Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

v.gergely Creative Commons License 2019.07.25 0 0 30984

Ez rendben is van,csak mashol nem 2 honap a leallas,ami egyebkent is erthetetlen h mi koze van a rendelesnek a gyartosor leallashoz de mindegy is, a masik pedig h tudnak arat mondani mashol ha ilyen van,arrol nem is beszelve h egy meg 1 eves modellrol sem beszelunk szoval olyan extrem nagy valtozas nem valoszinu...

Előzmény: Mooc01 (30983)
Mooc01 Creative Commons License 2019.07.25 0 0 30983

En korabban (Junius) mar belefutottam ebbe a dologba egy kulfoldi kereskedesben. Konkretumot akkor nem tudtak mondani, csak annyit, h az uj modell dragabb lesz (~800EUR-t rebesgettek) 

Anno meg nem volt rola szo, h a muszerfal is valtozik csak annyit tudtak, h a kozponti kijelzo lesz nagyobb 8.1` --> 10.1` (ha jol tudom akkor ez a valosagban 10.25` lesz)

Anno nekem mar azt is mondtak, h ujat rendelni biztosan nem lehet augusztus elott es valoszinusithetoleg a gyarats csak augusztus utolso heteben indul be igy a frissitett peldanyok valoszinuleg csak szeptember vegen erkeznek majd meg a megrendelokhoz.

Tovanbba azt is mondtak, h a keszleten levo autok sem valaszthatoak meg (akkor meg juniust irtunk) mert nem tudjak, h mennyivel adjak majd olcsobban.

 

Szerintem nem kell ezt tullihegni. Mashol is van ilyen max ott nem mondjak meg. Van a kozeli ismeretsegi korben olyan akinek a 6-8 hetre igert auto a valosagban a 17. heten erkezett es meg csak annyit sem mondtak, h bocs.

v.gergely Creative Commons License 2019.07.25 0 0 30982

Abszolut egyetertek...minden gyartonal van nyari leallas,de olyan egyiknel simcs h 2honapig nem lenet autot rendelni,sot mitobb arat se tudnak mondani h mennyibe fog kerulni...a suzukinal is volt leallas igen 2 het... az opelnel is volt 3 het,de nem ket honap! Felhaborito en emiatt lehet mas markat valasztok mert nonszensznek tartom h az ember itt all x millio forinttal es 2 honapig meg egy rohadt arat se lehet tudni es meg utana varjak 4-5 honapot mire megjon az auto..vicc kategoria

Előzmény: burgwolfs (30971)
burgwolfs Creative Commons License 2019.07.25 0 0 30981

Gondoltam hátha esetleg valaki itt jobban értesült nálam. Az ilyen fórumok azt hittem erre valók, de úgy látom itt csak az észosztás megy.

Előzmény: dokeee (30980)
dokeee Creative Commons License 2019.07.25 0 0 30980

És konkrétan mit szeretnél?

Előzmény: burgwolfs (30979)
burgwolfs Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30979

Nem hiszen hogy túltolnám.

 

A hibajavítasok nem ezalatt a pár hét alatt lesznek kifejlesztve, hanem jóval előtte, még a kisszériás gyártást megelőzően, mert le is kell tesztelni mindent, beszállítói oldalról is (design verification, dauerlauf tesztek, hogy a német autóipari terminológiánál maradjak).

 

Bár abban az esetben elképzelhető leállás modelfrissítés esetében, ha nincs más lehetőség mint a jelenlegi gyártósort átalakítani.

 

Előzmény: www.octinfo.com (30973)
blackjack11 Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30978

Astra J 1,7 Cdti bőrkormány 181 ezernél szinte olyan, mint a gyári. Teszek majd róla fel egy képet. És az autónak sem volt eddig semmi baja gyakorlatilag, alapjárati szelepet cserélni kellett tavaly, mert ingadozott az alapjárat. Ennyi. 90 ezer körül fékbetétek lettek cserélve elől, 125 ezernél a vezérlés, és 150 ezer környékén a hátsó fékbetétek. De ez nem hiba, hanem kopás...

Előzmény: www.octinfo.com (30969)
Benben Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30977

Nálam pl. soha többé... VW. Bár mint ismert, soha ne mond, hogy soha. Pedig a Cee'd-re váltás előtt, bő harminc évig használtam a konszern termékeit. Minden autócserém alkalmával adtam még egy esélyt, eddig. 

Előzmény: ceed1969 (30966)
cápaFeri Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30976

Ez így van. Más nagyon sok éve ez a rendszer az autógyártóknál. 

Személy szerint én drukkolok, hogy a Riónál is legyen valami kis frissítés. Mondjuk szövetbetét kerüljön az ajtókra, ill. valami jó kis akciós UEFA modell az árlistán. :-) 

Környezetemben egyre több az új ceed. Árulja már el valaki nekem, hogy mi a fészkes fenének kellett ezt a nagyon gagyi hatású alufelnit szerelni az alacsonyabb szintű modellekre? Nagyon olcsó kinézete lett, ronda..költségcsökkentés ide-oda. Amúgy az autóval (5 ajtóssal, de nekem kombi kell, az továbbra sem tetszik farban) úgy ahogy látványra megbarátkoztam, de még mindig nem cserélném la a JD-t. :-)

Előzmény: www.octinfo.com (30973)
cápaFeri Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30975

Óóó..VW...csak érintőlegesen tapasztaltam kölcsönvett más autójánál a 0 fok alatt belülről nem nyíló ajtókat, valamint a szétfagyó motorblokkot az eldugult páraelvezető kapilláris cső miatt...stb...:-)

Előzmény: www.octinfo.com (30969)
www.octinfo.com Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30974

Ha már Golfod van: amiket leírtam az pl. a VW konszern esetében biztosan így van.

 

Előzmény: www.octinfo.com (30973)
www.octinfo.com Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30973

Kicsit túltolod ezt a felháborodást.

 

A legtöbb autógyárnál van nyári leállás. Sok gyártó ezt arra is felhasználja, hogy kisebb módosításokat eszközöljön a gyártásban. Ezek lehetnek hibajavítások, fejlesztések (új audió rendszer, okosabb navi, újabb színek, új alufelnik, új extra cuccok) és költségcsökkentő módosítások is (ezeket általában nem verik nagy dobra). 3-4 évente pedig ráncfelvarrás is történik - szintén ekkor, nyáron. Sőt, a modellváltások is ekkor vannak. Ezek a módosítások úgy vannak nyilvántartva, hogy modelléveket különböztetnek meg melyek nyártól nyárig tartanak, nem januártól decemberig.

 

Tehát most a legtöbb autógyárban szünetel a termelés, a 2019-es modellév június körül véget ért. Augusztusban pedig indul a 2020-as modellévű autók gyártása.

 

A köztes időszakban előfordulhat, hogy nem tudnak még konkrétumot, hogy mi lesz az új modellben és mennyibe fog kerülni. Addig a készletes, már legyártott autókból lehet válogatni. Ez van.

 

Pl. a Suzukinál több héttel ezelőtt már mondták, hogy pár napig tudnak még 2019-es modellévű autóra gyári rendelést felvenni, utána már csak a 2020-as modellre, amelybe bekerül például a benzines részecskeszűrő, a kisebbik turbós motor meg kikerül a palettáról és nem lehet azzal már autót rendelni.

 

A nyári szezon ilyen. A KIA is ellőtte már a nyárindító kedvezményeket, több héttel ezelőtt volt, hogy bárkinek megadták 1 hétig a flottakedvezményt ami egy Ceed esetén 250e Ft a kedvezményes árból!

 

Talán ősszel majd lesz valami megint, de ahhoz az kell, hogy beinduljon a gyártás és legyen mit eladni vagy lehessen konkrét gyári rendelést leadni a rendszerben.

Előzmény: burgwolfs (30971)
dokeee Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30972

Én már csak rácsodálkozok néha az emberekre. Kaptál egy információt. Minek hisztizel, várjál augusztus végéig, vagy vegyél készleten lévő autót, vagy vegyél mást. Milyen segítséget vársz totál kívülállóktól?

Előzmény: burgwolfs (30971)
burgwolfs Creative Commons License 2019.07.24 -1 0 30971

Sziasztok!

 

6-os golfról fogok ceedre váltani, csak ha Kia Magyarország is úgy akarja. Mert hogy ma voltam egy szalonban, és jelenleg csak a legyártottakból lehetne venni, mert új rendelést nem vesznek fel, mivel nincs még árlista a faceliftes modellekról. Az értékesítő annyit bírt mondani, hogy az új 1-200ezerrel drágább lesz, jön a teljes kijelzős műszerfalbetét, illetve lehet hogy a tpms indirekt lesz. Talán augusztus végén többet tud majd. 

 

Most ez komoly? Milyen cégpolitika már ez? Hagyjuk elmenni a vásárlókat a konkurenciához? Mert simán dönthetek addig egy másik márka mellett. 

 

Ti tudtok esetleg többet erről? Érdemes egyáltalán várni?

 

 

rcsz Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30970

Jogos a felháborodásod :(

Előzmény: Lbx (30968)
www.octinfo.com Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30969

Szemléletváltást javaslok.

 

1. Meg se próbálod garanciában? Ne haragudj, de ez csak egy kérdés, ennyit sem ér meg neked? Akkor ne berzenkedj előre, hogy el fognak küldeni és fizetősen fogod megcsináltatni. Mert te döntöttél így. Néha egészen meglepő dolgokat is megengednek a gyártók garanciában cserélni. Sosem lehet tudni.

2. Az autógyárak manapság bőrt nem nagyon használnak kormányra, de még az ülésre se! Ezek mind műanyag vackok, vagy keverékek. Nem kell csodálkozni, hogy semeddig se tart. Nálad azért egészen jól bírta. De mi pl. egy komplett ülőgarnitúrát dobtunk ki mert a műbőr elkezdett peregni róla és az áthúzása egy új árába került volna viszont nem akartuk hogy a gyerek ilyen műbőr pikkely darabkákkal találkozzon a padlón mikor kúszni-mászni kezd.

3. Vegyél VW konszern autót. Ott cserélik garanciában a kormányt ha kopik a festék a "bőrről". Persze hogy cserélik, hiszen 20e km-t se bír ki! És ez nem egyedi hiba, kérdezz meg pár Octavia3 tulajt. De a VW Touareg-en is ilyen anyagból van a bőr kormány, mondja ezt az akinek Octavia3 és Touareg is van. Elhiszem neki.

 

Én nem védem a koreai márkát, mert látom, hogy ott is van baj, asszonynak KIA-ja van, én is asztalborításnál tartottam már a szervizvezetővel. De nekem Skodám van és így kicsit már árnyaltabb a kép, mert a VW konszern viselt dolgairól kisebb regény tudnék írni! Akár csak a saját Octavia2-m történetéből is.

 

Szóval egy ilyen kormány kopás miatt ha nem veszel többet koreai autót, akkor javaslom, hogy másmilyet se vegyél, mert ettől kicsit komolyabb hibákkal fogsz találkozni és nem 140e km után, hanem sokkal hamarabb. Suzuki, Ford, Opel, VW - sok példát tudnék mondani ettől komolyabb hibákra.

Ha nekem 124e km után csak ennyi nyűgöm lenne az O2-vel, azt mondanám, mindig Skodát veszek ezután is.

Előzmény: ceed1969 (30966)
Lbx Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30968

Alapban nem is a TRW vs. egyéb márkák a dolog lényege, hanem az hogy ha bécsi szeletet kérek, akkor ne rántott húst adjanak. Vagy jelezzék előre, hogy hülye vagy, a bécsi szelettől kergemarhakórt kaphatsz, jobb a rántott szelet. Vagy hogy nincs marhánk, jó lesz sertésből? És persze az ár a bécsi szelet szerint van megállapítva.

 

Mindegy. Visszavittük, kicserélték az egészet. Még nem csekkoltam le, lehet, nem is fogom, hogy ne idegeljem magam tovább a dolgon. Minden esetre megint kiesett egy szerviz a potenciális jelöltek közül. Végül ez az autó is egy "sufniszerelőnél" fog javulni, a "pedigrés" műhelyek meg jajgathatnak, és telekiabálhatják a világot, hogy a magyar autótulaj szarrágó, és elhanyagolja a gépet, stb, stb., stb.

Előzmény: Mooc01 (30962)
lala1961 Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30967

Üdv ! 2013-as Kia Ceed Sw 210xxx e Km ,a fűthető bőrkormánynak gyakorlatilag semmi baja !:-) Csak feltörekvő márkát vegyetek ,nekik még bizonyítaniuk kell/kéne ,és szerintem teszik is !:D

Előzmény: ceed1969 (30966)
ceed1969 Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30966

Akkor marad Kisbér Hunyadi kormánybörözés!

Soha többé koreait!!!!

 

Előzmény: dokeee (30955)
I.Blasius Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30965

Tegnapelőtt voltam 3 éves szervízen (29300 van a kocsiban). Az normális, hogy a márkaszervízben 62 ezret fizettem klímatisztítással és pollenszűrőcserével együtt rá? A magán szerelőmnél ugyanezt kihoztam volna 20 ezerből, dehát a garancia mindenek fölött.:)

rcsz Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30964

Így van, sajnos az izzadt kéz "csodákra" képes a kormányra. Sok helyen hallottam erről.

Egyébként én most úgy tapasztalom, hogy az egyértelmű garanciális problémát is igyekeznek lerázni magukról. Én pl. észre vettem, hogy az alváz 2 részén - ahol pont szükség lenne rá -  hiányzik az alvázvédő. A többi részen szépen le lett kezelve. Namost ez nem grátisz, mert ingyen atöbbi részt sem kezelték volna le. Ez ugye az autóárban is benne van! A lényeg, hogy már hosszú ideje vívok a szervízzel. Pár ezer forintos tételről beszélek! Igen a végén veszek egy 2 ezer ft. ba kerülő alvázvédőszprét és megcsinálom magam. Azután ki fogom számolni, hogy a 7 év alatt mennyibe kerűl nekem a márkaszervíz. Be karkulálok kb. 2 százezres tételt rendkivüli meghibásodásra, azután meg látom, hogy érdemes-e ídőt/energiát, győzködést sok pénzt áldoznom. Van becsületes - évekig hozzá vittem korábbi autóimat- szerelőm. A javításokra garit ad és joga van a szervízkönyvi bejegyzésre is. Van valaki közületek aki már kiszámolta, hogy mennyibe " fáj" 7 év alatt a garis inspekció? Vagy milyen tapasztalatotok van a garis javíttatásotokkal kapcsolatban. Köszi!

Előzmény: dokeee (30963)
dokeee Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30963

150e km-nél a műanyag kormány is kopik, meg az ülés is, stb. Nem fogják újra cserélni az autót garanciában.

Előzmény: Mooc01 (30962)
Mooc01 Creative Commons License 2019.07.24 0 0 30962

Szerintem a TRW is inkabb gazos. Legalabbis nekem 2x is volt, h a tarcsa utott. Ebbol 1x dobozbol kiveve. Masik alkalommal ~4000km utan.

Arrol nem is beszelve, h a sajart betetjevel hajlamos erdekesen csikorgo, visito hangot hallatni finom fekezesnel.

Ez csak szemelyes tapasztalat.

 

Ettol fuggetlenul, ha te TRW-t kertel es nem azt kaptal ugy, h meg leadaskor is rakerdeztel en tutira reklamalnek fuggetlenul attol, h te ezzel most elvileg rosszabbul vagy jobban jartal. Ez nem olyan, mint a borkormany ami kopik 100+ km utan :DD

 

Csak, h valaki nehogy tulsagosan szemelyeskedesnek vegye leirom, h volt ismerosom aki borozessel foglalkozott. Nemcsak kormany.

Abba ne is menjunk bele, h sokan nem a minosegi es "autobornek" mondott termekeket hasznalnak mert az dragabb.

A gyari borok sem tul jok es sokszor nem is igazi borok. A problema sokkal inkabb az tulajdonosban leresendo: (gyuruk, hosszu korom...) az emberek kulonbozo keppen es kulonbozot izzadnak. Van olyan kombinacio ami kepes egy kis UV-vel talalkozva akar 2 even belul is ugy kinezni, mint amit mar 200e+ km tekergetnek, forgatnak.

 

Ez sajna ilyen. Meglepodnek, ha ez a fajta reklamalas beleesne a garancialis korbe.

Előzmény: Lbx (30961)
Lbx Creative Commons License 2019.07.23 0 0 30961

Kicsit elborult az agyam, de lehet, hogy bennem van a hiba...

Megvolt a féktárcsák és betétek/pofák cseréje. Előre - szóban - megállapodott velük a párom, hogy TRW alkatrészek, és erre adtak ajánlatot. Tegnap reggel autó leadva, ismét egyeztetve, hogy TRW. Normálisak voltak, bizalmat ébresztettek face to face is.

Ma reggel autó elhoz, délután hazaér, én ránézek, és - hogy is mondjam - összekuszálódtak az idegszálaim; első tárcsák Ferodo, első betétek Brembo, hátsó tárcsák valószínűleg Jakoparts (H+B J betűkombinációból következtetve Herth-Buss Jakoparts jött ki a keresgélés eredményeként), hátsó betétek márkája passz, fékpofák nem is látszanak megbontás nélkül.

Szerintetek jogos, hogy kissé felpaprikáztam magam, vagy ez így rendben van - egy márkaszerviztől? Az OK, hogy nem "gyári KIA" cuccokkal rendeltük meg a melót egy elvileg hivatalos KIA szervizben (nem a Lurdy), mert nyilván prolik és szarrágók vagyunk, de így már nem is számíthat az ember tisztességes teljesítésre?

www.octinfo.com Creative Commons License 2019.07.23 0 0 30960

Van olyan teszt ütközés a sorozatban, ami azért előfordul: konkrétan a fára felcsavarodás. Amikor oldalról ütközik egy oszlopnak az autó. Na az új Ceed ebben lett gyenge.

Az sem megnyugtató, hogy akár csak a jelenlegi Rio és Stonic esetében, feltűnt a teszt során, hogy a kormánylégzsák túl hamar leereszt így a vezető feje a kormányhoz érhet.

Előzmény: samsung2000 (30951)
www.octinfo.com Creative Commons License 2019.07.23 0 0 30959

Akkor kiröhögik. Ha meg nem, akkor jól járt. Természetesen jelentse csak be!

Amikor van, akinek 7. év végén motort cserélnek, akkor miért ne?

Előzmény: dokeee (30955)
ikim2025 Creative Commons License 2019.07.23 0 0 30958

Vegyél rá kormány védőt,én is így tettem.

Kicsit vastagabb ,de meg lehet szokni. :))

Előzmény: ceed1969 (30954)
cápaFeri Creative Commons License 2019.07.23 0 0 30957

Akkor ez új lesz neked, mert a törésteszten van oldalirányú ütközés, jobb és bal oldali ún. átfedő ütközés is, borulásos teszt, stb.

Előzmény: samsung2000 (30951)
rcsz Creative Commons License 2019.07.23 0 0 30956

Szerintem ezzel elhajtanak.

Előzmény: ceed1969 (30954)
dokeee Creative Commons License 2019.07.23 0 0 30955

Persze, aztán majd kiröhögnek.

Előzmény: ceed1969 (30954)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!