2023.07.01
Reagálnék az előző hozzászólásokra, civakodásokra és az indulatos megnyilvánulásokra.
Nem gondoltam volna, hogy valaha ide jutunk: egyes emberek teljesen "felaprítják" ezt a pár éve igen színvonalasnak számító topikot, szó szoros értelemben véve olyan teljesen egyértelmű dolgok végett, melyeknek még csak egy mondat erejéig sem szabadna az egymás közti nézeteltérésekhez vezetni, nem hogy még komplett tömeges viszálykodásokba és személyeskedésbe fulladni. Azt is jól tudjuk, hogy pár éve igen nagy "jolly joker lap" lett ezen a netes felületen az egymásra való mutogatás, egymás megvádolása és hülyének beállítása, ezzel együtt is a saját magunk irháját méginkább megvédeni című történet "behúzása" ugye.
Szegezzük le először akkor. Jelenleg itt nálunk egy olyan nagyobb és komolyabb közösségi közlekedéssel (is) foglalkozó portál létezik, ahol úgymond név nélkül, következmények nélkül bárki oszthatja az észt mint a szart Az kérem, ez itt. Ha valaki valaha az életbe ráveszi magát, hogy felregisztrál ide, onnantól kezdve vállalja azt, hogy "elrejtett" módban megossza a véleményét úgy, hogy nem vállalja fel magát. Innentől kezdve épp faszmindegy, hogy az a valaki a 27. nickjével, vagy ugyanazzal a kitalált ál nevével ossza az élet értelmét. Lényeg: Álcázza magát.
Nekem jelenleg az itt a legnagyobb problémám, hogy valahogy úgy érzem, rohadtul kezdünk elszakadni a valóságtól. Ez már egy évek óta tartó folyamat, aminek itt lenne már az ideje véget vetni. Sajnos jó pár önkéntes dilettáns személy van köztünk, akit már rég ki kellett volna lőni jó messzire, mivel a népbutításban magasan szerepet vállalnak. Nálunk ON személyzet a Győri Buszok Katalógusa stábja, de mondhatnám általánosságban a Vegyesbuszok személyét is, vagy utóbbi időben bizony a H betűs illetőt is.. Kulcs szó: Egy olyan valaki/valami van, aki papír séma szerint, hivatalos nyilvántartást illetőleg 100%-os információval tud szolgálni, az maga a cég/üzemeltető. Ha ez nem feltétlen ad a valóság szerint helytálló infót, akkor az embernek saját magára kell támaszkodnia a helyes információk beszerzése érdekében. Na most ez jelenleg az előbb felsoroltjaim közül senkinek sem megy az utóbbi időben.
..de. Nem lenne olyan nehéz normalizálni a dolgot, csak pár nagyobb sóhajra lenne csupán szükség.
1. https://utas.hu/
2. https://menetrendek.hu/
3. Szem, fül és agy trió használatba vétele. (Na meg ugye a kapcsolatok, akikbe lehet bízni ).
Nézzük is meg a gyakorlati részét ennek.
1. Győri B. Katalógusa szerint GNX-313 Mosonmagyaróvár helyközi.
- NEM. GNX-313 2022 márciusa óta nem Mosonmagyaróvár helyközi, hanem Kapuvár helyközi. (A JOB-899 helyére került át. )
Itt is van a képes bizonyíték: Sopron-Fertőszentmiklós-Petőháza járat délután, kapuvári üzem adja ugye ki. Köze nincs Óvárhoz.
Utas app is jól szemlélteti. Ez a járat ég világon nincs Mossonmagyaróvárnál.
2. GyB Katalógusa szerint KIT-120 Mosonmagyaróvár helyközi.
-NEM. KIT-120 idén április óta Kapuvár helyközi.
Képes bizonyíték is van persze. ( Minőséget légyszi nézzétek el: Lényeg látszik, Sopron-Agyagosszergény járat, kapuvári üzem adja ki. A kép Sopronban készült egyébként, amely járathoz a móvári üzemnek aztán az égvilágon köze sincs.)
3. KRR-180 és HHR-810 Győr helyi az oldal szerint.
-Hát nem. Győr helyközi autó mindkettő, csak be kellett őket vetni év közben a normál sárga helyi 280-asok helyére. Viszont így, hogy lett már utánpótlás, vissza lettek adva HK-nak.
Matteo-t megerősítve: KRR Kisbéren volt már múltkor is..
4. GybK: GZF-214 Sopron helyközi.
-Nem, szerencsére már nem. Sopron örökölt Zalából pár MZD-s Intergot így a 214 visszaballagott Győrbe, ahová való a pirosra fújt felnijével..
Utas-hu alkalmazáson ő is lekövethető.
Akkor nézzünk picit bele a soproni helyis dolgokba is.
Itt totál hülyeség az egész táblázata a Győri katalógusnak. Eleve 16 db kocsi van szerintük helyin. Hahaha. Könyörgöm, egy 60.000(+20.000)-es nagyvárosnak a menetrendjére hogyan lehetne már elég 16 db helyi kocsi? Ez kb. egy 15-20.000-es városra és menetrendjére lenne elegendő: lássátok : Szekszárd.
De ne áruljunk zsákbamacskát.
Tessék:
1. KZX-522 Sopron helyközi, katalógus szerint.
...Nem, amióta világ a világ helyben van. Most jelenleg már csak tartalék, de van dolga minden nap.
Utas alkalmazás is mutatja minden nap.
2. KLF-149,KLF-150,LTL-921,LTL-923 katalógus szerint mind helyközi.
..Nem akarok már hangosan felröhögni, de sárga 3 ajtós Credo Bn12-esekről lenne szó.
3. MRZ-374 szerinte helyközi.
-Nem, csak fordaátszervezés volt a ritkítás miatt, de ugyanúgy helyi az. Nyilvántartás szerint is.
Mutatom: Jereván felé hajt, ott arra életbe nem megy helyközi járat, max kiállásra "üresben".
4. a KZX-523,KZX-524,KZX-525: ugye 4 ajtós helyi kivitelű csuklós Credo-k, mint tudjuk a három integrált helyi - helyközi csuklós fordán mozog.( Ami papíron helyközibe tartozik) Ugyanakkor helyis kivitelük miatt beforognak heyibe pótlásként, így lényegében ezek is vagy helyi járatban vannak, vagy ha helyköziben is, akkor csak integrált járaton. (Amit ugye tudunk, hogy annyi történt, összevonták a helyi járatokat a helyközivel és a 14-es végállomása ki lett tolva Kópházára, a 33-as meg Rákosra. 21-es Ágfalvára, de lényegében ezek is mind a helyi jellegük miatt csinálják ezeket a fordákat)
Ugyanakkor itt helyes az, hogy helyközi üzemnél vannak. Ezt végülis jól írja a honlap.
5. A HZE-113 meg tartalék, itt-ott előfordul. Vagy a hekyiket tartalékolja, vagy a 3 integrált vonalit. Papíron azért távolsági, mert 18-nál idősebb, és idős.
-------------------------------------------
Így, hogy kifejtettem ezeket, megkérem Pált, Sonny Vercetti - "marcinform" topiktársunkat, és Trion-Antrion kollegát, valamint KZX003 kollegát is, innentől fogva gondolkozzanak el azon, kit vádoljanak meg azzal, hogy hülyeségeket terjeszt.
Az oldalt meg ideje lenne már rendbehozni, vagy véget vetni neki.