Keresés

Részletes keresés

atty707 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5854

Nem engedi a hozzászólást szerkeszteni, így itt:

 

"A pályázaton a régi szolgáltató, valamint a Debrecenben eddig három trolibusz- és egy villamosjáratot működtető Debreceni Közlekedési Vállalat Zrt. és a Hypnotix Kft.-n keresztül Winkler István többségi tulajdonában lévő Inter-tan-ker Zrt. alkotta Cívisbusz konzorcium indult, ám előbbi pályázatát a közgyűlés tavaly szeptemberben érvénytelennek nyilvánította. A győztes konzorcium tagjai 5 millió forint törzstőkével, 2008. december 23-án alapították meg a Cívisbusz Kft.-t, amelyből 80 százalék a debreceni városi cégé, 20 pedig az Inter-tan-keré."

 

Azaz a jogi csűrés-csavaráson kívül nem látom a különbséget...

Előzmény: atty707 (5853)
atty707 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5853

Van mindkettő? Sorry, nem tudtam. 

Előzmény: LoLkA (5852)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5852

Ne keverd a Cívisbusz Konzorciumot és a Cívisbusz Kft.-t.

Előzmény: atty707 (5850)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5851

DBvonatinfó

 

A DERKE menetrendi oldalán valóban 11A-ként van beírva a Kenézys járat, a DKV-nál csak csillaggal jelölték korábban is, mint ahogy a mostani változtatásban is.

 

Lehet, hogy csal az emlékezetem, de mintha valamelyik fórumozó írta is volna, hogy a 22:50-es 11A-ként indul, és ugyebár csak a Kenézy-ig közlekedik.

 

A 11Y tényleg reálisabb lenne az új viszonylatra, csak mivel a DKV idején már volt korábban 11Y, lehet, hogy ezért nem használják azt...

 

Nem hinném, hogy ez szempont. A 11-es útvonala is teljesen megváltozott.

 

 

LoLkA

 

Igen, egyrészt Y-t kellett volna kapni, de azért az is érdekes, hogy nem az IT-tól indul és nem megy a Segnerig.

 

Na igen. Az ITS-t még megértem, mert nem biztos, hogy akkortájt van műszakváltás; de a Segnerig nyugodtan közlekedhetne. Nekem is az jutott eszembe, hogy a telepig kell közlekedjen. Így érthető (?), hogy kimarad a Segner tér. Akár a telepig is megállhatna mindenhol, csak ahhoz hosszabb menetrendet kellett volna nyomtatni :)

 

 

atty707

 

Egyébként:

 

"A város által autóbusz-üzemeltetésre kiírt pályázatot – a Hajdú Volán ellenében – a DKV és a budapesti Inter Tan-Ker Zrt. által alakított Cívisbusz Konzorcium nyerte meg."

 

Na itt van a kutya elásva, csak már nem akartam folytatni a meddő vitát.

Előzmény: DBvonatinfó (5848)
atty707 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5850

Egyébként:

 

"A város által autóbusz-üzemeltetésre kiírt pályázatot – a Hajdú Volán ellenében – a DKV és a budapesti Inter Tan-Ker Zrt. által alakított Cívisbusz Konzorcium nyerte meg."

 

Szóval: Lehet itt Cívisbusz Konzorciumozni, csak épp az a baj, hogy ennek a tulajdonosai a két említett csodálatos vállalat. Azaz teljesen mindegy, hogy az üzemanyagot az itk, a dkv, vagy a ck szerzi be, az itk járművei (kis mértékben a dkv) füstölik el a dkv sofőreinek segítségével, és mi debreceni lakosok fizetjük meg! Ha nem bérlet és jegy árában, akkor távhő, víz, csatornadíj formájában. Amíg 1cl üzemanyag is kárba vész, mert ésszerűtlenül, feleslegesen járatnak járműveket,  addig minket lopnak meg. Teljesen mindegy, hogy a ck, a dkv, vagy az itk.

Ide kívánkozik a "cívis vicc":

-Melyik debrecenben a legforgalmasabb végállomás?

-Garázsmenet, mert a buszok fele oda jár.

 

Ennyi.

Előzmény: picurka33 (5845)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5849

Igen, egyrészt Y-t kellett volna kapni, de azért az is érdekes, hogy nem az IT-tól indul és nem megy a Segnerig.

 

Olyan, mintha egy rezsi menetet hirdettek volna meg. Van ebben az időpontban Doberdó - Nagyállomás, vagy Doberdó - Vincellér rezsi?

Előzmény: marky-511 (5847)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5848

A DERKE menetrendi oldalán valóban 11A-ként van beírva a Kenézys járat, a DKV-nál csak csillaggal jelölték korábban is, mint ahogy a mostani változtatásban is. A 11Y tényleg reálisabb lenne az új viszonylatra, csak mivel a DKV idején már volt korábban 11Y, lehet, hogy ezért nem használják azt...

A 47Y-al pedig már tényleg csinálhatnának valamit, mert valóban nehezen követhető és nehezen megjegyezhető a menetrendje.

Előzmény: marky-511 (5847)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5847

Érdekes.

A 11/11A dologban csak annyi zavar, hogy megint A jelzést kapott egy viszonylat, aminek Y kéne. A Kenézy Kórháztól induló járatnak kellene 11A-nak lennie. Apropó, mintha be lett volna táplálva az is. Most akkor két 11A lesz benne?

 

A többi változás viszonylag ésszerű, bár nem tudom, a 47Y-re hányan szálltak fel eddig összesen a Tesco-nál. Biztos kihasználtabb lenne, ha ésszerűbb és követhetőbb lenne a menetrendje.

Előzmény: DBvonatinfó (5846)
DBvonatinfó Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5846
picurka33 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5845

Ott a pont! :)

Előzmény: atty707 (5844)
atty707 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5844

Attól függ. Ha tudod, hogy készül a kaja a sajátodban, akkor igen. :)

Előzmény: picurka33 (5843)
picurka33 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5843

Ha neked van egy éttermed, a szomszédba mész ebédelni?

Előzmény: marky-511 (5841)
picurka33 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5842

FELADOM !!!

Előzmény: marky-511 (5841)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5841

És ha nem az ITK a tulaj, hanem a Cívisbusz, akkor nem állja meg a helyét a megállapítás, hogy a konzorcium lényege a "saját" üzemanyaguk fogyasztása? Ha nem így lenne, a trolik még az OMV-hez járnának.

Előzmény: picurka33 (5840)
picurka33 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5840

Szóval elolvastam a többi hsz-t is, de megállapítottam, hogy azokban is abba a tudatban vagy, hogy az ITK adja a gázolajat a dkv-nak. Hogy nem tudod megérteni, hogy a gázolaj forgalmazás a Cívisbusz-hoz tartozik, nem az ITK-hoz! Az ITK-nak azon kívül, hogy a kutat adta, mert ö építtette, semmi köze a gázolajhoz! Se ahhoz, hogy honnan szerzik be, sem ahhoz, hogy mennyit, és mibe tankolnak(troli,autóbusz). Meg érted végre, vagy írjam le mégegyszer? Járj már utána valahol, hogy a konzorciumban kinek mi a dolga, mi tartozik hozzá, és utánna okoskodj! Ne azt oktasd ki, aki tisztában van a dolgokkal! Na: Pá!

 

Előzmény: marky-511 (5839)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5839

Érdekes módon más megértette, miről írtam. Két hsz-szel feljebb meg el is magyaráztam, de odáig biztoa nem jutottál.

 

Nyilván nem arra gondoltam, hogy az ITK-nak van fúrótornya, és maguknak finomítják.

Előzmény: picurka33 (5837)
picurka33 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5838

Ugye hogy hiányoztam? Szabadon garázdálkodhattatok!

Előzmény: atty707 (5836)
picurka33 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5837

Az nem lenne nagy gond, a gázolaj úgyis az ITK-é. Debrecen meg amúgy is szeret villogni az önjáró trolikkal. Akkor legalább értelmes útvonalon kéne járjon.

 

 

 Ki nem tud olvasni? Nem mindedj hogy a kút, vagy a gázolaj forgalmazása kié. A kutat ugyanis a Civisbusz üzemelteti.

Előzmény: marky-511 (5835)
atty707 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5836

Jé, megjött a trollunk, már hiányoztál. :) Kár, hogy pár óra múlva törlik a hozzászólásod, én jókat mulatok rajtuk. :)

Előzmény: picurka33 (5834)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5835

Mi ebben a tudatlanság? A kút az ITK-é, és a trolik is ott tankoltak. Ezt állítottam, nem többet.

 

Nem lehetne megtanulni olvasni (ha már helyesen írni nem tudsz), mielőtt hülyeséget írsz?

Előzmény: picurka33 (5834)
picurka33 Creative Commons License 2013.02.04 0 0 5834

Ugye,ugye. A tudatlanság megint előjött! Az ITK-nak semmi köze a gázolajhoz, meg a tankoláshoz! Nem lehetne utánna járni dolgoknak, mielőtt hülyeséget írsz?

Előzmény: marky-511 (5821)
vanyi94 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 5833

http://www.civishir.hu/azt_irja_az_olvaso/nem-foglalkoznak-a-samsoni-ut-kivezeto-reszen-lakokkal-8211-irja-az-olvaso/0202094105

 

 

Azt nem értem, hogy miért kérnek két buszmegállót. Szerintem egy is elég lenne a Nagy Jenő utcánál.

Sólyom Z Creative Commons License 2013.02.03 0 0 5832

Hello

 

Szemtanukat keresek.

2013.01.31.-én  10:26-kor a helyi 25-ös autóbuszon, a hátsó ajtónál, a halköz megálloban látott egy kézsérüléses balesetet, amit a busz kinyilló ajtaja okozott ( nagy volt a tömeg és odazárta ). KÉREM JELENTKEZZEN. 06306893659. Köszönöm.

(Tudom, hogy nem ez a legmegfelelőbb hely, de nemtaláltam egy megfelelő oldalt sem, ahova leírhattam volna).

KSKs Creative Commons License 2013.02.03 0 0 5831

Ne érts félre, nem gúnyból írtam, csak a poén kedvéért ;)

 

Amúgy a konferencia kifejezetten érdekes volt, és hasznos. Sok fontos pillér hangoztt el az elektromos közlekedés kapcsán.

Előzmény: atty707 (5823)
atty707 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 5830

Ezt azért nem gondoltam volna. A fele üzemanyag elmegy, mire kicaplatnak arra a világvége helyre, majd vissza. :)

Előzmény: LoLkA (5826)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 5829

Igaz :)

Előzmény: LoLkA (5828)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.02 0 0 5828

Solarisok

341-345 és 371-386

 

MAZ:346

Előzmény: marky-511 (5827)
marky-511 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 5827

11 ZIU még 2002-ben, vagy előtte selejtezve lett, jóval a Solarisok érkezte (2005) előtt.

 

Igen, amikor még (már) csak 2-es és 3-as viszonylat volt, és ritkítva is lett a menetrend.

 

Én naiv azt gondoltam, hogy akkor ennyi jármű itt is van. :)

 

A nem önjáró trolik vannak 341-től 347-ig, az önjárókat kezdték 370-től.

 

Nem hiszem, hogy a dkv a trolijaiba az itk-nál tankol.

 

LoLkA már írta, de megerősítem: ott tankolnak. Amíg nem volt ITK, az OMV-hez jártak az István útra.

Előzmény: atty707 (5825)
LoLkA Creative Commons License 2013.02.02 0 0 5826

Nem hiszem, hogy a dkv a trolijaiba az itk-nál tankol.

 

Pedig de!

Előzmény: atty707 (5825)
atty707 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 5825

11 ZIU még 2002-ben, vagy előtte selejtezve lett, jóval a Solarisok érkezte (2005) előtt. Akkor szóval egál körül lehet. Az tévesztett meg, hogy a Solarisok pályaszáma 341?tól egészen 386-ig terjedt. Én naiv azt gondoltam, hogy akkor ennyi jármű itt is van. :) A 4 Ikarus (még) meg van, mert szoktam őket látni. Tegnap láttam a 402/404-et, tegnapelőtt talán meg a 403-at. De idén összefutottam már szerintem a 401-el is. ZIU-k közül én csak egyel találkoztam, a 9-328-as számúval.

 

Az ITK-nak érdeke, hogy minél több gázolajat fogyasszanak a járművek, mivel az övék a pénz.

Nem hiszem, hogy a dkv a trolijaiba az itk-nál tankol.

Előzmény: marky-511 (5824)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!