Javaslat Salgótarján megyei jogú város helyi közösségi autóbusz-közlekedés közszolgáltatás ellátására kiírt pályázat eredményével kapcsolatos döntés meghozatalára:
"Megállapította, hogy a pályázat formai, jogi és tartalmi szempontból megfelel a pályázati kiírásban foglaltaknak. A pályázat az Önkormányzat számára pénzügyi szempontból kedvezőtlen, mivel az Önkormányzat költségvetésében a jelenlegi éves 160.000 ezer forint működési támogatási összegen felül nem áll rendelkezésre a pályázó által igényelt további 325.500 ezer forint fedezet, ezért a Bizottság javasolta a pályázati eljárás eredménytelenné nyilvánítását."
"A közszolgáltatás 2019. január 1. napjától történő biztosítása érdekében szükséges a tárgyalások megkezdése a KMKK Középkelet-magyarországi Közlekedési Központ Zrt.-vel a közszolgáltatási szerződés módosításának feltételeiről."
1257 es "Volánbuszos" vonal egy munkanapi és egy hetek első munkanapját megelőző munkaszüneti nap Kisbér-Oroszlány-Tatabánya-M1-Budapest és vissza irányú Kelenföldig közlekedő járatpárja marad meg gyorsjaratnak csak.
Vác esetén a 2017.12.31., Szigetvár esetén a 2018.02.28. lejáratú szerződések bizonyára meghosszabbításra/újrakötésre kerültek, de ezekről nem találtam semmit.
Ez a tatabányai történet érdekes lesz. Mindenesetre magyarázatot ad a múltkor felbukkant EL MAN-ra, bizonyára vonalbejáráson voltak Tarján felé.
Ha jól számolom a Széna téri vonalakat, akkor elvileg a járatok indítása lényegében megoldható lenne 2 kocsiállásról. Csúcsidőben lesz csak 1-2 olyan indulás, amikor a saját rásegítő után 5 percre kellene ugyan onnan indulni, egyébként legalább 15 perc lenne beszállítani.
Ezzel - ha sikerülne valami járműtároló helyet kialakítani a közelben - a végállomás megszüntetése esetén viszonylag könnyen (a BKK-s megállók minimális áthelyezésével) behozható az indulási hely a Széll Kálmán térre. Ha a Millenáris-Széllkapu projekt mélygarázsába terveztek volna egy buszparkolót már meg is lenne oldva a probléma...
"2018. december 9-étől (vasárnap) megváltozik a Zsámbéki-medence és Budapest között közlekedő autóbuszjáratok menetrendje. A változás fő eleme, hogy munkanapokon új autópályás gyorsjáratok közlekednek Kelenföld és a Zsámbéki-medence települései között, melyekkel akár fél óra alatt elérhető az M4-es metró."
Iregszemcseiek gyűjtöttek aláírást, hogy valami Szekszárd-Hőgyész járathoz legyen este csatlakozás, mert valaki másképp nem tud hazajárni munkából. Valahol fönt van neten állítólag, de sem a ddkk.hu-n, sem Iregszemcse honlapján nem jelent még meg semmi, amikor egyik iregi ismim örömteljesen ezt bejelentette. És bizonygatta, hogy ez fönt van a neten is már.
pont erre akartam kilyukadni...azzal a facebook-os poszttal én is találkoztam már, de ezzel kapcsolatban a mi önkormányzatunk tudtommal még semmilyen értesítést nem kapott
"gondolom itt is kihasználják az utolsó pillanatokat"
Az önkormányzatok értesítése a változásokról már rég megkezdődött*, szóval véglegesnek mondható menetrend már van.
Nyugodtan mehetne ezzel párhuzamosan is a változások kihirdetése.
*: Pest megyében már rengeteg önkormányzat honlapján fent vannak az értesítések, de facebookon jött már szembe velem Tolna megyéből is örömködő poszt arról, hogy végre lesz majd csatlakozás Hőgyészről Tamásiba valami esti járathoz.