Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
"A pályázaton a régi szolgáltató, valamint a Debrecenben eddig három trolibusz- és egy villamosjáratot működtető Debreceni Közlekedési Vállalat Zrt. és a Hypnotix Kft.-n keresztül Winkler István többségi tulajdonában lévő Inter-tan-ker Zrt. alkotta Cívisbusz konzorcium indult, ám előbbi pályázatát a közgyűlés tavaly szeptemberben érvénytelennek nyilvánította. A győztes konzorcium tagjai 5 millió forint törzstőkével, 2008. december 23-án alapították meg a Cívisbusz Kft.-t, amelyből 80 százalék a debreceni városi cégé, 20 pedig az Inter-tan-keré."
Azaz a jogi csűrés-csavaráson kívül nem látom a különbséget...
A DERKE menetrendi oldalán valóban 11A-ként van beírva a Kenézys járat, a DKV-nál csak csillaggal jelölték korábban is, mint ahogy a mostani változtatásban is.
Lehet, hogy csal az emlékezetem, de mintha valamelyik fórumozó írta is volna, hogy a 22:50-es 11A-ként indul, és ugyebár csak a Kenézy-ig közlekedik.
A 11Y tényleg reálisabb lenne az új viszonylatra, csak mivel a DKV idején már volt korábban 11Y, lehet, hogy ezért nem használják azt...
Nem hinném, hogy ez szempont. A 11-es útvonala is teljesen megváltozott.
Igen, egyrészt Y-t kellett volna kapni, de azért az is érdekes, hogy nem az IT-tól indul és nem megy a Segnerig.
Na igen. Az ITS-t még megértem, mert nem biztos, hogy akkortájt van műszakváltás; de a Segnerig nyugodtan közlekedhetne. Nekem is az jutott eszembe, hogy a telepig kell közlekedjen. Így érthető (?), hogy kimarad a Segner tér. Akár a telepig is megállhatna mindenhol, csak ahhoz hosszabb menetrendet kellett volna nyomtatni :)
"A város által autóbusz-üzemeltetésre kiírt pályázatot a Hajdú Volán ellenében a DKV és a budapesti Inter Tan-Ker Zrt. által alakított Cívisbusz Konzorcium nyerte meg."
Na itt van a kutya elásva, csak már nem akartam folytatni a meddő vitát.
"A város által autóbusz-üzemeltetésre kiírt pályázatot a Hajdú Volán ellenében a DKV és a budapesti Inter Tan-Ker Zrt. által alakított Cívisbusz Konzorcium nyerte meg."
Szóval: Lehet itt Cívisbusz Konzorciumozni, csak épp az a baj, hogy ennek a tulajdonosai a két említett csodálatos vállalat. Azaz teljesen mindegy, hogy az üzemanyagot az itk, a dkv, vagy a ck szerzi be, az itk járművei (kis mértékben a dkv) füstölik el a dkv sofőreinek segítségével, és mi debreceni lakosok fizetjük meg! Ha nem bérlet és jegy árában, akkor távhő, víz, csatornadíj formájában. Amíg 1cl üzemanyag is kárba vész, mert ésszerűtlenül, feleslegesen járatnak járműveket, addig minket lopnak meg. Teljesen mindegy, hogy a ck, a dkv, vagy az itk.
A DERKE menetrendi oldalán valóban 11A-ként van beírva a Kenézys járat, a DKV-nál csak csillaggal jelölték korábban is, mint ahogy a mostani változtatásban is. A 11Y tényleg reálisabb lenne az új viszonylatra, csak mivel a DKV idején már volt korábban 11Y, lehet, hogy ezért nem használják azt...
A 47Y-al pedig már tényleg csinálhatnának valamit, mert valóban nehezen követhető és nehezen megjegyezhető a menetrendje.
A 11/11A dologban csak annyi zavar, hogy megint A jelzést kapott egy viszonylat, aminek Y kéne. A Kenézy Kórháztól induló járatnak kellene 11A-nak lennie. Apropó, mintha be lett volna táplálva az is. Most akkor két 11A lesz benne?
A többi változás viszonylag ésszerű, bár nem tudom, a 47Y-re hányan szálltak fel eddig összesen a Tesco-nál. Biztos kihasználtabb lenne, ha ésszerűbb és követhetőbb lenne a menetrendje.
És ha nem az ITK a tulaj, hanem a Cívisbusz, akkor nem állja meg a helyét a megállapítás, hogy a konzorcium lényege a "saját" üzemanyaguk fogyasztása? Ha nem így lenne, a trolik még az OMV-hez járnának.
Szóval elolvastam a többi hsz-t is, de megállapítottam, hogy azokban is abba a tudatban vagy, hogy az ITK adja a gázolajat a dkv-nak. Hogy nem tudod megérteni, hogy a gázolaj forgalmazás a Cívisbusz-hoz tartozik, nem az ITK-hoz! Az ITK-nak azon kívül, hogy a kutat adta, mert ö építtette, semmi köze a gázolajhoz! Se ahhoz, hogy honnan szerzik be, sem ahhoz, hogy mennyit, és mibe tankolnak(troli,autóbusz). Meg érted végre, vagy írjam le mégegyszer? Járj már utána valahol, hogy a konzorciumban kinek mi a dolga, mi tartozik hozzá, és utánna okoskodj! Ne azt oktasd ki, aki tisztában van a dolgokkal! Na: Pá!
Az nem lenne nagy gond, a gázolaj úgyis az ITK-é. Debrecen meg amúgy is szeret villogni az önjáró trolikkal. Akkor legalább értelmes útvonalon kéne járjon.
Ki nem tud olvasni? Nem mindedj hogy a kút, vagy a gázolaj forgalmazása kié. A kutat ugyanis a Civisbusz üzemelteti.
Ugye,ugye. A tudatlanság megint előjött! Az ITK-nak semmi köze a gázolajhoz, meg a tankoláshoz! Nem lehetne utánna járni dolgoknak, mielőtt hülyeséget írsz?
2013.01.31.-én 10:26-kor a helyi 25-ös autóbuszon, a hátsó ajtónál, a halköz megálloban látott egy kézsérüléses balesetet, amit a busz kinyilló ajtaja okozott ( nagy volt a tömeg és odazárta ). KÉREM JELENTKEZZEN. 06306893659. Köszönöm.
(Tudom, hogy nem ez a legmegfelelőbb hely, de nemtaláltam egy megfelelő oldalt sem, ahova leírhattam volna).
11 ZIU még 2002-ben, vagy előtte selejtezve lett, jóval a Solarisok érkezte (2005) előtt. Akkor szóval egál körül lehet. Az tévesztett meg, hogy a Solarisok pályaszáma 341?tól egészen 386-ig terjedt. Én naiv azt gondoltam, hogy akkor ennyi jármű itt is van. :) A 4 Ikarus (még) meg van, mert szoktam őket látni. Tegnap láttam a 402/404-et, tegnapelőtt talán meg a 403-at. De idén összefutottam már szerintem a 401-el is. ZIU-k közül én csak egyel találkoztam, a 9-328-as számúval.
Az ITK-nak érdeke, hogy minél több gázolajat fogyasszanak a járművek, mivel az övék a pénz.
Nem hiszem, hogy a dkv a trolijaiba az itk-nál tankol.