Aki a politikai nézeteit szeretné megosztani az a pol-topik Dunakeszi (is) politizál alatt tegye!!!
Itt: http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9150277
Persze,mindegyik ugyanaz!Környike,homokozó és egyebek!Majd belebukik a maradékba is!:-))) A gles ,aaa74,láttam.. pedig valószínű már másnak is sok (sokk!) volt!
A "környike" kifejezést eddig főleg Bauer Márton, Apid, és Láttamhallottam használta, ez utóbbi ugye azonos az elsővel, de szerintem a másodikkal is. Meg veled is?
A fűtőműnek nem megtakarítása volt, hanem nyeresége 2004-ben is és 2005--ben is, mivel a bevételei meghaladták a költségeit, aztán (leegyszerűsítve) ezt apénzt kölcsön adta a saját tulajának, az önkormányzatnak. Nem gondolnám, hogy egy önkormányzati tulajdonú, főleg lakossági befizetésekből működő cég feladata. A Fidesz és a lokálpatrióták szavazták meg a magas díjakat, a szocik akarták, hogy ez a pénz legyen visszadva. A Fidesz csak lenyúlta a nyereség visszadásának az ötletét, lett is belőle balhé. De hát a lopásoknál így szokott lenni. Ezt lehet butaságnak nevezni, én viszont az ilyen csusztató hozzászólásokat egyszerű hazugságnak hívom.
Nincs útépítésre felvett hitel, hanem a régiek egy részének törlesztésére és új finanszirozást jelentő (szerintem drága) hitel felvételére került sor 1,2 miiliárd forint értékben. Összeolvasva a határozatokat, ezt a pénzt fejben már 2-3 szorosan elköltötték. Ezen felül van egy határozat, ami a hitel felhasználásáról szól, ebben nincsen új aszfaltozási pénz, gondolom a gazdád nagy-nagy bánatára. Itt is hazudtál!
Mindkét dolog, amit leírtál, az testületi határozat alapján történik, ahol eddig is és ezután is a Fidesz és a Lokálpatrióták vannak többségben. Kérlek, ne hazudozz. Már választások sincsenek, nincs miért. Vagy másképp már nem megy?
Mivel a közgazdászok szaktudása azon a szinten ahol te tanyázol nem mérhető objektíven, ezt én se teszem, de arra figyelmeztetlek, hogy mint ál elmeorvos valószínűleg elfogultság miatt alkalmatlan vagy, mert a jobboldali embereket állandóan betegnek minősíted.
Nem a szükségességéről beszéltem, mert az vitathatatlan. Én a működésről beszéltem, mert valakinek ki kell fizetni a számlákat, a béreket, egyebeket. Vagy az utas egyedül, vagy az utas és az önkormányzat együtt. Mivel erre az önkormányzat részéről nincs pénz, így csak szolgáltatás-tarhálás zajlik, hogy hogyan lehetne más szolgáltatók működését úgy alakítani, hogy arra rá lehessen fogni, hogy tömegközlekedés. Egyébként ezért ritka, mivel más célra szervezték a helyközi közlekedést.
A mindent a fővárosnak, semmit a vidéknek akciót az állam finanszírozza a vidék (Dunakeszi) rovására
Ez olyan szijjártósra, vagy inkább semjénzsoltisra sikeredett, így aztán nem is érzek ingerenciát, hogy vitába szálljak azért, hogy cáfoljak egy beteges elméletet. Valószínűleg azért nincs tömegközlekedés egy alvóvárosban, mert nincs rá elégséges fizetőképes kereslet, a város meg a saját működédét is képtelen elégségesen finanszírozni, nemhogy a városi tömegközlekedést.
A nagyra növelt város közlekedési problémáiért a nagyra növelés élharcosait kellene ekézni, nem egy másik település vezetőit, meg a kormányt, de ahogy szavaidból kiveszem, azt nem mered. Kicsit átlátszó ez a fideszes vidékhalál vizió.
És mielőtt rátérnénk ezen probléma testvérére, a vidéki máv szárnyvonalak megszüntetésére és elharsognánk, hogy "El a kezekkel a szárnyvonalaktól!", én visszavonulok, mert közgazdasági alapkérdésekről nem óhajtok vitázni.
Mint írtam Kijevben jártam nemrég, ott is van iránytaxi, bár nem próbáltuk ki !
Magánvállakozásban?
Nem tudom szerintem tuti ráfizetés lenne, ahogy a taxis társadalmat ismerem (tisztelet a kivételnek) szertnének egyből kaszálni, (lásd pl. ferihegy) aztán így utas nemigen lenne!
A szocik közel harminc százalékos mandátum vesztése csak neked jó eredmény, ha hozzá veszem, hogy a baloldal nagy ászai körzetet vesztettek (ezért butaság a lokálosokat ezzel cseszegetni, ugyanúgy a parlamentben is a vezérek listások) ráadásul rekordok könyvébe illően szerencsétlenül (ha nem indul a lokálputrióta kamu szervezet, nyertek volna minimum három helyen Armiék, aki másnak vermet ás, maga esik bele).
Miért lenne több helyük a bizottságokban, mint négy éve? Sótonyinak nem fog tetszeni, hogy a lokálosokat nem alfidesznek írtad.
>>Vajon ki tudna finanszírozni több helyi buszjáratot? >>Mennyibe kerülne ez a városnak ? Zakopánéban tapasztaltam ezelőtt vagy 8 -10 éve egy érdekes megoldást a közlekedésre. Ott a város két - igen távoli - részből áll, amit talán két út köt össze. Gyalogosan az egyik városrészből a másikba kb. 1 - 1,5 óra alatt érni el. Nem tudom, hogy busz van-e, de iránytaxi minden mennyiségben. Ha az ember elindul, kb. 2 percenként találkozik eggyel, amit bárhol leinthet, és ami biztosan elviszi a másik rész központjáig, de szerencsés esetben akár az adott címig is. Az iránytaxik mikrobuszok, a tarifa fix, a kocsi oldalára fel van festve, és méltányos. Némelyik kocsi olcsóbb - mert majd szétesik -,mások - frissen vásároltak - drágábbak, de azok sem drágák. Ezeket magánszemélyek üzemeltetik. A városnak tehát semmibe nem kerül. El lehetne gondolkozni azon, hogy Dunakeszin nem működhetne-e valami ilyesmi, mondjuk az SZTK és valamelyik városrész között. Tudom, ehhez persze vállalkozót kéne találni, és hogy ez megérné-e valakinek, sejtelmem sincs.
Nem, nem gondoltunk másikat, egyelőre semmiképpen. Régen csak egyedül volt Luca, azután amikor 9 évesen szült - már akkor egyik alomtársa sem élt- , úgy gondoltuk, a két kölyök közül a lányt megtartjuk magunknak. Lucát akkor a kölykök valósággal megfiatalították, így még 3 évet élt viszonylag jó egészségben, bár az utóbbi egy hónapban már kissé nehezen járkált. Pannának egyébként kedvenc szórakozása volt, hogy séták alkalmával, amikor a télipályán elengedtük, rohantában a kimérten gyalogló Lucát útba ejtette, és hirtelen a fülébe vakkantott, mire az pár lépésnyit üldözőbe vette. Most mindjárt visszük Pannát sétálni, hogy ne legyen olyan magányos. Na de ez a dunakeszi topik, nem akarok már off lenni.
A mindent a fővárosnak, semmit a vidéknek akciót az állam finanszírozza a vidék (Dunakeszi) rovására. Ezért nincs tömegközlekedés, fényár Felsőnagykabátfalván.
Nem az a baj, hogy jár, hanem túl sűrűn és szinte ingyen.
Ehhez hasonló előnyeit a fővárosiaknak a vidék kárára szinte felsorolni is lehetetlen. Ezt Demszky és a Szadesz bulizza ki elsősorban a fővárosiaknak,
Én értem, hogy neked utálni kell egy 16 éve többé-kevésbbé liberális vezetésű várost, ami ráadásul a főváros is, de milyen előnye lenne Dunakeszinek abból, ha Újpesten nem járna este a piros 96-os? A Demszky és a Szadesz programja a piros 96-os esti járatása tízpercenként? Egy ilyen programmal lehetett nyerni? Pszichomókus?
Péntek hajnalban, 73 éves korában elhunyt Kállai Pál mesterzsoké, a magyar lóversenysport legnagyobb alakja - tudatta az MTI-vel a Kincsem Park pénteken.
Kállai Pál 1933. október 3-án Maglódon született, s 16 évesen került a Kincsem Parkba Gombolai Ferenc idomárhoz. 1952-ben a legeredményesebb hazai lovasként első championcímét nyerte meg.
A 60-as években Amerika húsz legjobb és legkeresettebb lovasa közé tartozott. Lovagolt a világ egyik leghíresebb versenyén, a Kentucky Derbyn is. A 70-es évek második felében visszatért Európába: Jugoszláviában, Svédországban, Törökországban, Németországban, Olaszországban, Ausztriában és Magyarországon ért el nagy nemzetközi sikereket.
1991-ben költözött véglegesen haza. 1991-ben Jeremyvel, 2000-ben Rodrigóval megnyerte a háromévesek legnagyobb futamát, a Magyar Derbyt. Közép-Európában haláláig keresett és tisztelt lovas volt. Élete utolsó napjáig lovagolt, szeptember 24-én még győzött a Kincsem Parkban Key Duble nyergében.
Utoljára október 1-én versenyzett, október 8-án már csak kimázsálni volt ereje, majd néhány perccel az első futam előtt rosszul lett és többé nem tért magához.
Minden idők legeredményesebb magyar lovasa, hazai pályafutása alatt 1089 versenyt nyert, csak idén hét versenyen győzött.
Ezredik sikerét 2002. szeptember 21-én, Alagon ünnepelhette 69 évesen, Dotty nyergében. Hosszú pályafutása alatt 78 kiemelt nagydíjon haladt át győztesként a célon. Külföldi győzelmeinek száma mintegy 2000-re tehető. Kállai Pált a Nemzeti Lóverseny Kft. és a magyar lóverseny-társadalom saját halottjának tekinti.
Kedves Consigliori, a szocik relatíve jó eredménye valóban a jelöltek sikerének tekinthető, de sajnos nem biztosíték arra, hogy az önkormányzatban kellő súlyuk lesz. Abban egyetértünk, hogy minél több bizottsági helyhez kéne jutniuk. A Lokálpatrióták gyengébb teljesítményének én azért örülök, mert talán bizonyos - szerintem káros - személyi befolyások kevésbé érvényesülnek majd.
>> Durva egyszerűsítés: 4 éve erről szól a hír. Mi lett a poltikai eredménye mindennek? Kinek érte meg? Ezt nem értem.
Megmagyarázom a nickem. Luca volt a kutyám neve - hívtuk néha Luckutynak is - , tőle vettem kölcsön. Luca kutya ma halt meg, egy hét múlva lett volna 12 éves. Most szomorúak vagyunk. Van még egy kutyánk, Panna, a Luca lánya, aki egyébként 3 éve született, pont Luca napján.
Újpesten a piros 96-os este nyolc és kilenc között tízpercenként jár öt-tíz utassal, mivel ellenőr csak elvétve jár este, így ezért nem nagyon lyukasztanak a fővárosiak jegyet. Érthető, hogy az ötödik utcáig sem gyalogolnak. Felsőnagykabáton, de még Dunakeszin se jut pénz a révtől a temetőig a buszjáratra. Pontosabban a fővárosban joga van a Demszky szavazónak tizenöt perc alatt szinte ingyen elmenni este nyolcharminckor a nyolcszázötven méterre a lakásától, vagy haza a lakására. Ehhez hasonló előnyeit a fővárosiaknak a vidék kárára szinte felsorolni is lehetetlen. Ezt Demszky és a Szadesz bulizza ki elsősorban a fővárosiaknak, ezért még Sótonyi is képviselő lehet Dunakeszin.