Ma volt szerencsém kipróbálni egy Ignis-t. Szép IS, jó Is, tetszik Is! De! Utána beleültem egy Wagon R+-ba. Nem vagyok egy kis termetü pasi (191 cm. magas és 120 kg. súlyú), de a Wagonban jobban elfértem, jobban hátra tudtam csúsztatni az ülést és kényelmesebb vezetési testhelyzetet tudtam felvenni.
Cska ennyi.
De az autó szép:
A Suzuki az Ignis bemutatójához kötötte az új bankjuk (?) a Suzuki Pénzügyi Szolgáltató Rt. elindítását is.
Állítólag nagyon kedvező hitellehetőséget nyújtanak Suzuki vásárláshoz.
Valaki esetleg erről tud infót?
Privátba is jöhet...
Köszi, de bevallom, WagonR+-ban csak egyszer ültem hátul, és a 185 centimnek köszönhetôen igencsak szoros volt a térdemnek a helyzet. Szóval kérlek arra válaszoljatok, hogy a Swifthez képest mekkora a tér?
Ráadásul az Ignisben már VVT motorok vannak. Ezt az árképzést én sem értem :-o
Ja, nyílt napok vannak a hétvégén minden Suzuki márkakereskedésben, így itt is. Meg lehet nézni az autót mindenütt. Megvenni persze ott érdemes ahol a legolcsóbb :-))))))
Frogman helyett is válaszolnék, mer amint látom, mindkettőnknek pontosan u.az a problémája:
Az Ignis belső tere lényegesen kisebb, mint a Wagoné. Nekem a kocsi nagyon tetszik, sz.tem rettentően igényes mind kívül, mind belül. De nincs az térérzeted benne, mint a Wagonban.
Na, én is meglestem tegnap. Jól néz ki, csak én is picit nagyobbra számítottam a képek alapján. Volt aki a Fusinhoz hasonlítgatta, mint annak ellenfelét...ááá, sokkal kissebb. Olyan W+ méret csak más a forma. Be nem ültem. Kívülről olyan benyomást tesz, hogy jóval erősebb, merevebb a kasztni, mint a Swiftnél volt. Belestem az ablakon, a beltér modern, de nekem kicsit komor (ahhoz képest legalábbis, h az autó kívülről "jópofa"). Valamelyik nap be is ülök, és kipróbálom.
Az ára...hát nem olcsó, meg nem is drága. Kb ennyit ér. A Suzukinál az olcsó kategória mostantól a W+.
Nekem tetszik a járgány, de még csak most kezdtem kacérkodni a gondolattal, hogy a Wartburgot esetleg erre cseréljük.
Aki ült már benne: azért ugye nagyobb a beltér, mint a Swiftnek? Azt látom, hogy magasabb építésű, de mi az, hogy "kisebb, mint vártad"? Minél kisebb? Mondjuk nagyobb, mint a Mazda2? Opel Astrával versenyezhet ilyen téren?
Tegnap én is megnéztem az Ász-nál. Tetszik IS, meg nem IS. Tetszik, mert sz.tem is nagyon igényesen van összetéve, és baromira hangulatos a kocsi belső/külső világa, nem tetszik, mert a beltere LÉNYEGESEN kisebb mint a Wagon-é. Én pl. a 194 cm-mel alig fértem el a volán mögött, a kiszállás is keserves volt, míg ezek a procedúrák a Wagonnnál baromi könnyen mennek...
Én tegnap megnéztem a suzukisolymárnál és meg kell mondanom őszintén egy picit nagyobb autóra számítottam. Eléggé szűkösre sikeredett a hátsó üléseknél a lábaknak a hely. Egyébként minőségi kidolgozás szép igényes anyagokkal. Megnyomkodtam itt-ott a lemezeket de egyiksem a horpados puha fajta, érezhetően vastagabb lemezből készült. Összefoglalva nagyon tetszik az autó jól össze van rakva és az ára is megfelelő, bár a kisautós érzést megtartotta.
Én nem tudom, ki hogy van vele, de mi itt a kollégák közül már nagyon megnéznénk 1-et. Kocsicsere előtt állunk, apám Suzukit akar(na), de majd 7 végén minden kiderül.
Szerintem a vélemények abszolút szubjektívek, nekem pl. bejön a fényképek alapján.
De majd az első benyomás! ;-)
Én azért a GLX-hez is választhatónak (és nem felárasnak) adnád CD játszót! :-((
Hát eddig sem voltam egy Suzuki fan(sőt:), és feltehetően ezután sem leszek az, de azért el kell ismerni, hogy ez már kezd autóhoz hasonlítani:)Külsőre tűrhető, még a belső is egész emberi, igaz a műszerfalon az az üzemanyagkijelző nagyon hülyén néz ki(szerintem legalábbis).
A kapott árlista tetején volt egy megjegyzés: 2WD...
Ez alapján úgy tűnik, hogy lesz 4WD is, valszeg tényleg egy ilyenről készült a kép. Egyébként elsőkerekes és nem hátsó, de ezt tuttti, hogy csak viccből kérdezted :-)
Az Ignis-re 3 év, vagy 100 000 kilométer általános garancia érvényes, az átrozsdásodás ellen 12 évig szavatol a gyár A 2 350 000 Ft alapárú Ignis 1.3 GC alap-feleszerelésének főbb elemei a front-légzsákok, a szervokormány és az Isofix rögzítési pontok. A 2 570 000 Ft-tól induló GLX változatokban rádiós magnó, elektromos első ablakemelők és külső tükrök, távirányítású központi zár és egyéb belső kiegészítők is vannak, s a tetősín is rákerül az autóra. A csúcsot jelentő 2 770 000 Ft-os árú GS változatban már CD lejátszó, fűtött visszapillantók, ködlámpa és oldalsó légzsákok is vannak az aktív elülső fejtámlák mellett.
Ezt a tesztet elfelejthetjük. Olyanokat írnak, hogy ugyan nincs ncap eredmény, de a wagon-r csak hármat ért el és ez a modell arra épül.... A leggyengébb minősítést a rádióra és az "image" kategóriákra kapta. Az image egy dolog, a suzukinak olyan a márka arculata amilyen, a rádió meg cserélhető....
Hát ez a kép nagyon csalóka lehet, mert hirtelen nekem a grand vitara kategória ugrik be, de a cherokee-ra is hasonlít egy picit az ignis ezen a képen. Közben pedig rövidebb mint az ötajtós stift. :)
Már nagyon kíváncsi vagyok rá, jó lenne élőben látni 1-et.
SA: Ez a gömb alak alul nem elsőkerekes hajtásra enged következtetni :) A 4WD meg nem szerepel a listán. Ez most egy 4WD képe, vagy hátsókerekes a gép?