Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151447

DE! Tudják, ezer éve tudják, hogy ez a motor a beépített pocsék lánctól egy öngyilkos fos.

 

Az első pár év és hatalmas, részben még garanaciális meghibásodási arányok, sajtóbotrány hullámok, stb,stb óta tudják.

 

És hiába, itt az utca szerelőjének tapasztalata, _pont_ ugyanugy esnek szét az utolsó szériák is, mind. Csak közben hazudtak egy kurvanagyot, hogy "nem, kedves vevők, nem lesz baj, javítottuk", hátha nem _annyira_ esnek vissza az eladások...

 

Nem, ez a lánc, mérhetően, bizonyíthatóan, tesztberendezésben nagyon hamar (hónapok) kimutathatóan egy kiló szar. Már az első teszteken meg kellett volna örökre buknia beszállítóstul, anyagminőségestül, midnenestül. És mégis beteszik, mert ha megvan a szükséges profitráta és egyéb üzleti cél, teljesen mindegy a termék milyen. 

 

Nagyon -NAGYON- messze van már az az idő, amikor egy elrontott tágulási tartály, ami megrepedt a csonknál, kedvezményes -szerintem kb beszállítói, 0% haszonkulcs- áron volt, és javították, erősítő acélgyűrűt présel(tett)tek bele.

 

Pedig ha elreped, az lehet akár "szerelési hiba" is, és nem 2-3-5 éves autókban követklezett be és nem kirobbant az összes víz, megfőzve az egész bazért,  csak diszkréten folyni kezdett.  

De azokban az autókban még ugye az "elpusztíthatatan" sor6-os legenda szív dobogott, a nagy "örökéletű" rombolókat gyártó mercivel ment a felső kategóriában a "fight"..más világ volt.

 

Másban is van ilyen, pixelhibás kijelzőből is volt aki megvette a gyárit, majd 5 év mulva megint és rá jópár évre  megint. És nem lehetett ott sem azt mondani, najóvan beszállító, megpróbáltátok, akkor keresünk valakit aki meg is tudja csinálni. hanem kiárulták a szart, majd gyártattak másba más kijelzőt, ugyanazt a szart, végül már a rajongók sem tudták mentegetni, ma meg már nem kell, mert 10 gyártó kijelzőjéből 8-9 egy pár év alatt olvashatatlanra kisülő kiló szar.

 

Gondolom ez a történet már abba a globális világba született, ahol megvolt a milliódarabos berendelés, kifizetett (filléres, szemétre sem elég) távolkeleti szállítási szerződés, és egyszerűen a managment hallani nem akart semmiről, mert újonan megveszik igy is a vasat, kiaf@sznak fáj, hogy 5-8-9 évesen mindenféle "útszéli csórónak", aki akár csillaggarázsban tartja, hideg, meleg, hideg meleg, és nem a klimás garázsában, háza aljában, majd neki kisül a kielző szalagkábel.

 

Ez még valahol védhető, érthető, csak kicsit elkeserítő, mert láthatóan az első lépés azon az uton, amin ide jutottunk, lerobban a lánc, felrobban a motor a gecibe, tudottan, beépítetten, kimérhatőan, kiszámíthatóan, és semmi.... senkit nem érdekel, megveszik így is?,láthatóan meg, akkor meg nem mindegy..

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (151442)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151446

ennel a lancnal nem az a problem hogy 170e korul elcsattan. 

hanem az, hogy nincs ra 150-nel szerviz eloiras. 

(bmw, vw, opel, csigas..MIND lancproblemas, es egynel sincs szerviz intervallum a lancra. )

 

viszont akarhogy szanaszejjel nezek a mostani auto felhozatalban, bezony a tobbseg ugy van 

megalmodva, hogy tartson ki a gari ido vegeig. .azt csokolom. 

ertheto ez a gyar reszerol, hiszen a profit az elso. 

csak kozben megelbukjak azt, akiktol a profitjuk jon. 

...vagy nem, mert a vevok csak korbe keringhetnek a sajatmarkas autok kozt. 

 

na ebbe tett bele egy nagy lapattal a kia, meg a hyundai. :)

=========================================== 

Előzmény: cam aro (151444)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151445

en mar megyozodtem.. :D 

Előzmény: mica-r (151443)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151444

tehat akkor mi az oka ? 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (151442)
mica-r Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151443

Néha elbizonytalanodom

Előzmény: Törölt nick (151442)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151442

Senki nem gyart szandekosan szart, ebben biztos lehetsz.

Előzmény: mica-r (151440)
kormi07 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151441

Az is lehet.

 

Presztízsen nem sokat lendít felfele, az tény.

Előzmény: mica-r (151440)
mica-r Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151440

Tudnak, csak nem annyira akarnak.

Előzmény: kormi07 (151439)
kormi07 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151439

Vazze, 2016-ot írunk, 50 éve embert küldtünk a Holdra, át tudunk ültetni belső szerveket úgy, hogy működjenek, lassan molekula méretű cuccokat tudunk előállítani, de egy kibasz*tt láncot tartósra legyártani, ami 30 éve még ment, az már nem megy:-)), elképesztő.

Előzmény: cam aro (151433)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151438

mondtam a fonoknek..

beneengeddbazki! :DD

Előzmény: Törölt nick (151436)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151437

ez az n47 nyuge. mindegy a kasztni (e90/ e81 is. )

 

igen, olvastam valhol hogy talan 2009ig volt problem. 

ez utolso ketto 2011-es. 

Előzmény: őrült elmebeteg (151434)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151436

Vannak emberek, akiken nem lehet segiteni.

Előzmény: cam aro (151432)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151435

bicajomon mintha erősebb lánc lenne 

Előzmény: cam aro (151433)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151434

aszittem az f10-en már kiküszöbölték az e60-as nyűgjeit

Előzmény: cam aro (151432)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151433

ehun e.

 

http://indafoto.hu/cam_aro/image/24175440-880db62b/565297

 

2011. f10 n47  ~170e km. 

ez labon jott be, kicsi kerregesel. 

 

(eddig az osszes labon, vagy treleren beesett n47 105, es 120k mil kozt futott )

Előzmény: cam aro (151432)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151432

ma nagyon jol mulattam.. :)) 

 

f10 n47 fekete auto erkezett par honapja, lanc szakadassal.

lizing  auto,.. biztositas van ra. 

motor ki, motor szet, varunk a karfelmerore.. 

 

 jott a karfelmero, es megtette az ajanlatat. 

a biztositasuk fizet 2200 fontot, a ugyfel fizet 1100 fontot a javitasert. 

ugyfel elutasitotta az ajanlatot, es 3 fuggetlen karszakertot hivott,

ez sajat zsebes tehat fizetett 500 fontot. 

 

a szakertok ellenere a lizing ceg tartotta az ajanlatot, amit az ugyfel ismet elutasitott. 

de kitalalta, hogy birosagra viszi az ugyet, viszont valami oknal fogva a hivatalos bmw szervizben akarja ossze

rakatni az autot. 

pakoljuk hat ossze a szetszedett motort, hogy eltudja vinni a bmw-hez. 

ez esetben a lizing ceg nem fizet semmit, a mi munkadijunk viszont 600font.

 nem baj fizeti.. mert majd a birosagon ugyis nyer.

 

osszepakoltam hat az autot ma,.. utolso szogig minden vissza eredeti helyere. 

a kuplung tarcsat nem tettem vissza, mert igy konnyebb, gyorsabb.

 

jott a treler kettokor, elvitte az autot bmwhez. 

ora mulva jon a telefon ugyfeltol, hogy bmw nem fogadja az autot, mert nincs benne a kuplung. 

hozzasuk vissza orditja, es rakjuk bele. 

$^£$&$%$.. 

bmw felhiv.. 

neemm..nem a kuplung a baj, hanem nem fogadnak olyan autot amin mas kezdett el dolgozni. 

es hiaba van minden visszarakva, latszik a bontas. 

tulaj dobben, . ohh. hat akkor felre ertette.. 

trelerezzuk vissza az autot, mert elfogadja a biztosito ajanlatat.. 

 

este 5kor vissza erkezett a draga..

de ezt is beszopta, mert mar a helyen all egy ugyanilyen muvelet feherben..:DDD 

 

 

(az meguszta. bar csak meterei voltak hatra.. 105k milesnel ) 

 

 

 

őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151431

na ez jó ötlet

 

ezt kipróbálom

 

köszi

Előzmény: cam aro (151429)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151430

sagem-et ne vegyel bele. 

Előzmény: cam aro (151429)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151429

ha nincs csere trafod probara,  usd osszebb a gyertya hezagokat ideiglenesen.

doglodo trafon ez segiteni szokott.

 persze szaz mas baja is lehet. 

Előzmény: őrült elmebeteg (151428)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151428

mindig beindul, de soxor tovább köszörül mint amennyi egészséges lenne

 

viszont van mikor csak megnyomom a gombot ,egyet fordul és már jár is a motor

 

főtengó jeladót kicseréltem  

Előzmény: cam aro (151427)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151427

akkor ket hengered nem indul, ketto meg igen ? 

mert azt irtad, hogy idonkent NEM indul beee. 

 

az a parban mukodes a kivezerlesre vonatkozik.  

ha ez miatt nem megy ket trafod.

akkor az nem trafo hiba. 

Előzmény: őrült elmebeteg (151426)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151426

igen , hengerenkénti, de párban működik 

Előzmény: cam aro (151425)
cam aro Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151425

hengerenkenti trafos.. 

4 trafo nem valoszinu egyszerre szarik be. 

 

a fotengely jeladot cserelted mar ? 

Előzmény: őrel (151418)
őrült elmebeteg Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151424

köszi , 

 

off

épp most rehabilitáltak :-)

Előzmény: Paco155 (151423)
Paco155 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151423

Csinálhat. Persze ez csak egy a sok hibalehetőség közül.

Előzmény: őrel (151421)
409 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151422

 

 Mit kezdjek egy sörrel?  :P

Előzmény: hyuing (151420)
őrel Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151421

kérdés

Előzmény: Paco155 (151419)
hyuing Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151420

Akkor is az. Van egy söröm rá :-).    Fogadás indul!

Előzmény: 409 (151412)
Paco155 Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151419

Kérdés vagy kijelentés?

Előzmény: őrel (151418)
őrel Creative Commons License 2016.06.07 0 0 151418

urak,

 

döglődő trafó(k) okozhat(nak) olyat , hogy néha pöcc röff indul a motor, soxor meg köszörül egy darabig

 

nagyon random módon csinálja ezt a szar indulást  

 

aztán főleg meleg időben, soxor rázkódik a motor , nincs ereje, majd megint jó 

 

mikor kint hűvösebb az idő akkor kevésbé rázkódik        gyertyákon nem látok semmit

 

laguna2 1.8 16v f4p 88kw (még mindig )

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!