Lehet hogy félreérthető voltam. Nekem a hozzáállással van problémám. Azzal hogy ha egy alkatrészről egyértelműen kiderül hogy rossz, akkor miért rakják be ugyanazt, ahelyett hogy adnának egy olyat ami megfelel az elvárásoknak? Nekem ne mondja senki, hogy a kormánymű meg a lámpa kopóeszköz, és 3 évente újat kell venni.
Egébként igen ez egy használtautó. De ez legalább ki van fizetve...
Végig szervizelt, leinformált, első idős tulajdonostól, összes számlával. Évi 10-15 ezer km-t autózunk, erre venni egy új autót, és fizetni rá havi 50 ezret, na az lett volna hiba. Szerintem...
Egyébként ezek a hibák nem hanyag használat, vagy elmulasztott karbantartás következményei, hanem a nem megfelelő minőségű alkatrészé.
Most kínált fel 117ezret a biztosító. Ez szerintem nem fedezi 4 elem(ajtó, küszöb, sárvédő, hátsó ajtó) helyrehozatalát. Ezért most árajánlatokat kell bevigyek nekik. Rohadjanak meg! :o( Én vagyok a sértett basszus, és én rohangáljak minden után.
Hát ez tényleg teljesen lutri. Ráadásul nekem még ismerősöm sincs igazán. Igyekeztem minél körültekintőbben használt kocsit venni, de még ezel együtt is nagy szerepe volt a szerencsének, hogy egy jót sikerült kifogni. Aztán lehet, hogy én vagyok az egyetlen az országban aki még most 160 ezres szervízre is szakszervízbe viszem be az Avensist, de az első tulaja is végig oda hordta és amióta én megvettem tőle soha semmi gond nem volt vele, télen-nyáron csak beülünk és megyünk. Ha két 15 ezres szervíz közötti időszakban semmi más költségem nincs vele, akkor nekem ennyit megér. Előtte az astrával meg iszonyú mennyit szívtam, minden baja volt.
Bela78 szerintem ne a márkát utáld meg, mert nem a Toyota tehet rola, hogy ilyen djökerek a magyar márkaszervízesek!!! Sajnos, ha nints ismerősöd, akkor használtan(!!!) tökmindegy milyen márkát választasz az szívás. Nekem szerentsére vannak ismerősők, így nints sok problémám. Illetve tsak nagyon ritkán van hiszen a Toyota az minőség, és tényleg az!
Ezt jól leirtad, ennek igy kellene lennie. De egy ilyen leellenőrizhető autó sajna kirivóan drága. Az ember meg az ocsóbbikat nézegeti, mert látszólag nincs nagy külömbség. Ráadásul nagyon sokat nyugatról hoznak be 3-4 évesen, ahol már lefutották első életüket. Állitólag a Németek is már ugy csinálják, hogy ha tudják hogy pár hónap mulva megszabadulnak még olajat se cserélnek, elmegy az még 100 e kmt annélkül is.Az hogy tenálad már hamar betegeskedik az nem érdekli. Garin túl, itthon is két lehetőség van vagy eladja még jó áron, vagy nem hordja hivatalos szervizbe.
Sajnos, a Toyota sem képes ellenállni a megelőző tulajok barkácsolási kedvének. Persze, aki Toyotát vesz, jobb eséllyel olyan ember, aki odafigyel rá, hogy az autója egyben is legyen, de attól még sajnos megesik, amit leírtál. Az, hogy egy hatodik éves autóban az egyszer már cserélt lámpát nem cserélik újra, szerintem természetes. A szervizt szerintem nem arról kell kérdezni, hogy volt-e komolyabb baja, hanem hogy mi volt az előélete, hány km-enként cseréltek benne olajat, és megvolt-e a vezérműszíjcsere (ha szíjas autóról van szó). Mert aki rendszertelenül végezteti az ilyen dolgokat, attól eleve nem vennék Toyotát. Aki meg erre is odafigyel, az talán a nagyobb dolgokat sem hanyagolta el. De nem véletlenül minősítik az ember szavahihetőségét úgy, hogy "Vennél tőle használt autót?".
A kormányrudazatnál a Corollámnál is volt visszahivás, bár az enyémnek semmi baja nem volt.A szerviz szerint a világon valami 7-8 autonál fordult elő, dehát...
A lámpát nem tudod te magad leszigetelni? Tudom nem gyári technologia ,de talán megoldható- sziloplast vagy valami ragasztóval.
Vettem használtan egy 2003-as Avensist. Végülis tetszik az autó, hamar megszerettem, de mint a használtautók általában, úgy ez sem tökéletes. Van pár hibája aminek most elkezdtem utánajárni, és őszintén szólva csalódtam a Toyotában.
Az egyik hiba hogy rossz úton kis sebességnél zörög a kormány. Erre visszahívás is volt ennek keretén belül ki is cserélték a köztes tengelyt vagy mit a kormányműben. Igenám csakhogy eltelt a csere óta 2,5 év és ügye megint rossz. Garancia már nincs, a beépített alkatrészre 1 év gari van, mégegy visszahívás meg ugye már nem lesz...
Másik hiba hogy a jobb első fényszóró párásodik, és gyengén világít. Kiszárítottam kicseréltem az izzót újra, még mindig rossz. Nézem a foncsor végén lévő foglalatot hát el van repedve. Hívom megint a szervizet, mondja az ember hogy ismerik a hibát, fényszórócsere szükséges. Mindkét fényszóró volt cserélve garanciában, jelzem nem egyforma a 2 fényszóró. Megint mint az előbb gari már nincs. A jobboldali fényszórót ugyanezért cserélték ki pár éve mint ami most a baja. Mondom neki most ez így jól van hogy beraktak egy másik vackot hogy kihúzza míg le nem jár a gari aztán meg oldjam meg saját költségen? Hát sajnálja de ez így működik...
Szerintem meg ez ultragáz, mert ha egy Dáliánál így működik akkor még azt mondom hogy jól van, de egy Toyotánál? Ahol a marketingduma másról sem szól csak arról, hogy ez aztán a minőség a javából... Mikor megvettem az autó, és felhívtam a szervizt, hogy mondjanak már valamit a kocsiról, hogy volt-e valami komolyabb baja, az ember azt mondta nekem hogy uram, ez egy TOYOTA AVENSIS! ennek nem lehet baja...
Előtte egy ugyanilyen évjáratú Opel Corsánk volt, annál is volt visszahívásos garanciális csere. Ott a váltókulissza volt alulméretezve, de nem rakták be ugyanazt a műanyag vackot, hanem kaptam egy fémből készült megerősített alkatrészt, amivel később nem is volt probléma. Ja és a két autó nagyon nem egy kategória...
Tudtommal az uj Corollát nem lehet tempomáttal rendelni, de tavaly volt egy akció, hogy beszerelik utólag. Jól leírtad mik kellenek hozzá, meg mit kell csinálni, de ez nekem kinai, pardon japán:-) Szoval nem tudnám megcsinálni:-(
Mikori az autó, CAN-bus-os, elektronikus gázpedálos? Mert akkor, ha az autót gyárilag szerelték tempomattal is, akkor valószínűleg, ha beszerzel egy gyári kapcsolót (ebay, bontó, japker), beteszed, összedugod, a féklámpa kapcsolót kicseréled a tempomatos féklámpa kapcsolóra (2 áramkörös), nagy valószínűséggel lesz tempomatod. Az én Priusomnál így működött. Gyári kar ebay-ről 35$, kormányburkolat 1500 Ft, féklámpa kapcsoló 12000 Ft. Meg kellett két M6 csavar, az volt otthon :-).
Van máshol is törése az ajtón kívül? Mert a linkelt kép azért messze van a gtk-tól szvsz.
A biztosító nem ad valamekkora összeget kézbe, ami szerinte a kár értéke? Aztán elmész egy kisebb karosszériáshoz, és megcsináltatod a kétharmad összegből, oszt jóvan. Egy minimum 12 éves kocsinál már szvsz hót mindegy, hogy mennyire tartós a megoldás, ha 5 évet kibír átrozsdásodás nélkül a kalapált, fényezett ajtó, az már jó szvsz.
Telefonon eddig még mindegyik bontó tagad. :o( Most próbálom totálkárra vétetni az autót, hátha úgy jobban jövök ki. Így is teli a hócipőm, hogy én vagyok a vétlen, de nekem kell futkosni minden után, csinálom a rakat papírmunkát, miközeben úgy tekintenek rám, mint egy simlis bűnözőre, és nem mint egy áldozatra, az én autóm értéktelenedik, és még én járok rosszabbul. Még én kérek elnézést, ha szakszervizben merném javíttatni a kocsimat, ami eddig tök jó volt, és fizethetnék rá, mert olyan óradíjakkal dolgoznak, amit a köcsög biztosító nem fizet ki. Én meg rohangáljak bontott szarok, és sufnituning műhelyek után. Nagyon morci vagyok. :o(
Részvétem. Nekem az ugyanilyen Corollám ugyanott, ugyanúgy horpadt meg, mint a tiéd. Nekem a károkozó 80 ezret adott zsebbe a helyrehozásra, aztán lekentem gyári festékkel horpadtan, és eladtam a kocsit 80 ezerrel olcsóbban pár hónappal később.
Egyébként komolyan nincs egy E10-es bal első ajtó se a Késmárk utcai Toyota bontóban? Amikor 2 éve ott jártam, egy stóc ajtót láttam. Azt hittem, hogy kis túlzással még a színek között is válogathatnék.
Prémium kategóriás autókat vert le a kis Toyota iQ
A Szigorított törésteszt sem tudott kifogni a Toyota legkisebb modelljén . Meglepő mód>http://www.haon.hu/hirek/Auto/cikk/premium-kategorias-autokat-vert-le-a-kis-toyota-iq/cn/news-20090316-01093642
V63 sorozatú villanymozdonynál, T3 segédüzemi egyenirányító szekrényben D31 bejelez, főmegszakítót nem lehet bekapcsolni - mit nem lehet ezen érteni? Elnézést de mindenkinek van egy területe ahol jó, amit szeret, én így vagyok a villanymozdonyokkal, kevésbé ennyire az autókkal. No viccet félretéve:
Az általad beírt mondatra én is rátaláltam az interneten, azonban ebből - számomra - semmi nem derül ki. Gondolok én itt olyanokra hogy megállás után egyből leáll a motor vagy van egy bizonyos intervallum? Nekem kell újraindítani?
Példaként: érkezek egy közlekedési lámpával ellátott kereszteződéshez, ahol előttem kocsisor van. Bár a lámpán már zöld jelzés látható, a sor mégsem indul egyszerre hanem szakaszosan, ezért nekem hiába is mehetnék folyamatosan, meg kell állnom, 1-esbe rakni (jobb esetben ha nem kell megállni, elég a 2-es) és úgy menni tovább. Egyből leáll? Mert akkor hátulról belémjönnek 6-an.
Műszakolag nem tümik olyan nagy was ist das-nak ez a stop and go, bár én sem tudom hogyan muxik. Lehet hogy ezt is be lehetne épiteni mint egy tempomatot? Bár akkor lehet nem lenne ekkora szenzáció, vagy nem jelentős a megtakaritás?