Keresés

Részletes keresés

cska Creative Commons License 1999.10.28 0 0 232
Senki nincs itt a Bag-Tura vonalról?
division by zero Creative Commons License 1999.10.28 0 0 231
ciki lenne ezeket nem hivni senkinek, és a többit BKV- nak hivni...
Előzmény: SzigDani (230)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.28 0 0 230
A BKV+ nem emelt szolgáltatás, hanem a leendő alap. Azt mutatják meg, milyen lesz majd eccer...
Előzmény: Carpy (228)
division by zero Creative Commons License 1999.10.28 0 0 229
ma is 13 percbe telt mire jött a 5-7 percenként járó busz, púposodó oldalakkal, minden megállóban tömegverekedés a leszállni akarók, a fentmaradni akarók, és a felszállni akarók között...
Előzmény: Carpy (228)
Carpy Creative Commons License 1999.10.28 0 0 228
Dani! Ez a 13-14 perc csak nem hagy nyugodni. Azt megegyenesen butasagnak tartom, hogy az alapjan csoportositjak at a jarmuveket esemeny eseten, hogy melyiknek van reszletezett menetrendje. Odaig OK, hogy konnyebb kivenni egy kocsit 10 kozul, mint a 4 kozul, de ez nem lehet magyarazat arra, hogy altalaban, amikor nincs esemeny, es szerencsere ez a jellemzo, szoval olyankor sem lehet tudni, hogy mikor jon a villamos/busz/troli stb.

En azt tapasztaltam a BKV-nal, hogy ha kiesik egy kocsi valamilyen oknal fogva, akkor az kiesett es kesz, nem potoljak, egyszeruen aznap eggyel, kettovel... kevesebb kocsi vegzi a feladatot. Ezt konkretan egy 22-es buszon hallottam a sofortol, akit anyaztak rendesen az utasok, hogy miert nem indul el a Moszkvarol, hiszen mar egy legy se fer fel. Mondta, hogy del ota mar 2-vel kevesebb busz jar, borult a menetrend, o sajnalja, nem tehet rola, ne ot szidjak, o se szeret puposodo olodalu busszal furikazni. Este 8-kor volt mindez.

A Volan ilyenkor beallit tartalekot, megpedig nagyon gyorsan. Kiveve a reggel 6.30 es 7.30 kozotti idoszakot, amikor ez gyakorlatilag lehetetlen.

Itt tennek meg fel egy altalanos kerdest is: Mi a velemenyetek a markavedjegyes jaratokrol? Azaz azokrol, amiket valamilyen oknal fogva kiemelnek a tobbi kozul, es valamivel magasabb szinvonalu szolgaltatast nyujtanak. Gondolok itt a MAV InterCityre es InterPicire, a BKV+-ra, egytes Volanok InterCity buszaira, Szabolcs Volan Busz Cityjere, stb.

Egesz pontosan mi az a BKV+?

Azert jut eszembe a kerdes, mert a Huvosvolgyi vegallomas atadasakor azt olvastam, hogy a BKV+ azt jelenti, hogy az ilyen jaratok mindig pontosan kozlekednek, tobbszor takaritjak oket, korszeru az utastajekoztatas, stb. Felment rogton az pumpa bennem: ez nem extra szolgaltatas, hanem a minimum!
Es meg egy dolog, hogy ha BKV+-os jarat hibasodik meg, akkor azt rogton potoljak egy nem BKV+-os jarat rovasara, am BKV+-os kocsit nem iranyithatnak el nem BKV+-os jarat potlasara.
Ez megint egy nagy arcatlansag, hiszen mivel er tobbet az az utas, aki BKV+-os jarat mellett lakik annal, aki nem. Ugyanannyit fizetnek a jegyert, berletert, megis aki nem BKV+, az tobbszor turelmetlenkedhet a megalloban, mert ezzel durvan megketszerezodott annak az eselye, hogy kimarad a jarata.

A MAV Inter-cityjerol, IP-jerol is sok szo volt mar, hogy nemegyszer sima BZ megy IP-kent, vagy B, Bo, jobb esetben A, Ao IC-kent. Es ez a markavedjegyes kozlekedes meg tobbe is kerul. Mi a velemenyetek?

Előzmény: SzigDani (223)
Carpy Creative Commons License 1999.10.28 0 0 227
Kerlek tajekoztass a tovabbi fejlemenyekrol is! Koszi!
Előzmény: nori (226)
nori Creative Commons License 1999.10.28 0 0 226
Megjött a válasz, az van benne, amire számítottam. A Volán által kibocsátott bérletek csak a mellékelt igazolványon feltüntetett vonalon érvényesek. Ha váltok igazolványt arra a vonalra, ami Tétény felé megy akkor arra mehetek 10 km-es bérlettel. Az nem világos a válaszból, de valószínű, hogy ez egy másik kell legyen, nem jó a 20 km-es, ami a 7-es és 6-os útra jó. Nekem a szabállyal van bajom majd megpróbálom ezt megírni
nori
Előzmény: Carpy (221)
division by zero Creative Commons License 1999.10.27 0 0 225
erről még nem hallottam...

de ha tényleg ez történt, akkor is én kb 1.5 órával az eset elött vártam annyit, ráadásul nem egyszer-kétszer történik hanem majd minden nap, de csak kb augusztus óta, előtte viszonylag türhető volt, mondjuk 2-3 perc plusz akkor gyakori volt...

Előzmény: Törölt nick (224)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.27 0 0 224
Állítólag felborult Újpesten egy 30-as tegnap (10.26.) délelőtt, lehet hogy ez is közre játszott!
Ha valaki tudna róla bővebbet irja meg.
Előzmény: division by zero (215)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.27 0 0 223
Menetrend: Azert 13-14 perc, mert valamilyen mas, kotott jarat is van arrafele. Ha azt kell inditani, akkor a jaratsuruseggel jellemzett jaratot modositjak. Ilyen a 23-24-es villamos. A 24-est babraljak a 23 miatt. Amikor meg nem jararra mas, akkor valoban a lustak vagyunk kiirni mod jon be. Ja, ma ez elvileg lement 10 percre...
Carpy Creative Commons License 1999.10.27 0 0 222
Ahogy mondod, ennel nagyobb mocsoksagot nem lehet elkepzelni.
Nekem sajat tapasztalatom volt a 78-as busz menetrendjet illetoen, hogy 20.35-tol 23.10-ig negyed orankent indult a Keletibol, es en ezt tudtam, es mindig idore mentem. Nagyon jol ki lehetett hasznalni.
Viszont nem minden megalloban volt reszletezve, valahol csak be volt biggyesztve, hogy kov. ido 15 perc. Ez 94 korul volt.
Nekem az a velemenyem, hogy azert ez a kovetesi idos titkolozas, hogy ne lehessen szamonkerni a menetrendet a cegen. Es ez felhaborito.
Előzmény: NZA (218)
Carpy Creative Commons License 1999.10.27 0 0 221
Ugye tajekoztatsz a fejlemenyekrol? Bizzal a cimben, nekem korrekt valaszt kuldtek nemreg. Egyeb anomaliakkal is fordulj oda. Minel kesobb jon a valasz, annal alaposabb kivizsgalast lehet remelni...
Előzmény: nori (220)
nori Creative Commons License 1999.10.27 0 0 220
Nem sajnos, pedig sokunkat bosszantja az ügy, ma is ezt tárgyaltuk a tárnoki buszon, vannak egyéb anomáliák is, a Volán, sajnos járathoz köti a bérletet, ami Érden, ahol meglehetősen sok járat van, fura helyzeteket teremt
nori
Előzmény: Carpy (217)
Berendi Peter Creative Commons License 1999.10.27 0 0 219
Mostanaban elvileg "10 percnel nagyobb kovetesi idokoznel az indulasi idoket meghirdetik"
Előzmény: NZA (218)
NZA Creative Commons License 1999.10.27 0 0 218
13-14 perc: allitolag korabban azert szerttek alkalmazni ezt a kovetesi idot, mert 15 perc feletti kovetesi idokozben mar ki kellene irni a pontos indulasokat. De tenyleg, ennel nagyobb mocsoksagot nehez elkepzelni. A ceg becsuletere legyen mondva, hogy tudomasom szerint az ilyen menetrendeket azota megvaltoztattak (konkretan a 69-es villamos napkozbeni es a 7A hetvegi menetrendjerol tudom, hogy ilyen volt kiirva, de ez azota rendes kotott metrendu jaratok lettek).
Előzmény: Carpy (214)
Carpy Creative Commons License 1999.10.27 0 0 217
nori!

Meg nem valaszolt a "diszpecser"?

Carpy Creative Commons License 1999.10.26 0 0 216
Sehova...

En is igy vagyok vele: egyszeruen nem hiszem el, hogy ennek igy kell lennie. Annyi varosban kepesek a menetrendszeru kozlekedesre, BP-en nem...

Jomagam a 22-es vonalon szoktam valoban aldatlan allapotokat tapasztalni. A nepszaboban van egy ujsagiro, aki mar a sokadik glosszat irta a 60-as buszrol es arrol, hogy nagy ivben leejtettek a panaszat a vegallomason, es az mondtak, vezerigazagtoi utasitasra cselekszenek, illetve nem cselekszenek... Talan meg is tudom talalni azt a cikket...

Előzmény: division by zero (215)
division by zero Creative Commons License 1999.10.26 0 0 215
a BKV menetredszerüségtelenségével nekem is tele ...om, ma is 15 percet kellett várni az 5-7 percenként közlekedő 30-asra...
Ha egyszer-kétszer lenne, akkor megérteném, hogy valami forgalmi akadály volt (bár viszónylag elégé dugómentes a 30-as utvonala), vagy elromlott egy busz, de hetente 3x-4x az már egy kicsit sok...
Gyakran pedig ilyen szünet után 2-3 busz is jön...
Már gondoltam, hogy kiállok a megállóba pár órára és összeírom a buszokat rendszámmal, időponttal együtt,de hova lehetne ilyen panaszt benyújtani?
Előzmény: Carpy (214)
Carpy Creative Commons License 1999.10.26 0 0 214
Hogy roviden fejezzem ki magamat, a BKV menetrendszerusegetol falra maszok. Kedvencem a "kovetesi ido 13-14 perc" felirat az indulasi jegyzeken. Komolyan mondom, legyen inkabb 15 perc, de akkor tenyleg annyi legyen, es akkor idore megyek ki a megalloba, minden ora ugyanazon perceben.

Amugy amit mindig is nagyra ertekeltem az MKV-ban, az a menetrend, es annak reszletessege, es betartasa. A betumeret ugyan hagyott maga mogott kivanni valot, de a tartalom es a dizajn jo volt.
A BKV 1985-ben kegyeskedett utoljara menetrendet kiadni. Mondjuk a tartalommal en sem buszkelkednek a helyukben...

Előzmény: Törölt nick (213)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.26 0 0 213
Ok. Hízik a májam!

A menetrendszerűségre én is harapok, de sajnos általában vonattal szoktam utazni, igy buszos tapasztalatom alig van
Mit szoltok a BKV mentrendszerűségéhez, valamint ahhoz, hogyha kötött menetrendben kimarad egy járat akkor az kimarad, mely azt jelenti hogy az utas 20 perces követési idő esetén kényteln akár 40 percet is várni a következőre, ugyanis a kötött menetrend szerint kell közlekedni a buszoknak, járateltolás menetrend osztás tiltva!

Előzmény: Carpy (209)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 212
stimmel, éveken keresztül sajnáltam szegény buszokat...
Előzmény: Carpy (211)
Carpy Creative Commons License 1999.10.25 0 0 211
En is lattam azt a telepet, a 30-as busz szinte "nekimegy" mielott rafordul a Reitter-re. De csak ennyit tudok rola.
Előzmény: division by zero (210)
division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 210
Ha már NDK-s buszok...
A Reitter Ferenc utca végén a Kámfor utcánál volt egy nagy telep, azt hiszem valami vámos cégé, itt állt kb. 5-6 évig vagy 30 főleg csuklós Ikarusz, német feliratokkal, némelyiken még valami viszonylat szám is volt...
aztán egyik hétről a másikra eltüntek a buszok, csak 2-3 kibelezett maradt ott, aztán kb 1-2 hét alatt ezek is eltüntek, sőt még az épületeket is elbontották, azóta csak parlagfű tenyészet van ott...

tud valaki erről valamit?

Carpy Creative Commons License 1999.10.25 0 0 209
Bocs, Angyi, a 200-asok a hozzaszolas szamara utalt. Amugy valoban nincs irigylesre melto helyzetben a Borsod Volan, meg mindig eros a muszakos forgalom, ugyanakkor a kistelepulesek is ellatandok... Viszont en a menetrendszerusegre harapok, ezert nem talalok mentseget arra, hogy ha valoban pontatlanul, ossze-vissza jarnak a buszok. Ha ez valoban igy van, akkor az nagyon szomoru.

En sem kritizaltam a Borsod Volan jarmuveit, bar jomagam nagyon nem szeretem az NDK-bol visszavasarolt kocsikat, de hat szukseg torvenyt bont. Az arculat egysegessege atlagon feluli, valoban, meg nem is lattam olyan Borsod Volan tavolsagi buszt, ami nem a szobanforgo 3 szinu csikos lett volna. Sot, meg az emelt komfortfokozatu buszok is alapvetoen ilyen mintajuak, es ezt gyakorlatilag mas Volan tarsasag nem mondhatja el magarol. Kifejezetten tetszik meg a 256-osok sarga ajtaja, szerintem nagyon eredeti!

A szombati menetrend szerinti kozlekedes is alapvetoen egy pozotiv dolog lett volna, hiszen lenyegesen tobb jarat van szombaton, viszont errol nem szabadna ilyen hirtelen donteni. (Elotte 2 hettel erdeklodtem, meg szo sem volt szombati menetrendrol)

division by zero Creative Commons License 1999.10.25 0 0 208
Borsod Volán járműveivel semmi bajom sincs (ami rozzant buszt emlegettem az Kapos Volán volt...), egyedül az okozott rengeteg bosszúságot, hogy a kitett menetrendeknek az adatai kb 30%-ban hamisak, és az ember csak tapasztalati úton tudhatja meg, hogy mi igaz, mi nem...
és nem régi elavult lapokról van szó, hanem 2-3 hónaposokról...
Előzmény: Törölt nick (206)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 207
Még egy párszót az egységes arculatról
A Borsod Volánnál is viszonylag rend van, ha nem vetéttek volna észre.
A helyi, helyközi járatok sárgák a távolságiak fehér alapon alul sárga, vörös, barna csíkok, melyek a busz 2/3-ánál elindunalnak átlósan a busz oldalán.

Carpy a 200-asok az Ikarus 260, 280-as tipusokat takarja a gyengébek kedvéért.

Előzmény: Carpy (205)
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.25 0 0 206
Látom kezd elfajulni a Borsod Volán ügy.
A tisztánlátás kedvéért. Az országban van 3200 település. Ebből borsodban van Több mint 300.
Minden faluba a Borsod Volán biztosítja a helyközi közlekedést, és néhány városban a helyit is. Ezt kb 1200 járművel oldja meg. (A BKV-nak is kb ennyi busza van nagyság rendileg)
Nem tudom ismeritek-e a BKV 20-as vonalát de ott járnak több mint 15 éves feletti a buszok is, pedig a BKV anyagilag ezerszer jobban áll, mint a BV.
És még nem is szóltam a munkanélküliségről...
Nem gondoljátok, hogy kicsit unalmas
Előzmény: Carpy (205)
Carpy Creative Commons License 1999.10.25 0 0 205
Latom sokadszor jon elo a BOrsod Volan, raadasul mindig negativ ertelemben. Lehet, hogy megerne egy mailt a dolog, ha mar van honlapjuk...

Az meg jo is, ha vasarnap delutan megy egyaltalan le busz. Nem egy falut tudok Magyarorszagon , ahol egyaltalan nincs busz hetvegen...

Előzmény: RadiX (203)
RadiX Creative Commons License 1999.10.25 0 0 204
A bazisok kozul kimaradt Rostallo, a kedvenc szallasom, ambar eleg draga lett az utobbi evekben.
RadiX Creative Commons License 1999.10.25 0 0 203
A zempleni buszkozlekedessel nekem is csak rossz tapasztalataim vannak.
Rendszeresen jarunk a Zemplenbe turazni (bazisok: , Regec, Pusztafalu, Gönc),
es a problemakat mindig a buszkozlekedes okozza. Altalaban a Sa-ujhelyi informacio
se tudja hogy mikor, honnan,hova, milyen utvonalon mennek buszok.
Az meg borzaszto, hogy a Zemplen nyugati szelerol (Regec, Mogyoroska, ...) vasarnap
15 ora utan mar nem megy le busz a Hidasnemeti-Szerencs vasuthoz.

Most mar inkabb autoval megyunk a Zemplenbe a vonat+busz helyett ez okokbol.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!