Keresés

Részletes keresés

Wolverine Creative Commons License 2000.03.17 0 0 513
Ilyen volt, M19 néven, de (ha jól emlékszem) megszűnt, talán szeptembertől. Mikori a kotta? (Ja, és Rumi út 142. - volt? - a végállomás.)
Előzmény: Grimbi (511)
illesf Creative Commons License 2000.03.17 0 0 512
Komló M19Y: nem tudom, hogy jár-e még, régen Körtvélyesról ment Zobák aknára (?), bányászjárat (avagy munkásjárat) volt, valamint a hosszú, összevont viszonylat definíciója is stimmelt rá, műszakváltáskor járt.
Előzmény: Grimbi (509)
Grimbi Creative Commons License 2000.03.17 0 0 511
Kottám szerint:
19M Kétrózsaköz - Ruhi u. 142.
Előzmény: Wolverine (510)
Wolverine Creative Commons License 2000.03.17 0 0 510
Szombathelyen a szám előtti M a munkásjárat. Nem tudok róla, hogy bármelyik is átlépné a városhatárt... Mondjuk nekem a 19M jelzésű járat sem ismerős, hacsak nem vezették be most hétfőtől...
Előzmény: Grimbi (509)
Grimbi Creative Commons License 2000.03.17 0 0 509
Helyesbítek, a 8U az nem Várpalota, hanem Zalaegerszeg.
Akkor ez az "M" betű ha a szám előtt van akkor azt jelöli(?), hogy átlépi a város közig. határát, vagyis "környéki" járat, ha pedig a szám után áll akkor pedig "munkásjárat".
István Gyuri Creative Commons License 2000.03.17 0 0 508
Y-járat.

Ez olyan, mintha BP-n lenne 6-os villamos, a 4-es pedig a 6Y, tehát hosszú ideig azonos útvonal, a vég Y-alakban kétfelé válnak.
Akkor igazán hasznos, ha az 'alapjáratot' jól ismerik és új utazási igény miatt indul az Y-járat, így könnyebben tanulja meg az utazóközönség, és a közös szakaszon nem fognak idegenkedni tole

Előzmény: Grimbi (503)
névtelen Creative Commons License 2000.03.17 0 0 507
Veszprémben a "c" natúr céljáratot jelent...
Előzmény: lazar (505)
Törölt nick Creative Commons License 2000.03.17 0 0 506
Szombathelyen az M tudomásom szerint a hosszú vonalakra jár, amelyeken a szakaszhatár átlépése esetén 2 jegyet kell lyukasztani. Ezek a gyakorlatban műszakváltáskor közlekednek az iparterületek és a lakótelepek között, megtakarítva az átszállást a polgárnak.

A jelölések egyébként szerintem nem szabványosak, minden volán, ill. közl. vállalat saját belátása szerint alkalmazza a betűket.

Macibb

Előzmény: Grimbi (503)
lazar Creative Commons License 2000.03.17 0 0 505
Nagykanizsa:
Az M jelzes valoszinuleg muszakra, vagy munkasra utal, a 12 M a Kogaz telepre jar, muszakvaltas idejen (kora reggel, kora delutan, keso este)
A C jelzesuek pedig gyorsjaratok.

Armand

Előzmény: Grimbi (503)
névtelen Creative Commons License 2000.03.17 0 0 504
Veszprém:
23-as: Autobuszállomás-Kádárta-Gyulafirátót
23K: Autóbuszállomás-Kádárta

amúgy itt van 31C-38C ig járatok, a 31c-36c a Bakony Művekhez céljárat, a 37c, 38c pedig a Valeo/Continental (ex ITT)-hez..
a 37c kb egyenlő a 3-al, a 38c pedig a 32c -vel.
Ezek a járatok csak műszakváltáskor közlekednek.

Előzmény: Grimbi (503)
Grimbi Creative Commons License 2000.03.17 0 0 503
Kérdéssor:
Celldömölk: 1V, 2V, Sárvár:1V, 3V, 4V, Várpalota 9V mit jelent a "V" jelzés?
Dombóvár: 1M, Ózd 2M, 2OM, Nagykanizsa:12M, Szombathely: 19M mit jelent az "M" jelzés?
Csongrád: M3, Komló M19Y, Pécs M55, M89, M89A, SzékesfehérvárM26, M31, Sopron:M10, M13, M14, Szolnok: M34Y, M34B, Szombathely:M3, M5, M6, M15, M16, itt is mit jelent az "M" jelzés? Van valami különbség, hogy a szám előtt vagy után van?
Salgótarján: 2T, a "T" jelzés?
Várpalota: 8U "U" jelzés?
Veszprém: 23K "K" jelzés?
Több helyen láttam még a szám után: G,R,E,C jelzést. Ezeket sem tudom biztosan mit jelent. A "G" netán a gyors lenne, a "C" a céljárat (ez utóbbit láttam a szám előtt is?), "E" pedig az expressz, lenne vidéken expressz járat?
division by zero Creative Commons License 2000.03.16 0 0 502
Kapuvár meletti buszborulásról infót ki tud?
division by zero Creative Commons License 2000.03.11 0 0 501
itt van némi Kapos Volán menetrend infó
Előzmény: Carpy (500)
Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 500
Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 499
Es akkor, ha mar ram harul e nemes feladat....

5000000000!!!!!!! :)

Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 498
Erdemes elolvasni a Vendegkonyvet is a Tisza Volan Rt. honlapjan, amit talan sikerul vegre belinkelnem... :)
Carpy Creative Commons License 2000.03.11 0 0 497
Carpy Creative Commons License 2000.03.10 0 0 496
A baleset miatti docoges miatt biztos kicsit jobban odalepett neki a kollega... :) (Egyebkent a menetido B.almadi-Bp iranyban igazan szuk.)
Előzmény: névtelen (495)
névtelen Creative Commons License 2000.03.10 0 0 495
Budapest-Lenti járat:
ahhoz képest, hogy igen gyorsra konstruált a menetrendje, 5 perccel hamarabb beért Almádiba, úgy hogy a sztrádán volt egy kisebb baleset miatti döcögés...
division by zero Creative Commons License 2000.03.09 0 0 494
Fridi osztálytalálkozójában most vitte el a nyerteseket egy IK55...
Carpy Creative Commons License 2000.03.07 0 0 493
Lazar!

A vasutas topicban kerdezted, hogy tud-e valaki valamit a Nagykanizsa-Bp buszmenetrendrol.

Ket valtozast terveznek, egyik szerint a Kanizsarol 5.30-kor indulo jarat naponta kozlekedne.
A masik a delutani jarat eltolasa 30 perccel, 16.30-ra.

Előzmény: lazar (491)
CSABI Creative Commons License 2000.03.06 0 0 492
Elvileg kozteruletekn es vasutallomasokon minden tovabbi nelkul fenykepezhetsz. Amikor a Kanizsai buszos kepeket csinlatam, bementem a forg irodaba, megkerdeztem lehet-e, a forgalmista nagyon keszseges volt, csak arra kert, hogy (hetveg leven) szoljak valamikor a fonokeinek. Egy biztonsagi or mondjuk elkapott, es bekisert vissza a forg irodaba, DE teljesen korrekt volt, nam az a bunko stilus. Nagyon jol vegezte a dolgat.
TRA 395:
Ha akarod, tudok segíteni a szkennelésben, hisz egy jó szkennelés
rengeteget tud dobni egy kép minőségén. Igaz az én honlapomon is van még kb.: 20-30 rosszul szkennelt
kép(az a honlapom, amelyikre az E94G-nél hivatkoztál).
Koszi szepen! En szivesen felajanlom a kepket, ha kellenek a honlapodra. Majd beszeljuk meg emilben a reszleteket!
A cimem: csabi@bolyai1.elte.hu

Csabi

Előzmény: TRA 395 (486)
lazar Creative Commons License 2000.03.06 0 0 491
Torvenyileg ugye nem tiltja semmi, csak nehany emberben meg regi beidegzodesek vannak, ot csak ne fenykepezze senki, mert meg a vegen felhasznaljak ellene, nekem meg semmi bajom nem volt ilyenbol, sot voltam, mar uzemi teruleten is ,ahova nem volt engedelyem (Nk. va. ) Ott egy figura megkerdezte, hogy van-e maodom nincs,akkor azt mondja, hogy faradjak ki, es hulyeskedve megkerdezte, hogy a raketakat fotozom-e, vagy a mozdonyokat, mondom a raketakat mar lefotoztam. Erre jot rohogott velem egyutt, aztan kisetaltam. A tobbseg mar rajott, hogy a magunkfajtak a legynek sem artanak, es nem veszelyes kemek.

Armand

Előzmény: division by zero (487)
division by zero Creative Commons License 2000.03.06 0 0 490
én is találkoztam már olyan nézésű vezetővel, hogy inkább meg se próbáltam fotózni...
általában inkább menetközben ígyekszem elkapni a járművet, csak nem fog megállni és visszatolatni...
de pl a Csufi vezetője határozottan örült, hogy valaki lefényképezi azt a csúfságot :-)
vagy pl a 3257-es UV-t fényképeztem körbe, a vezetőnő kicsit csodálkozott, de pár hét múlva mikor meglátott a Batyin, szólt, hogy most itt áll még pár percig, nyugodtan lehet fotózni...
Előzmény: névtelen (489)
névtelen Creative Commons License 2000.03.06 0 0 489
Igaz, hogy nem busz, de legalább villamos-fénykép:

Miskolcon anno, az 1-esen 1. db bengáli volt kinn.
Diósgyőrben fénykép:
névtelen "milyen vagány járgányom van nekem" pózban támasztja a villamost, vezetőnéni a fülkében meg "ennek mi baja van" szemekkel nézi névtelent...

Előzmény: Carpy (488)
Carpy Creative Commons License 2000.03.06 0 0 488
Fenykepezes-ugyben meg nem voltak kellemetlen tapasztalataim, bar lekiekben mindig fel voltam keszulve egy-ket bunko soforre, aki szeret kotekedni. Ha tehettem, megkerdeztem, hogy lefenykepezhetem-e. Buszfenykepeken ohatatlanul latszik a sofor is, akinek ezernyi oka lehet arra, hogy ne akarjon latszodni a kepen. Ezt igyekeztem tiszteletben tartani. Mas soforok, akik pl. buszkek voltak az uj buszukra, kifejezetten orultek a fenykepezkedesnek.
Előzmény: TRA 395 (486)
division by zero Creative Commons License 2000.03.06 0 0 487
Hajtó Bálint honlapján:
Veszélyes dolog a járműfényképezés
Előzmény: TRA 395 (486)
TRA 395 Creative Commons License 2000.03.06 0 0 486
Érdekes képeid vannak, Csabi. Ha akarod, tudok segíteni a szkennelésben, hisz egy jó szkennelés rengeteget tud dobni egy kép minőségén. Igaz az én honlapomon is van még kb.: 20-30 rosszul szkennelt kép(az a honlapom, amelyikre az E94G-nél hivatkoztál).

Tudja-e valaki, miért szólnak néhány autóbusz állomáson a fényképezés miatt. Miért lenne tilos! Tán hadititkokat akarnak elrejteni? Sikerült lefotóznom az Ik 438-at, erre ezután egyból rám szóltak!

Előzmény: CSABI (478)
Carpy Creative Commons License 2000.03.06 0 0 485
Csomagpenz:

Elvileg van. 50 km-ig, 50-100-ig, es efolott valtozo aru. Akkor kell fizetni, ha a csomagot beteszi a sofor alulra. Erre akkor kerulne elvileg sor, ha az meghaladja a kezipoggyasz mereteit. Gyakorlatban csak keves helyen alkalmazzak magat a csomagjegyet, egyes Volanok egyaltalan nem, masok csak zsufoltsag eseten, vagy csoportok egyuttes utazasa eseten, de a Pannon Volan gyakorlatilag mindig. (Ez az info kb 2 eves, azota nem foglalkoztam ezzel a kerdessel.)
Ezt a helyzetet feloldando osszeroffentek egyszer a vezetok, hogy javaslatot dolgozzanak ki egy egyseges elbiralasra, de nem tudom mire jutottak.
A gyakorlatban gyakran elofordul, hogy a sofor alkut kinal, azaz kb. fele aron beteszi/elviszi a csomagot, de nem ad csomagjegyet. Ez erosen maxizas, ennek megszunteteset is probalta szolgalni valami egyseges elbiralasi rend kidolgozasa.
Egyes vonalakon bevezeto kedvezmenykent meg volt hirdetve, hogy a csomagkezeles dijtalan, Bp-Nagykanizsa is ilyen volt, amikor 95-ben 2 uj jarat indult.

Előzmény: lazar (481)
illesf Creative Commons License 2000.03.02 0 0 484
A Pannon Volan a „reformjegyeivel” nem csoda, hogy lassan működik. AKkor már ALMEX rulez:))
Előzmény: takilaci (475)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!