkor is tök komoly...miért pont egy jó buszt kell a "frontvonalra" beállitani?? Vagy napközben már nem pusztulnak eléggé?
Előzmény: MALWIN (14859)
MALWIN Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14859
Vagy ezek valami páncélozott vasak? :)

Hehe, ez most vicc volt?
Egyfenét azok.Csak az ülései vandálállók..
Előzmény: _Gabesz (14858)
_Gabesz Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14858
off.
Tector,
Most néztem a hirekben, hogy BKV buszokkal csináltak úttorlaszokat a városban. Ráadásul egészen új fajtákat...ilyenkor mi van ha valaki nekiesik és összebassza??? Vagy ezek valami páncélozott vasak? :)
on.
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14857

A Gasolin Pressnek nincs véletlenül valami információja a 3,5 tonna ösztömegig terjedő (matchbox) kategóriára,hogy tachográf kötelesek lesznek??????

Ma ismét halottam ezt a pletykát,hogy nagyon beakarják vezetni pár éven belül.

Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14856

A 3milliót nem számoltam bele a KFT.-nél az igaz.Bt-t nem tudom mennyi azt hittem az is a körül van.

Nekem a 3 millió nélkül volt ennyi a KFT.

Előzmény: cicó (14855)
cicó Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14855
Ne tessék mérgelődni:) A 3 kilót konkrétan a cégalapításra írtad. Ennyi Bt-hez sok, Kft-hez kevés:)
Előzmény: Roadtrain (14854)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14854

Én 95 óta fuvarozok,2004-ben csináltam egy KFT-t és idén tavasszal tettem le a közösségi engedélyhez való dolgokat.Abban igazad van,hogy a neten vannak iskolák akik ennyiért hirdetik a tanfolyamokat(mivel sokan nem szeretnek tanulni így a kis csúszópénz nincs oda írva),de nekem annyiba került amit leírtam.

Egyik barátom most akar fuvarozni Bt.-t csinált és még autója sincs,de már 400000-nél tart kiadásban.Még a Közlekedés Felügyeletnél nem is volt és ha jól tudom a vállalkozói vizsgája sincs meg.

Az idegesít ha megcáfolnak olyan dolgot amiről tudom,hogy igaz,mivel ÉN fizettem ki és tudom mennyibe került,nem pedig a józska pista haverja mondta,hogy ennyi meg annyi.

Előzmény: lautnermark (14853)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14853
Jól van ,na.Ne idegeskedj.Én már idén tavasszal felszámoltam a bt-met és egyelőre nem akarok új vállalkozást alapítani.Csak egy kicsit sokaltam az áraidat.
Előzmény: Roadtrain (14852)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14852

Gondolom ha már magyar fórumba vagyunk és én magyarul írtam akkor magyarországról beszélek nem??????????????

Ha ennyire ügyes vagy és szerinted meg lehet úszni ennyiből akkor nosza rajta.

Nem kell elhinni neked amit írtam.

Előzmény: lautnermark (14851)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14851
Ne haragudj Road de melyik vállalkozoi vizsga kerül 250-be?Eu konform korl. nélküli 160 körül van.TIR (gkv) 40 alatt.Cég alapítás 300e?Melyik országban?Bt-t 100e-ből ki lehet hozni ,úgy ,hogy ügyvéd intéz mindent.
Előzmény: Roadtrain (14850)
Roadtrain Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14850

A vállalkozói vizsga 250 körül van plusz akkor kell TIR az asszem 60 körül,Ilyen olyan engedélyek,bankszámla,árubiztosítás,nemzetközi esetén CMR biztosítás,fedezet igazolás.

Ha valaki esetleg KFT-Bt.-ben gondolkodik az még plusz 300ezer és akkor olcsón megúszta.

Közlekedés felügyeletnél a közösségi engedély 100ezer plusz autónként 5000.

Ja és a legfontosabb :o))) kell egy teherautó.

Szerintem így elsőre egy milla a kezdő  csomag és ezek csak papír dolgokra értendők,jogsi nélkül mert ugye még akkor azt nem adtuk hozzá a C+E kategóriát.

Előzmény: Gasolin (14846)
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14849

Kapcsolat, információ és szerződéses feltételek:
Tóth Sándor Alvállalkoztatási Igazgató
Tel.: 06-1-421-6666/3820 mellék
Mobil: 06-30-203-9232

 

Elnézést,hogy nem másoltam be egyből az egészet.Ennyi az egész,nincs több információ.

Előzmény: Gasolin (14846)
S.Zola Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14848
Ilyen a Gartnernél is van, ott is keresnek sima sofőrt is, meg vállalkozót is.
Előzmény: szicsi (14847)
szicsi Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14847
Na ez igen érdekes!

Van esetleg valami részletes info a dologról?
Előzmény: lautnermark (14842)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14846
Más részletek nincsenek benne?
Olyanra gondolok, hogy feltételek meg ilyesmi. Mert ugye ha bérled a gépet, akkor már nem elég a sima TIR vizsga meg ilyemi, hanem vállakozói vizsga kellene meg vannak feltételek a pénzügyi dolgokra és ilyesmi.
Meg van adva, hol (vagy kinél) lehet több információt beszerezni?
Előzmény: lautnermark (14842)
Gasolin Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14845
Ha már elkezdett a Gasolin Press híreket gyártani akkor folytatja:

A VW témához kapcsolódoan jól megy a VW-nek a nehézteherautó gyártás braziliában, mert az első 9 hónapban 27.660db-ot gyártottak, ami 2,7%-al több mint az előzö év hasonló időszakában.

Az egyik németországi tartományi közlekedési miniszter (nordrhein-westfäll) felvetette, hogy a kamionok számára elő kellene írni az autópályákon a minimum 80km/h-s sebességet (gyorsítva ezzel a forgalmat), de cserébe előzési tilalmat is bevezetnének a teherautóknak. Azok a járművek amelyek viszont nem képesek ezzel a sebességel haladni ki lennének tiltva az autópályákról.

Elfogadta a német parlament a törvényt ezért 2007 január 1-től fizetősek lesznek teherautóknak a következő (bundes)útak is.
B 75 az A 253 - A 7 (Hamburg) közti szakaszon ,
B 4 északon A 23-tól Bad Bramstedt-ig (Schleswig-Holstein és Hamburg)
B 9 a francia határ és a A65-ös autópálya Kandel-Süd-i csatlakozásáig (Rheinland-Pfalz).

S.Zola Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14844

HAli!

Már vártalak! Ahhoz mit szólsz, amit nemrég írt itt valaki, hogy nem fizetnek rendesen a sofőröknek? A 22 ft az netto?

Előzmény: Gerob (14843)
Gerob Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14843
Sziasztok!

Elsősorban S.Zolának szól a dolog!
Ma tudtam értekezni GARTNER-os barátommal. Mivel már letelt a próba ideje és bevált (meg ugye szükségük is van sofőrre nekik is) maradhatott a pályán. Ezzel együtt a bérezése is változott. Most kapja a fizetését teljesítmény arányosan, ami ugye a 22 ft/km norma szerint működik. Ennyi a fizu, minimálbér+napidíj+üzema. megtakarítás nincs, csak a km pénz! Viszont amit keres azt ebben a hármas formában könyvelik el, így "megnyugtatják" az APEH-ot is.
Amúgy a srác október hónapban eddig nyomott már közel 10.000 km-et, és csak egy hétvégén volt kint fuvarban (jah a kint töltött vasárnapra jár 5.000 ft!).
Korábban hűtőssel járt, viszont a hónap elejétől ponyvás szerelvénnyel jár. Azt mondta, hogy sokkal jobb a ponyvás, mert van úgy, hogy mikor megy kifele már akkor tudja a visszfuvarját, a hűtőssel meg előfordult, hogy várnia kellett egy-másfél napokat hátha befut valami hűteni való áru visszfuvarba.

Annyi a dolog hátulütője, hogy XL fülkés TGA-val jár (amikkel tartályokat húztak), viszont így nem kell váltóként beugrania mindig más szekér volánja mögé, hanem be tud rendezkedni a fülkébe.

Valamint hallottam egy infót egyik barátomtól. Ő most csinálja itt Siófokon a C-t, és akik vele együtt járnak tanfolyamra poénból két srác megkérdezte a waberer's-nél, hogy mehetnének-e majd hozzájuk dolgozni, ők pedig szeretettel várják majd a srácokat, ha kezükben a papír! :)

Így hirtelen ennyi, húzok vissza a koliba a délután-este folyamán, kérdés van várom szívessen, majd igyekszek rálesni a netre!

Hali
lautnermark Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14842

Sziasztok

Most kaptam meg a mkfe hírlevelét és benne egy hirdetést találtam.A waberer's-ék megtanultak fogalmazni és úgy látszik náluk kezd bejönni az amerikai módi:

 

A Waberer’s International Zrt. fuvarozó partnereket keres állandó, szerződéses foglakoztatásra.

- kedvező finanszírozással, operatív lízinggel kínálunk 0 km-es, nyerges szerelvényeket, melyekre folyamatos munkát biztosítunk
- kedvező finanszírozással kínálunk használt Volvo FH12-es mega vontatókat saját pótkocsink bérvontatására
- saját vontatóval rendelkező fuvarozókat keresünk bérvontatásra, folyamatos foglalkoztatásra
- saját szerelvénnyel rendelkező fuvarozókat keresünk folyamatos, szerződéses foglalkoztatásra
- biztos foglalkoztatási és pénzügyi háttér, pontos fizetés, diszkontálási lehetőséggel

Gasolin Creative Commons License 2006.10.23 0 0 14841
Bocsi rosszul írtam a megszerzendő részvények és a szavazati jogokat.
Tehát a részvények 71,31%-t és a szavazati jogok 56,01%-t kell megszereznie az MAN-nek, hogy a VW felkínálja a részesedését.

Ezért még egyszer helyesen a komlett hozzászólás:
Új hírhez jutott a Gasolin Press az MAN-Scania ügyben.
A VW igazgatótanácsa döntött a Scania részesedéséről és szavazati jogáról a Scaniaban.
Abban az esetben kínálja fel az MAN-nek a részesedését és a szavazati jogát a Scaniában, ha az MAN a Scania szavazati jogainak 56,01%-t és a részvények 71,31%-t megszerzi.
Azaz a VW feldobta a labdát az MAN-nek. Az MAN jelezte, hogy lépni fog az ügyben.
Előzmény: Gasolin (14840)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!