Csak azért, hogy a kecske és a káposzta is...
Javaslom, hogy aki nem akarja kivárni a képeket, egész egyszerűen tiltsa le őket a böngészőjében, én is ezt tettem itthon. Aki meg szívesen nézi őket, annak hadd maradjon meg ez az élvezet.
Mikor készül az új helyközi és távolsági menetrend ? Hogy lehet belőle részleteket megtudni ?
Pont a menetrendvaltás napján van egy rendezvényünk, amelyhez a Tatabánya, Tarján környéki buszjáratok menetrendjére lenne szükségem.
A vasúti menetrendből az előzetes már megvan - lásd a vasutmániás topicot.
Azt szeretném megtudni, hogy megvásárolhatók-e a Volán-társaságok menetrendjei nyomtatott formában valahol egy helyen Budapesten?
Most konkrétan a Nógrád-volán érdekel.
A kaller-dolog: én 1995-ben Ózdon, 1999 decemberében Szegeden láttam ülőkalauzt a helyközi buszokon. Mindkét esetben IK 280-ban, a hátsó részben a két ajtó között, a leghátsót ő is nyitogatta.
Lenne egy nem egészen idevaló kérdésem, hisze a kérdés tárgya nem a Volán.
Kb egy hete csütörtökön Starjánból Bp felé a Jobbágyi-Palotás-Aszód uton mentem és úgy du. 2-3 körül legalább 10 buszt számoltam össze ezen a rövid szakakszon, amelyek különböző viszonylattáblával és talán LEAR cégnévvel közlekedtek. Ezt a LEARt leszámítva kívülről egy normál menetrendszerint busz benyomását keltették. Miután már Starjánban is többször találkoztam egy Gyöngyös-Pásztó-Starján tábláju LEAR busszal (akkor még azt hittem valami környékbeli gyár munkásszállító busza lehet és a LEAR a gyár neve) felmerült bennem a kérdés mi lehet ez? Alternatív menetrendszerinti járatok? Vagy ami valószinübbnek tűnik, egy cég ami munkásbuszok üzemeltetéséből tartja fenn magát? Tud valaki róla valamit bővebben?
Epp alattad írtam, hogy Tápiószecsôre ment. Ehhez a látványhoz szerencse is kellett, na persze a vasutassztrájk is, aminek csak ez az egy jó oldala van.
Lehet nem aktuális a kérdésem, sőt biztos, meg off topic is, de muszáj megkérdeznem.
Nagyon régi emlékeim között van az, hogy
Bp-Kosztolányi D. tér- Érd között valamikor sárgabuszként Karossa "Skoda" buszok jártak.
Tudja valaki mikor vonták ki a forgalomból ezeket, illetve, hogy van-e még ilyen busz valahol, ha nem is forgalomban széles kis hazánkban.
Úgy eszembe jutott ez a busz mert régen ilyennel jártunk Érdre, mikor még nem volt kocsink, és néha az Ikarusok között voltak ezek a sárga Karossák.
Németül tudóknak ajánlok most egy nagyon jó Ikarus-os honlapot:
http://home.t-online.de/home/Ikarus.311
Nézzétek meg, még nekem is teccett, pedig nem is vagyok annyira buszos!
Ezt nézzétek meg. Ritka látvány. Ikarus 280-as a Népstadioni buszállomáson. A vasutas sztrájk idején volt, a "telefonfülkék mellôl indul" - mondta be a hangosbemondó.
Klapperes !
"Egykoron volt egy másik járat is M19 néven. Ez vmikor 90 környékén szűnt meg, az útvonala a következő volt: Áfor - Palotai út - Berényi út - Videoton "
Az M19-et 1995-ben szüntették meg.
"A mai Fejér Megyei Hírlapben jelent meg egy cikk az Írisbus cégről. A hír szerint ide fogják letelepíteni az alacsonypadlós és a trolibusz gyártását is pár éven belül. "
Ezek szerint lesz troli próbapálya Sv-n ????
Takilaci:
A Kravtexről kérdezted még régebben, hogy gyártanak-e helyi midi buszt, nos jelenleg csak távolsági változat van, de tervezik gyártani hamarosan a helyi és a turista változatot is.
Távolságiból vesz majd az Alba Volán is.